dream onquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:20 schreef Furb het volgende:
volgend jaar wordt dit mijn volgende (lees: EERSTE) auto....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
das pas een "HOT HATCH"![]()
Dan wens ik je veel plezier met het zoeken van een verzekeraar die jou uberhaupt wil verzekeren, gezien je leeftijd en schadevrije jarenquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:20 schreef Furb het volgende:
volgend jaar wordt dit mijn volgende (lees: EERSTE) auto....
das pas een "HOT HATCH"![]()
Inderdaad, het is geen droomtopic jongensquote:Op dinsdag 16 november 2004 08:31 schreef Robar het volgende:
Wat grappig toch dat bij veel mensen bij het een dergelijk topic de fantasie op hol slaat!
Ik geloof een aantal posts hier echt niet!
Als je dan ook leest dat iemand als zijn eerste auto een Honda Civic Type-R wil aanschaffen!!!quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:12 schreef dnzl het volgende:
[..]
Inderdaad, het is geen droomtopic jongens![]()
Wel vet stoer trouwens flink op scheppen op het internet![]()
Geloof je mij ook nie?quote:Op dinsdag 16 november 2004 08:31 schreef Robar het volgende:
Wat grappig toch dat bij veel mensen bij het een dergelijk topic de fantasie op hol slaat!
Ik geloof een aantal posts hier echt niet!
De vraag is, wil je hem graag hebben/droom je erover?quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:50 schreef hifonics het volgende:
[..]
Geloof je mij ook nie?
Kwil namelijk een celica 2 liter 175 pk of 2 liter turbo 4wd?
zoiets dus
[afbeelding]
lekker kontje he
effe lekker nog een keer duidelijk maken
ik droom er niet over. maar ik heb al voor mezelf besloten dat ik hem ga halen. in ieder geval een 2 liter en een 2 liter turbo 4wd zou helemaal te geil zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:46 schreef Robar het volgende:
[..]
De vraag is, wil je hem graag hebben/droom je erover?
Of ga je hem ook daadwerkelijk aanschaffen?
En het is toyota: What could possibly be wrong about that car?![]()
He dat kan nie he. Die wil ik al. zoek lekker wat andersquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:59 schreef beschuit het volgende:
Rijdt nu een Toyota Corolla E10 1.3 16v sport en wil ook een celica 2.0
Of een IntegraR, maar das zal pas over een jaar of 2 a 3 zijn ben ik bang :/
Verhuren?quote:Op zaterdag 13 november 2004 02:36 schreef Don_Tom het volgende:
Deze moet er binnenkort tot zeer binnenkort komen, iig binnen een half jaar:
[afbeelding]
Ik ga hem ook verhuren om de boel een beetje betaalbaar te houden....
T'is een replicaatje met kevertechniek, valt dus wel mee. Echte 356 speedsters rijden wereldwijd nog maar een paarhonderd van rond (zijn er 4500 van gebouwd) en kosten ca. 100.000 euro als je ze al kunt vinden. Die ga'k niet kopen dus. Overigens doet een replica motorisch en qua rijgedrag zeker niet onder voor het origineel, en ze zijn niet van echt te onderscheidenquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:56 schreef Tiger_Woods het volgende:
[..]
Verhuren?
Man, dan sta je elke twee weken te sleutelen. Volgens mij heb je geen idee wat onderhoud hier van kost. Laat staan schades...
Zeg dat dan meteen, voordat je weer wijs loopt te doen...quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:50 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
T'is een replicaatje met kevertechniek, valt dus wel mee. Echte 356 speedsters rijden wereldwijd nog maar een paarhonderd van rond (zijn er 4500 van gebouwd) en kosten ca. 100.000 euro als je ze al kunt vinden. Die ga'k niet kopen dus. Overigens doet een replica motorisch en qua rijgedrag zeker niet onder voor het origineel, en ze zijn niet van echt te onderscheiden
Bij deze auto is het een beetje net als bij een cobra, 95% van wat er rond rijdt is replica.
Ik heb nooit gezegd dat ik een echte zou kopen, een een beetje kenner weet wel dat het als je het over speedsters hebt normaal gesproken over een replica gaat, net als bij sevens en cobras....quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:25 schreef Tiger_Woods het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen, voordat je weer wijs loopt te doen...
Trouwens, Speedsters kosten geen ton meer tegenwoordig en met de dollar/euro heb je er toch al eentje voor 60 a 70.000... Ik twijfel nog steeds.
Een beetje liefhebber heeft het altijd over echte Speedstersquote:Op woensdag 17 november 2004 05:19 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik een echte zou kopen, een een beetje kenner weet wel dat het als je het over speedsters hebt normaal gesproken over een replica gaat, net als bij sevens en cobras....
Waar twijfel je aan? of je zelf een echte wil halen??
Kan niet anders dan me hier bij aansluiten, heb wel het voorrecht gehad dat ik op mijn 22ste een tijd heb mogen koerieren met een voorheen rallybak... Maareuh... Als je niet veel hebt gereden, of dat dit je eerste bak wordt, kun je beter voor een wat rustigere, gezapigere bak kiezen. Scheelt een hoop gestress en geeikel en je zit nog eens wat lekkerder ook!quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:40 schreef Robar het volgende:
[..]
Als je dan ook leest dat iemand als zijn eerste auto een Honda Civic Type-R wil aanschaffen!!!
Ten eerste is de nieuwwaarde van deze auto ongeveer 28.000 euro!
Ten tweede is hij tweedehands waarschijnlijk niet minder dan 20.000 euro!
Ten derde krijg je hem bijna niet verzekerd met 18-24 jaar!
Ten vierde, als dat al lukt betaal je zo duizenden euro's per jaar aan verzekering.
Ten vijfde komt daar nog de wegenbelasting, bezine en onderhoudskosten bij. (en hij heeft wel wat meer dorst dan een standaard 2.0)
Ten zesde is het niet aan te raden als eerst auto, omdat je dan gewoonweg niet met die power om kan gaan!
Ten zevende zou ik er niet aan beginnen, omdat de kans dat je met je eerste auto een ongeluk krijgt veel te hoog is! (en zeg nou niet dat gebeurt me niet!!)
Ten achtste veel plezier ermee als je er toch aan wil/kan beginnen en wees voorzichtig!
R.
Blijf nog maar ff denken dan....quote:Op woensdag 17 november 2004 07:37 schreef Tiger_Woods het volgende:
[..]
En ja, daar denk ik over na...
goede keuze, heb sinds een paar dagen een 'gewone' cooper en ben er helemaal weg van!! wat een auto zeg..quote:Op woensdag 17 november 2004 22:49 schreef Mad-Matt het volgende:
Huidige auto:
MR2 turbo met volledige bodykit en motorisch opgefokt naar zo`n 290pk.
Hier hoop ik nog lang van te genieten.
En als volgende auto:
Mini Cooper S
Super wagentje
(ben te lui voor plaatjes)
Is, beter dan dromen, he!!quote:Op woensdag 17 november 2004 22:03 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Blijf nog maar ff denken dan....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |