Ja, zo af en toe heb ik ook mijn bedenkingen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:28 schreef Mindlight het volgende:
Shit ej, wat een kutland is het zo nu en dan toch ook
En hij deed al zo moeilijk over ons homequote:Op dinsdag 2 november 2004 10:38 schreef DIGGER het volgende:
En Cohen voor nog een clubhuis.
Nogal ja, vrij luguber allemaal.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:39 schreef Eilanden het volgende:
Als je dat zo op de radio hoort, is 'ie echt als een beest afgemaakt
Zoiets zal het inderdaad wel weer worden jaquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nogal ja, vrij luguber allemaal.
Maar goed, ontoerekeningsvatbaar + slechte jeugd gehad = medelijden = maar een paar jaar cel.
Als ik zulk nieuws hoor heb ik altijd zin om me even af te reageren met fitness achtige dingen. Toen ik hoorde dat Fortuyn was neergeschoten ben ik ook gelijk aan gewichten gaan hangen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:43 schreef pascalheister het volgende:
terug van fitness
zet ik de tv aan Theo vermoord![]()
* steekt ook een kaarsje aanquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:55 schreef Bjoro het volgende:
*steekt een kaarsje aan
Ik denk dat dat voor een heel groot deel afhangt van de afkomst/achtergrond van de dader.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:52 schreef Suijk het volgende:
Erg triest...ik wil nog even niet denken wat dit nou weer teweeg gaat brengen.
stel nou dat........dan vrees ik het ergste...alleen weet ik helemaal niet wat ik moet vrezen ??quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:02 schreef DIGGER het volgende:
Ik denk dat dat voor een heel groot deel afhangt van de afkomst/achtergrond van de dader.
Ik heb precies hetzelfde dillemma.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
stel nou dat........dan vrees ik het ergste...alleen weet ik helemaal niet wat ik moet vrezen ??
Ja, dat is ook een beetje het probleem. Voor hetzelfde geld slaat 'de vlam in de pan'. Maar wat moet ik me daar dan weer bij voorstellen?quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
stel nou dat........dan vrees ik het ergste...alleen weet ik helemaal niet wat ik moet vrezen ??
quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Sja, dan lijkt het me idd niet prettig om een netjes geintergreerde moslim te zijn, die nu wordt afgerekend op het gedrag van dit soort randdebielen.quote:Van Gogh zou zijn gevonden met een brief op zijn lichaam. Deze is volgens geruchten met een mes in zijn borst vastgestoken. Het zou gaan om een brief met islamitische teksten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |