Uiteraard is er als je samen gaat wonen het fenomeen 'samen beslissen''. Maar hallo je heb toch ook geld voor jezelf enzo, je eigen uitgaves? Bovendien het is een cc, geen tweede huis ofzo. Maar goed ieder zijn meugquote:Op woensdag 3 november 2004 09:36 schreef XboxAddict het volgende:
[..]
Als je samen gaat wonen doemt opeens het fenomeen op dat je "samen moet beslissen".... ZIe het zo:
ik: Ik neem een cc, zodat ik kan LIVE kan spelen!
zij: ....
ik: Mooi! Geregeld! Dankjewel!
True.. true..quote:Op woensdag 3 november 2004 09:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Uiteraard is er als je samen gaat wonen het fenomeen 'samen beslissen''. Maar hallo je heb toch ook geld voor jezelf enzo, je eigen uitgaves? Bovendien het is een cc, geen tweede huis ofzo. Maar goed ieder zijn meug![]()
Nog even 1 off topic vraagje, hoe ben je en hoe oud is je partnerquote:Op woensdag 3 november 2004 09:46 schreef XboxAddict het volgende:
[..]
True.. true..
dit stukje betekent dat ze nu een zo evil mogelijke manier aan het bedenken is om het jou te verbieden.quote:Op woensdag 3 november 2004 09:36 schreef XboxAddict het volgende:
zij: ....
Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 3 november 2004 13:17 schreef apengek het volgende:
een filmpje dat ik nog nooit eerder gezien had: http://members.home.nl/ikdedinges/filmpjehalo.avi
quote:Op woensdag 3 november 2004 13:17 schreef apengek het volgende:
een filmpje dat ik nog nooit eerder gezien had: http://members.home.nl/ikdedinges/filmpjehalo.avi
Is die filmpje al officieel uit gegeven, of is hij ergens uitgelekt?quote:Op woensdag 3 november 2004 13:17 schreef apengek het volgende:
Na een paar dagen heb je geen bandbreedte meer over, omdat nu heel fok je filmpje gaat zitten downloaden.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:21 schreef apengek het volgende:
ik heb em gekregen van iemand en maar ff op mn webspace gezet voor jullie
ik gebruik die webspace toch nergens anders voorquote:Op woensdag 3 november 2004 16:22 schreef Baris het volgende:
[..]
Na een paar dagen heb je geen bandbreedte meer over, omdat nu heel fok je filmpje gaat zitten downloaden.
Oke, ik had op fok mijn webspace aangeboden voor msn 7 en mijn webspace was een halve maand afgesloten omdat ik te veel bandbreedte had verbruikt.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:25 schreef apengek het volgende:
[..]
ik gebruik die webspace toch nergens anders voor
ik nog enkele accounts van @homequote:Op woensdag 3 november 2004 16:27 schreef Baris het volgende:
[..]
Oke, ik had op fok mijn webspace aangeboden voor msn 7 en mijn webspace was een halve maand afgesloten omdat ik te veel bandbreedte had verbruikt.
Dit filmpje heb ik 3 topics geleden al gepost (2x zelfs..). Het enige verschil is dat dit filmpje echt uit de engelse versie komt ipv de toenmalige franse warez release.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:12 schreef Baris het volgende:
[..]
Is die filmpje al officieel uit gegeven, of is hij ergens uitgelekt?
encoded met xvid codecquote:Op woensdag 3 november 2004 17:30 schreef Gimeone2 het volgende:
beetje gay hij opent hem niet
neu niet echtquote:Op woensdag 3 november 2004 17:18 schreef Strolie75 het volgende:
Zitten er spoilers in dat filmpje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |