Wapens staan onder andere hoek en de achtergrond is anders.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:11 schreef Tain het volgende:
[..]
master chief staat iets anders, kijk maar goed
quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:16 schreef taart het volgende:
sterker nog, het zijn 2 verschillende masterchiefs
serieus, de UK is veel sfeervoller. die US heeft weer dat amerikaanse bigger, better uitstralingquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:23 schreef taart het volgende:
je ziet ook best wel duidelijk dat de US versie MC veel gedetaileerder is.
altijd voortrekken
iddquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:24 schreef pkwarts het volgende:
[..]
serieus, de UK is veel sfeervoller. die US heeft weer dat amerikaanse bigger, better uitstraling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God gave man a penis and a brain, and enough blood to operate one at a time.
zeg het dan ook nietquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:30 schreef Chilly_Willy het volgende:
Sommige winkels hebben hem idd al binnen. Ik heb hem ook al
En niet vragen waar, hij is nog niet te koop.
Sorry... nog een paar dagen, dan kunnen jullie hem ook spelen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:25 schreef Tain het volgende:
[..]
zeg het dan ook niet
Ik vind de US boxart mooierquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:20 schreef pkwarts het volgende:
[afbeelding]
ongeveer met zelfde contrast. het klopt niet helemaal (het halo 2 logo is helemaal anders bijvoorbeeld) maar je ziet nu goed het verschil
Jij hebt 'm bij Proxis vandaan toch? Zonder je nerveus te maken, hebben ze dat al bevestigd? Want in een mail naar mij stonden ze dat ze dat niet kunnen garanderen.quote:Op zondag 7 november 2004 08:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind de US boxart mooiermaar ach,........ heb toch de Limited Edition
hallo.quote:Op zondag 7 november 2004 09:51 schreef Rahl het volgende:
donderdag is H-day toch?
Nee voor de zekerheid heb ik hem bij Dimension Plus gereserveerd. Gelukkig al een bevestigingsmail gehadquote:Op zondag 7 november 2004 09:11 schreef twi het volgende:
[..]
Jij hebt 'm bij Proxis vandaan toch? Zonder je nerveus te maken, hebben ze dat al bevestigd? Want in een mail naar mij stonden ze dat ze dat niet kunnen garanderen.
Ja, maar dat is volgens mij amerikaanse tijd. Dus we moeten nog 6 uur wachten denk ik.quote:Op zondag 7 november 2004 10:40 schreef pkwarts het volgende:
om 12:00 staat op teamxbox, IGN en Gamespot (waarschijnlijk zelfs op meer sites) de review van Halo 2 online
oui.quote:Op zondag 7 november 2004 12:02 schreef -Mzraki- het volgende:
PST is pacific standard time?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |