Maar dat is dan ook niet het standaard type rooie die je tegenkomt hier in NL.quote:Op dinsdag 2 november 2004 06:42 schreef DarkElf het volgende:
meestal vind ik ze idd niet aantrekkelijk.. te bleek en te uitdrukkingsloos
(vind ik dan)
maar een gespierde schot/ ier met roodkastanjeroodbruin haar en groene ogen daarentegen
*eensquote:Op dinsdag 2 november 2004 08:33 schreef Kajalevi het volgende:
Ik heb wel eens mooie rooie gezien hoor.
Volgens mij is het net als bij de rest van de haarkleuren, je bent een lekker ding of niet...
Zulke reacties waren te verwachten...quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:16 schreef NITR0 het volgende:
Ik heb rood haar. Volgensmij is er een beetje frustratie bij de TS, hij is in het echte leven waarschijnlijk tekortgekomen door iemand met rood haar, of het is gewoon een ziekelijke een jaloezie. Maaja iedere gek zijn gebrek he....![]()
p.s.
TS, vermeld je zo ook eventjes je eigen kleur haar(dan gooi ik zo het eerst topic ook los), want het is natuurlijk uitmate makkelijk om andere mensen te beoordelen op uiterlijk zonder eerst te kijken naar je eigen uiterlijk.
dat moet jij maar met de poedels uitvechten, Dr doolittle think little..quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:32 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Zulke reacties waren te verwachten...
Als ik zeg dat ik een Poedel afschuwelijk vind uitzien, dan heeft dat zeker ook met mijn jeugd te maken.
Laat me raden, jij hebt een knalrooie kop, met bijpassend oksel/schaamhaar en je kan geen wijven krijgenquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:56 schreef NITR0 het volgende:
[..]
dat moet jij maar met de poedels uitvechten, Dr doolittle think little..
De meeste mannen met rood haar vind ik ook maar een lelijke kop hebben. Maar ook veel vrouwen met rood haar zien er niet uit (maar als ze dan wel een leuk koppie hebben vind ik het dan ook weer meteen super!).quote:Op dinsdag 2 november 2004 06:21 schreef R2cksson het volgende:
Zijn er nu werkelijk vrouwen die dat aantrekkelijk vinden? Een man met rood haar?
Vrouwen met rood haar heb ik HELEMAAL NIKS op aan te merken, die mogen er zeker zijn. Maar mannen met rood haar vind ik echt afschuwelijk lelijk... Nu ben ik een man, dus welke rooie rekel boeit het nu wat ik zeg... Vandaar dat ik graag wil weten wat vrouwen ervan vinden.
Dus de stelling is: Mannen met rood haar zijn lelijk!
Eens of oneens?
whaha, jij bent echt een grapjas, maar als je nouw een echt MAN* was dan zou jij allang hebben gezegd wat jouw haarkleur is en niet zo'n zielig topic openen. Jij bent echt het standaart stoere manntje dat graag anoniem andere mensen afzeikt op een forum. Het zou me niks verbazen als je in real-life ook zo'n triets ventje bent.quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:59 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Laat me raden, jij hebt een knalrooie kop, met bijpassend oksel/schaamhaar en je kan geen wijven krijgen.
het gaat ook niet zozeer of het rode haar, maar over het feit dat mannen met rood haar vaak een lelijke kop hebben. En dat is iets waar ik het wel mee eens moet zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:03 schreef ioor het volgende:
rood haar rules, zowel bij mannen als bij vrouwen![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:59 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Laat me raden, jij hebt een knalrooie kop, met bijpassend oksel/schaamhaar en je kan geen wijven krijgen :').
Dus je bent rood EN dyslectisch?!quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:07 schreef NITR0 het volgende:
[..]
whaha, jij bent echt een grapjas, maar als je nouw een echt MAN* was dan zou jij allang hebben gezegd wat jouw haarkleur is en niet zo'n zielig topic openen. Jij bent echt het standaart stoere manntje dat graag anoniem andere mensen afzeikt op een forum. Het zou me niks verbazen als je in real-life ook zo'n triets ventje bent.
Zoals je ziet zijn veel mensen het oneens met je, dus kruip maar lekker weer onder de steen waar je vandaan bent gekomen.![]()
* (man (de ~ (m.), lieden/~nen, ~nen, ~nen)
1 volwassen mens van het mannelijk geslacht => baas, gast, heer, heerschap, jongen, kerel, klant, manspersoon, mijnheer, pief, pik, vent
2 persoon, mens
nou net zovaak als mensen met zwart haar een lelijke kop hebben of blond haar, het is maar net wat jij lelijk vindt, ik vind het wel wat hebbenquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
het gaat ook niet zozeer of het rode haar, maar over het feit dat mannen met rood haar vaak een lelijke kop hebben. En dat is iets waar ik het wel mee eens moet zijn.
Ben nou eens heel eerlijk, dat ziet toch echt HELEMAAL NIET uit!?quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:17 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Eens,mijn ex had oranje haar enschaamhaar![]()
Rood haar heeft zeker iets, als er een mooie kop bij zit, en dat is vind ik vaak niet het geval.quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:11 schreef ioor het volgende:
[..]
nou net zovaak als mensen met zwart haar een lelijke kop hebben of blond haar, het is maar net wat jij lelijk vindt, ik vind het wel wat hebben![]()
Die moet je even uitleggen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:55 schreef Aventura het volgende:
Maar ik denk niet dat ik ooit iets met een redhead zal krijgen want ik ben zelf al een beetje rossig.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:13 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Die moet je even uitleggen.
Ja, is ook geen rationele afweging, maar ik val juist op tegenhangers van van mij, dus met donker(der) haar en een donkerdere huid en ogenquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:13 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Die moet je even uitleggen.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:03 schreef Adurothiel het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 10 november 2004 13:13 schreef FuifDuif het volgende:
--Typische FuifDuif-reactie--
Ja toch..quote:Op woensdag 10 november 2004 18:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
Daar post je me ook een lelijke blaag ook zeg
Rode katers bedoel je zeker?quote:Op donderdag 11 november 2004 15:27 schreef Vunn het volgende:
Mannen met rood haar zijn wel vaak lelijk hoor. Okay smaken verschillen maar de meesten....
oei oei oei
Rode katten zijn trouwens wel erg leuk!
ik vind hem nog meevallen, zeg maar gewoon dat jij het bentquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:23 schreef YOZ86 het volgende:
wat vind ik hier...
http://friendpages.com/pages/businesspeople/yoz1/photo22.jpg
zo..die is lelijk!
Want?quote:Op donderdag 11 november 2004 17:36 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
ik vind hem nog meevallen, zeg maar gewoon dat jij het bentmaar ik ben een dude dus ik mag hier eigenlijk niet over oordelen.
meneer is homofoobje.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:42 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Want?
Ik vind zijn haar dan wel wel erg mooi!quote:Op donderdag 11 november 2004 17:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
meneer is homofoobje.
Ik vind hem persoonlijk wel meevallen, wel een jonge kop, maar verder niets mis mee toch?
Zo fel was mijn haar ook ooit, maar hoe ouder ik wordt, hoe doffer (nog steeds kenmerkend rood hoor, maar minder flashy) en het kapsel past hem welquote:Op donderdag 11 november 2004 18:28 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik vind zijn haar dan wel wel erg mooi!
Idemquote:Op donderdag 11 november 2004 16:06 schreef Double_B het volgende:
Denk dat de topicstarter zelf een beetje frusty is...![]()
Heb zelf rood / kastanje bruin haar (niet van dat 'knal rood').. Maar mag toch zeker niet klagen over de aandacht van vrouwen hoor![]()
Kaaaaaaaaaaaaal!quote:Op donderdag 11 november 2004 19:21 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Idem![]()
Alleen dat gezeik over je schaamhaar![]()
Bij de sporttest van de politie konden de mannen het blijkbaar niet geloven, ze staarden steeds naar benedenquote:Op donderdag 11 november 2004 19:21 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Idem![]()
Alleen dat gezeik over je schaamhaar![]()
Slotjes?quote:Op vrijdag 12 november 2004 07:42 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind het vaak wel cute. Rood haar, groene ogen en sproetjes
Maar goed ik vind slotjes ook cute staan bij mannen
I'm just wierd.
Ah! Vind ik ook wel leuk bij meisjes eigenlijk! Alleen de leeftijd die meisjes hebben als ze slotjes hebben is niet echt meer mijn doelgroepquote:Op vrijdag 12 november 2004 08:09 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Slotjes beugel
Ik vind wipneusjes errug leuk!quote:Op vrijdag 12 november 2004 07:42 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind het vaak wel cute. Rood haar, groene ogen en sproetjes
Maar goed ik vind slotjes ook cute staan bij mannen
I'm just wierd.
Word up, brotherquote:Op woensdag 10 november 2004 18:03 schreef mcintosh het volgende:
But i don't care, redheads don't give a shit...
Wie is die op één na onderste?!? Jammie!quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een paar beroemde roodharige rockers
Okee, toegegeven Seth Green heeft wel iets.....maar ik blijf die wimpers bij roodharige mannen niks vindenquote:Op vrijdag 12 november 2004 08:46 schreef RedDevil085 het volgende:
@TS: First off... Je moeder pijpt op centraal station, eikel!!!
Ik vind mannen met rood haar (jaja, ben zelf een rouge rekel) fan-fucking-tastisch. De beste uitvinding sinds gesneden brood, als je het mij vraagt.
Een paar bekende namen:
Woody Allen, Jason Flemyng, Seth Green, Conan O'Brien, etc, etc
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is een fabeltje dat alleen katers rood kunnen zijn. Ik ken zelf een poes die hartstikke rood is.quote:Op donderdag 11 november 2004 16:08 schreef Puckzzz het volgende:
Rode katers bedoel je zeker?
Ow maar dat weet ik ook wel. Mijn Jippie-a-jee was ook een poes en helemaal rood! En heel liefquote:Op vrijdag 12 november 2004 09:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is een fabeltje dat alleen katers rood kunnen zijn. Ik ken zelf een poes die hartstikke rood is.
how sweetquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jij bent Vunn en jouw mening is net zo belangrijk als die van alle andere mensen.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:57 schreef mystery1980 het volgende:
rood haar, op zich niks voor mij , maar zou hij een perfect karaktertje hebben, tja kom ik daar wel overheen.
eigenlijk.. hey als ik homofoob was had ik niks gezegdquote:Op donderdag 11 november 2004 17:42 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Want?
Flemyng was toch blond? (al is het wel een oer-Engelse kop, naast een geweldig acteur)quote:Op vrijdag 12 november 2004 08:46 schreef RedDevil085 het volgende:
@TS: First off... Je moeder pijpt op centraal station, eikel!!!
Ik vind mannen met rood haar (jaja, ben zelf een rouge rekel) fan-fucking-tastisch. De beste uitvinding sinds gesneden brood, als je het mij vraagt.
Een paar bekende namen:
Woody Allen, Jason Flemyng, Seth Green, Conan O'Brien, etc, etc
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een leuke jongeman.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:23 schreef YOZ86 het volgende:
wat vind ik hier...
zo..die is lelijk!
Verdere beschrijving?quote:Op woensdag 17 november 2004 18:22 schreef Passione het volgende:
Op de 1 of andere manier ken ik alleen maar rood harigen die allemaal hetzelfde karakter hebben, niet bepaald positief ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |