Borussia gaat inderdaad al naar Marbella als ik me niet vergis om te overwinteren.quote:Op donderdag 4 november 2004 09:41 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dan moet ie in de winterstop een trainingskamp in Turkije/Spanje whatever beleggen
Niet veel soeps van de kant van Gladbach. Aanvallend was het om te huilen. Doelpunt valt uit een verkeerde terugspeelbal.quote:Op zondag 7 november 2004 10:38 schreef Suijk het volgende:
1-1 uit bij FSV Mainz om te beginnen. Geen slecht resultaat, iemand de wedstrijd gezien? Of de persconferentie?
Ja hoor, Dickie!quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:30 schreef methodmich het volgende:
Hehe!
Elke match 5-3-2, geen sprankelend voetbal, veel gelijke spelen, kleine nederlagen en kleine zeges en Broich op de bank. Daar ga je dan.
En hij speelde met eenquote:Op zondag 7 november 2004 16:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja hoor, Dickie!
quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:43 schreef bassieVL het volgende:
Pim Verbeek als assistent van Dick Advocaat.
wie had jij graag als trainer gezien?quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hitzfeld.quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:35 schreef bassieVL het volgende:
[..]
wie had jij graag als trainer gezien?
Spaan:quote:Wat denk je, Henk?
quote:4-4-2
Ontslag?quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:24 schreef zjroentje het volgende:
Het Dick effect lijkt alweer uitgewerkt.
6-0.
Bitte.quote:
quote:Borussias Absturz mit Advocaat. Er wirft die Frage auf: Ist diese Zusammenarbeit nur ein großes Missverständnis?
Hier der hoch dekorierte Trainer, der bei der holländischen Nationalmannschaft und den Glasgow Rangers mit Top-Stars zusammenarbeitete. Ein Trainer, der nach zwei Niederlagen in Folge das System umkrempelte und das halbe Personal tauschte, als könnte er aus einem Füllhorn an Klasse-Leuten schöpfen.
Op 4 december vroeg ik er ook al om.quote:
quote:Dick Advocaat jaagt steeds meer Duitse journalisten tegen zich in het harnas. De trainer van Borussia Mönchengladbach krijgt zijn ploeg maar niet op de rails en zijn humeur begint daar flink onder te lijden. De voormalig bondscoach van Oranje heeft zelfs al de bijnaam "Dick-ta-tor", omdat hij niet tegen kritiek kan.
"Hij reageert nijdig en pissig op de normaalste vragen", aldus een Duitse verslaggever in AD Sportwereld. "Bij het minste of geringste voelt hij zich persoonlijk aangevallen. Ik heb gehoord dat hij in Nederland ook zo was. Nou, ik denk niet dat hij lang op deze manier moet doorgaan, anders is het hier snel met hem gedaan." Advocaat werd vier maanden geleden aangesteld als coach van Gladbach. In de winterstop haalde hij liefst zeven spelers. Borussia staat vijftiende in de Bundesliga.
Uwequote:Platz 15, Fußball zum Abgewöhnen, die Fans sind sauer - Borussia Mönchengladbach steckt in arger Bedrängnis. Und Trainer Dick Advocaat (57), der im Winter kräftig einkaufen durfte, steht in der Kritik. Oliver Bitter beschreibt die brenzlige Situation.
Zumindest die Erinnerung an technische Finessen und munteren Angriffs-Fußball wurde wach im Borussia-Park. Da lupfte Stefan Effenberg den Ball über seinen Gegner, drehte Martin Dahlin seine Pirouetten, flog Uwe Kamps kreuz und quer durch den Strafraum bei seinem Abschiedsspiel am Dienstagabend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |