in mijn linkervoorvelg natuurlijkquote:Op dinsdag 2 november 2004 13:35 schreef Sjoewe het volgende:
Waar ga je 'm inbouwen?
Klopt, zelfs bij de audio dealer wordt dat aangegeven dat dat veel te veel tijd gaat kosten.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:40 schreef Fugie het volgende:
ja ik heb ook nog mijn standaardkabels naar achter liggen![]()
Maar bij jou corsa kon je geen nieuwe kabels naar je deuren leggen, zeg je dat nou ?
quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:51 schreef Ultimora het volgende:
hoi
hmm, nu zit er er 2,5mm speakerkabel inderdaad naar me orginele kabelboom en daar zit ie op orignele speakerkabels (kroonsteentjes power). Mijn oude kabels die naar achter liggen ga ik gebruiken om mijn ovaaltjes aan te sturen, dat is toch maar rear fill dus boeit niet zo dat het minder dunne kabel is.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:47 schreef D-Devil het volgende:
[..]
verhaal
Dichte kist tegen achterbank aan, of de sub naar achter gericht, of door mijn armsteun (skiluik)quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:49 schreef Sjoewe het volgende:
Ik bedoel, open kist, dichte kicht, in de vloer enz
ik ook, wij samen blutquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:00 schreef Hugster het volgende:
help, de powerbook betelling is afgescheren.. ik ben blut
nu ga ik weer ff werken hoorquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
![]()
oke schatquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
nu ga ik weer ff werken hoor![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:56 schreef Fugie het volgende:
speelgoed wat in mijn auto zit/komt:
Pioneer DEH-P6100R radio/cd-speler
[afbeelding]
Pioneer CDX-P630S 6-cd wisselaar
[afbeelding]
Soundstream Rubicon 404 4 kanaals versterker, 400 watt totaal
[afbeelding]
Soundstream Rubicon 10" subwoofer, 250 watt rms
[afbeelding]
Micro Precision 3.16 composet, ?? watt rms
[afbeelding]
![]()
![]()
powerbookquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:00 schreef Hugster het volgende:
help, de powerbook bestelling is afgeschreven.. ik ben blut
awwquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:18 schreef MutZ het volgende:
Vraagje, een lief, klein schattig jongetje is op zoek naar goede racespelletjes voor z'n gamecube... Hebben jullie tips??
Ook maar 4 cm... Ik vind je klein...quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:20 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
aww
maar ik ben groter als jou mutz![]()
geen warezquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:18 schreef MutZ het volgende:
Vraagje, een lief, klein schattig jongetje is op zoek naar goede racespelletjes voor z'n gamecube... Hebben jullie tips??
Hij gaat hem kopen hoor... Wil alleen wat tips...quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
geen warez![]()
week wel....quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hij gaat hem kopen hoor... Wil alleen wat tips...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |