Rechts, in dat blauwe vlak, zie ik een Basquiat-kroontje staan!quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hij staat er reeds...
Ik houd niet zo van dierentuinen...quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maaruh, ga ik naar de dierentuin???
En wie gaat er met mij mee dan??
Vanwaar dan deze Topic titel???quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van dierentuinen...
Te veel tralies als je het mij vraagt.
Safari Park dan??quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van dierentuinen...
Te veel tralies als je het mij vraagt.
Zomaar.quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Vanwaar dan deze Topic titel???
Oh, jammer, ik hoopte op een Betitel-de-Titel-meet-en-greetquote:Op dinsdag 2 november 2004 12:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Zomaar.
Die komt vast nog wel.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Oh, jammer, ik hoopte op een Betitel-de-Titel-meet-en-greet
Volgens mij is de titel 'Es Dammert'...quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Toevallig wel.
Ja, in jouw atelierquote:Op dinsdag 2 november 2004 13:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Die komt vast nog wel.
Fijn, dan ga ik weer iets nieuws opsnorrenquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Volgens mij ook...
Desnoods...quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, in jouw atelier
Want dat digitale camera gebeuren van jou duurt ook een eeuwigheid...
Haha, lijkt me gezellig!!!quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Desnoods...
Nu wel??quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zie geen schilderij, AR.
Dat weet ik dus niet. Als het een tijdelijk werk was: het stond er in winter of voorjaar '97 geloof ik.quote:Wat jij in het Ludwig Museum gezien hebt: behoorde dat tot de permanente collectie of maakte het deel van een bijzondere tentoonstelling? Indien het laatste, wanneer was dat?
Ik zie geen link tussen jouw omschreven kunstwerk en de exposities van 1996/1997. Het behoort vermoedelijk tot de permanente collectie (niet verwonderlijk gelet op hun voorliefde voor de pop art stroming). Toevallig ga ik deze maand naar het Ludwig Museum (vanwege hun Edward Hopper expositie) en dan zal ik speciaal letten op jouw kunstwerk. BTW, als jij het met eigen ogen wilt aanschouwen, dan rijd ik via Helmond naar Keulen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:11 schreef SEMTEX het volgende:
Dat weet ik dus niet. Als het een tijdelijk werk was: het stond er in winter of voorjaar '97 geloof ik.
Ten slotte, via deze link http://spaightwoodgalleries.com/Pages/POP_Art_2001.html heb jij een goede kans op succes.quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
Anyway, ik hoop dat SEMTEX mee verhuisd is naar dit topic.., want ik zat gisteravond laat te denken dat ze misschien Claes Oldenburg bedoelt. De maakte grootte 'alle daagse' dingen. En hij heeft ook wel eens een hele winkel nagemaakt herinneren ik me nog...
Diep tragisch hoe het achterneefje van Vincent aan zijn einde moest komen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
Voor nu, op deze zwarte dag, maar een zonnige opgave:
[afbeelding]
Ik weet dat het door een ziekte was, maar weet zo ff niet meer welke...quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:28 schreef Gajus het volgende:
[..]
Diep tragisch hoe het achterneefje van Vincent aan zijn einde moest komen.
Trouwens Do2, hoe is Vincent aan zijn einde gekomen?
quote:On topic, de opgave betreft het schilderij getiteld Parasol van Claude Monet.
dat was een makkie
Mij lijkt het geen overbodige luxequote:Op dinsdag 2 november 2004 19:36 schreef Gajus het volgende:
[afbeelding]
Een toelichting lijkt mij (vooralsnog) overbodig.
Op deze dag gaan mijn gedachten uit naar deze schilder en zijn familieleden.quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
Mij lijkt het geen overbodige luxe
Liijkt mij in dat geval een typische opgave voor Do2quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:09 schreef Gajus het volgende:
[..]
Op deze dag gaan mijn gedachten uit naar deze schilder en zijn familieleden.
Hoi, op deze donkere dag.quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik weet dat het door een ziekte was, maar weet zo ff niet meer welke...
Hij was toch ook ziek toch???quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:56 schreef Callas het volgende:
[..]
Hoi, op deze donkere dag.
Vincent heeft op 37 jarige leeftijd zelfmoord gepleegd. Over de reden wordt nog steeds gespeculeert maar vermoedelijk omdat hij in de knoop zat met het onbegrip voor zijn ziekte.
Ps. Je hebt dus niet alleen het eerste deel van de drie gemist..
Naar alle waarschijnlijkheid was ie manisch depressief.quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hij was toch ook ziek toch???
Was het niet mede omdat z'n broer + vrouw op het laatste moment hadden besloten niet bij Vincent maar elders hun vakantie te houden?quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:56 schreef Callas het volgende:
[..]
Over de reden wordt nog steeds gespeculeert maar vermoedelijk omdat hij in de knoop zat met het onbegrip voor zijn ziekte.
Ja, volgens mij was het wel zoiets...quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Was het niet mede omdat z'n broer + vrouw op het laatste moment hadden besloten niet bij Vincent maar elders hun vakantie te houden?
Nee ik rook nietquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Rook jij, AR?
Hehe.., ik had al zo'n vermoeden......quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Of ik rook?
Wat denk je zelf?.
Ja, voordat jij kwam was het heel gezellig hierquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ach, ja...ik ben weer gearriveerd.
Stilte alom, dus.
Reken daar maar niet te hard op, ik ben altijd ongenadig mezelfquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja,
ik stelde me jou ook niet voor met een nonchalant bungelende sigaret tussen de lippen, hoor.
Maar wat niet is kan nog komen..
quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, voordat jij kwam was het heel gezellig hier![]()
quote:Maar wat heb je dan de rest van de dag uitgespookt??
En, kun je leven met het resultaat???quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Geschilderd,
boel een beetje aan kant gemaakt, boodschappen gedaan, etc...
Hoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En, kun je leven met het resultaat???
Ja, daar wordt o.a. over gegist en de trigger zal wel bij gissen blijven en uiteindelijk stond het natuurlijk in verbinding met zijn geestelijke ziekte.quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Was het niet mede omdat z'n broer + vrouw op het laatste moment hadden besloten niet bij Vincent maar elders hun vakantie te houden?
Ik bedoelde eigenlijk of je tevreden was met wat je gemaakt had. Maar jouw vraag is minstends zo interesant!!quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?
Of ik kan leven van wat ik schilder?
Waar is die smiley met die tegenhoudende hand??quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Welke kleur onderbroek draag jij nu, AR?
Ja,
die verrekte Gajus wil maar niet komen...
Op het eerste: Nee/Ja/Nee/Ja/Nee/Ja...etc.quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk of je tevreden was met wat je gemaakt had. Maar jouw vraag is minstends zo interesant!!
Ik wil graag op allebei de vragen wel antwoord
Hier ligt ie niet.quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Waar is die smiley met die tegenhoudende hand??
Het is momenteel een combinatie van schilderen en 20-25 uur in de week bijbeunen als manusje-van-alles.quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als je het niet al te persoonlijk vindt; waar leef je dan van Do2??
Callas, jij bent echt zo'n oer-fokker; waar vind ik die smiley?? Weet jij dat toevallig??quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Hier ligt ie niet.
Jij bent een lekker ding.quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Callas, jij bent echt zo'n oer-fokker; waar vind ik die smiley?? Weet jij dat toevallig??
naja, en ik vroeg het nog wel netjes?!quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:47 schreef Callas het volgende:
[..]
Jij bent een lekker ding..
Jij bent ook een lekker ding hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Callas, jij bent echt zo'n oer-fokker; waar vind ik die smiley?? Weet jij dat toevallig??
quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:54 schreef Callas het volgende:
[..]
Jij bent ook een lekker ding hoor..
quote:Ps. weet iemand hoe het brievenboek van Vincent eruit ziet? Wat voor kleur kaft, de zachte kaft versie dan. De huiskamer van Ryan is een fijne bibliotheek en ik zoek me gek.
Callas staat als Fok!user geregistreerd sinds 01 juni 2004. Dus de newbee van dit gezelschap.quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb me de klote gezocht, maar uiteindelijk de juiste smiley gevonden hoor!!! Hier komt ie:quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Welke kleur onderbroek draag jij nu, AR?
quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Sodemieter,
zit ie een beetje naar smileys te zoeken...
Je moet hier naar schilderijen zoeken, AR...
Het was ook te mooi om waar te zijn...
Do2, wil je me ff helpen. Ik heb toen een tijd geleden aan jouw gevraagt om Basquiatwannebe's (als ik dat zo onbeschaamd ff mag omschrijvenquote:Op dinsdag 2 november 2004 23:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Sodemieter,
zit ie een beetje naar smileys te zoeken...
Je moet hier naar schilderijen zoeken, AR...
Het was ook te mooi om waar te zijn...
Jij hebt ons vaker discutabele werkjes voorgeschoteld. Laatst nog met "die gegrondverfde deurpanelen". Die hint van jou is dus weinig discriminerend informatief. Lijkt mij dezelfde schilder die ook dat grijze kras-schilderij heeft geproduceerd? Ik ga even terugbladeren in het archief. Tot zo ...quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb 'm al 'ns eerder langs laten komen en toen konden jullie 'm niet echt waarderen, geloof ik.
Poging 2, dan maar.
Dit is wel het dieptepunt van deze reeks......quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Maar ik heb me nu toch wel ontdekkingen gedaan hoor. Zie hier:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik ook van jou hoorquote:Op dinsdag 2 november 2004 23:11 schreef Callas het volgende:
[..]
Dit is wel het dieptepunt van deze reeks.......
Nou nee... het was andersom, he.quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Do2, wil je me ff helpen. Ik heb toen een tijd geleden aan jouw gevraagt om Basquiatwannebe's (als ik dat zo onbeschaamd ff mag omschrijven), jij noemde toen 2 namen...
Wil je die nog ff herhalen.., want ik heb het vermoeden dat het 1 van die 2 pipo's moet zijn
quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:10 vroeg Automatic_Rock om hulp aan Do2
Oh, je had m'n noodkreet toch wel gezien dusquote:Op dinsdag 2 november 2004 23:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nou nee... het was andersom, he.
Basquiat liet zich door hun inspireren.
Uhm...Dubuffet, Pollock, Picasso en Twombly () waren volgens mij de namen die ik toen noemde
quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
Cy Twombly's First Part of the Return from Parnassus
Ik ben wel een Brabo, mâr ik zeij nie achterlijkquote:Op dinsdag 2 november 2004 23:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
.
Hoe weet jij dat zo opeens, AR?
Jij/Yves dacht dat ik langer weg zou zijn zeker?quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:51 schreef Gajus het volgende:
Ma diva précieuse.
Jij weet vast de oplossing of de oplossingsrichting. Wat denk je?
Misschien een dierentuin, misschien een parkeergarage ... het is in ieder geval een ratjetoe.
Haha, dat klopt. Ik had nog nooit van de beste man gehoord. Maar jij noemde hem zo op, dusja, dan ga ik dat ff verder uitspittenquote:Op dinsdag 2 november 2004 23:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo, dat is snel.
Mijn complimenten, hoor.
Jean Dubuffet, dus.
Nu nog een titel.
Suggestief...quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:26 schreef Callas het volgende:
[..]
Jij/Yves dacht dat ik langer weg zou zijn zeker?
bron: http://www.vangoghgallery.com/international/dutch/misc/chrono.htmquote:Als Vincent zijn broer op 6 juli opzoekt, schrikt hij van zijn slechte conditie. Enkele weken daarna krijgt Vincent een hevige psychische inzinking, misschien veroorzaakt door zijn schuldgevoel Theo en zijn gezin tot last te zijn. Hij voelt zichzelf verantwoordelijk voor de geldzorgen en moeilijkheden waarin het gezin van zijn broer verkeert. Tijdens een wandeling op 27 juli schiet Vincent zichzelf met een pistool in de borst. Strompelend bereikt hij laat in de avond zijn huis, maar vertelt niemand van zijn slechte toestand. Uiteindelijk wordt de gewonde Vincent in zijn kamer gevonden en wordt er direct een arts bij gehaald. De kogel kan niet verwijderd worden en zijn broer Theo wordt gewaarschuwd.
De laatste uren van zijn leven lijken veel op de laatste twee jaar van zijn leven – gekweld door angsten afgewisseld door uren van complete rust. Na zijn zelfmoordpoging, brengt Vincent zijn laatste uren door in bed en rookt zijn pijp, terwijl Theo voortdurend in zijn nabijheid is. Als de toestand van Vincent verslechtert, kruipt Theo bij hem op bed en neemt Vincent's hoofd in zijn armen. Vincent zegt: "Ik hoop dat ik zo zal kunnen sterven."
Vincent overlijdt in de vroege ochtend van 29 juli. De begrafenis vindt kort daarna plaats. Zijn kist is bedolven onder zonnebloemen, waar hij zo van hield.
Je loopt een paar opgavens achter Gajusquote:Op dinsdag 2 november 2004 23:30 schreef Gajus het volgende:
[..]
bron: http://www.vangoghgallery.com/international/dutch/misc/chrono.htm
Om deze reden 'raad' ik niet meer.....quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Heb ik die kutregel bedacht?
Als Kerry wint komt dan je oude avatar weer terug? (Ik zeur nu niet over je sig.).quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:34 schreef OllieA het volgende:
Is dit het slowchattopic?
Naja zeg, jij maakt je het er wel heel gemakkelijk van af!!quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:36 schreef De-oneven-2 het volgende:Ollie!
Aan jou de eer om een nieuw plaatje te posten!.
Nou dan maken we toch gewoon een nieuwe regel.quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:35 schreef Callas het volgende:
[..]
Om deze reden 'raad' ik niet meer.....
quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nou dan maken we toch gewoon een nieuwe regel.
Nieuwe regel:
Bij het raden van het plaatje moet Callas een nieuwe zoeken.
Je bent een luie donder, Do2.quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:36 schreef De-oneven-2 het volgende:Ollie!
Aan jou de eer om een nieuw plaatje te posten!.
Hm, voorlopig ben ik even in rouw.quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:37 schreef Callas het volgende:
[..]
Als Kerry wint komt dan je oude avatar weer terug? (Ik zeur nu niet over je sig.).
Gajus snapt hier niets van en wast zijn handen in onschuld.quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:26 schreef Callas het volgende:
Jij/Yves dacht dat ik langer weg zou zijn zeker?
Jawel,quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:40 schreef OllieA het volgende:
[..]
Je bent een luie donder, Do2.![]()
[..]
* gaat snel weer een kloon aanmaken......quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nieuwe regel:
Ik denk het Do2....quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Jawel,
maar betekent dat dan ook dat je geen nieuw plaatje gaat posten?
Oké, ik zal even gaan zoeken.quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Jawel,
maar betekent dat dan ook dat je geen nieuw plaatje gaat posten?
Oh, het feit dat jij je handen wast in onschuld is net zo veelzeggend als ontkennen dat je schuilgaat achter Callasfreak Yves Montand.quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:41 schreef Gajus het volgende:
[..]
Gajus snapt hier niets van en wast zijn handen in onschuld.![]()
hoe durf jij mij te associëren met die Franse proleet (die zich encanailleerde met allerhande blonde filmactrices)
Welterusten!quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als ie maar niks moeilijks gaat uitzoeken, want dan ga ik subbiet naar bed toe!!
Jij wil me weg hebben voel ikquote:Op dinsdag 2 november 2004 23:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Welterusten!
Hmm, ik keek even mee, Gajus, en mijn vraag is, suggereer je nu dat ons iets is aangedaan en dat je daar niets mee te maken hebt??? Had jij een bidprentje geplaatst van Callas??? En hoezo dacht jij dat de Fok!Callas ter ziele was gegaan???quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:41 schreef Gajus het volgende:
[..]
Gajus snapt hier niets van en wast zijn handen in onschuld.![]()
hoe durf jij mij te associëren met die Franse proleet (die zich encanailleerde met allerhande blonde filmactrices)
Hartstikke makkelijk. Gajus weet het onmiddelijk, wed ik. Do2 natuurlijk niet, want die kent alleen maar van die entartete kunstenaars.quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als ie maar niks moeilijks gaat uitzoeken, want dan ga ik subbiet naar bed toe!!
Nou, kom maar op dan!!quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:48 schreef OllieA het volgende:
[..]
Hartstikke makkelijk. Gajus weet het onmiddelijk, wed ik. Do2 natuurlijk niet, want die kent alleen maar van die entartete kunstenaars.
Zie bovenquote:Op dinsdag 2 november 2004 23:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou, kom maar op dan!!
Protest: regels zijn altijd generiek en nooit specifiek (in dit geval persoonlijk).quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nieuwe regel:
Frida wie???quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ken nog een film over Picasso,
met euh..Hopkins? Is Hopkins Hannibal? Nu ja, met meneer Hannibal dus.
En Frida, he. Over Frida Kahlo.
Vond ik persoonlijk wel de mooiste van het stel.
En ik zie helemaal niks staan..quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb trouwens een kruisje, Ollie.
Grmbl, krijgen we dat weer. Ik zie het in volle gloriequote:Op dinsdag 2 november 2004 23:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb trouwens een kruisje, Ollie.
Ik zat er zelf aan te denken om degene die het plaatje raadt de keuze te geven om een ander naar een nieuwe opdracht te laten zoeken. Maar ja, dan gaat er weer zoveel tijd overheen, he.quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:51 schreef Gajus het volgende:
[..]
Protest: regels zijn altijd generiek en nooit specifiek (in dit geval persoonlijk).
Alternatieve regel: degene die het goede antwoord geeft, krijgt gedurende een half uur de mogelijkheid een nieuwe opgave te posten; na het verstrijken van dat halve uur mag ieder ander een nieuwe opgave posten.
Supplement:quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
Kahlo, dus.quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Frida wie???
Nooooooit van gehoord.......![]()
Ja, godverdomme, dat is lekker! Wakker blijven!quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, ik zie iets Olllie!!!
Weet alleen niet wat..., dussuh
Ach wat, laat ik eens Renoir roepen...quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, ik zie iets Olllie!!!
Weet alleen niet wat..., dussuh
Klimmt of Renoir roepen juich ik in het algemeen toe. In dit specifieke geval echter...quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ach wat, laat ik eens Renoir roepen...
Of Klimmt ofzo..
Jij begint het te snappenquote:Op dinsdag 2 november 2004 23:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ah,
Ollie heeft de vrouw weer nieuw leven ingeblazen, zie ik.
Daar was ik al bang voor....quote:Op woensdag 3 november 2004 00:00 schreef OllieA het volgende:
[..]
Klimmt of Renoir roepen juich ik in het algemeen toe. In dit specifieke geval echter...
Gaaaaaaaaajus! Je negeert iets....quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:51 schreef Gajus het volgende:
[..]
Protest: regels zijn altijd generiek en nooit specifiek (in dit geval persoonlijk).
Alternatieve regel: degene die het goede antwoord geeft, krijgt gedurende een half uur de mogelijkheid een nieuwe opgave te posten; na het verstrijken van dat halve uur mag ieder ander een nieuwe opgave posten.
Slaap lekker, AR.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor....
Dan vrees ik dat ik jullie ga verlaten, maar niet voordat ik jullie allemaal een welgemeend weltrusten toewens![]()
Dag lieve mensen!!![]()
Wat is er toch aan de hand, Callas? Zo af en toe snap ik er geen zak meer van, die communicatie hier.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:06 schreef Callas het volgende:
[..]
Gaaaaaaaaajus! Je negeert iets....
Gajus zwijgt als het graf ... (noblesse oblige)quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:44 schreef Callas het volgende:
Oh, het feit dat jij je handen wast in onschuld is net zo veelzeggend als ontkennen dat je schuilgaat achter Callasfreak Yves Montand.
Welterusten AR.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor....
Dan vrees ik dat ik jullie ga verlaten, maar niet voordat ik jullie allemaal een welgemeend weltrusten toewens![]()
Dag lieve mensen!!![]()
Ik ben toegetreden tot de echte Fok!kers met mijn 2000 posts.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:06 schreef Callas het volgende:
Gaaaaaaaaajus! Je negeert iets....
Ik slaap ook nog niet, maar ik ga NU wel m'n computer uitzettenquote:Op woensdag 3 november 2004 00:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je neemt dat "ik ga nooit voor 12 uur slapen" wel érg letterlijk, AR.
Afijn, een Welgemeend Welterusten!.
Onderbuikgevoelens, ofzo.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:07 schreef OllieA het volgende:
[..]
Wat is er toch aan de hand, Callas? Zo af en toe snap ik er geen zak meer van, die communicatie hier.
AR droom maar over mooi beschilderde automobielen, welterusten ...quote:Op woensdag 3 november 2004 00:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
weltrusten iedereen
Zullen we dan gewoon gaan zeveren over Coltrane?quote:Op woensdag 3 november 2004 00:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Onderbuikgevoelens, ofzo.
Ik weet het ook niet, Ollie.
Evenmin het antwoord op die opgave.
Och Ollie, er zijn mensen die hele nare onrechtvaardige dingen doen, dat bleek vandaag maar eens te meer.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:07 schreef OllieA het volgende:
[..]
Wat is er toch aan de hand, Callas? Zo af en toe snap ik er geen zak meer van, die communicatie hier.
Ik heb em al opstaan. Je moet wat doen om in een goed humeur te blijven. Godferdegodfer. (excuseer)quote:Op woensdag 3 november 2004 00:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga 'm gewoon nu opzetten!
Ha! Waarom ook niet!
Alleen wanneer slapeloosheid mij daartoe dwingt.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:17 schreef Callas het volgende:
[..]
Och Ollie, er zijn mensen die hele nare onrechtvaardige dingen doen, dat bleek vandaag maar eens te meer.
Wat anders dan maar, ga jij nog vannacht de verkiezingen volgen?
Waaruit zou dit dan blijken ???quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:48 schreef Ryan3 het volgende:
... En hoezo dacht jij dat de Fok!Callas ter ziele was gegaan???
Coltrane helpt.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:21 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik heb em al opstaan. Je moet wat doen om in een goed humeur te blijven. Godferdegodfer. (excuseer)
Correctie: Coltrane helpt mij.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:25 schreef OllieA het volgende:
Eigenlijk is die Coltrane veel te vrolijk...
Waarom zou jij ergens over je handen in onschuld wassen??? Is ons dan wat aangedaan volgens jou??? En tussen ons die photo van Callas leek mij een bidprentje of angehörig. Je bent RK dus je weet wat dan gebeurd is met het object der discussie... Strikes me as odd dat jij het hebt over het je handen wassen in onschuld als reactie op een neutrale opmerking van C.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:23 schreef Gajus het volgende:
[..]
Waaruit zou dit dan blijken ???
Nogmaals - maar nu in alle ernst - ik snap hier niets van.
Kijk, ik wist dat ik op je kon rekenen.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:28 schreef Gajus het volgende:
Ollie, jouw opgave lijkt mij het werk van één van de zeven grondleggers van de Brotherhood.
Tja, dat kunnen we jou niet uitleggen, want je hebt geen valide emailadres in je profiel staan hè...quote:Op woensdag 3 november 2004 00:31 schreef OllieA het volgende:
[..]
Kijk, ik wist dat ik op je kon rekenen.
Maar wat is dat nou voor gedoe tussen jou en Callas. Kan je daar niet even verheldering in brengen? Of heb je klonen die nare dingen doen? Hoe zit dat nou?
Dat is regen.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kijk! Het sneeuwt!
Wordt het misschien toch nog een witte kerstmis...
Zucht...
Tja, en dat is dus heel raar, want mijn email-adres is simpelweg olliea@home.nl, en in mijn profiel staat dat dat zichtbaar mag zijn, maar repique kan er blijkbaar niet mee over weg.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tja, dat kunnen we jou niet uitleggen, want je hebt geen valide emailadres in je profiel staan hè...
Ik heb jou lang geleden al eens geprobeerd te mailen en toen werkte je mail iig niet...quote:Op woensdag 3 november 2004 00:43 schreef OllieA het volgende:
[..]
Tja, en dat is dus heel raar, want mijn email-adres is simpelweg olliea@home.nl, en in mijn profiel staat dat dat zichtbaar mag zijn, maar repique kan er blijkbaar niet mee over weg.
Als het lang geleden is kan dat kloppen, want toen had ik een of andere hotmailkloon als dinges voor Fok. En dat werkte niet best. Maar waarom replique een @home account niet pikt, dat snap ik niet.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb jou lang geleden al eens geprobeerd te mailen en toen werkte je mail iig niet...
Okee, dan legt C. dat wel even uit.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:46 schreef OllieA het volgende:
[..]
Als het lang geleden is kan dat kloppen, want toen had ik een of andere hotmailkloon als dinges voor Fok. En dat werkte niet best. Maar waarom replique een @home account niet pikt, dat snap ik niet.
Dat bevestigt niet even dan???quote:Op woensdag 3 november 2004 00:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb Ollie wel eens een mailtje gestuurd,
maar of ie ook aangekomen is durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Ik had jou een beterschapsdinges gestuurd, en jouw reactie is zeker aangekomen, maar we blijven niet aan het bevestigen natuurlijkquote:Op woensdag 3 november 2004 00:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb Ollie wel eens een mailtje gestuurd,
maar of ie ook aangekomen is durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Ik ben geen Dat, lummel!quote:Op woensdag 3 november 2004 00:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat bevestigt niet even dan???
1 bevestiginkje en het eind is al zoek??? Je bent toch geen extremist hè, Ollie???quote:Op woensdag 3 november 2004 00:51 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik had jou een beterschapsdinges gestuurd, en jouw reactie is zeker aangekomen, maar we blijven niet aan het bevestigen natuurlijkDan is het end zoek
Dat bevestigt hij dan niet even, bedoelde ik, lummel.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:52 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik ben geen Dat, lummel!![]()
C. is een schone zaak.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Geduld is een schone zaak, Ryan.
Een weak-relativist misschien???quote:Op woensdag 3 november 2004 00:56 schreef OllieA het volgende:
Hahaha, natuurlijk ben ik een extremist. Wat kan je anders zijn, tegenswoordigs.
Mijn handen in onschuld wassen had betrekking op de Callas' suggestie dat twee Fok!users representanten van één en dezelfde persoon zijn. Niets meer of minder.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:31 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom zou jij ergens over je handen in onschuld wassen??? Is ons dan wat aangedaan volgens jou??? En tussen ons die photo van Callas leek mij een bidprentje of angehörig. Je bent RK dus je weet wat dan gebeurd is met het object der discussie... Strikes me as odd dat jij het hebt over het je handen wassen in onschuld als reactie op een neutrale opmerking van C.
Ach ja, je hebt gelijk, natuurlijk. Dat ben ik ook, denk ik. Ik ben nu gewoon een beetje aangeslagen en reageer een tikje primair.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een weak-relativist misschien???
Ik ben een fundamentalistische weak-relativist dus heb dat soort twijfels niet.quote:Op woensdag 3 november 2004 01:02 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ach ja, je hebt gelijk, natuurlijk. Dat ben ik ook, denk ik. Ik ben nu gewoon een beetje aangeslagen en reageer een tikje primair.
Ah,quote:Op woensdag 3 november 2004 00:58 schreef OllieA het volgende:
Mr P.C. Ook wel lekker![]()
Misschien geldt dat wel voor alles...quote:Op woensdag 3 november 2004 01:04 schreef OllieA het volgende:
Het plaatsen van een broddelwerkje hier is ook alleen maar een excuus voor een hoop gelul, eigenlijk, nietwaar?![]()
Kut.quote:Op woensdag 3 november 2004 01:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben een fundamentalistische weak-relativist dus heb dat soort twijfels niet..
Broddelwerkjes van Picasso idd. En er een interessant stukje van zijn biografie bij leveren en dan er vervolgens een brok van in je keel krijgen. Eea resulterend in een meet à la RJP indertijd.quote:Op woensdag 3 november 2004 01:04 schreef OllieA het volgende:
Het plaatsen van een broddelwerkje hier is ook alleen maar een excuus voor een hoop gelul, eigenlijk, nietwaar?![]()
Ik ben nu bezig met de alternate takesquote:Op woensdag 3 november 2004 01:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ah,
u luistert ook naar het magistrale Giant Steps momenteel...
Glassex is dan het middel, heeft C. me geleerd.quote:Op woensdag 3 november 2004 01:06 schreef OllieA het volgende:
[..]
Kut.
Homerisch gelach. Nou moeten ik morgen weer al die spettertjes van mijn 80 inch monitor poetsen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 3 november 2004 01:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Broddelwerkjes van Picasso idd. En er een interessant stukje van zijn biografie bij leveren en dan er vervolgens een brok van in je keel krijgen. Eea resulterend in een meet à la RJP indertijd.
Om er dan maar definitief een POL-topic van te maken: zouden die moslims weten wat een lopende bas is?quote:Op woensdag 3 november 2004 01:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oké,
we kunnen de term "broddelwerkjes" nu wel weer even laten rusten, he.
Grmbl ende Grom..
Dan moet je luuucida en sjuuun uitnodigen hè.quote:Op woensdag 3 november 2004 01:15 schreef OllieA het volgende:
[..]
Om er dan maar definitief een POL-topic van te maken:
Ja, doe dat,quote:Op woensdag 3 november 2004 01:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan moet je luuucida en sjuuun uitnodigen hè.
Vuile landverrader!quote:Op woensdag 3 november 2004 01:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Overigens klinkt "Walking Bass" mij toch nét wat beter in de oren.
Ik zat al op je commentaar te wachten, Ollie.quote:Op woensdag 3 november 2004 01:23 schreef OllieA het volgende:
[..]
Vuile landverrader!
Meestal hoef ik ze niet letterlijk uit te nodigen...quote:Op woensdag 3 november 2004 01:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, doe dat,
dan verzin ik ondertussen een nieuw spel.
Of bedoelde je dat nou heel cynisch, Ryan? D'r was niks mis met die meet hoor.quote:Op woensdag 3 november 2004 01:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Broddelwerkjes van Picasso idd. En er een interessant stukje van zijn biografie bij leveren en dan er vervolgens een brok van in je keel krijgen. Eea resulterend in een meet à la RJP indertijd.
Dat die jongens aan mijn broek hangen bedeol je???quote:Op woensdag 3 november 2004 01:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja,
dat is nu precies waarom jouw aanwezigheid mij soms doet beven van angst, Ryan.
Ach ik ben bij een meet geweest, was weinig insprirerend...quote:Op woensdag 3 november 2004 01:26 schreef OllieA het volgende:
[..]
