Ja, en ook *GERUCHT*quote:Op donderdag 11 november 2004 13:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Er staat anders *SERIEUS!* in de TT
Beatrix loopt nu verschrikkelijk te hyperventileren op Huis ten Bosch?quote:Op donderdag 11 november 2004 13:33 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zal best Yvonne, maar ik weet nog van een paniektopic van een dochter van 1 van onze users over een auto-ongeluk van haar ouders en blijf het uitermate onkies vinden om het overlijden van mensen als NIEUWS feitje neer te gooien zonder dat je zeker weet OF het waar is.
Juist wel, ik denk dat jij met jouw beroep redelijk dicht bij de feitjes zitquote:Op donderdag 11 november 2004 13:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Neem je mij niet serieus?
Al met al een goede beslissing, denk ik.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:36 schreef Loedertje het volgende:
Op verzoek van jullie weer open
Weet ik lieverd, was ook ironisch bedoeldquote:Op donderdag 11 november 2004 13:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Juist wel, ik denk dat jij met jouw beroep redelijk dicht bij de feitjes zit
Ik denk dat je mn zin anders kunt lezen
Zal wel meevallen hoor,quote:Op donderdag 11 november 2004 13:56 schreef Loedertje het volgende:
Als het niet waar blijkt te zijn is er natuurlijk niemand meer die je *geruchten* ooit nog serieus zal nemen SCH
6 uur journaal max?quote:Op donderdag 11 november 2004 13:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Al met al een goede beslissing, denk ik.
Alleen, je moet wel een beetje bedenken na hoeveel tijd je besluit dat het [kennelijk] toch niet waar is, indien er geen bevestiging komt. Hoe lang zou het denken jullie maximaal duren voordat zoiets wereldkundig gemaakt wordt?
Ik aarzelde het ook te openen - ik kan alleen maar zeggen dat het hier serieus wordt genomen, wat zeker niet wil zeggen dat het waar is maar dat er wel wat draaiboekjes uit de kast worden gehaald.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:56 schreef Loedertje het volgende:
Als het niet waar blijkt te zijn is er natuurlijk niemand meer die je *geruchten* ooit nog serieus zal nemen SCH
De geruchten óver SCH nog wel toch?quote:Op donderdag 11 november 2004 13:56 schreef Loedertje het volgende:
Hij SCHijnt homo te zijn, wist je dat? Zal ook wel niet kloppenquote:Op donderdag 11 november 2004 14:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De geruchten óver SCH nog wel toch?
Echt? Neh... geloof er niks van!quote:Op donderdag 11 november 2004 14:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij SCHijnt homo te zijn, wist je dat? Zal ook wel niet kloppen
* Adelante steeds beter begrijpt waarom BE nog single isquote:Op donderdag 11 november 2004 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
Echt? Neh... geloof er niks van!
Ach, ik kan het andersom ook. Tot een paar maanden geleden dacht ik serieus dat SC homo was! Don't ask me why, kende hem alleen van hier, maar ik was oprecht verbaasd toen ik hoorde dat het niet zo was.quote:Op donderdag 11 november 2004 14:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
* Brighteyes steeds beter begrijpt waarom BE nog single is![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 13:37 schreef yvonne het volgende:
Net zo dicht als bij de Idols primeurs?quote:Op donderdag 11 november 2004 13:37 schreef yvonne het volgende:
quote:Op donderdag 11 november 2004 16:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Net zo dicht als bij de Idols primeurs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |