abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 11 september 2001 @ 00:00:20 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1607270
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 1
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op: Streamverslagen 10 september 2001

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 11 september 2001 @ 00:09:14 #2
215 misterDre
Paint it black!
pi_1607378
Frank gaat weer naar z'n bed
Aldricco en Diane blijven nog zitten.
Kelly wandelt ook nog rond
Aaaaaarrggggg weer zingen!!!

0:08
Frank is toch maar teruggekomen omdat z'n batterij bijna leeg is en denk m'n zo te moeten wisselen

0:11
Frank gaat toch maar naar bed

[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 11-09-2001 00:12]

† In Memoriam † dinsdag 11 september 2001 @ 00:09:37 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1607382
00:10 uur
Diane maakt een soort grapje over Flodder. Als er niet snel genoeg gelachen wordt herhaalt ze het nog maar eens. Ze hangt onderuit op de bank. Moe van zichzelf waarschijnlijk. Zodra er echter gezongen wordt, springt ze weer op. Die kans laat ze zich niet ontnemen: "In the neeeeeeeeeeeeeeeeeeem of love".
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  dinsdag 11 september 2001 @ 00:13:12 #4
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_1607431
[0:10]

Frank en Diaan lullen wat over het wisselen van de batterijen. Frank vraagt BB "mogen we alstublieft nu batterijen wisselen, dan kan ik naar bed."

"Ik ga nu gewoon die zender daar neerleggen..." (Frank)

Diane zingt Mariah Carey (I'll be there)

Aldrico gebruikt wel erg vaak het woord "bitch", ook tegen en ivm Diaan.

Diaan wil gaan slapen.

Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
  † In Memoriam † dinsdag 11 september 2001 @ 00:14:12 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1607447
00:15 uur
Frank wil nu z'n batterijen wel eens wisselen, dan kan-ie slapen. Aldrico begint een vage discussie over wie een bepaald liedje gezongen heeft. Mariah of Michael. Nou ja...

Aldrico: "Ken je dat nummer van 'She's a bitch?". Diane reageert niet, ook niet na herhaling van de vraag. Ze zegt tenslotte: "Ik wil naar bed, is dat goed?". Natuurlijk niet voordat ze in de badkamer nog eens uitbarst in een coupletje van het een of ander.

dinsdag 11 september 2001 @ 00:14:21 #6
215 misterDre
Paint it black!
pi_1607449
Diane zegt dat ze gaat slapen en is nu in de badkamer....Aldrico hobbelt achter haar aan en nu staan ze weer in de badkamer te zingen (zou verboden moeten worden )

Kelly dreutelt ook nog steeds rond nu weer in de tuin.

0:17
Kelly nu weer in de Badkamer zegt tegen Diane dat ze morgen in de sauna gaat.
Diane: ik ben niet zo'n saunamens
Kelly: ik vind het heerlijk
Kelly: ik vond het wel fijn dat je vanmiddag ff bij me was
Diane: ik vond het ook wel een fij moment

[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 11-09-2001 00:19]

dinsdag 11 september 2001 @ 00:20:50 #7
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_1607520
Kelly geilt op het beauty-pakket met alle cosmetische zooi die ze gekregen hebben en vraagt zich af of ze het mee mogen nemen na BB. Diaan denkt van niet, maar weet het ook niet zeker.
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
  dinsdag 11 september 2001 @ 00:31:14 #8
215 misterDre
Paint it black!
pi_1607630
Aldrico heeft een nieuw slachtoffer in Kelly gevonden om tegen aan te lullen en nog slap gelul ook

GJ ligt op de bank te lezen, de rest ligt in bed.

(ik ga nokken, suc6 verder)

pi_1607783
Aldrico lult nog ff verder en GJ heeft het eik wel met hem gehad.

Beetje lullen over A's Alter-Ego (wat doet die daar? )

GJ:"nee ik ben niet geirriteerd"

† In Memoriam † dinsdag 11 september 2001 @ 00:51:46 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1607785
00:50 uur
Gert-Jan en Aldrico zijn verwikkeld in een ingewikkelde discussie. Aldrico laat GJ amper aan het woord, die daar enigzins gepikeerd over raakt. Aldrico: "Ja maar lieverd...". GJ: "Ik weet niet of ik lief ben". Aldrico: "Waaron kies je ervoor alter ego te zijn als je weet dat de community je daar op afrekent?" GJ snapt het ook maar half, maar praat toch gewoon verder. Aldrico probeert het nog eens uit te leggen, zo mogelijk nóg onbegrijpelijker.

Hij zegt minstens drie keer 'alter ego' in een zin. GJ: "Maak nou je verhaal af, ik heb moeite je te volgen". (Ik ook. Red.) Aldrico houdt vol en gaat weer door met z'n ge**** over alter ego's. Ze kleppen volledig langs elkaar heen, maar Aldrico stoort zich nergens aan: "Ben je geirriteerd?". GJ zegt nee, maar bedoelt ja.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 11-09-2001 00:52]

pi_1607790
Aldrico en GJ praten in de huiskamer.

GJ zegt tegen Aldrico dat hij hem niet kan volgen, omdat hij van de hak op de tak springt, en de verbanden niet ziet.

(vermoeiend om te volgen)

Ze praten behoorlijk langs elkaar heen. GJ vindt dat Aldrico geen antwoord geeft op vragen, maar met lange verhalen aankomt. Ze hebben het over alter ego's.

Aldrico begint weer met een vaag antwoord, en GJ lijkt geirriteerd te raken en vraagt Aldrico om z'n verhaal nu af te maken.

Aldrico huppelt naar de bank waar GJ zit en GJ vraagt hem of hij weer terug naar z'n plek kan gaan (andere bank).

Aldrico: 'Ben je geirriteerd?'
GJ: 'Nee, ik ben niet geirriteerd.'

Kelly loopt even binnen.

pi_1607823
Nu hebben ze het weer over foto's. En dat Aldrico het erg vond dat GJ iets zich niet herinnerde (red: deze volg ik niet).

Intussen loopt Kelly met een stoffer in de huiskamer rond en maakt de parketvloer schoon.

Aldrico probeert fysiek contact te krijgen of fysiek dichter bij GJ te komen. Die is er niet van gediend.

A: 'Vind je het erg als ik je aanraak?'
GJ: 'Daarom vraag ik je ook om op die bank te blijven zitten'

† In Memoriam † dinsdag 11 september 2001 @ 01:00:45 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1607851
01:00 uur
Zoals te verwachten was verloopt het gesprek nogal stroef. Het verandert gaandeweg in een ordinaire woordenwisseling, waarbij met name Aldrico steeds verhitter reageert. Woorden als 'Fuck you! rollen al over de tafel. GJ blijft redelijk rustig, er ongetwijfeld het zijne van denkende...
  † In Memoriam † dinsdag 11 september 2001 @ 01:04:21 #14
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1607883
01:05 uur
GJ: "Ik denk dat je dronken bent". Aldrico: "Ik? Waarom?". GJ: "Omdat je doordraait!".

GJ: "Je bent niet te houden, je begint te wouwelen!". (Begint? Red.)

pi_1607901
Aldrico wordt bozig, en loopt door de hele kamer heen. Hij probeert het scenario waarover ze het eerder hadden te reproduceren.

(red.: ik weet niet waar dit over gaat Aldrico blijft maar doorgaan over een fles cola, over dat GJ ingevuld heeft dat hij tegen alcohol kan, over foto's van vrienden, en dat GJ zich iets niet kan herinneren, en dat hij zich daaraan stoort)

GJ denkt dat Aldrico dronken is. Aldrico doet een of ander standje en zegt dat hij dat niet kan als hij dronken is.

GJ: 'Je begint allerlei dingen door elkaar heen te wauwelen'

Nu gaat het over het geheugen van Aldrico.

† In Memoriam † dinsdag 11 september 2001 @ 01:11:08 #16
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1607924
01:10 uur
GJ: "Ga naar bed toe!" Aldrico: "Ik ben niet moe, ja mijn lichaam, niet mijn geest". Aldrico gaat steeds dichter voor GJ staan, die hier ongetwijfeld niet blij mee is. GJ: "Als ik jou een vraag stel, krijg ik geen antwoord, dan haal je er van alles bij". Aldrico: "Vraag het dan nog eens". GJ: "Als je die vraag al niet meer weet...".

Afijn, GJ probeert het nog één keer: "Jij bent een ster op de Antillen...". En Aldrico valt hem alweer in de reden. Dit gaat niet lukken.

pi_1607928
Aldrico vraagt welke belangrijke vraag GJ wilde stellen vandaag. GJ doet een aanzet, en Aldrico onderbreekt hem.

GJ: 'Ik heb zin om met Kelly te praten'
Aldrico snapt niet waar die opmerking vandaan komt (red.: ik wel )

[Dit bericht is gewijzigd door Valkyre op 11-09-2001 03:03]

dinsdag 11 september 2001 @ 01:12:12 #18
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1607930
GJ vraagt aan Aldrico of hij zijn fotografisch geheugen niet eens wil bewijzen met het regelboek.

Het blijkt nu toch geen fotografisch geheugen maar een chronologisch geheugen te zijn.

GJ heeft het nu behoorlijk gehad. Hij wil gaan slapen, wil dat Aldrico gaat slapen en GJ wil zelf met Kelly gaan praten.

Aldrico blijkt een celebrity (pardon typetje volgens Aldrico) op Curacao geweest te zijn. Daar gaat het alter-ego verhaal kennelijk over.

En het gaat maar door...Nederlands is voor mij een buitenlandse taal...Net als....en Russisch....
GJ: Ken jij Russisch?
Aldrico: Fuck you, je wilt toch antwoord op die andere vraag.
GJ is goed bezig Aldrico het vuur aan de schenen te leggen.

bekijkt het van de andere kant
pi_1607979
1:15
Stream 2 (Low)
GJ heeft nog steeds geen antwoord op zijn vraag. Aldrico doet een hernieuwde poging.

Stream 2 (High)
Kelly laat haar badjas zakken en kruipt weer naakt in bed naast Andries.

1:19
Het magische moment is daar: GJ heeft antwoord op z'n vraag. Een zichtbaar opgeluchte GJ: 'THANK YOU'.

Vervolgens begint Aldrico weer over iets wat samenhangt met die foto's. Hij praat nu met overdreven nadruk op de klem-to-nen.

dinsdag 11 september 2001 @ 01:22:50 #20
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_1607985
Aldrico begint steeds harder te praten, de discussie wordt steeds heftiger

GJ: Dit is best wel leuk, hier kunnen ze een leuke compilatie van maken.

Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 11 september 2001 @ 01:29:14 #21
3142 m@x
pi_1608010
A: Ik ben geen ADHD-persoon, ik lul veel maar onthou alles

A begint weer over de foto. GJ probeert het misverstand aan A uit te leggen.

GJ: Als je weer gaat schreeuwen gaan we naar buiten

A was in de veronderstelling dat GJ van mannen hield ipv van vrouwen.

pi_1608022
Aldrico barst in (soort) janken uit over woordspeling van de avond. GJ reageert nonchalant en zegt dat hij acteert en Aldrico loopt boos weg.
pi_1608026
1:32

GJ: 'Ik wil je afkappen. Ga nou je tanden poetsen'

Aldrico loopt weg en zegt nog: 'Trots doet een mens vergaan'
GJ: 'Neem een saridon mee'

GJ neemt een kom chips (nootjes?) en gaat zitten lezen op de bank.

Aldrico komt weer binnen: 'Mag ik je wat zeggen?'
GJ: 'Nee, morgen!'

Aldrico maakt weer problemen.
Nu breekt hij in gesnik en gehuil uit. Hij zakt op z'n knieen op de grond en doet dramatisch

GJ: 'Je kan goed acteren'
Aldrico stopt accuut met huilen: 'Fuck you!'

Hij loopt boos weg: 'Morgen ben ik gewoon een sportman voor jou, geen mens'.
Hij loopt de tuin in en mompelt in zichzelf: 'Acteren! Gaat allemaal om geld. Stomme westerse k*tmaatschappij'.

1:38
Hij ijsbeert door de tuin en rookt een sigaret.

[Dit bericht is gewijzigd door Valkyre op 11-09-2001 03:03]

dinsdag 11 september 2001 @ 01:35:54 #24
3142 m@x
pi_1608027
A is nu in tranen vanwege het misverstand over de foto. Hij klinkt behoorlijk overstuur. GJ kan er geen woord tussen krijgen.

GJ: Je kan goed acteren
A: wanneer?
GJ: Nu

A is onmiddelijk uitgesnikt en wordt weer boos. Hij mompelt dat GJ voor het miljoen in het huis zit en begint te foeteren over de maatschappij die alleen om geld draait. Hij staat alleen buiten in de tuin in zichzelf te praten.

dinsdag 11 september 2001 @ 01:36:20 #25
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1608028
GJ: Je acteert goed Aldrico

A: WÁT!!!! Acteren?!?!?!

GJ: Ja doei........! (A. naar buiten)

Aldrico gesticuleert wat in de tuin, is pissed! "Is het de moeite waard om aan dit project mee te doen...Je bent geen alcoholist, je bent niet dronken, elke grime, elke make-up..."

Ben te zaai voor een signature
  dinsdag 11 september 2001 @ 01:38:04 #26
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1608034
Ja maar erger nog, hij gooide zijn drankje in de chips van GJ. Die heerlijke cassatachips heeft GJ meteen weggegooid.

Hij zei zoiets: Ik gooi het niet over je heen maar hierin.

[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 11-09-2001 01:41]

pi_1608038
GJ probeert zich te verontschuldigen over de uitspraak aangaande acteren ten opzichte van Aldrico. Deze barst weer spontaan in janken uit en laat GJ weer niet gaan. Die wil gaan slapen maar komt uit goed fatsoen niet weg bij Aldrico. Aldrico maakt er een heel drama van.... (rasacteur!)

GJ vraagt hoe vaak hij al heeft gehuild...

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  dinsdag 11 september 2001 @ 01:41:22 #28
3142 m@x
pi_1608041
GJ biedt zijn excuses aan en A barst onmiddelijk weer uit. GJ zegt dat hij gaat slapen

A: Dus je pakt me, trapt me, vernedert me en nu ga je slapen.

GJ probeert uit te leggen waarom hij zei wat hij zei

A: Ik heb je een confessie gedaan uit het diepste, uit mijn penis, uit mijn hart....

Ze beginnen een gesprek over het feit dat A al een aantal keer gehuild hebben. Ze zijn het niet eens over hoe vaak A gehuild heeft

dinsdag 11 september 2001 @ 01:42:02 #29
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1608043
"Ik ben een neger met verstand"

(Ondertussen ligt 'ie op z'n buik z'n excuses aan te bieden)

"Het is een geweldig concept. Je raakt me en ik hou van je."

pi_1608049
Aldrico begint weer een heel verhaal over management en neger zijn, nadat GJ zich excuseerde. Hij praat over een geweldig concept voor wat BB betreft en zegt ook nog dat hij van GJ houdt. 'Kijk me aan als ik dat tegen je zeg'

En weer een huilbui

Aldrico huilt dat hij eerlijk is en open en niet acteert. Hij speelt op het gemoed van GJ omdat hij vind dat hij met GJ een stukje van zichzelf kan delen. En hoe kan GJ dan zeggen dat hij acteert!!

'Je raakt me zooo diep!!'

dinsdag 11 september 2001 @ 01:46:22 #31
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1608055
"Hoe kun je nou zeggen dat ik acteer, ik dacht dat ik met jou een stukje kon delen wat ik met de anderen niet heb. Ik huil ook als ik het gevoel heb als mensen me niet geloven. Ik ken je niet, je had voor mijn part Hummie kunnen zijn, als je zegt dat je van me houd en dan dat soort dingen gaat zeggen!! Ik kan er niet tegen!!"

GJ: Maar kan je me begrijpen? Ik geef je de kans om te zeggen dat ik je me begrijpt, maar dat doe je niet! Wat ben je in godsnaam aan het doen? Ik wil slapen, kun je dat respecteren? Kun je je voorstellen dat als je zo goed acteert dat ze je adoreren op een eilandengroep dat ik soms twijfel? Ik wil nu slapen, ja?"

Ik begrijp het, prettige nacht, god zegene je

dinsdag 11 september 2001 @ 01:47:07 #32
3142 m@x
pi_1608056
A gaat op zijn knieën voor GJ.

GJ: Ik wil slapen, kan je dat respecteren

A: Ja, maar.......

GJ legt uit dat hij moeite heeft om het 'normale'gedrag van A te onderscheiden van het acteren van A.

A laat GJ eindelijk naar bed gaan, hij gaat in zichzelf staan praten.

pi_1608057
1:39
Aldrico ijsbeert door de tuin en praat hardop tegen zichzelf.
Wat flarden:
'Moet ik soms verhuizen naar een ander land?' 'Respect, daar gaat het om'

GJ loopt de tuin in: 'Dat was ongepast, sorry'. Aldrico barst weer bijna in gesnik uit, en wil weer praten.
GJ wil echter naar bed. Aldrico: 'Je hebt me geschopt, geslagen en vernederd en nu ga je naar bed!'

(red.: tjonge wat een drama allemaal)

Aldrico: 'Ik heb hier maar een keer gehuild'
GJ maakt hem duidelijk dat hij net ook gehuild heeft. Dat het niet bij 1 keer is gebleven vandaag.

Aldrico: 'Ik ben een neger met verstand'
GJ: 'Wat heeft dit nou met neger zijn te maken!?'
Aldrico: 'Ik ben een mens met verstand'

1:45
Aldrico zegt dat hij van GJ houdt. 'Absorbeer het nou, ik absorbeer jou ook'
Hij begint weer te huilen en springt van de hak op de tak. Hij vindt het erg dat GJ heeft gezegd dat hij acteert. GJ veert mee (red.: die wil volgens mij gewoon naar bed )
GJ staat er nogal rustig bij, luistert naar het drama van Aldrico en drinkt rustig een glaasje water.

GJ probeert langs Aldrico te lopen, naar de slaapkamer toe. Aldrico blokkeert. GJ maakt een snelle move en loopt met grote passen naar de slaapkamer. Aldrico zegt dat hij dit erg vindt. Dat hij de volgende 48 niet meer kan slapen als er niet gepraat wordt.

1:47
GJ loopt weer weg en zegt dat hij wil slapen. Aldrico: 'Prettige nacht. Misschien ben ik hier morgen.'

dinsdag 11 september 2001 @ 01:53:11 #34
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1608074
O jeeee, Kelly en Andries zijn weer wakker.
Ze praten voorlopig alleen nog maar met GJ.
pi_1608080
1:52

(Stream 1 High)
GJ is in z'n bed geklommen.
Camera zoomt in op Andries en Kelly, die wat dichter tegen elkaar aan gaan liggen. Ze zijn allebei wakker. Kelly frunnikt aan het gezicht van Andries. De camera zoomt naar GJ, die nog wakker is. Ik hoor Kelly zeggen: 'Dat is echt lekker'. Gekreun.

Stream 2 Low
Ik zie daar Diane door de woonkamer lopen. Diane ploft neer op de bank en staart voor zich uit.

Stream 3 Low:
Aldrico zit in de dagboekkamer. Hij wacht ergens op? Ik zie zijn mond bewegen, maar het geluid is weg (red.: ik hoor het geluid van stream 2, geloof ik)

(red.: Help! Het is bijna 2 uur, en er gebeurt vanalles )

dinsdag 11 september 2001 @ 02:00:23 #36
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_1608089
Aldrico it nog steeds in de DBK (geen geluid)
Diane is nu in de keuken, aan het afwassen?
pi_1608100
2:01
Stream 2 Hi
Andries en Kelly liggen te praten, over Andries' leraarschap. GJ is in slaap gevallen. Hij wordt lachend wakker als Kelly ineens vrij hard een snurker nadoet.
GJ niest. Andries en Kelly praten weer. Over het eten dit keer, en over wonen in Friesland.

Stream 3 Low
Aldrico zit nog steeds in de dagboekkamer.
Het lijkt alsof hij nu niet meer in zichzelf praat, maar tegen iemand (red.: dit is niet te zien).

Stream 2 Low
Diane rommelt wat in de keuken

pi_1608118
2:08
Kelly: 'Waar is Aldrico?'
Andries maakt een (overstaanbare) opmerking. Kelly lacht.
Kelly: 'Hij kan niet meer praten met GJ'
GJ wordt nu ook weer wakker, en legt uit dat ze elkaar niet begrepen en zegt: 'Hij moet gewoon blijven'
Andries: 'WAT!?' en loopt de slaapkamer uit.
GJ praat met Kelly over Aldrico. Dat ze elkaar niet begrepen. En dat hij Aldrico langdradig vindt. Aldrico intrigeert hem, maar het komt niet uit de verf, en dat vindt hij jammer. 'Vanavond had ik het even gehad'. Hij wilde wat rust om te acclimatiseren.

2:12
Andries komt terug.

pi_1608136
2:16
Stream 2 Hi
Kelly en GJ babbelen over de nuchterheid van GJ, in contrast met de persoonlijkheid van Aldrico. Het gesprek verschuift naar het 'arme gedeelte'.

Stream 3 Low
Aldrico zit nog in de dagboekkamer. Hij praat en gebaart druk erbij (red.: geluid is er niet)

Stream 2 Low
Andries is naar de woonkamer vertrokken, en praat nu met Diane.

2:20
Stream 3 Low
Aldrico loopt de dagboekkamer uit. Hij gaat bij Diane en Andries zitten. Hij stort z'n hart uit, al snotterend. Het is onsamenhangend.

Op Stream 2 schrikken Kelly en GJ op van het harde gepraat van Aldrico.

pi_1608140
Aldrico is uit de DBK volop huilend en snuivend. Hij loopt naar de woonkamer waar Diane zit. Hij begint meteen over de wallen die hij nu heeft. Diane wil een ding even duidelijk krijgen. Ze hoorde namelijk van de emotionele bui...

BB komt tussendoor gepiept en vraagt of alle bewoners even de batterijen komen wisselen.

Aldrico begint weer over het geweldige concept van BB......

pi_1608150
2:23
Diane: 'Ik hoorde dat je emotioneel was'

De aanzet wordt ruw verstoord: TUUT TUUT 'Willen alle bewoners hun batterijen inwisselen?'

En ja, Aldrico en GJ komen elkaar tegen bij de batterijwissel. Aldrico begint weer tegen GJ aan te zeuren: 'Ik had nooit gedacht dat iemand zoveel bij mij teweeg zou kunnen brengen'. Andries luistert er naar.

Aldrico zegt dat hij in de DBK 'heel duidelijke beleidsmatige zinnen geponeerd heeft' ( ) en nog wat van die vage uitspraken.

pi_1608160
Vervolgens doet Aldrico min of meer een versierpoging richting GJ. Hij heeft een mooi gezicht en hij excuseert zich voor het aanraken van de piemelot van GJ, dat kwam omdat hij iets uit de koelkast wilde pakken, maar zijn hand viel naar beneden..

Vervolgens vraagt hij of hij iets in kan schenken..

pi_1608171
2:29
GJ wenst Aldrico weer welterusten. GJ gaat weer naar bed.
(red.: waar is Frank eigenlijk?)

Andries, Diane en Aldrico zitten in de woonkamer. Aldrico wil een vraag stellen aan Diane. Hij maakt er een heel ritueel van (*stilte*, 'ik wil mijn vraag goed formuleren', *stilte*).

(red.: ik hou het voor gezien. Ik ben niet meer wakker genoeg voor Aldrico )

pi_1608172
Aldrico vraagt of hij een vraag mag stellen aan Diane. 'Je weet over mijn onzekerheid' En dan vraag ik dus of ik gebruik mag nemen van jou en of ik dit mag behouden tussen jou en mij, en dat je het voor je houdt voor de medebewoners. Ben je bereid daartoe'

Diane snapt de vraag niet (ik ook niet trouwens)

pi_1608173
2.25 stream 2

Kelly tegen GJ over A.

"Nu hoeven we tenminste geen huisdieren te nemen"

dinsdag 11 september 2001 @ 02:38:05 #46
3193 Rubbertje
ik denk, dus ik creëer
pi_1608180
Die Aldrico is weer vaag aan ht l*llen, over clausules en zo, tegen Diane en GJ. Diana begrijpt er ook nix van.
Aldrico wil iets vragen, maar durft geloof ik niet.
GJ probeert te vissen. Aldrico komt met een nog vagere uitleg:"als het anders had gelegen had ik het alleen maar anderen verteld".
Diane biedt aan om weg te gaan, zodat Aldrico 'iets' aan GJ kan vertellen.

[Dit bericht is gewijzigd door Rubbertje op 11-09-2001 02:39]

"All motion is relative, maybe it is you who has moved away by standing still"
pi_1608184
Andries geeft ook aan dat hij vind dat Aldrico alles mag vragen wat hij wil en dat hij best wil respecteren dat het niet verder mag komen.

Aldrico begint een heel wazig verhaal over de camera's, dat het op tv komt en dat hem dat niks uitmaakt, maar dat hij niet geschaad wil worden als zijn medebewoners nu (diane en Andries) de info die hij nu prijs geeft naar buiten brengen.

En Aldrico wil ook een abroller bestellen......

(red: ik kan er geen touw aan vast knopen en ga mooi slapen.....)

dinsdag 11 september 2001 @ 02:40:32 #48
3193 Rubbertje
ik denk, dus ik creëer
pi_1608186
A: Heb ik jullie belemmerd in het uiteindelijke doel waarvoor/waarvan je participeerd in dit project.
Is deze vraag duidelijk?
Diane gaat hem nu proberen te herhalen, Hahahaha!

Dit wordt wel heel erg vaag mensen....

[Dit bericht is gewijzigd door Rubbertje op 11-09-2001 02:41]

pi_1608187
Diane vat de vraag nog even samen:

'Belemmer ik jullie in je persoonlijk doel wat je wil bereiken met dit project'

(red: knap dat zij het wel snapt, ik ga nu echt naar bed)

dinsdag 11 september 2001 @ 02:42:47 #50
3193 Rubbertje
ik denk, dus ik creëer
pi_1608193
A: "Wat is mijn uiteindelijke doel, wat was daarop jouw antwoord?"
GJ: "nee"

[red: Is't al zo laat?]

dinsdag 11 september 2001 @ 02:45:46 #51
3193 Rubbertje
ik denk, dus ik creëer
pi_1608198
A: mijn vraag was wel een waardevolle vraag.... of een nutteloze?

[red: ik denk het laatste.... wat een BS]

pi_1608199
a: ' stel dat je doel is hier zanger te worden?' (ofietsindiezin)

uhh zit ie wel goed?

of gaat het programma verder als starmaker2?

dinsdag 11 september 2001 @ 02:48:31 #53
3193 Rubbertje
ik denk, dus ik creëer
pi_1608205
A: ik weet wat het doel was, maar weet niet wat het is, jij hebt je doel, maar dat ha je, maar je hebt ander doel.
Je mag het vertellen....
Diane valt in: dat heb ik wel gedaan, maar dat heb je niet gehoord. Mijn doel is: kijken hoe ik omga met een groep mensen in 1 huis en kijken hoe tolerant ik ben.
  dinsdag 11 september 2001 @ 02:48:40 #54
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1608206
GJ en Kelly hebben in de slaapkamer een normaal gesprek over Ibiza.
GJ is daar 2 weken voor BB nog op vakantie geweest.

Kelly had juist te horen gekregen dat ze niet meer op vakantie mocht. Ze vroeg wel 3x aan GJ of ze hem dat dan niet hadden gezegd.

Ze hebben het over discotheken waar Kelly graag naar toe wil om te entertainen/dansen, Kelly is er nog niet geweest. GJ wel 3 x.

GJ gaat daar van ma.t/mvr. uit en drinken. En dat ie als ie thuis is weer moet acclimatiseren.
Kelly zegt dat zij het niet leuk zou vinden als haar vriend in zijn eentje naar Ibiza zou gaan. Maar over zichzelf wil ze niet praten.

Ze hebben het over een vriendin van Kelly wiens vriend ook in zijn eentje naar Ibiza is geweest. Maar daar mag ze natuurlijk niet te veel over zeggen vanwege privacy.

Vorig jaar is Kelly naar Alanya geweest. Het was ranzig en ze gaat er niet meer heen. De Turken hier zijn wel aardig, maar daar niet. Het is daar van kopen kopen kopen erg opdringerig.

En nu over de vakantie van GJ vorig jaar in het Westerse deel van Istanbul. GJ vond het er wel leuk.
Kelly reageert heel normaal daarop.

Kelly vraagt of GJ op Aruba is geweest. GJ is niet daar geweest op de ABC-eilanden. Hij wil liever naar een land waar hij helemaal geen Nederlandse invloeden meekrijgt en daar is hij bang voor daar.
Kelly zegt dat hij dan maar naar Thailand ofzo moet gaan in een boomhut met luxe dingen erin. Daar moet GJ om lachen.

(He he eindelijk een normaal gesprek! )

Of GJ al in Thailand is geweest. GJ zegt dat hij nooit die kant op gaat. Alleen naar Amerika. Daar is hij al vaak geweest voor werk en vakantie.
Kelly: Naar Miami? GJ: Ja al een paar keer. Nu gaat het over Assassins (de film). die volgens GJ ook in Miami is opgenomen.

Kelly vindt het vliegveld in Miami (huh?) erg mooi. Met de wind en geblindeerde ramen en grote auto's. Nu gaat het over het weer. Nu over de douane die de koffers open wil maken.

[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 11-09-2001 02:55]

dinsdag 11 september 2001 @ 02:48:57 #55
3193 Rubbertje
ik denk, dus ik creëer
pi_1608207
>oeps<

[Dit bericht is gewijzigd door Rubbertje op 11-09-2001 02:49]

dinsdag 11 september 2001 @ 02:49:21 #56
8898 Darklight
pi_1608208
Aldrico snapt nu zelf ook niet meer wat hij allemaal zegt, Andries en Diane snappen er ook niks meer van. Erg vermoeiend allemaal
pi_1608226
[off-topic]

Begrijpt iemand van de streamvolgers (hetgeen mij niet lukt via de site overigens) waarom dit NU niet op tv is, hoe kunnen we deze hele kennismakingsslag over een paar dagen inhalen???

[off-topic]

(advies over hoe ik de streams te pakken krijg zijn ook welkom)

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  dinsdag 11 september 2001 @ 02:59:59 #58
3193 Rubbertje
ik denk, dus ik creëer
pi_1608229
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 02:57 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[off-topic]

Begrijpt iemand van de streamvolgers (hetgeen mij niet lukt via de site overigens) waarom dit NU niet op tv is, hoe kunnen we deze hele kennismakingsslag over een paar dagen inhalen???

[off-topic]

Denk niet dat Patty NU nog wakker is
Waarschijnlijk komt er een hele gelikte samenvatting komende donderdag....
quote:
(advies over hoe ik de streams te pakken krijg zijn ook welkom)
Kijk eens op FAQ2: Tijden, regels, bewoners, links, viewers
voor progjes als BBSpy...
pi_1608230
//oftopic//
Cosma kijk eens op:
FAQ2: Tijden, regels, bewoners, links, viewers

Staan goede tips over hoe je de streams te pakken krijgt
Download een spy en kijk
//offtopic//

dinsdag 11 september 2001 @ 03:08:17 #60
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1608245
Het gesprek tussen Kelly en GJ gaat nu over de IT. Kelly is voor het laatst geweest toen ze 18 was. GJ 3 maanden geleden. Hij is er ook 2 keer niet ingekomen. Kelly vraagt waarom. GJ zegt dat ie het niet weet, maar dat ie het op zich wel begrijpt. Kelly zegt dat hij na BB in ieder geval overal in komt.

Ze hebben het nu over The More(???) Daar is GJ ook al geweest, maar het had een hoog VIVA-gehalte daar.
GJ en Kelly maken een date voor na BB.

Diane komt binnen en is moe volgens eigen zeggen van een half uurtje met Aldrico praten. Je moet veel geduld hebben.
Ja zegt Kelly maar soms kan ik dat niet, dan wil ik gewoon zeggen hou nou g*dverdomme je mond dicht.
Kelly wil niet dat hij nog met haar praat over haar leeftijd. Dat gaat ze 'm ook vertellen.

Andries is zo te zien aan zijn tweede persoonlijke battle begonnen. Hij is met Aldrico achtergebleven in de woonkamer.

Ik heb Frank nog steeds niet in beeld gehad.

Diane gaat slapen, ze is te moe om nog iets terug te zeggen. De rest zegt welterusten.
Kelly zegt nog iets over BB 24 uur en GJ doet moeite om er nog iets over te zeggen maar hij vindt het zelf toch belachelijk wat hij wil zeggen, dus hij doet het niet maar het gaat over mensen die gefascineerd zijn door het programma.

[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 11-09-2001 03:12]

pi_1608247
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 03:00 schreef Knarfy het volgende:
//oftopic//
Cosma kijk eens op:

Staan goede tips over hoe je de streams te pakken krijgt
Download een spy en kijk
//offtopic//

Ik heb Windows media-player gedownload???(kan geen kwaad toch?)

Het lukt nu dus wel, hopelijk heb ik het zo goed gedaan want ik ben echt een wanhopige pc gebruiker.

pi_1608254
Andries complimenteerd Aldrico met hetgeen hij allemaal verteld (had het idee dat hij het gesprek wilde beëindigen) maar Aldrico gaat lustig verder )geen idee waarover dit gaat.

Het gaat over GJ, Aldrico legt uit hoe moeizaam de gesprekken met GJ zijn, Gj begrijpt Aldrico niet echt volgens Aldrico.

Nu zegt Andries dat Aldrico erg beweeglijk ( ) is, en nu gaat het weer over bepaalde doelen.

Ik kan er geen touw aan vastknopen!

dinsdag 11 september 2001 @ 03:19:53 #63
3193 Rubbertje
ik denk, dus ik creëer
pi_1608258
Kelly had het over anti ADHD-pillen voor Aldrico (die idd maar door blijft blaten, dat Andries nog niet in slaap is gevallen!), lijkt me goed idee om die te bestellen ja.
Diane en Kelly lijken te slapen, terwijl GJ zijn broek aan trekt.
  dinsdag 11 september 2001 @ 03:21:22 #64
3193 Rubbertje
ik denk, dus ik creëer
pi_1608259
GJ staat op en verlaat de slaapkamer. Kelly wordt spontaan wakker.
pi_1608262
//offtopic//
ben net ingelogt weet nog nieiet hoe alle s werkt:
quote:
Ik heb Windows media-player gedownload???(kan geen kwaad toch?)
Het lukt nu dus wel, hopelijk heb ik het zo goed gedaan want ik ben echt een wanhopige pc gebruiker.
end quote

Ik heb hier Windows-XP, ik heb fokbb gedownload en dit werkt goed uit:
FOK BB Battle viewer
Voor Hirews gebruik ik:
http://home.hetnet.nl/~swart345/
en druk op breedbandstream, de media player opent zich dan automatisch
//offtopic//

dinsdag 11 september 2001 @ 03:23:23 #66
3193 Rubbertje
ik denk, dus ik creëer
pi_1608263
Aldrico vertelt: heeft iets met een Duiste vrouw (maar nog geen sex gehad).
Ook Kelly staat nu op...
  dinsdag 11 september 2001 @ 03:33:23 #67
3193 Rubbertje
ik denk, dus ik creëer
pi_1608276
Andries kruipt weer bij Kelly in bed (naakt).Aldrico zit op z'n hurken in de badkamer...
  dinsdag 11 september 2001 @ 03:35:22 #68
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1608279
Iedereen ligt nu in bed behalve Aldrico die in de douche staat te rommelen.
Kelly en Andries liggen beide weer naakt in bed naast elkaar.
GJ en Diane zijn ook wakker.

Er wordt heel haaaaard gelachen.

Aldrico komt binnen en moet een trucje doen van de rest waar heel hard om gelachen wordt.

Jeetje, Frank ligt gewoon al de hele tijd in bed en vraagt nu pas of het licht uit mag. Aldrico heeft dat namelijk aan gedaan. Het licht wordt niet uitgedaan door Aldrico.

Iedereen praat gezellig door elkaar.

Behalve Frank nu, want die is pissig (vreemd) en hij zegt ouwe pleurishoer en dan neemt Diane haar sorry terug. Frank moet nu uitleggen dat het om geouwehoer gaat en dat het niet persoonlijk is.
GJ zegt rustig en Frank verstaat triestig dus weer bijna een confrontatie.

Aldrico moet zich weer in olien want hij heeft een droge huid dus dat gaat hij nu doen in de badkamer en nog honderd andere dingen. Gelukkig smeert hij ook goed in zijn onderbroek

In de slaapkamer is het rustig. JP doet iets geheimzinnigs onder zijn dekentje en de camera zoemt daar meteen op in. Volgens mij probeert hij alleen maar zijn dekentje goed te krijgen, niks bijzonders.

Iemand knipt weer vol het licht aan. Het is Aldrico. Frenk heeft het gehad en gooit kussens naar Aldrico. Frenk knipt een klein lichtje aan en Aldrico grapt dat hij in de DBK is geweest en dat de volgende opdracht 6 uur en 10 minuten duurt.
Frenk vraagt of hij even 5 minuten zijn mond ken houden. Andries zegt dat dat waarschijnlijk de
volgende opdracht is. GJ zegt dat ze dan hun spullen maar vast beter kunnen pakken.

Aldrico gaat weer het bed uit en moet plassen. Hij loopt wat rond in de woonkamer.

Kelly en Andries gaan maar weer wat dichter bij elkaar liggen.

[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 11-09-2001 03:47]

dinsdag 11 september 2001 @ 03:35:31 #69
3193 Rubbertje
ik denk, dus ik creëer
pi_1608280
Iedereen is wakker en moet heel hard lachen om Aldrico...
  dinsdag 11 september 2001 @ 03:45:30 #70
3193 Rubbertje
ik denk, dus ik creëer
pi_1608288
Frank tegen Aldrico: hou nou 'es effe 5 minuten je muil dicht!
Andries: Dat wordt de volende opdracht.
Iedereen lacht, en dan is het eindelijk stil...
  dinsdag 11 september 2001 @ 03:51:16 #71
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1608290
GJ vindt dat BB beter een horrorfilm Return of de zombies kan maken als het zo door gaat.

Kelly heeft buikpijn. Ze denkt dat het de kikkerbillen waren. Kelly moet de hele tijd gewoon weer lachen om Aldrico.
Kelly babbelt maar door over in stro slapen en dat het koud is en airco. Maar gaat nu toch slapen.

Aldrico is even kwijt, ik zie 'm niet meer op de streams en heb ook niet meegekregen dat hij is gaan slapen.

pi_1608291
3:45
Iedereen gaat slapen, heb alleen geen informatie over Aldrico
  dinsdag 11 september 2001 @ 03:58:51 #73
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1608292
Aldrico staat nu in de keuken, met een apparaatje tegen zijn oor, de telefoon.

Hij moet het hoorntje met een papiertje afpoetsen om dat hij zo olieig is.

Volgens mij heeft hij niemand gesproken.

Hij rommelt in allerlei dingen, ik snap niet wat hij aan het doen is. En nog even rekken en strekken. En weer iets schoonmaken. Hij zegt niets

Hij maakt sinaasappelsap, maar ik geloof dat het stopcontact het niet doet. En doet nog wat rek en strek. En maakt weer sinaasappelsap.
Hij wast ook een schoon glas dat hij uit de kast pakt nog een keer af voordat hij het gebruikt .

In de slaapkamer is iedereen in diepe rust. Onee, Kelly is toch nog wakker en beweegt wat. Andries tukt rustig verder.
Kelly gaat uit bed en weer er in (?)

Aldrico perst een sinaasappeltje zo te horen.

[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 11-09-2001 04:10]

pi_1608294
Aldrico is druk bezig met iets? in de keuken. Hij is nu met een mop en een vaatdoek bezig.
pi_1608295
Kelly kan niet slapen, ze woelt nogal in bed.
A. is zijn sinasappelasap aan het drinken en aan de wandel (gaat toch slapen man)

[Dit bericht is gewijzigd door Knarfy op 11-09-2001 04:19]

dinsdag 11 september 2001 @ 04:19:44 #76
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1608296
Nog steeds diepe rust in de slaapkamer.

Aldrico is nog steeds rond aan het lopen in de keuken. Hij loopt en beweegt nu ineens een stuk rustiger zo in zijn eentje. Haast normaal.

4.20
En hij gaat de slaapkamer in en gaat zo te zien daar nog even rondlopen.
Kelly woelt nog steeds.
Aldrico loopt nog steeds.

(Grote zoom in op Kelly, dus de rest van de slaapkamer is niet meer te zien, en Aldrico dus niet meer te volgen - is weer eens wat anders dan verbaal niet te volgen)

Hij is kennelijk toch weer even de slaapkamer uitgelopen en is nu weer terug.

Ligt ie nu dan echt in bed? Kennelijk. Om 4.26 diepe rust in het BB huis. Iedereen in bed.

[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 11-09-2001 04:27]

pi_1608299
Streams blijven op Kelly, voor de rest probeert/slaapt iedereen.

[Dit bericht is gewijzigd door Knarfy op 11-09-2001 04:35]

dinsdag 11 september 2001 @ 05:15:26 #78
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1608314
6.51

En iedereen slaapt nog steeds.

(Ga nu zelf ook tukje doen. Trusten)

[Dit bericht is gewijzigd door Katie op 11-09-2001 06:53]

dinsdag 11 september 2001 @ 07:48:57 #79
4605 KingShakur
back.... really...
pi_1608402
Het is stil en rustig, iedereen slaapt, lijkt mij...
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
pi_1608429
nog steeds rustig op de stream. In Almere schijnt de zon.
muziek, m'n lust en mijn leven
  dinsdag 11 september 2001 @ 08:31:42 #81
215 misterDre
Paint it black!
pi_1608502
Stream 1: de tuin.....stilte

Stream 2: woonkamer.....stilte

Stream 3: woonkamer.....stilte

Stream 4: woonkamer.....stilte

(geniet van deze post tot Aldrico weer wakker is )

dinsdag 11 september 2001 @ 08:49:01 #82
215 misterDre
Paint it black!
pi_1608583
Diane is wakker, rommelt wat in de keuken

9:12
Diane nog steeds als enige wakker...is bezig met de voorbereiding van het ontbijt.

[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 11-09-2001 09:13]

dinsdag 11 september 2001 @ 09:20:54 #83
12856 NiHiels
Zo, nu eerst een bak koffie...
pi_1608716
09.20
Kelly is wakker en gaat op bank zitten.
Frank idem.
zo te zien maakt Diana ontbijt.
Hand over the coffee and no one gets hurt.
  dinsdag 11 september 2001 @ 09:27:50 #84
215 misterDre
Paint it black!
pi_1608747
Kelly tegen Diane: Ik wil nergens meer over praten hoor!
Diane:nee...dat hoeft toch niet
Kelly:nee alsjeblief niet,alsjeblief niet
Kelly: Diane kom eens bij me zitten...wat bedoel je precies
Diane: nee nu niet ik ben nog niet wakker en dan moet ik straks weer uit gaan leggen wat ik niet bedoelt heb te zeggen omdat ik nog niet wakker was

9:29
Kelly gaat weer terug naar bed

pi_1608753
Kelly wil met Diane over gisternacht praten, maar Diane heeft daar totaal geen zin in (Kelly heeft een manne-ochtendstem)
Kelly zecht danmaar snel dat ze het er dan maar helemaal niet over gaan hebben, diane stemt daarmee in.

Er wordt kleine discussie gehouden over brood bestellen of brood maken

Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  dinsdag 11 september 2001 @ 09:34:00 #86
215 misterDre
Paint it black!
pi_1608765
Kelly toch weer uit bed
pi_1608767
Ja Kelly is er weer,
Diane is de hele tijd druk in het weer met vanalles en nog wat, de rest staat er maar wat bij te kijken
  dinsdag 11 september 2001 @ 09:43:24 #88
215 misterDre
Paint it black!
pi_1608796
GJ is nu ook uit bed.
Ze hebben wat problemen met de bestellingen, ze hebben geen brood
Frank: ik weet niet wat er vanacht allemaal gebeurd is...wakker,dingen,slapen...ik weet het allemaal niet

Kelly: wat een avond gister zeg
Frank: doe je toch allemaal zelf
........

Frank:ik heb wel m'n nachtrust nodig (Koos )

Inmiddels is Aldrico ook wakker en is in de badkamer

dinsdag 11 september 2001 @ 09:48:37 #89
12856 NiHiels
pi_1608828
Frank heeft het met Kelly over de verschillende soorten slaap
nivo 1 2 en 3 (red: )
het blijkt met gisteravond te maken te hebben toen Frank beetje pissig was (zie eerder dit draadje)

Aldrico is bezig in de badkamer zich aan het scheren.

Frank is nog steeds een beetje pissed

dinsdag 11 september 2001 @ 09:51:01 #90
215 misterDre
Paint it black!
pi_1608843
Diane moet naar de DBkamer komen

Frank is een beetje sjaggie loopt op alles te mopperen

Frank: voel me hier net ome Koos

[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 11-09-2001 09:55]

pi_1608845
Stem: "WIL DIANE NAAR DE DBK KOMEN, DIANE NAAR DE DBK"
blabla
pi_1608846
Diane moet naar dagboekkamer komen...

Aldrico en Kelly lopen maar wat door huis te nixxen

dinsdag 11 september 2001 @ 09:55:30 #93
12856 NiHiels
pi_1608874
Frank regel koffie voor iedereen en Aldrico gaat verder met scheren en danst ondertussen voor de spiegel.
(nadat ze dus de batt. hebben gewisseld)

Diana is helaas niet te volgen in de DBK, geen stream beschikbaar daarvoor

pi_1608883
Relnicht is zich nog aan het wassen.
Ombouwexperiment zit op de bank te lezen.
blabla
pi_1608910
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 09:56 schreef Laurens het volgende:
Relnicht is zich nog aan het wassen.
Ombouwexperiment zit op de bank te lezen.
klinkt als een gezellig stel mensen daar
waarom zitten ze er trouwens al in als het nog niet op tv is?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 11 september 2001 @ 10:03:34 #96
12856 NiHiels
pi_1608921
Diana zit in de DBK en praat met BB
(is dus toch te volgen)

ze vraagt om iets kleins om op af te reageren (balletje denk ik ofzo)

Diana krijgt wat te horen van BB (wat ik helaas net heb gemist)

Diana vraagt uit naam van GJ of zijn horlogebandje gemaakt kan worden omdat hij dit erg belangrijk vind. Hij moet dit zelf doorgeven van BB

De bestelling was dus niet doorgekomen volgens Diana. Volgens BB is er niet veel besteld behalve brood en BB raad ze aan of ze het nu eens goed willen doorlezen (regelement).
Ze moeten hun boodschappenlijstje compacter maken
(en bb zegt dat hij het opgenoteerd heeft )

pi_1608924
Diane was gefrustreerd en gaf de schuld aan iets kleins (de boterham)

Ze heeft last van alle invloeden die ze krijgt, ze vind dat iedereen al behorlijk uitgesproken is, en het is erg intensief.

Ze krijgen commentaar dat ze de batarijen van de zendertjes sneller verwisselt moeten worden

En het bestellen via telefoon ging ook fout, ze bestelde dingen die niet te bestellen waren

Ze moeten duidelijker worden met bestellen van spullen...

En G.J. zijn horloge bandje is kapot

pi_1608925
Camera 1 naar de DBK.

Diane zit in de DBK. Ze zegt dat "het" een excuus was om er een hele boel dingen uit te brallen. Ze zegt dat ze veel invloeden krijgt, BB is pittig, uitgesproken en intensief. Ze vindt het wel prachtig

De bewoners moeten goed opletten, de batterijen omwisselen en zenders omdoen moet snel en streng gebeuren. Het bestellen via de telefoon gaat niet goed, ze moeten goed kijken hoe 't werkt.

Diane wilt een huishoudelijke mededeling doen. Gert-Jan's horlogebandje is stuk hij zou het prettig vinden als het vervangen kan worden. GJ moet het zelf komen vragen.

Diane vraagt wat er is doorgekomen van de bestelling en wat er mogelijk is. De stem zegt dat er muziek is besteld, maar das niet mogelijk.

Brood is een standaard voorraad, ze kunnen niet meer bestellen. BB heeft een standaard pakket, die steeds weer aangevult kan worden.

Diane herhaalt de dingen zie ze gehoord heeft. Diane gaat brood uit de verwenkamer halen. Ze moeten het reglement van de bestelling doornemen en zo compact mogelijk dat ze het geheel kunnen bestellen. Zenders moeten sneller. Eten moet voor 11 uur besteld worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Laurens op 11-09-2001 10:07]

blabla
  dinsdag 11 september 2001 @ 10:04:09 #99
215 misterDre
Paint it black!
pi_1608928
Diane in DBK: Ik gebruik dt brood alleen om me ff af te reageren er is verder niets aan de hand

BB legt nog wat regeltjes uit omtrend de bestellingen, batterijen wisselen e.d.

BB heeft i.i.g. voor brood gezorgt

Er kan in princiepe van alles besteld worden maar wel volgens de regels.

Diane wil nog ff samenvatten:
brood uit de voorraadkamer
regelboek weer doornemen
zenders
bestellingen avondeten voor 11:00uur

Diane verlaat DBK

pi_1608938
Aldrico begint weer tegen GJ te lullen in de badkamer
  dinsdag 11 september 2001 @ 10:11:22 #101
215 misterDre
Paint it black!
pi_1608974
GJ is klaar met badderen en komt de woonkamer binnen en vraagt of er nog koffie is.
Frank: jahoor, zal ik gelijk ff uitleggen hoe dat ding werkt.

*uitlegt

10:13
Aldrico begint weer een discussie nadat Diane gevraagt heeft of hij in het vervolg de citruspers wilt schoonmaken

Kelly staat te douchen op stream 1

Aldrico ratelt alweer door tegen GJ
GJ vind alles best

[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 11-09-2001 10:16]

pi_1608987
Kelly sapt onder de douche, Aldrico lult weer een eind weg
  dinsdag 11 september 2001 @ 10:24:34 #103
215 misterDre
Paint it black!
pi_1609044
Aldrico weer een kleine woordenwisseling met Diane

Frank is broodjes aan het bakken

Kelly nog steeds aan het badderen

Andries slaapt nog (wordt rond 12 uur wakker gemaakt)

GJ in de keuken maakt een sappie

dinsdag 11 september 2001 @ 10:28:25 #104
12856 NiHiels
pi_1609063
Kelly nog steeds bezig in de badkamer met zalfjes,cremepjes etc etc (wat ze mijn inziens ook op apartje plekken smeert maargoed )

GJ heeft een beetje ruzie met de sinaasappelpers.
Ze hebben inmiddels de gebruikershandleiding erbij genomen en nu denken ze het te snappen.

dinsdag 11 september 2001 @ 10:34:05 #105
215 misterDre
Paint it black!
pi_1609088
GJ heeft de pers aan de praat gekregen zonder handleiding en is hier erg blij mee.
  dinsdag 11 september 2001 @ 10:35:00 #106
12856 NiHiels
pi_1609094
Aldrico komt binnen gewandeld en doet het ff voor(met de citruspers)
lukt hem ook nog

rest kijkt beetje verbaast toe

(andries slaapt nog steeds)

dinsdag 11 september 2001 @ 10:47:02 #107
215 misterDre
Paint it black!
pi_1609152
Kelly heeft een truitje aan die ze op afbetaling heeft gekocht.....de andere mouw komt volgende week

Frank tegen GJ: jij bent hier de enige waarbij een badjas echt past (GJ loopt nog steeds in badjas rond)

Diane loopt te mopperen op van alles met name over de bestellingen
Diane nu in woordenwisseling met Kelly
Diane: het enige waar jij mee bezig bent is mooi zijn

[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 11-09-2001 13:49]

dinsdag 11 september 2001 @ 10:47:26 #108
1377 jjanet
big mother is watching you too
pi_1609156
diane: "de spelregels van het bestellem moeten heel erg goed nagelezen worden"
diane: "ik geloof dat kelly er niet zo bij is... dan moet ze ook niet zeuren omdat haar prioriteiten bij het er-mooi-uit-zien liggen"
kelly: "dat jij dat niet wil, is ok"

ruzie-achtig kelly-diane

diane "alles gaat langs je heen, je denkt alleen maar aan je mooi zijn, dat kan gewoon niet"

gert-jan sust

dinsdag 11 september 2001 @ 10:47:33 #109
15527 Soena
Voer eendjes, geen oorlog
pi_1609157
Diana wil graag voor 11 uur bij elkaar komen om nog op tijd te kunnen bestellen en geeft kelly een 'standje' omdat ze optutten belangrijker vindt dan op tijd iets bestellen.
Volgens diana gaat alles langs kelly heen het enige wat voor haar belangrijk is is mooi zijn.....
  dinsdag 11 september 2001 @ 10:50:17 #110
12856 NiHiels
pi_1609175
Diana neemt het initiatief om de boodschappenlijst aan te passen
ze krijgt echter een leuke woordenwisseling met Kelly, die zich eerst mooi wil opmaken en pas daarna met andere dingen bezig wil gaan
Diana snapt dit niet.
GJ komt eribj zitten en gaat een boodschappenlijst met Diana maken.
Kelly is vertrokken naar de badkamer om handen te wassen en keert vervolgen sterug aan tafel om zich met de boodschappenlijst te bemoeien.
GJ heeft het reglementenboek erbij genomen volgens mij.
Frank is er ook bij komen te zitten.
Aldrico loopt in tuin rondjes en Andries is nog niet gesignaleerd(slaapt kennelijk dus nog)
Diana heeft duidelijk samen met GJ het meeste verantwoordelijkheids-gevoel.
  dinsdag 11 september 2001 @ 10:51:49 #111
215 misterDre
Paint it black!
pi_1609183
GJ verwoordt precies hetgene wat Diane bedoelt
Diane: dat is precies wat in de DBK gezegt is
GJ: tuurlijk ik heb een microfoon...jullie denken dat het hun huis is maar het is mijn huis

Diane is pissig op Aldrico en Kelly omdat ze niet aktief meedenken

dinsdag 11 september 2001 @ 10:54:36 #112
12856 NiHiels
pi_1609208
Frank stelt voor dat hij vanavond gaat koken.
Kelly is in 1 keer wakker en reageert hier heel positief op.
Frank neemt het 'recept' zeg maar door. dit is nodig omdat ze dat moeten bestellen namelijk.
  dinsdag 11 september 2001 @ 10:55:01 #113
1377 jjanet
big mother is watching you too
pi_1609209
voor 11 uur 's ochtends moeten ze bestellen

Aldrico maakt zich druk om zijn wallen, heeft nu ijsklontjes op zijn ogen. diane is opstandig :"Ik bestel gewoon wat ik wil, maar ik wil die verantwoording niet op me nemen"

kelly: "Ik zit er nu wel bij, maar ik mag me toch wel opmaken?"
Diane:"Maar je stelt je prioriteit nu, waarom wil je niet bestellen?"
Kelly:"Ik zit er toch bij?"

pfffff

kelly-Diane... ruzieachtig. Gert-Jan sust wederom.

BB bepaalt wanneer er muziek gedraaid wordt, dat kunnen de bewoners niet bepalen/bestellen. Zegt Diane.

Diane: "ik zou wel een lekker biefstukje willen"
Frank: "Ik ga wat voor jullie maken!"

Frank wil koken voor de groep.

dinsdag 11 september 2001 @ 11:01:22 #114
215 misterDre
Paint it black!
pi_1609253
Aldrico tegen Kelly: ik pas me met het eten nu nog aan maar donderdag zeg ik: en nu is het afgelopen!!

FRank zegt iets over het gefrutsel van Kelly

Kelly : ik vind van alles best maar ik wil niet gecommandeerd worden

(ik ga er ff tussenuit)

dinsdag 11 september 2001 @ 11:03:41 #115
12856 NiHiels
pi_1609266
ALdrico zit in de tuin bij/met een boom Yoga oefeningen te doen.

KElly,Frank,GJ en Diana zitten aan tafel te eten.

dinsdag 11 september 2001 @ 11:04:22 #116
15527 Soena
pi_1609270
gert-jan: kelly heeft hem gisteren verstopt omdat ze vandaag wilde scoren.......

(diane vond de aardbeien jam niet die kelly zo voor g-j uit de koelkast weet te halen)

pi_1609343
De discussie over rare gewoonten

Wat een rotstem heeft die Kenny zeg, echt zon helium stemmetje

Net als Blogabet altijd down...
  dinsdag 11 september 2001 @ 11:31:34 #118
15527 Soena
pi_1609468
Andries is wakker (aan het worden)
  dinsdag 11 september 2001 @ 11:40:10 #119
12856 NiHiels
pi_1609538
Frank zit tegen Andries aan te praten over zijn kleren en kastjes voor kleren e.d.
  dinsdag 11 september 2001 @ 11:44:55 #120
15588 Chonelly
Moet dat dan?
pi_1609584
Frank is aan het douchen in z'n blote kont.
Daar denk ik nog even over na!
  dinsdag 11 september 2001 @ 11:47:57 #121
15527 Soena
pi_1609628
Andries komt erbij (ook in blote kont, de manier om je te douchen lijkt mij )
Al douchend zijn Frank en Andries in (goed?) gesprek.
  dinsdag 11 september 2001 @ 11:57:25 #122
15527 Soena
pi_1609727
Frank klets andries (nog steeds onder de douche) even bij.....
over het bestellings-akkefietje en wat ze besteld hebben.

ondertussen staan kelly en gert-jan af te wassen (tijd voor een afwasmasjien??)

(Frank heeft weinig goeds over kelly te zeggen is het duidelijk eens met diane.)

dinsdag 11 september 2001 @ 12:02:38 #123
215 misterDre
Paint it black!
pi_1609783

Voor de dames

[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 11-09-2001 12:12]

pi_1610114
Breedbandstream 2, met nog steeds alleen geluid via de linker speaker.

12.16 Frank in de tuin : Ik hoop dat we vandaag gewoon één dag mogen chillen. Hij praat tegen zichzelf of tegen BB. Hij loopt te ijsberen door de tuin en gaat vervolgens op het bankje zitten. Frank over de tuin : Er is echt wel goed over nagedacht. Het ziet er wel heel leuk uit dit. Het enige dat ik mis is een asbak of zo. Het is wel rustgevend zo, het water kletteren. Ik vind het echt mooi. Als ik een huis met een tuin zou hebben zou ik het ook zo inrichten, mooi. Heel goed in mekaar dit. Frank gaat voor de tuindeur staan en zegt dat hij in de tuin tot rust komt en dat hij tegen zichzelf kletst. Een man : Waarom zeg je dat ? Frank : Dat je niet denkt dat ik maf ben of zo.

12.24 Er wordt een close up van Kelly getoond terwijl Frank over tuinen en in de tuin zitten kletst. Hij zegt tegen de anderen dat hij hoopt dat ze één dag mogen chillen van BB. De camera zoomt uit en ik zie nu dat Kelly zit te praten in de dagboekkamer.

dinsdag 11 september 2001 @ 12:39:54 #125
215 misterDre
Paint it black!
pi_1610217
Aldrico lult weer slap tegen GJ.

pi_1610367
doet mijn geluid het loopt kelly weg, dus gesprek gemist maar ze loopt weer de kamer binnen en loopt naar buiten en barst in huilen uit, ach arme jongen
pi_1610387
kelly loopt een beetje door de tuin en gaat weer zitten en ze neemt een slok water.
pi_1610408
12.30 Frank en Andries kletsen over de inrichting van het huis. Ze zijn niet goed te verstaan.

Narrowbandstream 2.

12.40 Een gesprek tussen Gerrit-Jan en Aldrico. Gerrit-Jan ligt op de bank en Aldrico zit er bij. Aldrico : Ik heb moeite, nee, ik heb nergens moeite mee. Ik voel me happy. Ik geniet van de bomen, van alles om me heen, ik hoop dat de anderen dat ook zien vandaag. Vervolgens gaat het gesprek over een misverstand m.b.t. Bacardi en lemon. Frank komt langs met het huishoudelijk reglement : Dan heb je wat te lezen op het toilet. Aldrico zegt dat hij zich ingehouden heeft toen Diane zei dat Kelly alleen maar mooi wilde zijn. Aldrico : Ik ben te vroeg opgestaan, ik ga straks weer slapen. Aldrico : De strekking van mijn verhaal is dat ik niet zo snel conclusies trek over mensen. Gerrit-Jan : Jij zegt dat je niet zo snel conclusies trekt. Ik wil graag eventjes van Aruba weten, hoe gaat dat ? Aldrico : Bedoel je, emotioneel gezien, gevoelsmatig ? Moet ik antwoorden. Wat denk ik als ik aankom op Aruba ? Ik denk helemaal niks. Je vraagstelling laat ruimte voor zoveel interpretaties. Gerrit-Jan : Mijn vraag is wat beleef jij als je aankomt. Aldrico : Als ik op Aruba ben denk ik, ook een thuis. Ik snap je vraag niet helemaal. Ik reis mijn hele leven al. Voor mij is het niets bijzonders als ik vandaag vanuit het BB huis naar New York vlieg. Ik ben er al zo vaak geweest. Gerrit-Jan : Zie je geen palmen, geen water ? Zie je geen verschil tussen de Noordzee en de Caribbean ?

pi_1610413
kelly vraagt Diane bij zich dus wordt vast een boeiend gesprek.
pi_1610442
ze praten over haar borsten dat ze hebben gezegd dat het nep is maar voor haar is het echt en hoort bij de opperatie en voelt zich schuldig tegen over anderen omdat zij man was
pi_1610463
Diane zegt dat ze het zich ook een beetje schuldig voelt dat zij het wel weet en andries niet.Maar Diane zegt dat ze zich zelf gewoon is en dat ze het niet hoeft te vertellen.
  dinsdag 11 september 2001 @ 13:10:46 #132
215 misterDre
Paint it black!
pi_1610509
Andries weet wel dat Kelly nepborsten heeft en heeft gezegd daar geen problemen me te hebben.

Diane vind wel dat zolang ze het niet verteld heeft niet met Andries moet zoenen
Diane: Je hoeft niemand wat te vertellen maar zodra je met iemend een emotionele band aangaat dan moet je met die persoon je geheim delen.
Mooi gesprek! Lastig te verslaan.
Diane heeft erg veel begrip voor Kelly en vind haar erg moedig.

Kelly hoopt eigelijk dat de andere er achter komen zonder dat ze het hoeft te vertellen.

[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 11-09-2001 13:17]

dinsdag 11 september 2001 @ 13:17:09 #133
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_1610588
Kelly is in de tuin en vraagt Diane bij zich.
Kelly : Ik voel me ZO schuldig !!
Kelly : Ik heb steun aan jou gehad op dat moment gisteren toen ik dat nodig had.
Diane : Ik weet niet of ik er nog achter sta...
Diane : Je hoefde het niet te vertellen, maar moeten de mensen niet de waarheid weten. Als hij met jou gaat zoenen, en er later achter komt... Ik zag vannacht Jerry Springer. Je moet hem niet zoenen als hij het niet weet.
Kelly : Daar om voel ik me ook zo rot (wordt emotioneel).
Diane : Ik zie jou niet als hij...
Diane : Ik wil je nog meegeven dat je mij hebt overtuigd, maar als je met iemand wil zoenen kan ik het toch niet over mijn hart verkrijgen van 'zeg het maar niet'. Als je een emotionele band aangaat met iemand moet je het zeggen.
Kelly : Hij heeft ouders, familie, broers...
Diane : Je kan er zelf vrede mee hebben, maar de voor de ander is het ook belangrijk dat hij het weet.
Kelly : Ik wil soms graag bekritiseerd worden. Je moet mij gewoon zien als Kelly.
Diane : Jij bent gewoon een mooie vrouw. Dat jij vaak met je haar bezig bent vind ik wel vreemd. Ik wil niet steeds aan de touwtjes willen trekken, want dat ben ik. Ik hou van regeltjes enzo. Ik geniet echt hier !
Diane : Wil ik dit wel ? Hou ik dit wel vol ?
Diane : Dit kom ik zo vaak tegen in mijn leven. Ik moet dit gewoon. Als ik maar begrepen wordt !
Kelly : We moeten alles doen dat gedaan moet worden. Ik vind het gewoon lekker om met mezelf bezig te zijn.
Diane : Veel gaat langs jou heen. Als wij wat willen bestellen dan vind jij het wel goed. Jij hebt de prioriteit bij jezelf.
Kelly : Als jij je rot voelt moet je ook bij mij komen.
Diane : Als je iets niet wil zeggen moet je het niet doen. Anders zeg je bedankt, en dat wekt nieuwgierigheid bij de anderen.

Ze praten weer over ditjes en datjes...

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_1610605
Breedbandstream 2.

13.05 Kelly en Diane praten in de tuin. Diane : Ik was zo emotioneel omdat ik zo met je meevoelde. Als je later de band terug ziet. Ik heb in het begin gezegd dat je net een man bent. Kelly vind het helemaal niet erg.

Ik heb mijn pc opnieuw gestart.

13.12 Diane : Als ik eraan toegeef wordt ik heel emotioneel. Wil ik dit wel ? Kelly : Dat is waarom je hier zit, de spanning, de elementen. Diane : Ik kom dingen zo vaak tegen in mijn leven en hier kun je niet weglopen. Ik maak duidelijk wat ik wil zeggen, ze hoeven er niks mee te doen, als ze me maar begrijpen. Kelly : Voor mij is het normaal dat ik me op zit te maken voor het ontbijt. Dat vind ik gewoon lekker. Diane : Waar het mij om ging, we hadden een soort crisis, maar het ging helemaal langs je heen. Als het aan jou lag gebeurt er niets. Kelly : Ik begrijp het heel goed, de volgende keer zal ik mijn best doen. Als je je rot voelt kun je naar me toekomen. Diane zegt dat ze niet in de slaapkamer over gevoelige onderwerpen moeten praten omdat dat argwaan wekt. Kelly denkt dat dat juist argwaam kan wekken. De dames gaan naar binnen. Diane : Wie wil er allemaal een kopje thee ?

dinsdag 11 september 2001 @ 13:23:53 #135
215 misterDre
Paint it black!
pi_1610674
Kelly aan Diane: wat vind jij een geschrikt moment om het te vertellen.
Diane: Tja..weet niet, als je er klaar voor bent
Kelly: je houdt nog wel ff je mond he
Diane: ik heb helemaal niet de behoefte om het te delen

Diane:Kelly ik weet niet wat ze in Spanje over ons laten zien. Starks komt er hier een nieuwe die alles gaat vertellen.
Kelly: wanneer komt de eerste
Diane: ik dacht 20 sept.
Kelly:Oowww dan heb ik het al geregeld

dinsdag 11 september 2001 @ 13:24:49 #136
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_1610683
Kelly : Mag ik je nog wat vragen ?
Kelly : Wat zou je me nu adviseren ?
Diane : Het wel zeggen.
Kelly : Je houdt echt je mond nog effen he ?
Diane : Ik heb echt niet de behoefte.. ehh...
Kelly : Je bent echt een toppertje. Ik denk soms dat ik een alien ben.
Diane : De mensen kunnen het beter van jezelf horen vind ik. Misschien laten ze dit wel zien in Spane ? De nieuwe bewoners kunnen dit tegen je zeggen, terwijl jij het niet gezegd hebt. De nieuwe bewoners komen 20 september.
Kelly : Ik begrijp wat je bedoeld.

Ze gaan weer verder...

pi_1610756
13.20 De dames in de badkamer. Diane : Je moet een moment uitkiezen dat je het een beetje kunt handelen (engels). Kelly : Niet nu hè ? Nee, niet nu. Diane : Ik heb geen behoefte dit te delen. Echt niet. Kelly : Je bent echt een toppertje. Kelly : Dank je. Diane : Ik zeg het hoe ik het voel. Kelly : Iedere keer is het alsof ik van Mars kom, van Venus, alsof ik een alien ben. Diane : Nog één ding, misschien laten ze het wel in Spanje zien. Je kunt het beter zelf vertellen dan dat iemand uit Spanje het doet. Kelly : Wanner komt de eerste ? Diane : 20 september. Kelly : Ooo. Diane : Je kunt erop op vertrouwen dat ze het niet weten. Ik zeg hoe ik het zou handelen, jij moet het zelf weten. We kunnen voor die tijd altijd een stressmasker nemen.

13.27 Kelly : Een vriendin van mij heeft hetzelfde meegemaakt als ik en die heb ik geadviseerd, gelijk vertellen, en nu zie ik dat het wel anders is. Ik vind hem (Andries) heel leuk. Diane : Hij is rustig, sociaal, hij kan het mooi onder woorden brengen en hij ziet er goed uit. Ik kan het me goed voorstellen. Kelly : Ik heb gisteren mijn teenagel gestoten. Ik vind Frankie ook een topper. Diane : We hebben allemaal iets bijzonders waarvan ik zeg, wouw. Ik cijfer mezelf niet weg, ik vind mezelf ook heel bijzonder. Kelly : Dat ben je ook. Diane : Ik ben niet extreem, ik ben ook niet anders als anderen. Dan komt Aldrico binnen om Diane te vragen naar wat BB gezegd heeft.

pi_1610878
13.31 Aldrico is vertrokken. Diane : Ik vind dat ik wel bijzonder ben. Godzijdank zit ik hier niet als enige vrouw. We moeten sporten meid. Kelly : Gaan we sporten ? Diane : Ja, die pens moet eraf. Ik ga even naar het toilet.

13.35 Diane in de woonkamer : Ik was vanmorgen gewoon een beetje chagrijnig omdat, ik heb gewoon een heleboel meegemaakt in die paar dagen. Maar wel lekker hoor. Ik heb ook gedacht, ga ik hier mee door ? Frank : Meen je dat nou, dan ben je de tweede. Diane : Maar ik heb er juist voor gekozen dit te ondergaan. En ik kan het terug zien. Frank : Was dat een grapje gisteren Aldrico ? (dat hij weg wilde) Aldrico : Nee. Ik wil nu 100 dagen blijven. Ik wil niet rijk worden. Maar ik wil andere mensen niet belemmeren.

13.39 Frank : Ik heb nog geen moment gehad dat ik weg wilde. Ik vind het alleen maar leuker worden. Diane : Dat vind ik ook. Hier kan ik niet weglopen. Ik woon al zo lang alleen. Dus het is heftig. Ik ga er voor voor de volledige 100 %. Ik had, ga ik door of niet. Maar ik ga door. Vervolgens bespreken ze een incident waarbij het woord 'hoer' gebruikt werd. Frank : Dat is rotterdams. Diane : Ik hoorde twee keer pleurishoer. We moeten elkaar nog ontdekken dus het zal wel vaker gebeuren. Frank : Als ik denk, ik vind je een trut, dan zeg ik dat. Diane : Je mag me alles noemen, maar geen hoer.

dinsdag 11 september 2001 @ 13:45:58 #139
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_1610890
Diane en Frank praten over de emoties tot nu toe.
Diane zegt dat ze in de Dagboekkamer is geweest, omdat het haar teveel werd eerder.
Diane : In de DK zagen ze dat ook wel denk ik.
Frank : Dan ben je de tweede. Aldrico, mag ik het zeggen ? (verklapt ie het al...). Of maakte je een grapje Aldrico ?
Aldrico orakeld weer (ga dit niet allemaal beschrijven hoor...).
Diane : Ik wil dit juist van mezelf leren kennen en zet ook door. Ik loop er normaal altijd voor weg. Normaal kan ik me terugtrekken, maar dat kan hier niet. Het is heftig, maar geniet met volle teugen. Ik ga voor de volle 100 %. Ik had er wel weet van dat het een hoop met je doet.
Frank begint over zijn opmerking van gisteren 'ouwe pleurishoer'. Hij zegt dat dit typisch Rotterdams is.
Diane : Ik laat me niet uitschelden.
Frank : Als ik iets van je vind, dan zeg ik het recht in je gezicht. (Het lijkt die Sjekkie van de Bus wel...).
G-J komt erbij en zegt dat hij eerst ook dacht dat het schelden was.
G-J : Straks komt er iemand die daar op in gaat.
Frank : Ja, dat licht ging aan en dan gaat het heel snel...
  dinsdag 11 september 2001 @ 13:56:29 #140
15527 Soena
pi_1610973
Frank verteld dat hij altijd eerst de wc schoon maakt als hij in een nieuw huis komt en dat hij zittend plast.

Kelly zegt daarop: ik ben net een man, ik sta gewoon te plassen (zegt het lachend!)

dinsdag 11 september 2001 @ 14:16:04 #141
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_1611136
Wat zit die neger toch te bazelen :?

Of hij is psychisch gestoord of hij is zo stoned als 10.000 man. Raar gastje man.

Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
  dinsdag 11 september 2001 @ 14:21:50 #142
8898 Darklight
pi_1611171
14:21
Frank heeft nu stoere verhalen over zijn dienstijd
Aldrico zit alweer vaag te lullen, ditmaal tegen Andries
pi_1611258
13.45 Frank tegen Diane : Ik vind je net Pippi Langkous. Ik zou voor jou snuitje kunnen smelten. Daar mag jij mee doen wat je wil. Kaarsen hebben we ook niet besteld vanmorgen. Diane : Het is jammer dat we niet kunnen opschrijven wat we willen bestellen.

Ik werd gebeld dus ik kon de stream niet volgen.

14.26 In de woonkamer. Frank : Ik ben financieel helemaal naar de klote geweest. Mijn ouders hebben me daar heel erg in gesteund. Ze hebben het niet allemaal betaald maar ze hebben me geholpen het op orde te brengen. Gert-Jan : Had jij dat zelf willen regelen ? Frank : Ik had steun nodig. Ook met mijn scheiding en mijn kind. Je kunt dan vluchten in de alcohol of de drugs maar ik ben gevlucht in mijn studie en en in sporten. Ik geniet van kleine dingetjes. Zoals het broodbakken. Daar heb ik zo van genoten. Eén het brood, twee wat ik moet doen om het te maken, drie als ik jullie het zie eten. En als ik gisteren dat voor 500 gulden zie bestellen, de helft daarvan gooien we weg. Andries : Ik heb er een probleem mee als er wat weggegooid wordt. Ik snij de randen wel van de kaas af, dat vind ik niet zo lekker. Frank : Ik ook. Vlees, al kost het twintig gulden per kilo, ik gooi het weg, want je kunt er ziek van worden.

14.32 Frank : Ik zou zo'n keuken willen hebben. Amerikaanse keukens vind ik zo gigantisch. Andries : Het keukeneiland idee vind ik ook leuk. Maar het past niet bij mij.

pi_1611370
14.36 Frank : Dit vind ik heerlijk, volop zuipen en eten, je moet alleen een handleidinkje doorlezen. Ik ben gek op technische dingen. Frank zegt dat het stopcontact in de badkamer te dicht bij de douche is. Gert-Jan lacht : Dan hebben sommige mensen geen föhn meer nodig. Het is toch randaarde, dan kun je toch geen schok krijgen. Frank : Nee, maar als jij zo'n douche thuis laat keuren volgens de Netnormen wordt het afgekeurd. Gert-Jan snapt het niet aangezien je geen schok krijgt. Frank : Het is open, er komt condens op, dan kun je sluiting krijgen, dan krijg je nooit meer stroom daar, dat ding blijft er uitklappen, als je een spatwatervrij stopcontact plaatst voorkom je dat soort dingen. Frank : Het is niet zo dat ik de badkamer zit af te zeiken, ik vind het een hele mooie badkamer. Gert-Jan : Hoe weet jij dit soort dingen ? Frank : Ik heb twaalf jaar in de storingsdienst gelopen. Ik heb eigenlijk fijnmechanische techniek gedaan.

Dit was het voorlopig van mij.

pi_1611845
Diane, rond 15.00, in de tuin, na een gesprek met Aldrico, die even naar binnen is gelopen:

Ze zit te huilen. Waarvan zou dat toch komen?

dinsdag 11 september 2001 @ 15:32:04 #146
3142 m@x
pi_1611945
Andries en Kelly hebben het over wat er gisteravond is gebeurd. A zegt dat hij veel van sex houdt, maar had niet verwacht dat hij zo snel al met iemand zou gaan sexen. A zegt dat ze niet hebben geneukt en dat hij daar blij om is. Ze zijn beiden niet mensen die zomaar met iemand het bed in duiken. Ze kennen elkaar niet goed. A heeft er geen spijt van en zegt achter de beslissingen die hij neemt te staan, maar het had wat subtieler gekund. Hij denkt dat het door het slaapgebrek en de alcohol komt dat het 'uit de had is gelopen'.
  dinsdag 11 september 2001 @ 15:44:16 #147
15527 Soena
pi_1612020
Kelly en andries nog steeds in gesprek, kelly heeft een paar keer gezegd: er is gewoon nog iets.... gewoon
maar krabbelt terug als andries Jah? zegt.....

Andries zegt dat hij niet erg zou vinden als ze bv vanavond bij frank in bed zou kruipen.....

dinsdag 11 september 2001 @ 15:44:38 #148
3142 m@x
pi_1612022
K zit A uit te horen over wat hij belangrijk vindt in de slaapkamer, hij kent haar immers niet. A vertelt dat hij pas 1 keer op de eerste avond met een meisje naar bed is geweest en dat dat vervolgens 3,5 jaar zijn vriendin is geweest.

K vertelt dat ze niet heeft verwacht dat het zo snel zo gaan. Ze vind A aantrekkelijk. Ze heeft 3 jaar een relatie gehad die moeilijk liep in het begin. Hij wilde niet gelijk met haar naar bed. K wil eerlijk tegen A zijn, ze vond gisteren superlekker maar A kent haar helemaal niet A beaamt dat het gisteren snel is gegaan maar ze hebben er allebei geen spijt van. Ze vonden het lekker om elkaar vast te houden. K zegt dat ze dat nodig had. K heeft toch spijt dat het zo snel is gegaan. Ze wil A iets vertellen maar weetniet hoe ze het moet zeggen. A wil weten wat ze wil zeggen. K zegt dat ze gewoon nog graag even had willen wachten.

A denkt dat ze beiden gewoon een beetje de controle kwijt waren. Ze hebben het over een videoband van de vorige bewoners die ze hebben gekregen voor ze het huis in gingen en dat relatief kleine dingen breed worden uitgemeten. Ze hebben het over Belgische Betty met haar vibrator. Ze denken dat gisteren door de spaning kwam.

A vertelt dat zijn ouders keurige mensen zijn en dat die trots aan iedereen vertellen dat hij aan BB meedoet. Die mensen gaan allemaal kijken........

K stelt voor te vragen of BB de tape terug wil spoelen en wissen en of ze opnieuw kunnen beginnen zodat niemand ziet wat ze hebben gedaan........ A wil dat niet, hij hoopt alleen dat het incident niet al te erge gevolgen heeft en dat ze er geen andere mensen mee beschaamd hebben.

Ze hebben allebei geen behoefte aan een relatie. K zegt dat ze niet van plan is met iedereen het bed in te duiken. A zegt dat ze hem daarmee niet voor het hoofd zal stoten. Als K de behoefte heeft om vanavond tegen Frank aan te kruipen heeft A daar geen problemen mee. K geeft aan hier geen behoefte aan te hebben. Ze vinden elkaar heel mooi en lief.

A vraagt wat K in de Dagboekkamer heeft besproken. Hij vraagt zich af of het wat met hem te maken heeft. K zegt dat ze daar alleen voor zichzelf is geweest en dat ze niets slechts over A heeft gezegd. A zegt dat hij dat niet bedoeld en vraagt of er iets is wat hij kan zeggen om K op te beuren. K begint vervolgens over de broek van A te kletsen.

dinsdag 11 september 2001 @ 15:50:43 #149
15527 Soena
pi_1612053
kelly zegt dat ze gisteravond niet dronken was ofzo

andries zegt dat hij dat zelf niet kan zeggen hij had niet meer alles onder controle....

Kelly haalt weer hun verleden naar boven, maar krabbelt weer terug ze zegt alleen dat ze hem nog wel wat moet vertellen maar dat komt dan wel een ander moment.
Andries weet niet wat ze wil vertellen mar vind het prima te wachten (ik zou gek worden van nieuwsgierigheid;)

Andries verteld dat als hij moest kiezen met wie hij in een twee persoonsbed moet liggen had hij haar gekozen want hij valt niet zo op mannen en moet niet denken aan 2 van die harige benen tegen je aan.....

dinsdag 11 september 2001 @ 15:53:04 #150
3142 m@x
pi_1612070
Kelly en Andries zijn benieuwd hoe gisteren in beeld gebracht gaat worden. A hoopt dat hij geen andere mensen tegen zich in het harnas heeft gejaagd.

A begint over een uitzending van BB before the Battle. Patty had toen gezegd dat er een aantal mensen in het huis kwamen die wel leuk samen gingen.

K begint weer over het feit dat ze elkaar niet kennen. K zegt dat er wat is en dat ze niet weet wanneer en hoe ze het aan A moet vertellen. K geeft aan het niet nu te willen vertellen. Ze wil weten of A wel naast haar blijft slapen. A vindt het prima, hij heeft heerlijk geslapen en als hij moest kiezen met wie hij in bed moest liggen hij toch K had gekozen. Hij wil niet naast een kerel liggen. A moet er niet aan denken om met harige benen in bed te liggen. A voelt zich duidelijk niet gemakkelijk wanneer hij met een vent in bed moet liggen, daar slaapt hij slecht van. K giechelt een beetje. K vraagt of hij nuchter is en goed kan relativeren. A beaamt dit en vraagt waarom K dit wil weten. K geeft geen duidelijk antwoord. Volgens A zijn friezen over het algemeen nuchter.

K vraagt of A leuke ouders heeft. A vindt van wel.

(en toen viel het geluid weg.......)

dinsdag 11 september 2001 @ 15:56:20 #151
15527 Soena
pi_1612094
En mn beeld boehoe snik wordt net spannend, duidelijk dat kelly wel wil vertellen maar niet durft en hoe meer ze praten hoe moeilijker het wordt omdat een onwetende andries steeds duidelijker laat merken niks van mannen te willen (zelfs niet naast ze slapen!!!)
  dinsdag 11 september 2001 @ 16:38:50 #152
1648 Sylvia
Don't you love it
pi_1612255
//Off topic

New York is on fire

//Off topic

Don't stop until you get enough
  dinsdag 11 september 2001 @ 16:41:37 #153
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_1612270
Washington ook.
Ik hoop dat ze de TV aanzetten voor de bewoners.
There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
  dinsdag 11 september 2001 @ 18:03:28 #154
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_1612740
Even aanvullend...

16.31 :
Na bijna 10 minuten weer beeld.
Andries en Kelly hebben het over pedagogische aspecten van kinderen.
Frank komt binnen : mag ik love-duo zeggen ?
Frank : straks onder he teten wil ik iets belangrijks vertellen.
Andries : Je wilt nu niet een tipje van de sluier oplichten ?
Frank : Nee, maar als jullie het straks horen dan denk ik dat het wel een goed punt is wat
we moeten doen.
Ze praten nu over de agressie van Frank in vroegere tijden.
Frank wil niet als kickbokser de boeken in gaan.
Frank : Andermans spullen kapotmaken, daar hou ik niet van.
Frank stelt voor om de slaapkamerdeur open te laten om te luchten.
Andries wil de deur dicht te hebben.

Ze praten weer vertrouwelijk nu.
Andries wil straks wat eten opwarmen.
Andries : Weet je wat je vannacht zei ? Ik wil het voor jou bescherming nu niet noemen.
Kelly : Zeg het maar alsjeblieft !!
Andries : Dat weet je zelf denk ik wel. Frank heeft er 's middags nog een vraag over
gesteld. Over een aspect van je lichaam.
Kelly : Ow dat ? Ja, ik heb silliconen !
Andries : Misschien wilde je dat niet benoemen. Ik kan er gemakkelijk over praten.
Kelly : Ik geef gewoon antwoord. Ik heb ze zelf betaald. Heb je nog nooit een meisje
gehad met silliconenborsten ?
Andries : Niet waarvan ik het wist.

Even wat gemist...

Andries : Ik wil het van mezelf niet en jij ook niet. Er kan een bepaalde saaiheid
optreden in dit huis. Dat zie je in het dagelijks leven ook. Stelletjes worden niet gauw
gebeld om uit te gaan bijvoorbeeld.
Kelly : Jij denkt vanuit de regie...
Andries : Ze denken dat er iets groeit of bloeit, en dat is niet zo.
Kelly : We spreken met elkaar af dat we dit niet meer doen. Normaal hou ik hier niet van ;
zo klef. Maar bij elkaar vind ik wel lekker.
Kelly kruipt tegen Andries aan.
Kelly : Ik kan nu even niet lekker met m'n vriendin praten. Ik mis dingen als bellen, t.v. of
mijn moeder bellen als ik ergens net als nu mee zit.
Andries : De DK is wel fijn he ? Het is leuk om daarover te praten.
Kelly : Daar heb je gelijk in.

Nu over de eerste Battle...

dinsdag 11 september 2001 @ 18:05:01 #155
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_1612755
16.40 : Andries waarschuwt Kelly ervoor dat er slechtere tijden komen.
Bijvoorbeeld een week of meer haar make-up spulletjes missen.
Kelly : Dat doen ze niet hoor. Ze weten dat ik daar aan gehecht ben. In de DK zei Diane
ook dat ik hier een beetje mooi loop te wezen.
Kelly : Heb je jezelf opgegeven ?
Andries : Ja, dat vroegen ze op de testen ook.
Ze liggen nu in elkaars armen...
Andries : Ik heb een foto opgestuur als leraar met een groep. Verschillende foto's ; ook
op feestjes. Je moet je toch onderscheiden.
Kelly : Waarom ben je uitgekozen ? Hoe je jezelf bent natuurlijk. Er hebben zich 50.000
mensen opgegeven. Ik weet niet waarom ze mij uitgekozen hebben.

Bron : fan.clubs.nl/Big-Brother-2001

pi_1613436
Ik krijg geen streams meer te zien
weet iemand wat er aan de hand is..?
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
  dinsdag 11 september 2001 @ 19:49:26 #157
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1613583
<off topic>
Problemen met internet zijn het gevolg van de ramp in Amerika. Er wordt op dit moment zoveel gebruik gemaakt van het internet dat er stevige vertragingen zich voordoen.
<off topic>
pi_1613951
Kort verslagje van de afgelopen uren:

Achtereenvolgens werden Kelly en Diane naar de Dagboekkamer geroepen. Toen Diane in de DBK zat kreeg Kelly aan de eettafel een ontzettende huilbui. Frenk troostte haar. GJ zei dat hij het gevoel had naar Jerry Springer te zitten kijken.

Even later zitten ze allemaal bij elkaar. Kelly leest een brief van BB voor waarin wordt uitgelegd hoe de punten verdient kunnen worden bij de Captain-Battles. (heeft iemand dit? ik was niet van plan te streamen dus geen aantekeningen gemaakt). BB zal aangeven of het een gewone Battle of een Captain Battle betreft.

Even later leest Kelly een tweede brief van BB voor. Vanaf morgen is de verwenkamer ingericht als fitnessruimte; hier mag alleen 's morgens twee uur gebruik van worden gemaakt. Aldrico gaat uit zijn dak.

Nog wat later krijgen de bewoners video. Ze zien het introductiefilmpje van GJ. GJ met zijn moeder en GJ met zijn interieurverzorgster. Na het filmpje komt er een gesprek los. GJ is miljonair geweest, maar heeft belegd in de telecom dus alles verloren. Frenk zegt veel respect voor hem te hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Sanshine op 11-09-2001 22:01]

† In Memoriam † dinsdag 11 september 2001 @ 22:35:44 #159
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1614084
22:35 uur
Ze hangen op de bank en keuvelen wat. Zover ik kan beoordelen kijken ze (nog) naar een videoband over zichzelf(?). Ze vinden het wel amusant. Er wordt niet veel gesproken.
  † In Memoriam † dinsdag 11 september 2001 @ 22:45:41 #160
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1614130
22:40 uur
De band over hun afscheid van het thuisfront is afgelopen. Ze vonden het erg leuk. Er wordt nu wat nagekaart over de vrienden en vriendinnen van hun die in beeld waren. Aldrico: "Eigenlijk vind ik het jammer dat ik het zie. Ik vind het spannend. Ik hou van jullie". En nog een paar nauwelijks verstaanbare dingen.

Aldrico: "Frank, ik ben mezelf, dat ben ik altijd geweest. Jouw vriendin, dat 'gezellige wijfje' zoals jij haar noemt, is dat één van je vriendinnen of je beste vriendin?". Frank: "Dat is een hele goeie vriendin". Aldrico: "Ik weet genoeg". (Ik niet. Red.)

Frank: "Dat stukje dat jullie zagen is helemaal geknipt. Relatie is leuk, maar ik heb geen zin om als ik thuis kom te horen 'waar ben je geweest? wat heb je gedaan?'. Als ik thuis kom gooi ik mijn kleding neer en die ligt daar de volgende dag nóg. Ik hou best van een lat-relatie, begrijp me goed, maar ik ben gewoon niet iemand die een vaste relatie wil hebben op dit moment. Op dít moment, bedoel ik".

Frank: "Als ik ergens heen ga, ga ik liever alleen, iedereen mag mij of iedereen mag mij niet. Klaar".

† In Memoriam † dinsdag 11 september 2001 @ 22:47:28 #161
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1614145
Frank: "Begrijp je wat ik bedoel?". (Jop-flashback. Red.)
Aldrico zet z'n zonnebril maar weer eens op. De gek.
  dinsdag 11 september 2001 @ 22:58:24 #162
12074 hoihepiet
ene enige echte
pi_1614248
22:4(0/4)
de video van frank is net getoond.

aldrico is z'n vraag kwijt.. hele discussie daarover natuurlijk.. beetje moeizaam.

g-j: als je een vraag wilt stellen ga dan zitten.
a: ik zit op een alochtonen manier; ik lig.

kelly vindt 't maar jammer dat ze haar video niet laten zien (ikke ook

Frank zegt dat ie de zaak voor 2 1/2 uur achter heeft gelaten zonder collega's om de video op te nemen.

Ze hebben 't erover of ze de rest van de video's nog gaan zien. G-J denkt van wel omdat 't anders niet eerlijk zou zijn bij 't kiezen van een captain.

Frenk denkt dat deze video's (diana, G-J en frenk) getoond worden omdat dit de kanditaten voor captains zijn.

Aldrico is boos, andere reageren daar op, aldrico: dat is emotie. Kelly: dat is geen emotie. Aldrico: DAT IS WEL EMOTIE, IK WORD KWAAD.

Diana is nu erg boos...

Aldrico gaat weer zeiken over vragen, wat hij vroeg en wat hij had willen vragen..

Ik heb een drankprobleem waar ik niet zat van word.
  † In Memoriam † dinsdag 11 september 2001 @ 23:01:28 #163
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1614289
23:00 uur
Andries in nogal gepikeerd dat BB maar 3 filmpjes heeft laten zien en niet alle 6. Volgens Diane komen die andere filmpjes ook nog wel.

Frank: "In de dagboekkamer is aan ons allemaal de vraag gesteld: zou je graag captain willen worden?. Omdat we nu 3 filmpjes hebben gezien, denk ik dat dit de 3 mensen zijn die hebben gezegd dat ze graag captain willen worden. Kán toch?".

Aldrico wordt weer eens kwaad. Hij wil natuurlijk weer zoveel mogelijk alleen het woord hebben, terwijl de anderen daar anders over denken. Aldrico: "Mag ik nou eens antwoord op mijn vraag?". Diane: "Je hébt antwoord gekregen op je vraag! Als jij daar geen genoegen mee neemt, is dat jouw probleem!". Aldrico: "Verdomme! Als ik zin heb om dingen kapot te gooien dan doe ik dat!! En ik ben niet agressief van aard!!". (Yeah right. Red.)

Diane (tegen Aldrico): "Ik denk dat jij de band ook maar eens terug moet zien". Diane: "En ik ben jouw stem even helemaal zat"! Ik wil even alleen zijn, neem me niet kwalijk". Ze loopt weg. Kelly: "Ik ga zo maar mijn nest, ik ben helemaal bekaf. Frank: "Ik word hier helemaal niet warm of koud van".

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 11-09-2001 23:02]

dinsdag 11 september 2001 @ 23:02:18 #164
12856 NiHiels
pi_1614296
22.58
Aldrico springt weer van de hak op de tak met zijn rare uitspattingen.

De rest blijft erg rustig onder het woordenvuur van Aldrico, dat verbaast me enigzins, maar dat terzijde.

Diana gaat naar de slaapkamer en zegt dat ze er ff geen zin in heeft.
Kelly zegt dat ze wil gaan slapen.

Frank en GJ praten op de bank over hoe Aldrico zich uit.
Andries vind dit, zoals hijzelf zegt, "machtig"

† In Memoriam † dinsdag 11 september 2001 @ 23:10:32 #165
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1614412
23:10 uur
Frank: "Kijk, Big Brother heeft het beste met ons voor, ik heb gewoon een goed gesprek geha met het hele Big Brother team, maar ze kunnen je hele ziel bloot leggen". Daarna: "Het zijn heel goeie mensen, en ze hebben zo vaak gevraagd: 'Weet je het zeker?', 'Weet je heel zeker dat je hieraan mee wilt doen?".

Frank: "Wat ik alleen hoop, is dat er een stukje nazorg is voor de mensen". Andries: "Van wat ik gehoord heb, is die niet bijzonder".

† In Memoriam † dinsdag 11 september 2001 @ 23:13:06 #166
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1614450
Frank: "Ik hoop dat ik hierna gewoon terug kan naar mijn baas. Het is niet mijn primaire doel hier uit te komen als een bekende Nederlander. Ik zit hier voor om mezelf te leren kennen. En het geld is ook niet mis...".

Andries: "Ok, ik ga plassen, genoeg voor vandaag. Doen we de volgende keer een discussie over dat geld gelukkig maakt". Frank: "Hoho, geld maakt niet gelukkig, dat zeg ik niet".

dinsdag 11 september 2001 @ 23:36:10 #167
12856 NiHiels
pi_1614749
Aldrico en Andries zitten te praten
Andries 'wijst' Aldrico op een aantal punten die de andere bewoners niet leuk vinden.
Aldrico zegt dat hij met Andries heel goed kan praten en hij beter is dan een psygoloog.

Frank onderbreekt hun met de mededeling dat de keuken een rotzooi is. Aldrico bied zijn excuses daarvoor aan en gaat zelfs op de knieen(niet gezien maar frank zei dat).
De afwasmachine blijkt vol te zijn en Aldrico zal dit zometeen regelen.

Aldrico en Andries gaan verder met praten en Andries probeert er echt een eind aan te breien omdat hij graag de keuke wil opruimen en daarna naar bed wil.
Aldrico probeert de woorden/punten/tips van Andries samen te vatten maar dat lukt niet echt ( Red.)

Ondertussen zitten GJ en Kelly in bad (Red: die conversatie heb ik niet kunnen volgen)

† In Memoriam † dinsdag 11 september 2001 @ 23:48:16 #168
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1614882

Badderen met je badpak aan. Het blijft apart.

dinsdag 11 september 2001 @ 23:51:27 #169
12856 NiHiels
pi_1614907
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 23:48 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]

Badderen met je badpak aan. Het blijft apart.

En ze gebruikt daarmee een grote borstel om de niet bedekte huid 'schoon' te maken.

Aldrico vraagt aan Andries, die nu de keuke staat op te ruimen en afwassen terwijl aldrico geen poot uisteekt, of hij verliefd is op Kelly. Antwoord is dat hij het eerst aan Kelly zou vertellen en dan pas aan de rest.

pi_1614913
ja dat begrijp ik ook niet helemaal als ze gaat douchen loopt ze in de blote kont rond te wiebelen en in bad niet..
  woensdag 12 september 2001 @ 00:01:18 #171
12856 NiHiels
pi_1614990
grote afwas kennelijk, Andries is nog steeds bezig en luisterd 'aandachtig' het gebrabbel van Aldrico aan

het lijkt alsof Kelly in de badkamer wacht op Andries ofzo, dat gevoel krijg ik. ze zit maar wat om te hannessen (ofzoiets)

<off topic>
Cynix ®, tijd voor stream reports 12 sep??
</off topic>

† In Memoriam † woensdag 12 september 2001 @ 00:22:29 #172
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1615217
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')