Of bedoelde je dat nou heel cynisch, Ryan? D'r was niks mis met die meet hoor.
Hoe bedeol je???quote:Op woensdag 3 november 2004 01:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat bedeol ik.
Dat ze aan je broek hangen!quote:Op woensdag 3 november 2004 01:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe bedeol je???
Ach ze zijn ongevaarlijk hoor. Het zijn maar woorden hier hè.quote:Op woensdag 3 november 2004 01:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Cynisch, dus.
Ja, ik manifesteer mij op het forum onder verschillende namen. De persoon achter Callas is bekend met een aantal van die namen, door persoonlijke contacten buiten het forum. Ik wens die verschillende personages strict gescheiden te houden (het openbaren van inside-information vind ik dan ook ongepast).quote:Op woensdag 3 november 2004 00:31 schreef OllieA het volgende:
Kijk, ik wist dat ik op je kon rekenen.
Maar wat is dat nou voor gedoe tussen jou en Callas. Kan je daar niet even verheldering in brengen? Of heb je klonen die nare dingen doen? Hoe zit dat nou?
Charisma is dat.quote:Op woensdag 3 november 2004 01:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat ze aan je broek hangen!
Neem me nou niet te letterlijk, Ryan.quote:Op woensdag 3 november 2004 01:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach ze zijn ongevaarlijk hoor. Het zijn maar woorden hier hè.
Je klinkt inene als lucida/skip00dinges. Ik word een beetje gestoord van dat klonengedoe. Je manifesteert je maar een eind weg, maar mijn sympathie heb je niet.quote:Op woensdag 3 november 2004 01:32 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ja, ik manifesteer mij op het forum onder verschillende namen. De persoon achter Callas is bekend met een aantal van die namen, door persoonlijke contacten buiten het forum. Ik wens die verschillende personages strict gescheiden te houden (het openbaren van inside-information vind ik dan ook ongepast).
Overigens, geen van mijn personages heeft ooit een onvertogen woord geuit richting Callas c.s., althans de intentie daartoe gehad. Deze gang van zaken verrast mij en betreur ik.
Ik ben geen kloon, Do2. Ik weet dat het niks betekent om dat hier op te merken, maar hecht er toch aan om dat te doen.quote:Op woensdag 3 november 2004 01:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Straks is Ollie ook nog een kloon...
Ben ik helemaal de weg kwijt hier.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 3 november 2004 01:45 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon, Do2. Ik weet dat het niks betekent om dat hier op te merken, maar hecht er toch aan om dat te doen.
Echt waar nog nooit van Rosetti gehoord?quote:Op woensdag 3 november 2004 01:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hmz...nog nooit van gehoord.
Maar dat verbaast me niets.
Laat ik dan een pleidooi houden voor de kloon. Persoon is in het Grieks niets anders dan masker nl. Wie nu echt of niet echt is op inet dat weten we gewoon niet.quote:Op woensdag 3 november 2004 01:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, Ollie, ik weet dat je geen kloon bent.
Zoals ik dat bijvoorbeeld ook weet van AR.
Vind het alleen zo jammer dat er hier zoveel anderen zijn die het blijkbaar nodig vinden om allerlei maskers op te zetten.
Steen van??? Of was dat Rosetta???quote:Op woensdag 3 november 2004 01:57 schreef OllieA het volgende:
[..]
Echt waar nog nooit van Rosetti gehoord?
Ook ik verwerp het gebruik van klonen met de intentie anderen te misleiden. Daarom manifesteer ik mij binnen een discussietopic altijd onder één en slechts één naam.quote:Op woensdag 3 november 2004 01:39 schreef OllieA het volgende:
Je klinkt inene als lucida/skip00dinges. Ik word een beetje gestoord van dat klonengedoe. Je manifesteert je maar een eind weg, maar mijn sympathie heb je niet.
Laat ik het dan zo zeggen,quote:Op woensdag 3 november 2004 01:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Laat ik dan een pleidooi houden voor de kloon. Persoon is in het Grieks niets anders dan masker nl. Wie nu echt of niet echt is op inet dat weten we gewoon niet.
Vast wel eens van gehoord.quote:Op woensdag 3 november 2004 01:57 schreef OllieA het volgende:
[..]
Echt waar nog nooit van Rosetti gehoord?
Disjunctie, die wordt geschonden... Ik volg het allemaal niet hoor, maar jij krijgt het nadeel van de twijfel, wat mij betreft. Met je verschillende figuranten...quote:Op woensdag 3 november 2004 01:59 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ook ik verwerp het gebruik van klonen met de intentie anderen te misleiden. Daarom manifesteer ik mij binnen een discussietopic altijd onder één en slechts één naam.
Mijn verschillende figuranten manifesteren zich volkomen disjunct. Daarom vind ik het ongepast als anderen die disjunctie schenden. Amen.
Rossetti was een Engelsman, zoon van een Italiaanse emigrant.quote:Op woensdag 3 november 2004 01:52 schreef OllieA het volgende:
Dante Gabriel Rossetti: Venus Verticordia.
Ongetwijfeld een exotische kunstenaar. Laten we er een betitel-de-titel voor simpletons van maken.
Natuurlijk, om mensen te belazeren en te misleiden daar heb jij helemaal geen klonen voor nodig. Dat doe je systematisch met iedere usernaam en IRL wel.quote:Op woensdag 3 november 2004 01:59 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ook ik verwerp het gebruik van klonen met de intentie anderen te misleiden. Daarom manifesteer ik mij binnen een discussietopic altijd onder één en slechts één naam.
Ach, als het ook maar iemand interesseert dan spreken de post-histories van o.a. Gajus en Yves Montand voor zich.quote:Mijn verschillende figuranten manifesteren zich volkomen disjunct. Daarom vind ik het ongepast als anderen die disjunctie schenden. Amen.
Ik zucht met je mee, Ollie.quote:Op woensdag 3 november 2004 02:18 schreef OllieA het volgende:
Diepe zucht. Dag allemaal.
Waarde Ollie.quote:Op woensdag 3 november 2004 02:06 schreef OllieA het volgende:
Disjunctie, die wordt geschonden... Ik volg het allemaal niet hoor, maar jij krijgt het nadeel van de twijfel, wat mij betreft. Met je verschillende figuranten...
Ach welnee. En kloontjes op een forum als Fok!..., je kunt de boel ook te serieus nemen en je als een schizo gaan gedragen. Klonen heb je of om te klieren, of om persoonlijke reden even onherkenbaar te zijn.quote:Op woensdag 3 november 2004 02:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, dat kan ik dus ook heel slecht,
verschillende rollen vervullen in de "wereldse werkelijkheid"...
Ik heb eigenlijk nooit helemaal begrepen waarom,
maar da's (- naar men zegt- ) toch vooral mijn probleem.
Callas, ik nodig jou uit jouw grieven rechtstreeks en onomwonden te mailen. Volgens mij spelen een aantal misverstanden die opheldering behoeven. Onze goede oude verstandhouding verdient een beter lot.quote:Op woensdag 3 november 2004 02:14 schreef Callas het volgende:
[..]
En ook ik zucht....quote:Op woensdag 3 november 2004 02:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik zucht met je mee, Ollie.
Ik zou het wel fijn vinden als ik weet dat mijn vader Minister is...quote:Op woensdag 3 november 2004 02:30 schreef Gajus het volgende:
Ook in de wereldse werkelijkheid vervullen mensen vaak verschillende rollen, bijvoorbeeld overdag minister en daarbuiten huisvader. Zolang die rollen strikt gescheiden blijven (in de ene omgeving kent men die persoon louter als minister, in de andere omgeving kent men die persoon louter als huisvader) dan is er toch geen vuiltje aan de lucht? Veelal is het zelfs wenselijk dat strikt gescheiden te houden, zoals het gezin Balkenende kan bevestigen.
Ja, ik vind ze wel atijd iets vrolijks of grappigs hebbenquote:Op woensdag 3 november 2004 11:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat is die man van de dikke dames weer.
Botero, dus.
quote:Op woensdag 3 november 2004 11:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou,
ik wacht wel een half uurtje...
(. )
Uhmmm, als ik het zie dan heb ik het idee van " tjeezus, wat een geklieder, wat moet ik er mee" , dat leid mij automatisch naar Karel A., of zo'n ander Cobra figuur ofzoquote:Op woensdag 3 november 2004 12:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je hebt vast wel een idee, toch?
Ben jij fan van het Cobra werk Do2???quote:Op woensdag 3 november 2004 12:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zie je wel!
Corneille heb ik sowieso nog nooit iets mee gehad....quote:Op woensdag 3 november 2004 12:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind wat een Appel en Corneille toentertijd maakten overigens wel interessanter dan wat ze nu maken. Vooral Corneille met z'n eeuwige vogels, bloempjes en vrouwen kan ik niet meer luchten of zien. Compleet vastgeroest in een veel te typische stijl. Volgens mij doet ie het al jaren op de automatische piloot.
Ja, dat weet ikquote:Op woensdag 3 november 2004 14:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
De beste man heeft ook nog een voornaam.
Het is nog erger, dit is al deel5 van deze topicreeksquote:Op woensdag 3 november 2004 14:28 schreef Z het volgende:
Dit is zo'n prachtig topic dat ik me niet schroom om na 280 posts alsnog een tvp plaatsen. En ik schaam me natuurlijk diep dat ik dit topic niet eerder gezien heb ...
Lijkt me een leuke opgave voor Do2....quote:Op woensdag 3 november 2004 16:09 schreef Gajus het volgende:
[afbeelding]
Deze schilder is 2 weken geleden ook al op bezoek geweest.
Goedenavond en proficiat met het goed raden van de titel.quote:Op woensdag 3 november 2004 23:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
En dan ga ik voor "Je t'aime" als titel, uiteraard.
Het lijkt niet alleen, het is ook zo.quote:Op donderdag 4 november 2004 00:51 schreef OllieA het volgende:
Dat lijkt me de Eiffel van Seurat.
He, dit is een mooie werkje Do2quote:Op donderdag 4 november 2004 02:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
[afbeelding]
Ja,quote:Op donderdag 4 november 2004 09:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
He, dit is een mooie werkje Do2
Mij bevalt ie wel... (jaja, ik weet dat ie al geraden is)
Oh, trouwens; Goeie morgen iedereen
Hej Do2quote:Op donderdag 4 november 2004 12:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja,
ik vind vooral z'n gebruik van kleuren erg bijzonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |