abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 maart 2005 @ 14:37:45 #101
34481 travelman
What's goin' on?!
pi_25732596
Het kippenvel-moment van afgelopen seizoen:

de laatste wedstrijd van Borussia op de Boekelberg, de wedstrijd ervoor was een langer verbijf in de Bundesliga veilig gesteld, de zon scheen en dan mag Uwe nog een paar minuten meespelen !!!

Uwe staat redelijk ver voor de goal, afstandschot, Uwe kijkt om en ziet de bal via de buitenkant van de paal over de achterlijn gaan....het hele stadion zette aan tot een : UWE HAT'S GESEHEN dat minutenlang aanhield...prachtig....
pi_25734034
Toch ook een absolute cultheld, Uwe Kamps.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 8 april 2005 @ 19:24:01 #103
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_26079472
quote:
Advocaats Wechselspiel erinnerte fatal an seinen Aufsehen erregenden Austausch während der Euro 2004 in Portugal, wo er als Bondscoach im Gruppenspiel gegen Tschechien beim Stande von 2:1 seinen famosen Linksaußen Arjen Robben austauschte und durch Mittelfeldmann Paul Bosvelt ersetzte. Holland unterlag 2:3, und die Experten überzogen den Trainer mit herber Kritik. Gegen Bochum nahm Advocaat seinen starken Linksaußen Marcell Jansen vom Platz, um mit Verteidiger Pletsch die Defensive zu stärken - erneut ging der Plan in die Hose.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 april 2005 @ 19:26:27 #104
7889 tong80
Spleenheup
pi_26079535
Erneut ging der plan in die hose.

Arme Dickie Dick

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 8 april 2005 @ 19:29:16 #105
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_26079600
Der Lothar heeft gesproken.
quote:
Lothar Matthäus vreest voor de nabije toekomst van Borussia Mönchengladbach. De Duitse recordinternational, die in 1979 zijn grootse carrière bij Gladbach begon, zegt in zijn column in het weekblad 'Sportbild' dat hij zich wekelijks verbaast over het gebrek aan vaste lijnen in het elftal van Dick Advocaat.

'Ondanks de voorspong van zes punten op de plaatsen die degradatie tot gevolg hebben, bevindt Gladbach zich in groot gevaar', schrijft de huidige bondscoach van Hongarije. Hij constateert dat directe degradatiekandidaten als Hansa Rostock en VfL Bochum inmiddels het juiste concept gevonden hebben om de neergang naar de tweede Bundesliga nog te ontlopen.

Vooral de nieuwelingen die Advocaat heeft aangetrokken, zijn volgens de voormalige vedette slechte keuzes geweest. ,,Het zijn allemaal spelers die bij hun vorige club op de bank zaten. Dat komt omdat Advocaat altijd bij ploegen werkte waar hij te hooi en te gras grote spelers mocht halen. Maar die categorie was onhaalbaar voor Borussia Mönchengladbach. Nee, ik ben niet optimistisch over de goede afloop van dit seizoen.''
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 april 2005 @ 19:30:23 #106
7889 tong80
Spleenheup
pi_26079622
Het wordt steeds leuker.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_26223724
quote:
Gladbach-Coach Dick Advocaat muss um sein Leben fürchten. Auf der Homepage des Borussia-Spielers Bernd Korzynietz kündigte ein User ein Attentat auf den Niederländer beim Spiel gegen Mainz am Samstag an.

"Am Samstag in der 10. Spielminute werden mehrere Feuerwerkskörper auf Dick gerichtet", so der Beitrag.

Die Polizei hat den Absender bereits ermittelt und bei einer Wohnungsdurchsuchung in Heidelberg umfangreiche Pyrotechnik sichergestellt. Der Klub reagierte mit einem Stadionverbot für den 46-jährigen Tatverdächtigen.
Tering.
  Trouwste user 2022 donderdag 14 april 2005 @ 16:04:34 #108
7889 tong80
Spleenheup
pi_26224127
Dickie dacht dat ie het in Nederlands slecht had

maandag 18 april 2005 @ 13:49:31 #109
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_26321723
En Dickie is weer weg bij dit clubje.
quote:
Dick Advocaat is al na vijf maanden
opgestapt als trainer van Borussia
Mönchengladbach.

Advocaat (57) stopte na een tumultueus
verlopen EK - hij kreeg veel kritiek na
een wissel van Arjen Robben - als coach
van het Nederlands elftal.In november
ging hij aan de slag bij het tobbende
Gladbach.Ondanks het aantrekken van zes
nieuwe spelers kreeg hij de ploeg niet
op de rails.Gladbach staat momenteel
15de met 30 punten uit 29 wedstrijden.

"Door terug te treden kan ik de druk
van de club en van het elftal wegnemen"
zei Advocaat nadat hij zijn beslissing
bekend had gemaakt.Hij wordt tijdelijk
opgevolgd door jeugdcoach Horst Köppel.
Hij kan z'n droom vervroegd gaan waarmaken: lekker touren door de USA in zijn korte broek.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_26322332
Advocaat is een waardeloze coach.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 18 april 2005 @ 14:32:24 #111
34481 travelman
What's goin' on?!
pi_26322777
quote:
Op maandag 18 april 2005 14:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Advocaat is een waardeloze coach.
mee eens
pi_26323168
Het is eigenlijk best wel treurig.

Zelden heb ik zo´n genadenloze val van een hoog gevallen vedette gezien.

Advokaat moet nu eigenlijk ook inzien , dat hij echt geen donder van het vak "Coach" begrijpt.
Zijn taktisch inzicht gelijk 0 is , en dat zijn Management capaciteiten onder het vriespunt liggen.

Tsja Dik. Je schijnt wel een aardige man te zijn.
Zoek een baan als PR Manager of Commentator.

Als coach ben je voor altijd af.
(wat je eigenlijk altijd al bent geweest.)

[ Bericht 0% gewijzigd door CANARIS op 18-04-2005 15:38:06 ]
  Trouwste user 2022 maandag 18 april 2005 @ 15:14:06 #113
7889 tong80
Spleenheup
pi_26323804
Wat een geweldige afgang.

pi_26324185
Advocaat moeten ze gewoon voor zijn ballen trappen. Die gast kan er echt niks van.
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_26324265
Jammer dat hij bij het Nederlands elftal niet eerder zijn conclusies trok....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26325451
Nee, precies. Zou veel btr geweest zijn. Ik snapte ook niet waarom de KNVB hem aanstelde
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
  maandag 18 april 2005 @ 17:27:46 #117
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_26326941
Advocaat toont zich hier als de lafaard die hij is ... Hij is bang om te degraderen en om dat te voorkomen stapt hij maar op. Het kleine beetje aanzien dat ik had voor de man is nu weg hoor. Als je halverwege een seizoen instapt, wees dan een man en bljif zitten tot het einde, maar dit
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_26326976
pi_26327016
Ik hoop dat hij met pensioen gaat
  maandag 18 april 2005 @ 17:36:44 #120
67174 Dos37
Come on Twente
pi_26327187
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop dat hij met pensioen gaat
ik ook

maar hij word technisch directeur bij ajax