Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 1
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op: Streamverslagen 10 september 2001
0:08
Frank is toch maar teruggekomen omdat z'n batterij bijna leeg is en denk m'n zo te moeten wisselen
0:11
Frank gaat toch maar naar bed
[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 11-09-2001 00:12]
Frank en Diaan lullen wat over het wisselen van de batterijen. Frank vraagt BB "mogen we alstublieft nu batterijen wisselen, dan kan ik naar bed."
"Ik ga nu gewoon die zender daar neerleggen..." (Frank)
Diane zingt Mariah Carey (I'll be there)
Aldrico gebruikt wel erg vaak het woord "bitch", ook tegen en ivm Diaan.
Diaan wil gaan slapen.
Aldrico: "Ken je dat nummer van 'She's a bitch?". Diane reageert niet, ook niet na herhaling van de vraag. Ze zegt tenslotte: "Ik wil naar bed, is dat goed?". Natuurlijk niet voordat ze in de badkamer nog eens uitbarst in een coupletje van het een of ander.
Kelly dreutelt ook nog steeds rond nu weer in de tuin.
0:17
Kelly nu weer in de Badkamer zegt tegen Diane dat ze morgen in de sauna gaat.
Diane: ik ben niet zo'n saunamens
Kelly: ik vind het heerlijk
Kelly: ik vond het wel fijn dat je vanmiddag ff bij me was
Diane: ik vond het ook wel een fij moment
[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 11-09-2001 00:19]
GJ ligt op de bank te lezen, de rest ligt in bed.
(ik ga nokken, suc6 verder)
Beetje lullen over A's Alter-Ego (wat doet die daar?
)
GJ:"nee ik ben niet geirriteerd"
Hij zegt minstens drie keer 'alter ego' in een zin. GJ: "Maak nou je verhaal af, ik heb moeite je te volgen". (Ik ook. Red.) Aldrico houdt vol en gaat weer door met z'n ge**** over alter ego's. Ze kleppen volledig langs elkaar heen, maar Aldrico stoort zich nergens aan: "Ben je geirriteerd?". GJ zegt nee, maar bedoelt ja.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 11-09-2001 00:52]
GJ zegt tegen Aldrico dat hij hem niet kan volgen, omdat hij van de hak op de tak springt, en de verbanden niet ziet.
(vermoeiend om te volgen)
Ze praten behoorlijk langs elkaar heen. GJ vindt dat Aldrico geen antwoord geeft op vragen, maar met lange verhalen aankomt. Ze hebben het over alter ego's.
Aldrico begint weer met een vaag antwoord, en GJ lijkt geirriteerd te raken en vraagt Aldrico om z'n verhaal nu af te maken.
Aldrico huppelt naar de bank waar GJ zit en GJ vraagt hem of hij weer terug naar z'n plek kan gaan (andere bank).
Aldrico: 'Ben je geirriteerd?'
GJ: 'Nee, ik ben niet geirriteerd.'
Kelly loopt even binnen.
Intussen loopt Kelly met een stoffer in de huiskamer rond en maakt de parketvloer schoon.
Aldrico probeert fysiek contact te krijgen of fysiek dichter bij GJ te komen. Die is er niet van gediend.
A: 'Vind je het erg als ik je aanraak?'
GJ: 'Daarom vraag ik je ook om op die bank te blijven zitten'
GJ: "Je bent niet te houden, je begint te wouwelen!". (Begint? Red.)
(red.: ik weet niet waar dit over gaat Aldrico blijft maar doorgaan over een fles cola, over dat GJ ingevuld heeft dat hij tegen alcohol kan, over foto's van vrienden, en dat GJ zich iets niet kan herinneren, en dat hij zich daaraan stoort)
GJ denkt dat Aldrico dronken is. Aldrico doet een of ander standje en zegt dat hij dat niet kan als hij dronken is.
GJ: 'Je begint allerlei dingen door elkaar heen te wauwelen'
Nu gaat het over het geheugen van Aldrico.
Afijn, GJ probeert het nog één keer: "Jij bent een ster op de Antillen...". En Aldrico valt hem alweer in de reden. Dit gaat niet lukken.
GJ: 'Ik heb zin om met Kelly te praten'
Aldrico snapt niet waar die opmerking vandaan komt (red.: ik wel )
[Dit bericht is gewijzigd door Valkyre op 11-09-2001 03:03]
Het blijkt nu toch geen fotografisch geheugen maar een chronologisch geheugen te zijn.
GJ heeft het nu behoorlijk gehad. Hij wil gaan slapen, wil dat Aldrico gaat slapen en GJ wil zelf met Kelly gaan praten.
Aldrico blijkt een celebrity (pardon typetje volgens Aldrico) op Curacao geweest te zijn. Daar gaat het alter-ego verhaal kennelijk over.
En het gaat maar door...Nederlands is voor mij een buitenlandse taal...Net als....en Russisch....
GJ: Ken jij Russisch?
Aldrico: Fuck you, je wilt toch antwoord op die andere vraag.
GJ is goed bezig Aldrico het vuur aan de schenen te leggen.
Stream 2 (High)
Kelly laat haar badjas zakken en kruipt weer naakt in bed naast Andries.
1:19
Het magische moment is daar: GJ heeft antwoord op z'n vraag. Een zichtbaar opgeluchte GJ: 'THANK YOU'.
Vervolgens begint Aldrico weer over iets wat samenhangt met die foto's. Hij praat nu met overdreven nadruk op de klem-to-nen.
GJ: Dit is best wel leuk, hier kunnen ze een leuke compilatie van maken.
A begint weer over de foto. GJ probeert het misverstand aan A uit te leggen.
GJ: Als je weer gaat schreeuwen gaan we naar buiten
A was in de veronderstelling dat GJ van mannen hield ipv van vrouwen.
GJ: 'Ik wil je afkappen. Ga nou je tanden poetsen'
Aldrico loopt weg en zegt nog: 'Trots doet een mens vergaan'
GJ: 'Neem een saridon mee'
GJ neemt een kom chips (nootjes?) en gaat zitten lezen op de bank.
Aldrico komt weer binnen: 'Mag ik je wat zeggen?'
GJ: 'Nee, morgen!'
Aldrico maakt weer problemen.
Nu breekt hij in gesnik en gehuil uit. Hij zakt op z'n knieen op de grond en doet dramatisch
GJ: 'Je kan goed acteren'
Aldrico stopt accuut met huilen: 'Fuck you!'
Hij loopt boos weg: 'Morgen ben ik gewoon een sportman voor jou, geen mens'.
Hij loopt de tuin in en mompelt in zichzelf: 'Acteren! Gaat allemaal om geld. Stomme westerse k*tmaatschappij'.
1:38
Hij ijsbeert door de tuin en rookt een sigaret.
[Dit bericht is gewijzigd door Valkyre op 11-09-2001 03:03]
GJ: Je kan goed acteren
A: wanneer?
GJ: Nu
A is onmiddelijk uitgesnikt en wordt weer boos. Hij mompelt dat GJ voor het miljoen in het huis zit en begint te foeteren over de maatschappij die alleen om geld draait. Hij staat alleen buiten in de tuin in zichzelf te praten.
A: WÁT!!!! Acteren?!?!?!
GJ: Ja doei........! (A. naar buiten)
Aldrico gesticuleert wat in de tuin, is pissed! "Is het de moeite waard om aan dit project mee te doen...Je bent geen alcoholist, je bent niet dronken, elke grime, elke make-up..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |