Heb je die multivla nog voor een bepaald doel gekocht of gewoon omdat je hem mooit vond ?quote:Op donderdag 4 november 2004 08:26 schreef Klonk het volgende:
Huidig
[afbeelding]
Toekomstige
[afbeelding]
Maar dan in het blauw.
huidige: die Astra coupé met chroom velgen, die je zo prachtig vindtquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:09 schreef dnzl het volgende:
Hey,
Post hier welke auto je na je huidige gaat kopen (bestellen voor de mazzelaars).
Huidig
Coupe Fiat 2.0 16v
[afbeelding]
Volgende
Coupe Fiat 2.0 20v Turbo (L.E.)
[afbeelding]
Wanneer![]()
Hopelijk volgende zomer, ben aan het sparen!
Waarom![]()
Tevreden met m'n huidige alleen schiet de 2.0 tekort. Ik wil dus meer vermogen, met de turbo vlieg je van 140 naar 190 / 220 (L.E.) paarden.
Nu jullie![]()
-edit-
heb je eerste foto even verruild voor een wat kleinere, aangezien de vorige die er stond echt te groot was....
-edit-
lief autootjequote:Op vrijdag 5 november 2004 10:09 schreef twentemeisje het volgende:
[afbeelding]
Maar morgen komt ie dan eindelijk, mijn nieuwe Micra Tekna! (in deze kleur maar dan met sportief spoilertje achter)
[afbeelding]
das een aardig grote stap, enig idee wanneer je hem in je bezit hebt?quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:42 schreef Kentaro het volgende:
Huidig: Seat Leon Topsport TDI
[afbeelding]
Next:: Audi A6 3.0 TDI
[afbeelding]
Ik denk Q3 05, wanneer precies is afhankelijk van hoeveel ik rij.quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:46 schreef erikvw het volgende:
[..]
das een aardig grote stap, enig idee wanneer je hem in je bezit hebt?
Er zijn twee 2.2 VTi versies met verschillend vermogen. (vraag me niet waarom)quote:Op woensdag 3 november 2004 15:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Een 2.2 Vti heeft maar 185PK standaard
Ik ben nog blij met mijn huidige CRX ED9 en die gaat ook nog wel ff blijven![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |