abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23020497
Zoals sommigen weten ga ik over niet al te lange tijd mijn eigen huisje betrekken.

Daarin wil ik graag een fresco namaken in de woonkamer, een Grieks of Romeins Fresco, het liefst met de kleuren terra, groen en blauw.

Zijn er mensen die een goede site weten, een boek over Fresco's?
De bibliotheek verschaft niet echt goede boeken en online kan ik ook niet echt iets vinden.

Directe voorbeelden mogen ook, alle hulp is welkom

Bedankt
Doei.
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:29:10 #2
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_23020553
Google even op Pompeii. Ik denk dat er op de sites daarover wel foto's staan, bijvoorbeeld van <verrassend> Het Huis met de Fresco's
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_23020737
Ok, zal even kijken.

Ben dan ook niet echt op zoek naar toeristenfotae, maar gedetailleerde foto's uit bijvoorbeeld boeken of wat dan ook, zodat een gedetailleerd namaaksel gemaakt kan worden
Doei.
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:39:25 #4
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_23020804
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:36 schreef Faithy het volgende:
Ok, zal even kijken.

Ben dan ook niet echt op zoek naar toeristenfotae, maar gedetailleerde foto's uit bijvoorbeeld boeken of wat dan ook, zodat een gedetailleerd namaaksel gemaakt kan worden
Hmm.. Dat is ook niet zo makkelijk. Je zou naar het Museum voor Oudheden in Leiden kunnen gaan en daar eens kijken. Of bel een Universiteit op, afdeling Geschiedenis, Kunstgeschiedenis of Klassieke Talen en vraag advies voor literatuur. Een Kunstacademie is misschien ook een idee?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_23020819
Zoek op italie of griekenland. in die landen zijn er nog relatief veel fresco's aanwezig.
Martini Rosso, there's Italian Spirit in every one
pi_23020944
deze is wel mooi

je hebt natuurlijk wel de fresco's van Sappho, die twee maskers, etc. etc. maar ik ben op zoek naar iets originelers
Doei.
pi_23089472
Zoek ook eens op mozaieken misschien.
Helpt waar hij kan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')