dat zal het zijn ja....quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:02 schreef Isabeau het volgende:
alleen de politie kan nog niets zeggen vanwege de familie natuurlijk
Of wie weet wel een boze cokedealer die hij te laat had betaald.quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:55 schreef MikeyMo het volgende:
Ben benieuwd...
wat zal het geweest zijn: een moslim of een volkert?
Mening. Als er iemand is die feiten gebruikt in columns is Theo het wel.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:03 schreef Toyotomi het volgende:
Verdomme. Als je niet eens meer zonderv gevaar voor eigen leven een menig mag geven is er iets goed fout in dit land.
Best kans dat die ME busjes richting Oost gaan omdat er nogal wat oploop van volk zal zijn. Die busjes komen vaak vanaf de Johan Huizingalaan.quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:59 schreef Z het volgende:
[..]
Ik zag ook twee ME busjes met sirene voorbij scheuren (in West) , en al het personeel van de kasassociatie (spuistraat) stond op de stoep, er gebeurd van alles in Amsterdam (heeft vast niks met elkaar te maken)
Inmiddels wel:quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:58 schreef Frollo het volgende:
Op TT staat nog niks.
Nee want dat vondt ie zelf onzin.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:02 schreef yavanna het volgende:
Had hij overigens ooit bescherming gehad ivm bedreigingen?
OMG....quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:01 schreef Murray het volgende:
Stuk of zeven schoten.
Nou da's duidelijk, die's dood.
Schutter bleef nog minuten bij hem staan om zeker te weten dat hij dood is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |