ook die hebben dus menselijke trekjes.....quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:16 schreef BobRooney het volgende:
laatste tijd wel veel BN-ers...
Slaaf van de media.quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:21 schreef Baklap het volgende:
En Theo van Gogh hoor ik net!
nee hoorquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:23 schreef bolivian het volgende:
Is iedereen Boudewijn Büch alweer vergeten?
Is die dood?quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:23 schreef bolivian het volgende:
Is iedereen Boudewijn Büch alweer vergeten?
Hartaanval.quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:41 schreef Björk het volgende:
Ralph Inbar is die ook niet overleden
Die is behoorlijk dood, ja...quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is die dood?![]()
al sinds 23 november 2002quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is die dood?![]()
die leeft toch nog?quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:53 schreef Bupatih het volgende:
Prinses Juliana.
Is die doodquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:35 schreef ThomasBerge het volgende:
Juliana
Indrukwekkende lijst....quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:53 schreef Bupatih het volgende:
Theo van Gogh.
Pim Fortuyn.
Herman Brood.
Bart de Graaff.
Andre Hazes.
Willem Oltmans.
Boudewijn Buch.
Burgemeester Stekelenburg.
Prinses Juliana.
Ralph Inbar.
Prins Claus.
Sylvia Millecam.
Gerrie Kneteman.
Albert Mol.
Guusje Nederhorst.
Fanny Blankers-Koen.
Fiep Westendorp.
Bram Vermeulen.
Herman Brood.
Chris Götte.
Herman Brood 2 keer?quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:53 schreef Bupatih het volgende:
Theo van Gogh.
Pim Fortuyn.
Herman Brood.
Bart de Graaff.
Andre Hazes.
Willem Oltmans.
Boudewijn Buch.
Burgemeester Stekelenburg.
Prinses Juliana.
Ralph Inbar.
Prins Claus.
Sylvia Millecam.
Gerrie Kneteman.
Albert Mol.
Guusje Nederhorst.
Fanny Blankers-Koen.
Fiep Westendorp.
Bram Vermeulen.
Herman Brood.
Chris Götte.
Ja, eerste keer wilde ie het niet toegeven.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Herman Brood 2 keer?![]()
wie denken jullie dat er als eerstvolgende dood gaan van de BN-ers?quote:Op woensdag 3 november 2004 15:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog geen bekende nederlanders dood vandaag?
We gingen net zo lekker....
http://www.koninklijkhuis.nl/juliana/www/index.phpquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:55 schreef rena het volgende:
[..]
Is die dood?
Wat er ook gebeurd, altijd blijven lachen!quote:Op woensdag 3 november 2004 15:59 schreef paultjuhhh het volgende:
ik gok op ............ Bassie
maar bassie gaat eerderquote:Op woensdag 3 november 2004 18:37 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurd, altijd blijven lachen!![]()
Het was trouwens onze vriend Aad die op sterven ligt/lag.
Is die dood?quote:Op donderdag 4 november 2004 15:24 schreef buzzer het volgende:
Harrie Bannink
En wilders...en Verdonk...quote:Op donderdag 4 november 2004 16:25 schreef Delmar78 het volgende:
Als er iemand is die op zijn/haar tellen moet passen met de verschillende gestoorden die hier in Nederland rondlopen, dan is het Hirsi Ali wel.
Het verwondert me inderdaad dat die nog steeds zo vrolijk rondloopt...quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:36 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik heb ook het idee dat Peter R. de Vries steeds meer moet gaan opletten
Die heeft ook niet heel lang meer denk ik.quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:36 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik heb ook het idee dat Peter R. de Vries steeds meer moet gaan opletten
Donald Jones (72) overledenquote:Op zondag 7 november 2004 15:03 schreef spookvrouw het volgende:
Donald Jones, stond gister op teletekst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |