weet je wat ik vind.. jij romantiseerd het.. Het lijkt wel een filmquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:37 schreef wappiej het volgende:
dat realiseer ik me dondersgoed, bedankt dat je zulke eerlijke antwoorden op mijn vragen geeft, je romantiseerd het tenminste niet zo
Nouja, ze hebben het mij op de open dag op de 19e toch echt anders verteld.quote:Op maandag 6 december 2004 13:02 schreef HAL9000S het volgende:
Jawel hoor, je kunt gewoon solliciteren op de commando'sAls dat niet zo is dan hebben ze het sinds afgelopen maandag gewijzigd, hetgeen me erg sterk lijkt.
Nouja, ik weet het ook niet meer hoor. Zal wel weer niet hebben zitten oplettenquote:Op maandag 6 december 2004 13:30 schreef HAL9000S het volgende:
neem hier maar eens een kijkje:
http://www.korpscommandotroepen.nl/kct/index5.html
Als je voor een officiersfunctie opgaat, wordt de nadruk abslotuut niet gelegd op het fysieke gedeelte. Zowiezo is de KMA een half jaartje AMO en dan zal de rest van de opleiding voornamelijk plaatsvinden in de schoolbanken. Dit is mij zo'n 2 jaar geleden verteld op een open dag.quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:42 schreef wappiej het volgende:
er zijn vacatures, ik moet gewoon beter presteren bij de keuring dan een vwo-er neem ik aan..zoiets zei het hoofd van de banenwinkel iig
edit:
En ik heb bij de rotary en de gesprekken VWO-ers gezien..man..man.. ik denk wel dat ik beter presteer, niet arrogant bedoelt, maar ik heb meiden gezien die er fysiek sterker uitzien
Maar dat eerste half jaartje is wel extreem pittig. Mijn broertje begint morgen aan de KCT week, daar wordt je niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:58 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Als je voor een officiersfunctie opgaat, wordt de nadruk abslotuut niet gelegd op het fysieke gedeelte. Zowiezo is de KMA een half jaartje AMO en dan zal de rest van de opleiding voornamelijk plaatsvinden in de schoolbanken. Dit is mij zo'n 2 jaar geleden verteld op een open dag.
Des te meer reden om trots op jezelf te zijn als je het haalt, vooral de KCT weekquote:Op dinsdag 7 december 2004 07:43 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Maar dat eerste half jaartje is wel extreem pittig. Mijn broertje begint morgen aan de KCT week, daar wordt je niet vrolijk van.
KCT is toch heel wat anders dan de AMO van de KMA?quote:Op dinsdag 7 december 2004 07:43 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Maar dat eerste half jaartje is wel extreem pittig. Mijn broertje begint morgen aan de KCT week, daar wordt je niet vrolijk van.
Pfff, volgens mij wordt je toegelaten met alles tot + en - 6. Je moet dan wel lenzen ervoor hebben, bril mag niet.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:45 schreef J_CDA het volgende:
Worden er nog bepaalde eisen gesteld aan je ogen, wil je toegelaten worden op de KMA??
Amo is de eerste 6 weken van de KMA.. De KCT week zit als ik het me goed herinner in de ALOquote:Op woensdag 8 december 2004 12:23 schreef J_CDA het volgende:
[..]
KCT is toch heel wat anders dan de AMO van de KMA?
Cavalerie mag je ook geen oogafwijking hebben. Pantserinfanterie -2/+2 en infanterie -6/+6.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:45 schreef J_CDA het volgende:
Worden er nog bepaalde eisen gesteld aan je ogen, wil je toegelaten worden op de KMA??
Je weet er erg veel van, maar toch ga ik even aan je twijfelen.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:38 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Cavalerie mag je ook geen oogafwijking hebben. Pantserinfanterie -2/+2 en infanterie -6/+6.
Dat werd mij verteld bij de voorlichting, althans dat was mijn vraag want ik wilde ook graag bij de cavalerie. Ik baalde als een stekker en heb het meest overeenkomende genomen, namelijk pantserinfanterie.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:01 schreef Hare het volgende:
[..]
Je weet er erg veel van, maar toch ga ik even aan je twijfelen.
Weet je zeker dat je geen oogafwijking voor cavalerie mag hebben? Ik had daar namelijk ook interesse in en daar is me dus echt helemaal niks over verteld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |