abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 november 2004 @ 06:21:22 #1
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_23014968
Zijn er nu werkelijk vrouwen die dat aantrekkelijk vinden? Een man met rood haar?

Vrouwen met rood haar heb ik HELEMAAL NIKS op aan te merken, die mogen er zeker zijn. Maar mannen met rood haar vind ik echt afschuwelijk lelijk... Nu ben ik een man, dus welke rooie rekel boeit het nu wat ik zeg... Vandaar dat ik graag wil weten wat vrouwen ervan vinden.

Dus de stelling is: Mannen met rood haar zijn lelijk!

Eens of oneens?
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_23014990
meestal vind ik ze idd niet aantrekkelijk.. te bleek en te uitdrukkingsloos
(vind ik dan)

maar een gespierde schot/ ier met roodkastanjeroodbruin haar en groene ogen daarentegen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 2 november 2004 @ 06:46:22 #3
39510 R2cksson
pi_23014994
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 06:42 schreef DarkElf het volgende:
meestal vind ik ze idd niet aantrekkelijk.. te bleek en te uitdrukkingsloos
(vind ik dan)

maar een gespierde schot/ ier met roodkastanjeroodbruin haar en groene ogen daarentegen
Maar dat is dan ook niet het standaard type rooie die je tegenkomt hier in NL.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_23014995
klopt

het standaard type vind ik dus idd niet aantrekkelijk...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_23015216
Een grote geile stevige man met ros lang rood haar..
pi_23015313
nou ik ken een ventje, met een hele mooie kleur rood haar, verder geen bleek sproeten koppie..
als ik nog 16 zou zijn, zou ik spontaan verliefd worden op dat ventje, hihi

verder kan ik ik weinig aantrekkelijke rode mannen bedenken idd..
pi_23015357
Ik ken ook geen aantrekkelijke rooierds!
And as a finishing touch, God created the Dutch
pi_23015394
Ik heb wel eens mooie rooie gezien hoor.
Volgens mij is het net als bij de rest van de haarkleuren, je bent een lekker ding of niet...
pi_23015554
Je kan hier net zo goed van maken, mannen met zwart haar...er zijn zoveel verschillende soorten mannen met rood haar....nu komt het net over alsof elke man met rood haar een cloon is of er precies hetzelfde uit ziet. ikzelf heb ook een soort rood achtig/oranje/blond haar. maar vind zeker niet dat ze er allemaal hetzelfde uitzien. dat hele donkerrode gaat vaak gepaard met een bleek gezicht en van die dikke grote lelijke sproeten idd...daar kan ik het wel mee eens zijn.
  dinsdag 2 november 2004 @ 09:00:53 #10
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_23015641
Een oud-collega van mij had ook rood haar. Lelijk was ie absoluut niet! Zat een leuk koppie op en was ook nog eens erg aardig
(Un)masking for the greater good.
pi_23015647
rood haar is apart, je springt er uit.
Mannen met rood haar vind ik daarom alleen al aantrekkelijk
En rood varieert van rossig tot donkerrood.
Je kunt ze nooit allemaal over 1 kam scheren.
Sproeten vind ik prachtig, een bleke huid ook, het hoort bij het rooie.
it's better than yours
  dinsdag 2 november 2004 @ 09:14:42 #12
70972 Sapphire
Rooie dakduvel
pi_23015849
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 08:33 schreef Kajalevi het volgende:
Ik heb wel eens mooie rooie gezien hoor.
Volgens mij is het net als bij de rest van de haarkleuren, je bent een lekker ding of niet...
*eens
"Here we gooooo!", "I'ma tired...", "Letsa go!", "I'ma the Partystar!", "Mamma Mia!", "Woohoo" en natuurlijk het meest gebruikte "WAAAAAAAHHHHH!!!!!!"
  dinsdag 2 november 2004 @ 09:23:04 #13
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_23015950
En groene ogen bij rood haar, staat natuurlijk geweldig

Ben het met MyMilkshake eens dat je niet alle roodharige mannen over één kam kan scheren.
(Un)masking for the greater good.
pi_23015976
Ik vind rood haar bij vrouwen wel mooi, maar bij mannen niet
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_23015994
Ik ken eigenlijk weinig mannen met rood haar. Maar een leuke gast met rossig haar en sproetjes: geen problemen mee Ik ben op de middelbare school ook erg verliefd geweest op een jongen met prachtig half lang rood haar
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_23016991
Ik heb rood haar. Volgensmij is er een beetje frustratie bij de TS, hij is in het echte leven waarschijnlijk tekortgekomen door iemand met rood haar, of het is gewoon een ziekelijke een jaloezie. Maaja iedere gek zijn gebrek he....

p.s.
TS, vermeld je zo ook eventjes je eigen kleur haar(dan gooi ik zo het eerst topic ook los ), want het is natuurlijk uitmate makkelijk om andere mensen te beoordelen op uiterlijk zonder eerst te kijken naar je eigen uiterlijk.
er kunnen geen rechten worden ontleend aan deze post
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:46:03 #17
98634 Lempicka
Back to Life
pi_23017853
Breed, sproeten, rood haar.. heerlijk (meestal hebben ze dan ook van dat lekkere rossige borsthaar... hmmmm (zwijmel).
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
  dinsdag 2 november 2004 @ 14:32:04 #18
39510 R2cksson
pi_23023528
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:16 schreef NITR0 het volgende:
Ik heb rood haar. Volgensmij is er een beetje frustratie bij de TS, hij is in het echte leven waarschijnlijk tekortgekomen door iemand met rood haar, of het is gewoon een ziekelijke een jaloezie. Maaja iedere gek zijn gebrek he....

p.s.
TS, vermeld je zo ook eventjes je eigen kleur haar(dan gooi ik zo het eerst topic ook los ), want het is natuurlijk uitmate makkelijk om andere mensen te beoordelen op uiterlijk zonder eerst te kijken naar je eigen uiterlijk.
Zulke reacties waren te verwachten...

Als ik zeg dat ik een Poedel afschuwelijk vind uitzien, dan heeft dat zeker ook met mijn jeugd te maken .
pi_23024039
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 14:32 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Zulke reacties waren te verwachten...

Als ik zeg dat ik een Poedel afschuwelijk vind uitzien, dan heeft dat zeker ook met mijn jeugd te maken .
dat moet jij maar met de poedels uitvechten, Dr doolittle think little..
  dinsdag 2 november 2004 @ 14:59:54 #20
39510 R2cksson
pi_23024131
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 14:56 schreef NITR0 het volgende:

[..]

dat moet jij maar met de poedels uitvechten, Dr doolittle think little..
Laat me raden, jij hebt een knalrooie kop, met bijpassend oksel/schaamhaar en je kan geen wijven krijgen .
pi_23024156
mijn ex was een hele mooie rooie, naar mijn mening.
Lange rode krullen, blauwe ogen, lichte huid, een paar sproetjes

Ik vind dus dat het zeker mooi kan zijn.
pi_23024233
rood haar rules, zowel bij mannen als bij vrouwen
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_23024302
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 06:21 schreef R2cksson het volgende:
Zijn er nu werkelijk vrouwen die dat aantrekkelijk vinden? Een man met rood haar?

Vrouwen met rood haar heb ik HELEMAAL NIKS op aan te merken, die mogen er zeker zijn. Maar mannen met rood haar vind ik echt afschuwelijk lelijk... Nu ben ik een man, dus welke rooie rekel boeit het nu wat ik zeg... Vandaar dat ik graag wil weten wat vrouwen ervan vinden.

Dus de stelling is: Mannen met rood haar zijn lelijk!

Eens of oneens?
De meeste mannen met rood haar vind ik ook maar een lelijke kop hebben. Maar ook veel vrouwen met rood haar zien er niet uit (maar als ze dan wel een leuk koppie hebben vind ik het dan ook weer meteen super!).
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_23024310
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 14:59 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Laat me raden, jij hebt een knalrooie kop, met bijpassend oksel/schaamhaar en je kan geen wijven krijgen .
whaha, jij bent echt een grapjas, maar als je nouw een echt MAN* was dan zou jij allang hebben gezegd wat jouw haarkleur is en niet zo'n zielig topic openen. Jij bent echt het standaart stoere manntje dat graag anoniem andere mensen afzeikt op een forum. Het zou me niks verbazen als je in real-life ook zo'n triets ventje bent.
Zoals je ziet zijn veel mensen het oneens met je, dus kruip maar lekker weer onder de steen waar je vandaan bent gekomen.

* (man (de ~ (m.), lieden/~nen, ~nen, ~nen)
1 volwassen mens van het mannelijk geslacht => baas, gast, heer, heerschap, jongen, kerel, klant, manspersoon, mijnheer, pief, pik, vent
2 persoon, mens
pi_23024330
Misschien is die ene man met rood haar nou nét de prins op het witte paard voor iemand.
Persoonlijk val ik niet op iemand met rood haar, maar mocht zo iemand nou superlief en aardig zijn...tja.
Het rare is dat een super knappe vent ineens niet meer over die eigenschappen hoeft te bezitten.....vrouwen verlagen dan ineens de norm

Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
pi_23024337
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 15:03 schreef ioor het volgende:
rood haar rules, zowel bij mannen als bij vrouwen
het gaat ook niet zozeer of het rode haar, maar over het feit dat mannen met rood haar vaak een lelijke kop hebben. En dat is iets waar ik het wel mee eens moet zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 2 november 2004 @ 15:08:33 #27
70004 niksan
net een beetje meer
pi_23024350
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 14:59 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Laat me raden, jij hebt een knalrooie kop, met bijpassend oksel/schaamhaar en je kan geen wijven krijgen :').
R2cksson

oneens.
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
  dinsdag 2 november 2004 @ 15:09:12 #28
39510 R2cksson
pi_23024372
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 15:07 schreef NITR0 het volgende:

[..]

whaha, jij bent echt een grapjas, maar als je nouw een echt MAN* was dan zou jij allang hebben gezegd wat jouw haarkleur is en niet zo'n zielig topic openen. Jij bent echt het standaart stoere manntje dat graag anoniem andere mensen afzeikt op een forum. Het zou me niks verbazen als je in real-life ook zo'n triets ventje bent.
Zoals je ziet zijn veel mensen het oneens met je, dus kruip maar lekker weer onder de steen waar je vandaan bent gekomen.

* (man (de ~ (m.), lieden/~nen, ~nen, ~nen)
1 volwassen mens van het mannelijk geslacht => baas, gast, heer, heerschap, jongen, kerel, klant, manspersoon, mijnheer, pief, pik, vent
2 persoon, mens
Dus je bent rood EN dyslectisch?! !
Shit, dan ben je echt erg mislukt...

Ik heb rood haar trouwens.
pi_23024442
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 15:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

het gaat ook niet zozeer of het rode haar, maar over het feit dat mannen met rood haar vaak een lelijke kop hebben. En dat is iets waar ik het wel mee eens moet zijn.
nou net zovaak als mensen met zwart haar een lelijke kop hebben of blond haar, het is maar net wat jij lelijk vindt, ik vind het wel wat hebben
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_23024563
Eens,mijn ex had oranje haar enschaamhaar
  dinsdag 2 november 2004 @ 15:18:50 #31
39510 R2cksson
pi_23024608
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 15:17 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Eens,mijn ex had oranje haar enschaamhaar
Ben nou eens heel eerlijk, dat ziet toch echt HELEMAAL NIET uit!?
pi_23024634
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 15:11 schreef ioor het volgende:

[..]

nou net zovaak als mensen met zwart haar een lelijke kop hebben of blond haar, het is maar net wat jij lelijk vindt, ik vind het wel wat hebben
Rood haar heeft zeker iets, als er een mooie kop bij zit, en dat is vind ik vaak niet het geval.
  dinsdag 2 november 2004 @ 15:35:45 #33
80850 Paran0id_Andr0id
www.casemodders.net
pi_23025023
Ben ik blij dat ik vanaf me 6a7 jaar bruin haar heb gekregen
Typ fouten voorbehouden.Comentaar ook graag voor je houden!
pi_23025272
Opgeruimd, en nu ontopic aub
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
  dinsdag 2 november 2004 @ 15:55:56 #35
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_23025468
Het kan wel heel mooi zijn hoor, rood haar bij mannen. Ik zou dan wel meer op het type ruige Schot vallen, en wat minder op de echte vuurtorens, met van die bleke wimpers en een wat papperige huid en vale huidskleur...
Maar ik denk niet dat ik ooit iets met een redhead zal krijgen want ik ben zelf al een beetje rossig. En bovendien voel ik me meer aangetrokken tot donker
  dinsdag 2 november 2004 @ 15:57:56 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_23025509
Ik ken meerdere jongens met rood haar, waarvan er 1 echt lekker is en de anderen wel meevallen. Lelijk zijn ze geen van allen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 2 november 2004 @ 16:07:58 #37
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_23025721
Eens.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  dinsdag 2 november 2004 @ 16:13:16 #38
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_23025848
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 15:55 schreef Aventura het volgende:

Maar ik denk niet dat ik ooit iets met een redhead zal krijgen want ik ben zelf al een beetje rossig.
Die moet je even uitleggen.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  dinsdag 2 november 2004 @ 18:31:01 #39
39510 R2cksson
pi_23028966
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 16:13 schreef TrenTs het volgende:

[..]

dinsdag 2 november 2004 @ 23:14:57 #40
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_23036523
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 16:13 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Ja, is ook geen rationele afweging, maar ik val juist op tegenhangers van van mij, dus met donker(der) haar en een donkerdere huid en ogen
Misschien onbewust om een soort evenwicht te creëeren
pi_23039089
Hmm ik ben rood van boven de rest is kaal maare... als roodharige zijn er periodes geweest dat vrouwen dat geweldig vonden (aanhorende mijn pa) maar tegenworodig kan dat dus kennelijk niet meer nou heb ik een hele lieve GF die niet vanwege mijn haar op me gevallen is, maar dat terzijde...

je wilt niet weten hoeveel problemen ik er vroeger -en de rest vast ook hierzo- hebben gehad met die bepaalde kleur haar en bijbehorende gezichtskenmerken... tegenwoordig vind ik het wel prima en wordt je ook volwassen behandelt maar ja... het blijft toch lekker rood
pi_23039137
Bruine ogen, donker haar, getinte huid.......... zucht..........

Tja, daar viel ik dus ook op, heb nu echter een verschrikkelijke lieve vriend, met blauwe ogen en een kale kop...........
En weet je wat, het is een echte buitenlander, zuiderlijk type, meestal goed voor al die dingen waar ik zo op val.......... maar ja hij is mislukt dus.......

Maar ik vind hem er niet minder lief om.
Dus het maakt geen moer uit wat je mooi vind, als je de rest maar mooi vind........
  dinsdag 9 november 2004 @ 20:15:38 #43
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_23200252
Roodharige knar meldt zich
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 9 november 2004 @ 20:20:38 #44
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_23200394
Rood = gevaar = vuur

Wat is er mis met rood....vuur. Ik ben dan niet rood maar het zou me niet interesseren mocht ik rood haar hebben.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_23201250
*Meld zich aan als rooie

Was ook wel aardig dacht ik zo

[ Bericht 35% gewijzigd door DeadKnight op 09-11-2004 20:55:29 ]
pi_23201617
pi_23201726
Er zit nu toch een gast bij Popstars..met rood haar..?
pi_23201734
hmzz ik val nou niet bepaald idd op mannen met rood haar, mjah als er nou wel eentje leuk uit ziet, leuk koppie enz, en voor de rest wel aardig, dan missch wel, maar het is niet mijn type zeg maar..

mijn haar kleur is zwart ...zwart lang haar:)
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
  dinsdag 9 november 2004 @ 21:30:45 #49
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_23202445
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 21:03 schreef Adurothiel het volgende:
[afbeelding]

Een paar beroemde roodharige rockers
  dinsdag 9 november 2004 @ 21:52:00 #50
12888 Skull-splitter
pi_23203087
van een afstand lijken Homme en ik wel een beetje
pi_23206289
Beste R2cksson, ikzelf ben het levende bewijs dat dergelijke vrouwen bestaan, aangezien m'n pa rood haar heeft! Bij deze wil ik je stelling dus ontkrachten.
Gelukkig lijk ik op m'n moeder
don't be shy, learn to fly.
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:23:20 #52
38262 YOZ86
Doorzichtige user
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:23:56 #53
38262 YOZ86
Doorzichtige user
pi_23206526
ja die bril he...
pi_23216463
Wat een zinloze discussie. Ik ken ook toevallig 5 roodharige heren en die hebben allemaal een leuke vriendin hoor. Jemig, hou je eens bezig met wezenlijke zaken. Of ben je nog een puber? Dan kan ik het mij voorstellen.
pi_23220995
quote:
Op woensdag 10 november 2004 13:13 schreef FuifDuif het volgende:
--Typische FuifDuif-reactie--
Je bent terug!!
pi_23221132
mannen met rood haar hebben meestal niet van die mooie ogen ( komen dan nogal flets over) , en ik persoonlijk vind mooie ogen wel een pré. Verder maakt het me niet zo veel uit of iemand nu rood geel paars of blauw haar heeft.

geel, blauw en paars toch misschien maar niet
bitchy
And I was like "yeah...whatever..."
pi_23221777
Gelukkig ben ik blond
Alles wat ik post is toch wel leuk
pi_23222079
Oke oke ik zal een pic van moi posten, heb rood haar, an d i'm uglieeeeeeee!!!

But i don't care, redheads don't give a shit...

There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_23222180

woensdag 10 november 2004 @ 18:45:14 #60
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_23222959
quote:
Op woensdag 10 november 2004 18:08 schreef Doagere het volgende:
[afbeelding]

Daar post je me ook een lelijke blaag ook zeg
pi_23243572
quote:
Op woensdag 10 november 2004 18:45 schreef BrauN het volgende:

[..]

Daar post je me ook een lelijke blaag ook zeg
Ja toch..
  donderdag 11 november 2004 @ 15:27:40 #62
105703 Vunn
Niet te verwarren met mamaboo
pi_23243691
Mannen met rood haar zijn wel vaak lelijk hoor. Okay smaken verschillen maar de meesten....

oei oei oei

Die foto's van die rockers op page1 bevestigen mijn mening.
Of deze: http://www.nonsequiter.co(...)an/del_red_black.jpg
Ow ja, Ronald Koeman is ook nou niet bepaald aantrekkelijk.

Rode katten zijn trouwens wel erg leuk!
I've heard it could take days to explore this site
pi_23244492
Denk dat de topicstarter zelf een beetje frusty is...

Heb zelf rood / kastanje bruin haar (niet van dat 'knal rood').. Maar mag toch zeker niet klagen over de aandacht van vrouwen hoor
pi_23244536
quote:
Op donderdag 11 november 2004 15:27 schreef Vunn het volgende:
Mannen met rood haar zijn wel vaak lelijk hoor. Okay smaken verschillen maar de meesten....

oei oei oei

Rode katten zijn trouwens wel erg leuk!
Rode katers bedoel je zeker?

Mannen met rood haar zijn doorgaans lelijk. Ik vind die lichte wimpers en wenkbrauwen echt gewoon eng staan
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_23246539
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:23 schreef YOZ86 het volgende:
wat vind ik hier...
http://friendpages.com/pages/businesspeople/yoz1/photo22.jpg
zo..die is lelijk!
ik vind hem nog meevallen, zeg maar gewoon dat jij het bent maar ik ben een dude dus ik mag hier eigenlijk niet over oordelen.
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_23246683
quote:
Op donderdag 11 november 2004 17:36 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

ik vind hem nog meevallen, zeg maar gewoon dat jij het bent maar ik ben een dude dus ik mag hier eigenlijk niet over oordelen.
Want?
  donderdag 11 november 2004 @ 17:57:15 #67
12888 Skull-splitter
pi_23247048
quote:
Op donderdag 11 november 2004 17:42 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Want?
meneer is homofoobje.

Ik vind hem persoonlijk wel meevallen, wel een jonge kop, maar verder niets mis mee toch?
pi_23247729
quote:
Op donderdag 11 november 2004 17:57 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

meneer is homofoobje.

Ik vind hem persoonlijk wel meevallen, wel een jonge kop, maar verder niets mis mee toch?
Ik vind zijn haar dan wel wel erg mooi!
pi_23248232
is beetje rood, maar toch:

Eerlijk gezegd; bij sommige mannen staat t verrukkelijk, maar dat is eigenlijk net zoals met alle haarkleuren...
Tap tap tap
  donderdag 11 november 2004 @ 19:14:01 #70
12888 Skull-splitter
pi_23248644
quote:
Op donderdag 11 november 2004 18:28 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Ik vind zijn haar dan wel wel erg mooi!
Zo fel was mijn haar ook ooit, maar hoe ouder ik wordt, hoe doffer (nog steeds kenmerkend rood hoor, maar minder flashy) en het kapsel past hem wel
pi_23248815
quote:
Op donderdag 11 november 2004 16:06 schreef Double_B het volgende:
Denk dat de topicstarter zelf een beetje frusty is...

Heb zelf rood / kastanje bruin haar (niet van dat 'knal rood').. Maar mag toch zeker niet klagen over de aandacht van vrouwen hoor
Idem
Alleen dat gezeik over je schaamhaar
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
pi_23250098
quote:
Op donderdag 11 november 2004 19:21 schreef RuiDaSilva het volgende:

[..]

Idem
Kaaaaaaaaaaaaal!
  donderdag 11 november 2004 @ 20:26:11 #73
12888 Skull-splitter
pi_23250333
quote:
Op donderdag 11 november 2004 19:21 schreef RuiDaSilva het volgende:

[..]

Idem
Bij de sporttest van de politie konden de mannen het blijkbaar niet geloven, ze staarden steeds naar beneden
  donderdag 11 november 2004 @ 20:28:15 #74
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_23250386
oja Dave Mustain heeft ook rood haar !!!
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_23250616
Mag ik wel even een nadeel noemen van het hebben van rood haar. Je kan het niet verven, ja kan wel maar dat staat dus niet...

Mannen met rood haar kunnen een andere haar kleur gewoonweg niet (goed) hebben... ;'(
pi_23257004
'Vroegâh' had ik ook van nature rood en uiteindelijk tenminste rossig haar...
Nu is het gewoon honingblond... lekker saai...
Ik was altijd wel trots op m'n rode haar en vond scheldwoorden daarop gericht niet erg, ik was er altijd wel blij mee, vond het wel apart.
Wel jammer dat het helemaal vervaagt is.
Tap tap tap
  vrijdag 12 november 2004 @ 07:42:33 #77
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_23259572
Ik vind het vaak wel cute. Rood haar, groene ogen en sproetjes

Maar goed ik vind slotjes ook cute staan bij mannen

I'm just wierd.
pi_23259612
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 07:42 schreef Silmarwen het volgende:

I'm just wierd.
Slotjes?
  vrijdag 12 november 2004 @ 08:09:53 #79
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_23259676
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 07:54 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Slotjes?
Slotjes beugel
pi_23259696
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 08:09 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Slotjes beugel
Ah! Vind ik ook wel leuk bij meisjes eigenlijk! Alleen de leeftijd die meisjes hebben als ze slotjes hebben is niet echt meer mijn doelgroep
  vrijdag 12 november 2004 @ 08:36:37 #81
105703 Vunn
pi_23259854
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 07:42 schreef Silmarwen het volgende:

I'm just wierd.
Ik vind wipneusjes errug leuk!

me2 weird
  vrijdag 12 november 2004 @ 08:46:07 #82
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_23259910
@TS: First off... Je moeder pijpt op centraal station, eikel!!!

Ik vind mannen met rood haar (jaja, ben zelf een rouge rekel) fan-fucking-tastisch. De beste uitvinding sinds gesneden brood, als je het mij vraagt.
Een paar bekende namen:
Woody Allen, Jason Flemyng, Seth Green, Conan O'Brien, etc, etc

When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  vrijdag 12 november 2004 @ 08:47:34 #83
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_23259918
quote:
Op woensdag 10 november 2004 18:03 schreef mcintosh het volgende:
But i don't care, redheads don't give a shit...
Word up, brother
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  vrijdag 12 november 2004 @ 09:01:08 #84
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_23260031
Rooie Flooijuh!
__-*-__
pi_23260225
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 21:30 schreef Aventura het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Een paar beroemde roodharige rockers
Wie is die op één na onderste?!? Jammie!
  vrijdag 12 november 2004 @ 09:20:09 #86
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_23260239
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 08:46 schreef RedDevil085 het volgende:

Ik vind mannen met rood haar (jaja, ben zelf een rouge rekel) fan-fucking-tastisch. De beste uitvinding sinds gesneden brood, als je het mij vraagt.
Een paar bekende namen:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Okee, toegegeven Seth Green heeft wel iets.....maar ik blijf die wimpers bij roodharige mannen niks vinden
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_23260266
quote:
Op donderdag 11 november 2004 16:08 schreef Puckzzz het volgende:
Rode katers bedoel je zeker?
Het is een fabeltje dat alleen katers rood kunnen zijn. Ik ken zelf een poes die hartstikke rood is.
  vrijdag 12 november 2004 @ 09:36:35 #88
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_23260426
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 09:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Het is een fabeltje dat alleen katers rood kunnen zijn. Ik ken zelf een poes die hartstikke rood is.
Ow maar dat weet ik ook wel. Mijn Jippie-a-jee was ook een poes en helemaal rood! En heel lief
Maar we hebben het hier toch over mannen met rood haar......
  vrijdag 12 november 2004 @ 10:18:40 #89
105703 Vunn
pi_23260970
Dacht ook dat alleen katers rood haar hebben.

Ze zijn wel lief he?

Sorry off topic...
Ja die wimpers en wenkbrouwen van mannen met rood haar is nou niet echt 'je-van-het'. Maar ja...is just my opinion..en wie ben ik?
pi_23260984
Jij bent Vunn en jouw mening is net zo belangrijk als die van alle andere mensen.
  vrijdag 12 november 2004 @ 10:21:58 #91
105703 Vunn
pi_23261023
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 10:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jij bent Vunn en jouw mening is net zo belangrijk als die van alle andere mensen.
how sweet
pi_23261261
Ik vind het ook niet mooi. Er is niets aan te doen, het trekt me gewoon totaal niet. Maar eigenlijk heb ik datzelfde met blond haar (al is het wel in veel mindere mate).
Toch sluit ik niet uit dat ik eens een man/jongen met rood haar heel mooi vind, maar dan niet om zijn haar.
pi_23261496
Ik vind het wel mooi, rood haar. Heb zelf ook rood haar. Alleen da's nep, hennarood.
pi_23265936
rood haar, op zich niks voor mij , maar zou hij een perfect karaktertje hebben, tja kom ik daar wel overheen.
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
  vrijdag 12 november 2004 @ 14:27:46 #95
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_23266698
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 13:57 schreef mystery1980 het volgende:
rood haar, op zich niks voor mij , maar zou hij een perfect karaktertje hebben, tja kom ik daar wel overheen.
pi_23266819
quote:
Op donderdag 11 november 2004 17:42 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Want?
eigenlijk.. hey als ik homofoob was had ik niks gezegd
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_23266987

kep eens een vriend gehad met rood haar, nou ja rood....telt rossig ook? what was I thinking??
  vrijdag 12 november 2004 @ 17:59:02 #98
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_23272052
Rood haar! Typisch Schots..en Schotten zijn ! De meeste iig..
Ieren zijn ook ok.

Ach, het moet maar net bij het gezicht passen he! (Als we alleen effe aan de looks denken)
  vrijdag 12 november 2004 @ 18:05:19 #99
12888 Skull-splitter
pi_23272192
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 08:46 schreef RedDevil085 het volgende:

Een paar bekende namen:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Flemyng was toch blond? (al is het wel een oer-Engelse kop, naast een geweldig acteur)
  zaterdag 13 november 2004 @ 20:05:03 #100
66812 Blackraven
to be or not to be
pi_23295105
mannen met rood haar (Toevallig heb ik zelf ook een vriendje met rood haar )
(ehm, oke oke , niet ELKE man/jonge met rood haar vind ik lekker , maar over het algemeen )
(-> The Black Winged Mistress <-) bescherm de dieren tegen de beesten!
  maandag 15 november 2004 @ 15:58:59 #101
89892 Lo-lo-lo-LOLA
tastes just like cherry-cola
pi_23330295
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:23 schreef YOZ86 het volgende:
wat vind ik hier...

zo..die is lelijk!
Wat een leuke jongeman.

Kan iemand me trouwens uitleggen wat er precies als lelijk wordt ervaren aan sproeten?
Ik kan me er persoonlijk niks bij voorstellen.

Mijn vriend stikt van de sproeten, en heeft lang goudblond haar. Maar af en toe, vind ik in zijn baard een verdwaalde rode stoppel.
Oh..let's bomb the factory that makes all the wannabe's! Let's burst all the bubbles that brainwash the masses!
pi_23330448
Ik vind de bovenstaande jongen ook niet lelijk, totaal niet .
pi_23347086
Mooi rood is niet lelijk alleen mn wenkbrauwen en wimpers wel en in de zomer is dat helemaal erg :S
  woensdag 17 november 2004 @ 13:43:48 #104
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_23376144
rood haar met donkere wenkbrouwen en wimpers (zwart)
ook wel een interessante combinatie.

ach, er zijn duizenden mooie vrouwen met rood haar. er zijn ook duizende oertrollen met blond haar.
Dat zal ook met mannen wel zo zijn.\

Who gives a fuck
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  woensdag 17 november 2004 @ 13:51:43 #105
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_23376305
die zanger van the darkness...die heeft ook rood haar, maar dat vind ik toch echt wel een lekker ding

En boris becker

To infinity…and beyond!
  woensdag 17 november 2004 @ 16:05:37 #106
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23379727
ik heb zelf rood haar en nooit klachten over gehoord. Nu moet ik even zeggen dat mijn haar min of meer kastanje bruin is zoals ze dat wel eens noemen. Het is niet licht gevend rood of zo.

Daar bij komt dat ik hele lichte blauw groene ogen heb. Iets de meeste mensen eng mooi vinden. Ik deel die mening niet echt. Sommige mensen vinden mijn ogen er ijs koud uit zien hahaha.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  Moderator woensdag 17 november 2004 @ 17:20:00 #107
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_23381459
ik had rood haar.
Thank god heb ik het niet meer dus
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_23382988
Op de 1 of andere manier ken ik alleen maar rood harigen die allemaal hetzelfde karakter hebben, niet bepaald positief ofzo.
  woensdag 17 november 2004 @ 19:12:08 #109
12888 Skull-splitter
pi_23384058
quote:
Op woensdag 17 november 2004 18:22 schreef Passione het volgende:
Op de 1 of andere manier ken ik alleen maar rood harigen die allemaal hetzelfde karakter hebben, niet bepaald positief ofzo.
Verdere beschrijving?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')