Waar?quote:Op maandag 15 november 2004 23:06 schreef zoalshetis het volgende:
ik word zelfs als hitlerjugend uitgemaakt
Dat staat in klaagbaak...quote:Op maandag 15 november 2004 23:43 schreef zoalshetis het volgende:
"Rechtse mensen en hun uitspraken" deel twee bovenaan, van die leuke rijstnatie.
sorry dat ik er hier over begon.quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat staat in klaagbaak...
Er zijn nog een stuk of wat posts van deze user in deze toonaard verschenen hedenochtend.quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Pamflet 'Mohammed pedofiel' verwijderd
De erfenis van Fortuyn en Van Gogh?
't Is stil aan de overkant, 't Is stil .......quote:Op maandag 15 november 2004 23:02 schreef bakfiets het volgende:
Geliefde moderator Northernstar,
Waarom smijt je mijn posting weg en waarom laat je onderstaande - zeer kwetsende - posting staan? Wat is dat voor vertoning, vraag ik mij af?![]()
[..]
Zolang Donner de aanscherping van de wet er nog niet doorheeft mag op Fok! godgelasterd worden. Een mede-user voor "zielig ziek figuur, hond en klootzak" uitmaken mag niet.quote:Op maandag 15 november 2004 23:02 schreef bakfiets het volgende:
Geliefde moderator Northernstar,
Waarom smijt je mijn posting weg en waarom laat je onderstaande - zeer kwetsende - posting staan? Wat is dat voor vertoning, vraag ik mij af?![]()
Wat een partijdige afweging! Een gewoon mens vind jij dus heiliger dan de Zoon van God? Als Donner de inquisitie opnieuw gaat instellen, vrees ik dat de kardinaal bij jou langs komt.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zolang Donner de aanscherping van de wet er nog niet doorheeft mag op Fok! godgelasterd worden. Een mede-user voor "zielig ziek figuur, hond en klootzak" uitmaken mag niet.
Donner wilde helemaal niks aan de wet veranderen. Je mag nu ook al niet godslasteren - althans, de wet voorziet er in dat je ervoor gestraft kan worden. Dus feitelijk kan het zijn dat je in overtreding bent. In ieder geval is je beroep op Donner onjuist.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zolang Donner de aanscherping van de wet er nog niet doorheeft mag op Fok! godgelasterd worden. Een mede-user voor "zielig ziek figuur, hond en klootzak" uitmaken mag niet.
Sympathiek van je SCH dat je het voor mij opneemt, ik zal je voortaan wat ontzien tijdens de discussies.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Donner wilde helemaal niks aan de wet veranderen. Je mag nu ook al niet godslasteren - althans, de wet voorziet er in dat je ervoor gestraft kan worden. Dus feitelijk kan het zijn dat je in overtreding bent. In ieder geval is je beroep op Donner onjuist.
Half om half. Donner laat een onderzoek doen of aanscherping van de wet noodzakelijk is. Als het sowieso nicht in frage ist dat een verscherping er ooit zou komen dan had dit onderzoek niet gestart hoeven worden. Dat was vanmiddag ook het onderwerp van het vragenuurtje. Donner zegt nu niet die intentie te hebben, waarom het dan wel laten onderzoeken?quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Donner wilde helemaal niks aan de wet veranderen. Je mag nu ook al niet godslasteren - althans, de wet voorziet er in dat je ervoor gestraft kan worden. Dus feitelijk kan het zijn dat je in overtreding bent. In ieder geval is je beroep op Donner onjuist.
Tot nog toe he, dat is waar Donner op aanstuurt. En omdat het geen nieuwe wet betreft maar het opheffen van gedoogbeleid ben je al in overtreding, de wet is al jaren van kracht tenslottequote:Op donderdag 18 november 2004 01:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
Er zijn ZEER weinig veroordelingen geweest vanwege die wet.
Je maakt me bang. Overigens, met een beetje geluk bestaat die wet nog maar een weekje. SCH moet wel opschieten met die aangiftes. Nu weet ik niet of dit ook met terugwerkende kracht zou werken.quote:Op donderdag 18 november 2004 01:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tot nog toe he, dat is waar Donner op aanstuurt. En omdat het geen nieuwe wet betreft maar het opheffen van gedoogbeleid ben je al in overtreding, de wet is al jaren van kracht tenslotte
/POL
Ik weet niet wat de verjaringstermijn is op dat artikel. Maar misschien kunnen we FOK! als weblog-achtige site onder een massively multi-user online column (MMOC) gooien, columns kennen meer vrijheid voor de wet (zie bijv. de uitspraak rondom de column waar Gretta bij Arafat in bed dook).quote:Op donderdag 18 november 2004 01:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je maakt me bang. Overigens, met een beetje geluk bestaat die wet nog maar een weekje. SCH moet wel opschieten met die aangiftes. Nu weet ik niet of dit ook met terugwerkende kracht zou werken.
Dat is een flinke gat in de wet, ik denk overigens niet dat zo'n dergelijk systeem rechtsgeldig is aangezien je niet overal het labeltje "column" op kunt plakken.quote:Op donderdag 18 november 2004 01:56 schreef Dagonet het volgende:
Ik weet niet wat de verjaringstermijn is op dat artikel. Maar misschien kunnen we FOK! als weblog-achtige site onder een massively multi-user online column (MMOC) gooien, columns kennen meer vrijheid voor de wet (zie bijv. de uitspraak rondom de column waar Gretta bij Arafat in bed dook).
Betaal je ook mijn advocaat?quote:Ik laat je niet wegkwijnen in de cel hoor!
Monidique liep er mee te pronken en ik vond hem wel mooi. Waarom zou hij suggestief zijn? Als je maar lang genoeg doordenkt kun je zelfs de naam "Dagonet" herleiden op ridders en dus nationalisme en dus allerlei discutabele politieke stromingen.quote:Op donderdag 18 november 2004 01:58 schreef Dagonet het volgende:
Ik vind je avatar trouwens niet érg fijn Wolf. Suggestief qua lettertype en kleurstelling. Heb je niet iets met meer tierlantijntjes dat beter aansluit bij z'n kapsel?
Dan dumpen we alle topics naar de FP onder het kopje column.quote:Op donderdag 18 november 2004 02:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dat is een flinke gat in de wet, ik denk overigens niet dat zo'n dergelijk systeem rechtsgeldig is aangezien je niet overal het labeltje "column" op kunt plakken.
Ben je mal, dat doe ik gewoon zelfquote:Betaal je ook mijn advocaat?
Hoef je niet eens érg lang over na te denken aangezien het direct uit Morte d'Artur komtquote:Op donderdag 18 november 2004 02:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Monidique liep er mee te pronken en ik vond hem wel mooi. Waarom zou hij suggestief zijn? Als je maar lang genoeg doordenkt kun je zelfs de naam "Dagonet" herleiden op ridders en dus nationalisme en dus allerlei discutabele politieke stromingen.
Het was maar een opmerkingquote:Nee, hij blijft mooi staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |