bijvoorbeeld 2-9 decemberquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:08 schreef k_man het volgende:
Ik zag ook dat 'Meridiana' relatief goedkope vluchten naar Florence heeft.
Én naar Brussel treinen. Is ook niet gratis.quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
bijvoorbeeld 2-9 december
Meridiana: AMS - Florence voor 240 euro retour incl tax
RyanAir: Brussel-Zuid - Pisa 50 euro retour incl. tax , maar dan moet je op de heenweg wel hel vroeg opstaan of een hotel in Brussel nemen... (dan is het nog goedkoop)
Basic air heeft aanbiedingen naar onder andere italie. Ik zag Verona er ook tussen zitten, eveneens een leuke stad. Je kunt natuurlijk ook vliegen op verona of Pisa en de eurostar nemen naar florence (onwijs comfortabel en snel en niet heel erg duur).quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Én naar Brussel treinen. Is ook niet gratis.
Naar Schiphol kost me veertig minuten, naar Brussel zeker drie uur.
Lees ff de OP.quote:Op woensdag 3 november 2004 09:39 schreef Dizzee het volgende:
Rome hoor ik alleen maar mooie verhalen.
Milaan kutstad?
Ik vergat effe de post van DiegoMaradonna te quoten. Reageerde daarop en NIET op de OP.quote:Op woensdag 3 november 2004 21:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Lees ff de OP.
En Milaan is best mooi hoor.
Ach, het is maar een dik uur rijdenquote:Op woensdag 3 november 2004 22:08 schreef Dizzee het volgende:
oe, shoppen met je vriendin in Milaan?
Omdat ik me niet veel langer vrij kan maken en anders nog een keer terug moet. Rome wil ik ook nog zien, maar dan wel goed. Dus niet nu.quote:Op donderdag 4 november 2004 11:10 schreef Litman het volgende:
Waarom moet je de hele stad kunnen zien in 3 dagen?Dat lukt je in Londen of Parijs ook niet.
Rome 'overrated'? Ben je er wel eens geweest?quote:Op donderdag 4 november 2004 17:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Rome is overrated en veel te duur
Venetië is trouwens nog niet genoemd, maar wel een prima stad om een paar dagen naar toe te gaan! (voordat ze permanent onder water staat)quote:Op donderdag 4 november 2004 18:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Omdat ik me niet veel langer vrij kan maken en anders nog een keer terug moet. Rome wil ik ook nog zien, maar dan wel goed. Dus niet nu.
Wat mijn betreft: ja en jaquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:42 schreef Litman het volgende:
[..]
Rome 'overrated'? Ben je er wel eens geweest?
Verpletterende argumentatie ook!quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:58 schreef kwintenstraler het volgende:
[..]
Wat mijn betreft: ja en ja![]()
Tja smaken verschillen. Ik heb één keer eerder van iemand gehoord (een collega), dat hij Rome 'niet veel aan vond'.quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ben er geweest ja, ongeveer 3 dagen maar ik vind het niet veel bijzonders
Boedapest, Bergamo, Granada, Sevilla, Parijs, Koln, Moskou, Sint Petersburg vind ik mooier(Europese steden die ik gezien heb)
Dit zegt meer over hem dan over Rome. Blijf dan thuis.quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:39 schreef Litman het volgende:
[..]
Het mooiste vond hij de McDonalds tegenover het Pantheon, want hij was niet van plan 'om 4 dagen die smerige spaghetti te vreten'.
's Avonds zat hij samen met zijn vriendin voetbal te kijken op zijn hotelkamer, want 'anders wordt je toch maar beroofd op straat door die italiaantjes'.
![]()
Tja, wat zal ik zeggen, we waren voor 1 week voor 2 personen 5.500 gulden kwijt, en dat is duurder dan andere stedenreizen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:01 schreef Litman het volgende:
[..]
Verpletterende argumentatie ook!
Dat is precies wat ik wil zeggen: alleen gekken vinden Rome niet leuk!quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:42 schreef Everett het volgende:
[..]
Dit zegt meer over hem dan over Rome. Blijf dan thuis.
Da's wel veel geld ja voor een week. Zat je in zo'n duur hotel?quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:43 schreef kwintenstraler het volgende:
[..]
Tja, wat zal ik zeggen, we waren voor 1 week voor 2 personen 5.500 gulden kwijt
en te verdwalenquote:Op vrijdag 5 november 2004 11:42 schreef Beaker het volgende:
Lucca is een mooie stad met stadsmuren er omheen en leuke restautantjes om te eten
Lucca
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |