abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 11 september 2001 @ 00:00:20 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1607270
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 1
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op: Streamverslagen 10 september 2001

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 11 september 2001 @ 00:09:14 #2
215 misterDre
Paint it black!
pi_1607378
Frank gaat weer naar z'n bed
Aldricco en Diane blijven nog zitten.
Kelly wandelt ook nog rond
Aaaaaarrggggg weer zingen!!!

0:08
Frank is toch maar teruggekomen omdat z'n batterij bijna leeg is en denk m'n zo te moeten wisselen

0:11
Frank gaat toch maar naar bed

[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 11-09-2001 00:12]

† In Memoriam † dinsdag 11 september 2001 @ 00:09:37 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1607382
00:10 uur
Diane maakt een soort grapje over Flodder. Als er niet snel genoeg gelachen wordt herhaalt ze het nog maar eens. Ze hangt onderuit op de bank. Moe van zichzelf waarschijnlijk. Zodra er echter gezongen wordt, springt ze weer op. Die kans laat ze zich niet ontnemen: "In the neeeeeeeeeeeeeeeeeeem of love".
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  dinsdag 11 september 2001 @ 00:13:12 #4
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_1607431
[0:10]

Frank en Diaan lullen wat over het wisselen van de batterijen. Frank vraagt BB "mogen we alstublieft nu batterijen wisselen, dan kan ik naar bed."

"Ik ga nu gewoon die zender daar neerleggen..." (Frank)

Diane zingt Mariah Carey (I'll be there)

Aldrico gebruikt wel erg vaak het woord "bitch", ook tegen en ivm Diaan.

Diaan wil gaan slapen.

Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
  † In Memoriam † dinsdag 11 september 2001 @ 00:14:12 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1607447
00:15 uur
Frank wil nu z'n batterijen wel eens wisselen, dan kan-ie slapen. Aldrico begint een vage discussie over wie een bepaald liedje gezongen heeft. Mariah of Michael. Nou ja...

Aldrico: "Ken je dat nummer van 'She's a bitch?". Diane reageert niet, ook niet na herhaling van de vraag. Ze zegt tenslotte: "Ik wil naar bed, is dat goed?". Natuurlijk niet voordat ze in de badkamer nog eens uitbarst in een coupletje van het een of ander.

dinsdag 11 september 2001 @ 00:14:21 #6
215 misterDre
Paint it black!
pi_1607449
Diane zegt dat ze gaat slapen en is nu in de badkamer....Aldrico hobbelt achter haar aan en nu staan ze weer in de badkamer te zingen (zou verboden moeten worden )

Kelly dreutelt ook nog steeds rond nu weer in de tuin.

0:17
Kelly nu weer in de Badkamer zegt tegen Diane dat ze morgen in de sauna gaat.
Diane: ik ben niet zo'n saunamens
Kelly: ik vind het heerlijk
Kelly: ik vond het wel fijn dat je vanmiddag ff bij me was
Diane: ik vond het ook wel een fij moment

[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 11-09-2001 00:19]

dinsdag 11 september 2001 @ 00:20:50 #7
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_1607520
Kelly geilt op het beauty-pakket met alle cosmetische zooi die ze gekregen hebben en vraagt zich af of ze het mee mogen nemen na BB. Diaan denkt van niet, maar weet het ook niet zeker.
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
  dinsdag 11 september 2001 @ 00:31:14 #8
215 misterDre
Paint it black!
pi_1607630
Aldrico heeft een nieuw slachtoffer in Kelly gevonden om tegen aan te lullen en nog slap gelul ook

GJ ligt op de bank te lezen, de rest ligt in bed.

(ik ga nokken, suc6 verder)

pi_1607783
Aldrico lult nog ff verder en GJ heeft het eik wel met hem gehad.

Beetje lullen over A's Alter-Ego (wat doet die daar? )

GJ:"nee ik ben niet geirriteerd"

† In Memoriam † dinsdag 11 september 2001 @ 00:51:46 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1607785
00:50 uur
Gert-Jan en Aldrico zijn verwikkeld in een ingewikkelde discussie. Aldrico laat GJ amper aan het woord, die daar enigzins gepikeerd over raakt. Aldrico: "Ja maar lieverd...". GJ: "Ik weet niet of ik lief ben". Aldrico: "Waaron kies je ervoor alter ego te zijn als je weet dat de community je daar op afrekent?" GJ snapt het ook maar half, maar praat toch gewoon verder. Aldrico probeert het nog eens uit te leggen, zo mogelijk nóg onbegrijpelijker.

Hij zegt minstens drie keer 'alter ego' in een zin. GJ: "Maak nou je verhaal af, ik heb moeite je te volgen". (Ik ook. Red.) Aldrico houdt vol en gaat weer door met z'n ge**** over alter ego's. Ze kleppen volledig langs elkaar heen, maar Aldrico stoort zich nergens aan: "Ben je geirriteerd?". GJ zegt nee, maar bedoelt ja.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 11-09-2001 00:52]

pi_1607790
Aldrico en GJ praten in de huiskamer.

GJ zegt tegen Aldrico dat hij hem niet kan volgen, omdat hij van de hak op de tak springt, en de verbanden niet ziet.

(vermoeiend om te volgen)

Ze praten behoorlijk langs elkaar heen. GJ vindt dat Aldrico geen antwoord geeft op vragen, maar met lange verhalen aankomt. Ze hebben het over alter ego's.

Aldrico begint weer met een vaag antwoord, en GJ lijkt geirriteerd te raken en vraagt Aldrico om z'n verhaal nu af te maken.

Aldrico huppelt naar de bank waar GJ zit en GJ vraagt hem of hij weer terug naar z'n plek kan gaan (andere bank).

Aldrico: 'Ben je geirriteerd?'
GJ: 'Nee, ik ben niet geirriteerd.'

Kelly loopt even binnen.

pi_1607823
Nu hebben ze het weer over foto's. En dat Aldrico het erg vond dat GJ iets zich niet herinnerde (red: deze volg ik niet).

Intussen loopt Kelly met een stoffer in de huiskamer rond en maakt de parketvloer schoon.

Aldrico probeert fysiek contact te krijgen of fysiek dichter bij GJ te komen. Die is er niet van gediend.

A: 'Vind je het erg als ik je aanraak?'
GJ: 'Daarom vraag ik je ook om op die bank te blijven zitten'

† In Memoriam † dinsdag 11 september 2001 @ 01:00:45 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1607851
01:00 uur
Zoals te verwachten was verloopt het gesprek nogal stroef. Het verandert gaandeweg in een ordinaire woordenwisseling, waarbij met name Aldrico steeds verhitter reageert. Woorden als 'Fuck you! rollen al over de tafel. GJ blijft redelijk rustig, er ongetwijfeld het zijne van denkende...
  † In Memoriam † dinsdag 11 september 2001 @ 01:04:21 #14
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1607883
01:05 uur
GJ: "Ik denk dat je dronken bent". Aldrico: "Ik? Waarom?". GJ: "Omdat je doordraait!".

GJ: "Je bent niet te houden, je begint te wouwelen!". (Begint? Red.)

pi_1607901
Aldrico wordt bozig, en loopt door de hele kamer heen. Hij probeert het scenario waarover ze het eerder hadden te reproduceren.

(red.: ik weet niet waar dit over gaat Aldrico blijft maar doorgaan over een fles cola, over dat GJ ingevuld heeft dat hij tegen alcohol kan, over foto's van vrienden, en dat GJ zich iets niet kan herinneren, en dat hij zich daaraan stoort)

GJ denkt dat Aldrico dronken is. Aldrico doet een of ander standje en zegt dat hij dat niet kan als hij dronken is.

GJ: 'Je begint allerlei dingen door elkaar heen te wauwelen'

Nu gaat het over het geheugen van Aldrico.

† In Memoriam † dinsdag 11 september 2001 @ 01:11:08 #16
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1607924
01:10 uur
GJ: "Ga naar bed toe!" Aldrico: "Ik ben niet moe, ja mijn lichaam, niet mijn geest". Aldrico gaat steeds dichter voor GJ staan, die hier ongetwijfeld niet blij mee is. GJ: "Als ik jou een vraag stel, krijg ik geen antwoord, dan haal je er van alles bij". Aldrico: "Vraag het dan nog eens". GJ: "Als je die vraag al niet meer weet...".

Afijn, GJ probeert het nog één keer: "Jij bent een ster op de Antillen...". En Aldrico valt hem alweer in de reden. Dit gaat niet lukken.

pi_1607928
Aldrico vraagt welke belangrijke vraag GJ wilde stellen vandaag. GJ doet een aanzet, en Aldrico onderbreekt hem.

GJ: 'Ik heb zin om met Kelly te praten'
Aldrico snapt niet waar die opmerking vandaan komt (red.: ik wel )

[Dit bericht is gewijzigd door Valkyre op 11-09-2001 03:03]

dinsdag 11 september 2001 @ 01:12:12 #18
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1607930
GJ vraagt aan Aldrico of hij zijn fotografisch geheugen niet eens wil bewijzen met het regelboek.

Het blijkt nu toch geen fotografisch geheugen maar een chronologisch geheugen te zijn.

GJ heeft het nu behoorlijk gehad. Hij wil gaan slapen, wil dat Aldrico gaat slapen en GJ wil zelf met Kelly gaan praten.

Aldrico blijkt een celebrity (pardon typetje volgens Aldrico) op Curacao geweest te zijn. Daar gaat het alter-ego verhaal kennelijk over.

En het gaat maar door...Nederlands is voor mij een buitenlandse taal...Net als....en Russisch....
GJ: Ken jij Russisch?
Aldrico: Fuck you, je wilt toch antwoord op die andere vraag.
GJ is goed bezig Aldrico het vuur aan de schenen te leggen.

bekijkt het van de andere kant
pi_1607979
1:15
Stream 2 (Low)
GJ heeft nog steeds geen antwoord op zijn vraag. Aldrico doet een hernieuwde poging.

Stream 2 (High)
Kelly laat haar badjas zakken en kruipt weer naakt in bed naast Andries.

1:19
Het magische moment is daar: GJ heeft antwoord op z'n vraag. Een zichtbaar opgeluchte GJ: 'THANK YOU'.

Vervolgens begint Aldrico weer over iets wat samenhangt met die foto's. Hij praat nu met overdreven nadruk op de klem-to-nen.

dinsdag 11 september 2001 @ 01:22:50 #20
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_1607985
Aldrico begint steeds harder te praten, de discussie wordt steeds heftiger

GJ: Dit is best wel leuk, hier kunnen ze een leuke compilatie van maken.

Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 11 september 2001 @ 01:29:14 #21
3142 m@x
pi_1608010
A: Ik ben geen ADHD-persoon, ik lul veel maar onthou alles

A begint weer over de foto. GJ probeert het misverstand aan A uit te leggen.

GJ: Als je weer gaat schreeuwen gaan we naar buiten

A was in de veronderstelling dat GJ van mannen hield ipv van vrouwen.

pi_1608022
Aldrico barst in (soort) janken uit over woordspeling van de avond. GJ reageert nonchalant en zegt dat hij acteert en Aldrico loopt boos weg.
pi_1608026
1:32

GJ: 'Ik wil je afkappen. Ga nou je tanden poetsen'

Aldrico loopt weg en zegt nog: 'Trots doet een mens vergaan'
GJ: 'Neem een saridon mee'

GJ neemt een kom chips (nootjes?) en gaat zitten lezen op de bank.

Aldrico komt weer binnen: 'Mag ik je wat zeggen?'
GJ: 'Nee, morgen!'

Aldrico maakt weer problemen.
Nu breekt hij in gesnik en gehuil uit. Hij zakt op z'n knieen op de grond en doet dramatisch

GJ: 'Je kan goed acteren'
Aldrico stopt accuut met huilen: 'Fuck you!'

Hij loopt boos weg: 'Morgen ben ik gewoon een sportman voor jou, geen mens'.
Hij loopt de tuin in en mompelt in zichzelf: 'Acteren! Gaat allemaal om geld. Stomme westerse k*tmaatschappij'.

1:38
Hij ijsbeert door de tuin en rookt een sigaret.

[Dit bericht is gewijzigd door Valkyre op 11-09-2001 03:03]

dinsdag 11 september 2001 @ 01:35:54 #24
3142 m@x
pi_1608027
A is nu in tranen vanwege het misverstand over de foto. Hij klinkt behoorlijk overstuur. GJ kan er geen woord tussen krijgen.

GJ: Je kan goed acteren
A: wanneer?
GJ: Nu

A is onmiddelijk uitgesnikt en wordt weer boos. Hij mompelt dat GJ voor het miljoen in het huis zit en begint te foeteren over de maatschappij die alleen om geld draait. Hij staat alleen buiten in de tuin in zichzelf te praten.

dinsdag 11 september 2001 @ 01:36:20 #25
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1608028
GJ: Je acteert goed Aldrico

A: WÁT!!!! Acteren?!?!?!

GJ: Ja doei........! (A. naar buiten)

Aldrico gesticuleert wat in de tuin, is pissed! "Is het de moeite waard om aan dit project mee te doen...Je bent geen alcoholist, je bent niet dronken, elke grime, elke make-up..."

Ben te zaai voor een signature
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')