abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23020635
quote:
The Suzuki SA-310 was introduced in 1984 to complement the Suzuki line of cars with a compact car. The Suzuki SA-310 was to compete with the Daihatsu Charade, Nissan Micra and Opel Corsa. In 1986 a few minor details changed and the car was named "Swift" instead. General Motors bought the concept and sold it as "Chevrolet Sprint" in the USA. The Suzuki SA-310 was sold in the GA and GL versions, the GL being the luxury car. Four Japanese people may easily fit but for taller Europeans the car should be considered suitable for two adults and two children.

The Suzuki SA-310 has a new purpose built engine entirely made out of light alloy weighing only 63 kg. The power plant is made for fuel efficiency, not speed. The strength of 50 BHP is used for torque, not speed, making the car climb hills with unexpected ease. Fuel consumption, or lack thereof, is the Suzuki SA-310's strongest point. I drive about 70 miles to the gallon (1 liter per 23 kilometers). At any speed the car is exceptionally quiet thanks to the concept of the engine itself plus good sound insulation. The gear box shifts gears lightly and precisely as expected from a Japanese car. Unlike the new engine, the suspension is based on that of the Suzuki Alto making it a bit awkward. Taking a corner carefully but speedy makes the car understeer, taking a corner more sharply and abruptly creates oversteer. Be aware. Under normal circumstances the combination of leaf springs and regular McPhresons make the car stiff and enjoyable on long rides. It car does not go like your average Japanese flying carpet or even worse: the American waterbed. Road handling, breaking and passive safety are poor compared to a modern 1998 car, thereby keeping the driver sharp and awake. Poor passive safety makes excellent active safety!

In due time the Suzuki SA-310 proved to be exceptionally reliable. In 1997 Suzuki started advertising with photographs of father giving his still shiny and fresh Suzuki SA-310 to his daughter. I drove the car for over 250,000 kilometers and have never had a single defect.
quote:
Technical data
Engine type Four stroke cycle, water cooled
Number of cylinders 3
Piston displacement 993 cc
Bore, stroke 74.0 mm, 77.0 mm
Horsepower 50 bhp at 5800 rpm
Torque 75 Nm at 3600 rpm
Compression ratio 8.8 : 1
Carburetor AISAN two barrel down draft
Transmission 5 speed manual gear box
Weight of engine 63 kg
Engine lubricant BP 10W40


Acceleration
0 - 60 km/h 5.7 sec.
0 - 80 km/h 9.3 sec.
0 - 100 km/h 14.9 sec
0 - 120 km/h 24.0 sec.

Acceleration in 4th gear
60 - 80 km/h 7.5 sec.
60 - 100 km/h 15.7 sec.
60 - 120 km/h 26.6 sec.

Acceleration in 5th gear
60 - 80 km/h 10.3 sec.
60 - 100 km/h 23.0 sec.
60 - 120 km/h 40.2 sec.

Difference between speed on indicator and real speed
50 km = 45 km
80 km = 70 km
100 km = 93 km
Official top speed 145 KM/h

Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_23020659
gefeliciteerd, jij was eerder
pi_23020712
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:33 schreef Alexxxxx het volgende:
gefeliciteerd, jij was eerder
thanxz, je hebt wel de fipo
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_23020725
Tja, die airbus is dan wel een stuk geiler.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_23020745
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:35 schreef D-Devil het volgende:
Tja, die airbus is dan wel een stuk geiler.
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
pi_23020766
Ik heb juist wel iest met lullige autootjes

maar dat mag duidelijk zijn
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:41:45 #8
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23020867
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_23021013
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:41 schreef Sjoewe het volgende:
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_23021036
hoe waar...

ik ga de stad even in, en hopelijk struike ik niet over geliquideerde politici

het blijft DenHaag
pi_23021222
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:50 schreef Alexxxxx het volgende:
hoe waar...

ik ga de stad even in, en hopelijk struike ik niet over geliquideerde politici

het blijft DenHaag
neem je bodyguard en kogelvrije vest mee
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:04:33 #12
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:09:10 #13
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_23021431
whoei whoei ik ga schijten
pi_23021484
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:09 schreef Fugie het volgende:
whoei whoei ik ga schijten
Too much info
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:12:14 #15
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_23021512
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:09 schreef Fugie het volgende:
whoei whoei ik ga schijten
Succes!
pi_23021525
Uitgescheten?
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_23021532
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:41 schreef Sjoewe het volgende:
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:16:04 #18
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_23021604
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:12 schreef D-Devil het volgende:
Uitgescheten?
ja

ik twijfel of ik die rubicon 10 inch woofer moet kopen voor euro of 70-80 inc verzenden

net geboden, dus ff afwachten

[ Bericht 13% gewijzigd door Fugie op 02-11-2004 13:22:14 ]
pi_23021774
doen
Cuore Sportivo
pi_23021789
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:16 schreef Fugie het volgende:

[..]

ja

ik twijfel of ik die rubicon 10 inch woofer moet kopen voor euro of 70-80 inc verzenden

net geboden, dus ff afwachten
10 inch, waarom niet. Lekker kleine strakke conus en strakke bass .
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_23021825
Als ik mijn speakers gerepareerd kan krijgen dan ga ik me ook de moeite nemen om een derde RCA door de wagen te leggen voor de 2e versterker, want ik heb alles al 2 maanden thuis liggen .
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_23021848
ja voele ga eens solderen
Cuore Sportivo
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:26:40 #23
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_23021882
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:24 schreef D-Devil het volgende:
Als ik mijn speakers gerepareerd kan krijgen dan ga ik me ook de moeite nemen om een derde RCA door de wagen te leggen voor de 2e versterker, want ik heb alles al 2 maanden thuis liggen .
kabels trekken is zo gebeurd in mijn vectra... ben nu alleen op zoek naar een doorvoerrubber in mijn schutbord. Verder moet ik nog even mijn bedrading van de speakers verbeteren van de standaard draad naar 2,5 mm (wordt draadjes solderen helaas, heb geen zin om weer 7 meter ofzo te kopen )

52 euro + 22 euro verzendkosten voor 1 Soundstream Rubicon 10 inch subwoofer Afrekenen graag

[ Bericht 12% gewijzigd door Fugie op 02-11-2004 13:33:47 ]
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:35:55 #24
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_23022097
Waar ga je 'm inbouwen?
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_23022117
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:26 schreef Fugie het volgende:

[..]

kabels trekken is zo gebeurd in mijn vectra... ben nu alleen op zoek naar een doorvoerrubber in mijn schutbord. Verder moet ik nog even mijn bedrading van de speakers verbeteren van de standaard draad naar 2,5 mm (wordt draadjes solderen helaas, heb geen zin om weer 7 meter ofzo te kopen )
Ik heb rubbers zat in de Corsa, maar weinig plaats in de deurlijsten, een middenconsole is er niet in die zin dat er kabels doorheen gaan.

Er liggen 2 RCA kabels met een remote eraan in de linker lijst, en rechts ligt de Plus, daar kan dus niets bij ivm. storing signaal.

Maar 3 RCA's door de lijst van een Corsa is gekkenwerk .

Vanuit de radio loopt naar de deur links en rechts ook natuurlijk wat dunne kabel, maar precies bij de deur kan je dan niet meer verdere, daarin zit een plastic slang waarin de kabels zitten, maar ze zitten er niet los in . Er zit een schijf in die slang met gaten waar de kabels doorheen moeten, maar die kun je er dus niet doorheen krijgen. Ergens blijf je dus altijd zitten met standaard kabels helaas.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')