Om dat opmaak moet ik gewoon lachen, want ieder heeft zo zijn stijl,quote:Op woensdag 10 november 2004 08:32 schreef NorthernStar het
volgende:
[..]
Nee hoor, niks persoonlijk. Ben je postgedrag, zowel kwa inhoud en
opmaak, gewoon zat.
Uiteraard heb ik het er zelf naar gemaakt, ik ben de enigequote:En ik zal niet de enige zijn. Je hebt het er zelf naar gemaakt dus je
zal er ook wel op uit zijn geweest denk ik.
quote:Op woensdag 10 november 2004 22:39 schreef Nyluzzz het volgende:
Waarom is dit Man doodgeschoten in Breda dicht. Het gaat vooralsnog om een 'gewone' moord en heeft (nog) niks met al die andere idiote toestanden te maken.
Is dicht.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:32 schreef Nyluzzz het volgende:
Maar wat moeten we hiermee: Meki wilt politieke partij oprichten! >>> ONZ
ik moet toegeven dat je wel een beetje gelijk hebt. Maar je weet hoe het gaat:quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou ja, dat komt natuurlijk wel doordat je bepaalde uitspraken hebt gedaan die op het randje balanceren dan wel er af en toe overheen zijn gegaan. Dan doel ik op het verheerlijken van geweld en vandalisme. Je zou er beter aan doen om beide af te keuren. Het is niet de bedoeling dat we hier in Nederland voor eigen rechter gaan spelen. Als er haat en kwaad in moskees en scholen zou worden gepreekt is dat een taak van de overheid om dat via legale kanalen aan te pakken. Als je het goedkeurt verlaag je je tot het niveau van de ander. Daar moet je voor passen, wees wijzer JohnDope.
Ik heb je schopje niet gezien.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:42 schreef _The_General_ het volgende:
Stond al in onzin? Snap niet waarom het dicht is,
Geeft nixquote:Op woensdag 10 november 2004 23:44 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik heb je schopje niet gezien.
En naar Onzin alleen in overleg met de mods daar, vonden ze het goed?
Tsk, dude, jij hebt heel wat rellen in + gemist.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:45 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Geeft nix
Geen idee, sinds wanneer moet je toestemming hebben om een topic naar onz te verplaatsen
Wat een onzinquote:Op woensdag 10 november 2004 23:47 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Tsk, dude, jij hebt heel wat rellen in + gemist.
En ik heb net even gevraagd, maar hullie willen 'm nie.
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:48 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Wat een onzin, weg met de regels was de boodschap een tijd terug. Als ik hem zelf in ONZ had geopend was er niets aan de hand geweest
Nee hoor. Ik ben niet extreem rechts, heb best een gematigde mening en kan zelfs nog steeds enigszins positief over goede islamieten denken, maar ik mag je ook nietquote:Op woensdag 10 november 2004 21:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tevens heb ik het gevoel
dat je wel 1 van de weinigen bent die er zo over denkt, want voornl.
de islam-hatende users en extreem-rechtse users hier op Fok! mogen me
niet. De mensen met de gematigde mening kunnen het goed met me vinden
Waarom mag je me niet dan ? Het is op zich geen ramp, dan zijn er 2 of 3 users die me niet mogen, op een populatie van meer dan 10.000 valt dat m.i. te verwaarlozenquote:Op donderdag 11 november 2004 08:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben niet extreem rechts, heb best een gematigde mening en kan zelfs nog steeds enigszins positief over goede islamieten denken, maar ik mag je ook niet
quote:Op donderdag 11 november 2004 08:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom mag je me niet dan ? Het is op zich geen ramp, dan zijn er 2 of 3 users die me niet mogen, op een populatie van meer dan 10.000 valt dat m.i. te verwaarlozen
Je schrijft domme essays (die de titel essay niet eens waardig zijn), je hebt een heel erg wereldvreemde dunk van jezelf, je haalt overal je geloof bij, je staat achter achterhaalde zaken als het vrouwen niet de hand schudden en je zet dezelfde smiley onder elk bericht.quote:Op donderdag 11 november 2004 08:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom mag je me niet dan ? Het is op zich geen ramp, dan zijn er 2 of 3 users die me niet mogen, op een populatie van meer dan 10.000 valt dat m.i. te verwaarlozen
niet op hem ingaan, niet op hem ingaan...quote:Op donderdag 11 november 2004 09:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je schrijft domme essays (die de titel essay niet eens waardig zijn), je hebt een heel erg wereldvreemde dunk van jezelf, je haalt overal je geloof bij, je staat achter achterhaalde zaken als het vrouwen niet de hand schudden en je zet dezelfde smiley onder elk bericht.
Maar dat is toch geen reden om mij te haten ? Overigens zijn die dingen absoluut niet achterhaald, ze zijn anders dan de westerse visie toestaat, maar ze zijn niet achterhaald.quote:Op donderdag 11 november 2004 09:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je schrijft domme essays (die de titel essay niet eens waardig zijn), je hebt een heel erg wereldvreemde dunk van jezelf, je haalt overal je geloof bij, je staat achter achterhaalde zaken als het vrouwen niet de hand schudden en je zet dezelfde smiley onder elk bericht.
toegestaan. hmmm, je essay over het homoïsme is er nog steeds en dat is nou niet echt een toonbeeld van respect. wel respect naar de moslim toe, maar niet een naar de westerse manier van denken. misschien wringt daar hem wel de schoen.quote:Op donderdag 11 november 2004 09:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen reden om mij te haten ? Overigens zijn die dingen absoluut niet achterhaald, ze zijn anders dan de westerse visie toestaat, maar ze zijn niet achterhaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |