nope.. ben gestoptquote:Op maandag 15 november 2004 23:06 schreef Hare het volgende:
[..]
En verder dan? Heb je ook geheel de opleiding doorlopen?
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je zonder uitnodiging niet binnen kwam. Heb eerlijk gezegd niet eens een idee waar het gehouden wordtquote:Op woensdag 17 november 2004 19:59 schreef Evil_Jur het volgende:
Naar wat ik begrepen heb is aanmelden niet verplicht dus misschien kan je toch gewoon gaan.
Je mag alleen met uitnodiging , zie www.kma.nl .quote:Op woensdag 17 november 2004 21:16 schreef IndoGuyver het volgende:
[..]
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je zonder uitnodiging niet binnen kwam. Heb eerlijk gezegd niet eens een idee waar het gehouden wordtHet zal wel niet in de Randstad zijn dus dan zou ik ver moeten reizen met een (grote?) kans op "nee"
Hebben anderen hier wel een brief ofzo gehad?
Wilde alleen maar even komen kijkenquote:Op woensdag 17 november 2004 22:25 schreef MajesticZ het volgende:
[..]
Je mag alleen met uitnodiging , zie www.kma.nl .
Fuck.. je gaat naar open dag en je weet nog geen eens waar het is??? what the fuck dude? weet je niet wat je wil ofzo... Met een btje interresse zou je weten dat het in breda is![]()
Kun je misschien er iets over vertellen wat je daar hebt gedaan/gezien voor de losers die geen uitnodiging hebben gekregen? Of sta je onder een NDA?quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:57 schreef Hare het volgende:
Ik ga me inschrijven! Alles wat ik dacht alleen da nog 10x beter, wat lijkt me dit een geweldige studie/opleiding.
Erg informatieve dag gehad
nu nog ff beslissen welke richting ik op ga
Maar natuurlijk kan ik datquote:Op zaterdag 20 november 2004 13:42 schreef IndoGuyver het volgende:
[..]
Kun je misschien er iets over vertellen wat je daar hebt gedaan/gezien voor de losers die geen uitnodiging hebben gekregen? Of sta je onder een NDA?
Nep-soldaten.quote:Op zondag 28 november 2004 10:42 schreef Quickbeam het volgende:
luchtmachters zijn veel slimmer
quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:47 schreef fokaapje het volgende:
ga niet het leger in, echt niet. Voor zwakbegaafden (laagopgeleiden) is het leuk , omdat je in het leger goede doorstroommogelijkheden hebt, en scholing,rijbewijs uiteraard. Voor dat soort mensen is dat leuk, maar je ben nu een van de academici, je hebt daar echt niks te zoeken, weet je wat zo vervelend is, je bent veel slimmer dan 9 van de 10 mensen daar, maar je wordt hetzelfde behandeld en betaald als de rest. Uiteraard zijn er functies alleen voor VWO'ers, maar het salaris is volgens laagste rang etc etc. verander gewoon van studie of zo, maar het leger...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:10 schreef Hare het volgende:
12 januari heb ik nu voorlichting op Nieuw-Milligen en kan dan de sollicitatieformulieren voor luchtgevechtsleider meenemen
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:50 schreef wappiej het volgende:
en anders schrijf ik me in voor het corps commando troepen, dan heb je toch een kans om officier te worden aangezien ze die uit eigen rangen halen, toch?
quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:50 schreef wappiej het volgende:
en anders schrijf ik me in voor het corps commando troepen, dan heb je toch een kans om officier te worden aangezien ze die uit eigen rangen halen, toch?
Zo bedoelde ik het niet HAL9000S, commandos lijkt me ook heel erg leuk, ik heb er alles voor over om toch officier te kunnen worden en als ik daarvoor eerst als "gewone soldaat, voor zover commandos gewoon zijn hehe, moet beginnen dan heb ik dat er voor over.quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:40 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Maakt niet uit waar je je inschrijft je kunt intern voorlopig nog met je HAVO naar de KMA. Zomaar ff voor de commando's kiezen alsof het niks is gaat zowiezo niet werken.
weet je wat ik vind.. jij romantiseerd het.. Het lijkt wel een filmquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:37 schreef wappiej het volgende:
dat realiseer ik me dondersgoed, bedankt dat je zulke eerlijke antwoorden op mijn vragen geeft, je romantiseerd het tenminste niet zo
Nouja, ze hebben het mij op de open dag op de 19e toch echt anders verteld.quote:Op maandag 6 december 2004 13:02 schreef HAL9000S het volgende:
Jawel hoor, je kunt gewoon solliciteren op de commando'sAls dat niet zo is dan hebben ze het sinds afgelopen maandag gewijzigd, hetgeen me erg sterk lijkt.
Nouja, ik weet het ook niet meer hoor. Zal wel weer niet hebben zitten oplettenquote:Op maandag 6 december 2004 13:30 schreef HAL9000S het volgende:
neem hier maar eens een kijkje:
http://www.korpscommandotroepen.nl/kct/index5.html
Als je voor een officiersfunctie opgaat, wordt de nadruk abslotuut niet gelegd op het fysieke gedeelte. Zowiezo is de KMA een half jaartje AMO en dan zal de rest van de opleiding voornamelijk plaatsvinden in de schoolbanken. Dit is mij zo'n 2 jaar geleden verteld op een open dag.quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:42 schreef wappiej het volgende:
er zijn vacatures, ik moet gewoon beter presteren bij de keuring dan een vwo-er neem ik aan..zoiets zei het hoofd van de banenwinkel iig
edit:
En ik heb bij de rotary en de gesprekken VWO-ers gezien..man..man.. ik denk wel dat ik beter presteer, niet arrogant bedoelt, maar ik heb meiden gezien die er fysiek sterker uitzien
Maar dat eerste half jaartje is wel extreem pittig. Mijn broertje begint morgen aan de KCT week, daar wordt je niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:58 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Als je voor een officiersfunctie opgaat, wordt de nadruk abslotuut niet gelegd op het fysieke gedeelte. Zowiezo is de KMA een half jaartje AMO en dan zal de rest van de opleiding voornamelijk plaatsvinden in de schoolbanken. Dit is mij zo'n 2 jaar geleden verteld op een open dag.
Des te meer reden om trots op jezelf te zijn als je het haalt, vooral de KCT weekquote:Op dinsdag 7 december 2004 07:43 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Maar dat eerste half jaartje is wel extreem pittig. Mijn broertje begint morgen aan de KCT week, daar wordt je niet vrolijk van.
KCT is toch heel wat anders dan de AMO van de KMA?quote:Op dinsdag 7 december 2004 07:43 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Maar dat eerste half jaartje is wel extreem pittig. Mijn broertje begint morgen aan de KCT week, daar wordt je niet vrolijk van.
Pfff, volgens mij wordt je toegelaten met alles tot + en - 6. Je moet dan wel lenzen ervoor hebben, bril mag niet.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:45 schreef J_CDA het volgende:
Worden er nog bepaalde eisen gesteld aan je ogen, wil je toegelaten worden op de KMA??
Amo is de eerste 6 weken van de KMA.. De KCT week zit als ik het me goed herinner in de ALOquote:Op woensdag 8 december 2004 12:23 schreef J_CDA het volgende:
[..]
KCT is toch heel wat anders dan de AMO van de KMA?
Cavalerie mag je ook geen oogafwijking hebben. Pantserinfanterie -2/+2 en infanterie -6/+6.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:45 schreef J_CDA het volgende:
Worden er nog bepaalde eisen gesteld aan je ogen, wil je toegelaten worden op de KMA??
Je weet er erg veel van, maar toch ga ik even aan je twijfelen.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:38 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Cavalerie mag je ook geen oogafwijking hebben. Pantserinfanterie -2/+2 en infanterie -6/+6.
Dat werd mij verteld bij de voorlichting, althans dat was mijn vraag want ik wilde ook graag bij de cavalerie. Ik baalde als een stekker en heb het meest overeenkomende genomen, namelijk pantserinfanterie.quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:01 schreef Hare het volgende:
[..]
Je weet er erg veel van, maar toch ga ik even aan je twijfelen.
Weet je zeker dat je geen oogafwijking voor cavalerie mag hebben? Ik had daar namelijk ook interesse in en daar is me dus echt helemaal niks over verteld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |