Daar doe ik altijd gewoon block, delete meequote:Op maandag 1 november 2004 23:16 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jawel want dan kan ik voor de mensen die ik wil spreken net doen of ik afwezig ben.
Soms heb ik die mensen toch nodig. Of soms wil ik ze 1 keer in de maand spreken en niet elke dag, vandaar.quote:Op maandag 1 november 2004 23:19 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Daar doe ik altijd gewoon block, delete mee
Hmmmmmm....quote:Op maandag 1 november 2004 23:20 schreef Cynic het volgende:
Moeten we hier nu onze piemel posten ofzo?
je gaat me toch niet vertellen dat je je aangesproken voelt?quote:Op maandag 1 november 2004 23:21 schreef FlyingFox het volgende:
Ja hoi.
t mag, als je echt de behoefte hebt, maar liever niet eigquote:Op maandag 1 november 2004 23:20 schreef Cynic het volgende:
Moeten we hier nu onze piemel posten ofzo?
In dat geval stuur ik mails of bel ik...quote:Op maandag 1 november 2004 23:21 schreef Nouk het volgende:
[..]
Soms heb ik die mensen toch nodig. Of soms wil ik ze 1 keer in de maand spreken en niet elke dag, vandaar.
Tijd voor nieuw bier dus....quote:Op maandag 1 november 2004 23:23 schreef Cynic het volgende:
Gatver, het smaakt echt niet!
owja, in hoogeveen was je dr ook al niet bij hèquote:Op maandag 1 november 2004 23:24 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tijd voor nieuw bier dus....
Btw heb je brouwmeester gejat oid??
Hai!quote:Op maandag 1 november 2004 23:24 schreef FlyingFox het volgende:
JHIOdhidsishsidwje iwee we we we wewewe drerf gtryhgtygttyyt.
Dat is Roy Orbison ja hodfrnondetju!quote:Op maandag 1 november 2004 23:25 schreef Ruis het volgende:
en FF, wat mot heino in je Icoon?
Ha Purmerends mokkel. Hoe is het in de liefde?quote:Op maandag 1 november 2004 23:25 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hai!
Nee, dat hebben jullie ook lekker op tijd aan mij gemeld hè...quote:Op maandag 1 november 2004 23:25 schreef Ruis het volgende:
[..]
owja, in hoogeveen was je dr ook al niet bij hè
bijna net zo tof als Heinoquote:Op maandag 1 november 2004 23:29 schreef Zwansen het volgende:
Roy Orbison is tof! Hoe tof!
Dah wil ik ok mar effe zegge jeh!quote:Op maandag 1 november 2004 23:29 schreef Zwansen het volgende:
Idd...quote:Op maandag 1 november 2004 23:29 schreef Zwansen het volgende:
Een dieptepunt.quote:Op maandag 1 november 2004 23:26 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ha Purmerends mokkel. Hoe is het in de liefde?
Ach ja. Een scharrel hier, een scharrel daar, en waarmee eindig je? Met niks.quote:Op maandag 1 november 2004 23:32 schreef Ruis het volgende:
je had toch een scharrel????
diepe haat dus ?quote:Op maandag 1 november 2004 23:32 schreef Nouk het volgende:
[..]
Een dieptepunt.
Chlamydia?quote:Op maandag 1 november 2004 23:33 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ach ja. Een scharrel hier, een scharrel daar, en waarmee eindig je?
Dat hoort zo...quote:Op maandag 1 november 2004 23:33 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ach ja. Een scharrel hier, een scharrel daar, en waarmee eindig je? Met niks.
Dat was m'n vriendinneke. We gaan samen voor dr een vibo kaufen.quote:Op maandag 1 november 2004 23:35 schreef Ruis het volgende:
[..]
Chlamydia?
Omdat ze dat nodig heeft? Of om dat het zo cool sex in the city-achtig is om samen zo'n ding te kopen?quote:Op maandag 1 november 2004 23:36 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat was m'n vriendinneke. We gaan samen voor dr een vibo kaufen.
quote:Op maandag 1 november 2004 23:37 schreef Ruis het volgende:
[..]
Ik ben een dieptepunt
quote:Op maandag 1 november 2004 23:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Omdat ze dat nodig heeft? Of om dat het zo cool sex in the city-achtig is om samen zo'n ding te kopen?
Omdat ze t ook eens wil uitproberen.quote:Op maandag 1 november 2004 23:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Omdat ze dat nodig heeft? Of om dat het zo cool sex in the city-achtig is om samen zo'n ding te kopen?
Stadsmensen...quote:Op maandag 1 november 2004 23:38 schreef Ruis het volgende:
[..]
Wel de batterijen niet vergeten...quote:Op maandag 1 november 2004 23:36 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat was m'n vriendinneke. We gaan samen voor dr een vibo kaufen.
Je hebt míj toch.quote:Op maandag 1 november 2004 23:33 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ach ja. Een scharrel hier, een scharrel daar, en waarmee eindig je? Met niks.
Hebben ze daar geen speel-o-theek (ah, the memories) voor?quote:Op maandag 1 november 2004 23:38 schreef Nouk het volgende:
[..]
Omdat ze t ook eens wil uitproberen.
das dan wel weer vrij ziek enzoquote:Op maandag 1 november 2004 23:39 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen speel-o-theek (ah, the memories) voor?
Ja dat is zo. Maar ik heb t idee dat dat toch meer vriendschappelijk bedoeld is.quote:Op maandag 1 november 2004 23:39 schreef FlyingFox het volgende:
Op je MSN.
amersfoort ?? is daar wat te doen dan ?quote:Op maandag 1 november 2004 23:39 schreef Nouk het volgende:
We gaan vrijdag samen zuipen. Wordt echt leuk!. Stappen in Amersfoort, nooit geweest.
quote:Op maandag 1 november 2004 23:39 schreef Ruis het volgende:
EN DIE PI STOND ER NET NOG NIET
quote:Op maandag 1 november 2004 23:39 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen speel-o-theek (ah, the memories) voor?
Geen idee, waar drank en muziek is zal t vast leuk zijn.quote:Op maandag 1 november 2004 23:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
amersfoort ?? is daar wat te doen dan ?
Even onder de kraan en je kan er weer tegenaan!quote:Op maandag 1 november 2004 23:41 schreef Nouk het volgende:
[..]gatver!
dank u!quote:Op maandag 1 november 2004 23:41 schreef Cynic het volgende:
[..]
Klopt, sorry. Die stond er eerst dus wel, maar als je op "preview" drukt en vervolgens op "invoeren" dan wordt je pi gereset ofzo.
Mijn welgemeende excuses...
Ze zei ook al dat ik m wel mocht lenen van d'r. T idee alleen al!quote:Op maandag 1 november 2004 23:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Even onder de kraan en je kan er weer tegenaan!
Gewoon even ontsmetten met wat etherquote:Op maandag 1 november 2004 23:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Even onder de kraan en je kan er weer tegenaan!
Kijk, als beschaafde mensen komen we er wel uit.quote:Op maandag 1 november 2004 23:42 schreef Ruis het volgende:
[..]
dank u!
das waar ... Ik ga slapen om te voorkomen dat ik morgen weer problemen heb met uit mn nest komenquote:Op maandag 1 november 2004 23:42 schreef Nouk het volgende:
[..]
Geen idee, waar drank en muziek is zal t vast leuk zijn.
Inclusief gratis chlamydia...quote:Op maandag 1 november 2004 23:42 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ze zei ook al dat ik m wel mocht lenen van d'r. T idee alleen al!
aardig bedoeld toch?quote:Op maandag 1 november 2004 23:42 schreef Nouk het volgende:
[..]
Het blijft vriendelijk aangeboden, dat wel...quote:Op maandag 1 november 2004 23:42 schreef Nouk het volgende:
[..]
Trusten schattepopquote:Op maandag 1 november 2004 23:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
das waar ... Ik ga slapen om te voorkomen dat ik morgen weer problemen heb met uit mn nest komen
dat gaat mislukken weet ik nu al maar toch !
je kunt wel zien dat we niet uit "de grote stad" komenquote:Op maandag 1 november 2004 23:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
Kijk, als beschaafde mensen komen we er wel uit.
Precies. Ik heb maar vriendelijk bedankt.quote:Op maandag 1 november 2004 23:43 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Inclusief gratis chlamydia...
kijk eens naar de sub van dit topic noukquote:Op maandag 1 november 2004 23:44 schreef Nouk het volgende:
[..]
Trusten schattepop.
Lekker boeiend.quote:Op maandag 1 november 2004 23:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
kijk eens naar de sub van dit topic nouk![]()
dit kwalificeert niet als mannelijk
jij toch ook niet?quote:Op maandag 1 november 2004 23:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
kijk eens naar de sub van dit topic nouk![]()
dit kwalificeert niet als mannelijk
Falers met Honda civics en foute kettingen en oorbellen...quote:Op maandag 1 november 2004 23:45 schreef Nouk het volgende:
Provincialen!
Dat is niet mijn ding hoor.quote:Op maandag 1 november 2004 23:46 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Falers met Honda civics en foute kettingen en oorbellen...
Hopelijk niet....quote:Op maandag 1 november 2004 23:47 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat is niet mijn ding hoor.
Nee, die doen dat met messen enzoquote:Op maandag 1 november 2004 23:44 schreef Ruis het volgende:
[..]
je kunt wel zien dat we niet uit "de grote stad" komen
Ik weet niet eens hoe een Honda nog iets eruit ziet.quote:Op maandag 1 november 2004 23:48 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hopelijk niet....
quote:Op maandag 1 november 2004 23:48 schreef Cynic het volgende:
"I'll take your brain to another dimension
Pay close attention!"
Oldschool!
Toch wel het hoogtepunt van het album. De rest valt een beetje tegen vind ik.quote:Op maandag 1 november 2004 23:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
eig welquote:Op maandag 1 november 2004 23:50 schreef Nouk het volgende:
Ik weet niks van auto's. Ik dacht ook dat de radio op benzine werkte.
Vast ook nog nooit een koe gezien?quote:Op maandag 1 november 2004 23:50 schreef Nouk het volgende:
Ik weet niks van auto's. Ik dacht ook dat de radio op benzine werkte.
Wel hoor, van een afstandje.quote:Op maandag 1 november 2004 23:52 schreef Cynic het volgende:
[..]
Vast ook nog nooit een koe gezien?
[/open deur]quote:Op maandag 1 november 2004 23:52 schreef Cynic het volgende:
[..]
Vast ook nog nooit een koe gezien?
Pijn tijdens het pissen...quote:Wat is chlamydia?
Chlamydia wordt veroorzaakt door een bacterie: Clamydia Trachomatis.
Deze bacterie wordt overgedragen via onveilig seksueel contact en veroorzaakt ontstekingen in de slijmvliezen van de geslachtsdelen. Veel mensen die besmet zijn, merken dat niet. Dat geldt met name voor vrouwen. Van de vrouwen die met chlamydia zijn besmet, heeft 60% geen (duidelijke) klachten. Bij de overige 40% ontstaan klachten één tot drie weken na de besmetting.
Klachten bij vrouwen die op chlamydia kunnen duiden zijn:
- pijn of een branderig gevoel bij het plassen.
- meer of andere afscheiding.
- tussentijdse bloedingen.
- pijn of bloedverlies tijdens of na het vrijen.
- pijn in de onderbuik.
- pijn rechtsboven in de buik.
Mannen hebben meestal wel klachten als zij met chlamydia zijn besmet. Vaak ontstaan deze klachten één tot drie weken na de besmetting. Van de geïnfecteerde mannen heeft 30% geen (duidelijke) klachten.
Klachten bij mannen die op een chlamydia kunnen duiden zijn:
- afscheiding uit de penis.
- pijn in de balzak.
Chlamydia is niet alleen overdraagbaar op de slijmvliezen van de geslachtsdelen, maar ook op de slijmvliezen in de anus of de mond. Welke plaatsen zijn besmet, hangt af van de manier waarop seks heeft plaatsgevonden.
De gevolgen van een chlamydia-infectie.
Chlamydia is goed te behandelen met antibiotica, als de infectie tijdig wordt opgemerkt. Maar als de klachten heel vaag zijn of niet serieus worden genomen, is de behandeling soms niet op tijd. De infectie kan dan schade aanrichten.
Bij vrouwen kan chlamydia baarmoeder- en eileiderontstekingen veroorzaken doordat de chlamydia-infectie kan opstijgen door de baarmoedermond via de baarmoeder naar de eileiders. Door deze ontstekingen ontstaan verklevingen en littekenweefsel, die tot ernstige problemen kunnen leiden. De eileiders kunnen vernauwen of zelfs verstopt raken, waardoor ze niet meer (goed) functioneren. Jaarlijks worden circa 1000 vrouwen hierdoor onvruchtbaar. Andere gevolgen kunnen zijn: buitenbaarmoederlijke zwangerschap en chronische buikpijn. De chlamydia-bacterie kan ook in de buikholte terechtkomen en ontstekingen veroorzaken in andere organen (P.I.D.: ontsteking in het bekkengebied). Hoe langer de geïnfecteerde vrouw blijft rondlopen met chlamydia, hoe groter de kans op ernstige gevolgen.
Uit onderzoek van de Stichting Soa (1996) blijkt dat 33.000 vrouwen per jaar met chlamydia besmet raken en dat daarvan 14.000 vrouwen een ontsteking van de baarmoederwand krijgen, 7.000 een ontsteking van de eileiders, 1.000 onvruchtbaar worden door verstopte eileiders en er bij 300 vrouwen een buitenbaarmoederlijke zwangerschap optreedt.
In Vitro Fertilisatie (IVF) is een mogelijke oplossing om een zwangerschap te realiseren bij verstopte eileiders als gevolg van chlamydia.
Bij mannen zijn de gevolgen van chlamydia meestal minder ernstig. Het komt soms voor dat de infectie opstijgt via de zaadleiders naar de bijbal of de prostaat. Bijbalontsteking is het meest voorkomend. Het geeft heftige pijn in de balzak (scrotum), soms uitstralend naar de lies. Zo`n infectie is bijzonder pijnlijk, maar goed te behandelen. Onvruchtbaarheid als gevolg van chlamydia komt bij mannen zelden voor.
Uit onderzoek van de Stichting Soa (1996) blijkt dat 27.000 mannen per jaar met chlamydia besmet raken en dat er bij 1000 mannen ontstekingen van de bijbal of prostaat ontstaan.
hoezo Weber?quote:Klachten bij mannen die op een chlamydia kunnen duiden zijn:
- afscheiding uit de penis.
- pijn in de balzak.
Sssssssssssssssssssssst...quote:Op maandag 1 november 2004 23:55 schreef Ruis het volgende:
[..]
hoezo Weber?
bijna goed, die tagsquote:Op dinsdag 2 november 2004 00:00 schreef Cynic het volgende:
[/i]He Jongens, kiek eens wie d'r aankomt op zien trekker
Boer Harms
Ja, dat is 'm
Boer Harms![i]
Hoezo, die staan toch goed?quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:01 schreef Nouk het volgende:
Schat. Je i'tjes moeten omgedraaid.
Drastisch besluitquote:Op dinsdag 2 november 2004 00:04 schreef Cynic het volgende:
Groots en meeslepend wil ik leven!
Moet ik morgen dan maar eens mee beginnen
Stug doordrinken, er komt een moment dat je het lekker vindquote:Op dinsdag 2 november 2004 00:09 schreef Cynic het volgende:
Hm, het tweede blik is nog steeds vies
Ik weet niet of ik wel zoveel bier heb dat dit lekker wordt...quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:10 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Stug doordrinken, er komt een moment dat je het lekker vind
quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:11 schreef Cynic het volgende:
koud is het nog wel te drinken trouwens...
Perfect!quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:14 schreef Ruis het volgende:
ik help
Het mijne ook, maar er is helaas nog wel Fink Bräuquote:Op dinsdag 2 november 2004 00:17 schreef SuperWeber het volgende:
Mijn bier is op
\Ik kan evt nog nieuw bier pakkenquote:Op dinsdag 2 november 2004 00:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het mijne ook, maar er is helaas nog wel Fink Bräu
Doorposten dus...quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:19 schreef Cynic het volgende:
Bijna!
Is dat niet gewoon zo'n hele ouderwetse chatsite?quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:23 schreef Ruis het volgende:cynic en het grote ontdekken van IRC
***Nieuw bier heeft... ***quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:22 schreef Cynic het volgende:
Is goed!
Die heb ik al!quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:25 schreef Ruis het volgende:
nu?
Fink Braü
Makkelijk toch??quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:27 schreef Cynic het volgende:
HElemaal geen plaatjes!
Want??quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:34 schreef Cynic het volgende:
Onze kat is echt cool!
Hij gaat niet dood!quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:37 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Want??
Da's idd cool, helemaal als je nooit dood gaat...quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:38 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hij gaat niet dood!![]()
Hij heeft er een dagtaak aan.quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:42 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Da's idd cool, helemaal als je nooit dood gaat...
Ach zo'n beest heeft toch niks beters te doen....quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hij heeft er een dagtaak aan.
Wat?quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:46 schreef Nouk het volgende:
Hihi.
Lijkt er wel op. Waar is PP?quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:45 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ach zo'n beest heeft toch niks beters te doen....
Moeten we eik met z'n 2-en dit topic volmaken??
Dunno off line lijkt het op...quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
Lijkt er wel op. Waar is PP?
Het zal proppen worden ja.quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:49 schreef SuperWeber het volgende:
Bah... De lul van stinkie kan echt niet![]()
Dan is het goedquote:Op dinsdag 2 november 2004 00:49 schreef Nouk het volgende:
Niks.
Ik wil er niet aan denken...quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:50 schreef Nouk het volgende:
[..]
Het zal proppen worden ja..
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:53 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik wil er niet aan denken...
Gelukkig...quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:53 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik ook niet.
waarschijnlijk omdat we dit aan het volspemmen zijn...quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:55 schreef Cynic het volgende:
Damn, waarom heb ik Life of Agony nou gemist
Valide vraag!quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:57 schreef Nouk het volgende:
PP, ik heb een vraag, ben je dr?
Dat was dus nog niet de orginele vraag!quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:58 schreef Cynic het volgende:
[..]
Valide vraag!![]()
Desalniettemin noodzakelijk voor je volgende vraag!quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:00 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat was dus nog niet de orginele vraag!
Dat wel ja!quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:01 schreef Cynic het volgende:
[..]
Desalniettemin noodzakelijk voor je volgende vraag!
Nu nog?quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:04 schreef Nouk het volgende:
Ja. Maar ik wil Roller Coaster.
En gratis entreequote:Op dinsdag 2 november 2004 01:03 schreef Cynic het volgende:
Ben best blij dat we met optredens soms met coole bands spelen. Zo zie je nog eens wat...
Vanaf 18:00 uur dus weerquote:Op dinsdag 2 november 2004 01:05 schreef Nouk het volgende:
[..]
Morgen dan.
Als PP wakker wordt tenminstequote:Op dinsdag 2 november 2004 01:05 schreef Nouk het volgende:
[..]
Morgen dan.
en ditto bierquote:Op dinsdag 2 november 2004 01:05 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
En gratis entree
Mijn bier is alweer op...quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
en ditto bier
Wa??quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:07 schreef Nouk het volgende:
Godverde...
quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:08 schreef Cynic het volgende:
Ik ga slapen, tot kijk!
Qquote:Op dinsdag 2 november 2004 01:13 schreef QyRoZ het volgende:
Hoi! Sterf allemaal!![]()
Ik kan niet slapen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:14 schreef Nouk het volgende:
Q!!!!!!!!!
Doeiquote:Op dinsdag 2 november 2004 01:15 schreef Nouk het volgende:
K ben slapen!![]()
.
Ach niet zo makkelijk omgaan met ziek melden. Al ga je alleen maar ff op bed liggen, dan rust je al uit hoor. En dan is het morgenvroeg ff aanpoten maar ben je tenminste niet zo laf om je voor niks ziek te melden.quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:15 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen.
Moet om 6:15 op. Ik meld me maar ziek denk ik.
Het is maar stage. Voor 1,50 per uur en 1 vakantiedag per maand wil ik me nog wel een keer ziek melden hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:16 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ach niet zo makkelijk omgaan met ziek melden. Al ga je alleen maar ff op bed liggen, dan rust je al uit hoor. En dan is het morgenvroeg ff aanpoten maar ben je tenminste niet zo laf om je voor niks ziek te melden.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:17 schreef Nouk het volgende:
Sorry. De moeder in me kwam ineens naar boven. Trusten.
Ohhh. Zou ik ook doen dan. Veel plezier morgen!quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het is maar stage. Voor 1,50 per uur en 1 vakantiedag per maand wil ik me nog wel een keer ziek melden hoor.
Juist!quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:18 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ohhh. Zou ik ook doen dan. Veel plezier morgen!.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het is maar stage. Voor 1,50 per uur en 1 vakantiedag per maand wil ik me nog wel een keer ziek melden hoor.
Bij mijn vorige stage, die ook 5 maanden duurde, had ik 2 vakantiedagen per maand. Daar was ik nooit ziek. Maar die ene dag is echt niet genoeg. Ofzo.quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:21 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Trustuh...quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:22 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Bij mijn vorige stage, die ook 5 maanden duurde, had ik 2 vakantiedagen per maand. Daar was ik nooit ziek. Maar die ene dag is echt niet genoeg. Ofzo.
Laat ik zo maar weer een vernieuwde slaappoging doen. Ik heb de wekker al om 8:15 gezet, om de baas te bellen dat ik niet kom. De baas die er toch niet is.
neequote:Op dinsdag 2 november 2004 00:57 schreef Nouk het volgende:
PP, ik heb een vraag, ben je dr?
matique idd!quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:22 schreef QyRoZ het volgende:
Waarom typ ik zulke lange posts?
Even quoten om dit staaltje belachelijkheid voor het nageslacht te bewarenquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:33 schreef Zwansen het volgende:
Zal gezien zijn opvattingen over de Islam ongetwijfeld een moslim zijn geweest... Of weer zo'n vuile linkse!
quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:33 schreef Zwansen het volgende:
Zal gezien zijn opvattingen over de Islam ongetwijfeld een moslim zijn geweest... Of weer zo'n vuile linkse!
En waarom? Van Gogh stond bekend om zijn duidelijke opvattingen over de Islam. hij maakte samen met Hirsi Ali een film waarin de Islam bekritiseerd en geprovoceerd werd. Hirsi Ali is almeerder malen door moslim groepen bedreigd en Van Gogh ook al!quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Even quoten om dit staaltje belachelijkheid voor het nageslacht te bewaren
hij heeft t meer over t tweede gedeelte van je VVD-minded zinquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En waarom? Van Gogh stond bekend om zijn duidelijke opvattingen over de Islam. hij maakte samen met Hirsi Ali een film waarin de Islam bekritiseerd en geprovoceerd werd. Hirsi Ali is almeerder malen door moslim groepen bedreigd en Van Gogh ook al!
Preciesquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:18 schreef Ruis het volgende:
[..]
hij heeft t meer over t tweede gedeelte van je VVD-minded zin
Let vooral op het woordje "weer"quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:18 schreef Ruis het volgende:
[..]
hij heeft t meer over t tweede gedeelte van je VVD-minded zin
quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:36 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Let vooral op het woordje "weer"
Een SPoslim...quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:38 schreef Cynic het volgende:
Misschien was het wel een linkse moslim!
t was toch een kut telefoonquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:26 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben dus gewoon keihard mijn telefoon en mijn bril kwijt!
Oei! Extreem links botst met extreem rechts!quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:00 schreef Cynic het volgende:
Haha, ik heb op Soulseek een gast gebanned die van me aan het downloaden was, omdat hij allemaal mp3's van nazi-bands had. Nu zit-ie me dus de hele tijd te bedreigen en uit te schelden
"zo'n vieze linksequote:Op dinsdag 2 november 2004 11:58 schreef Zwansen het volgende:
Wat is er mis met mijn post?
Waarom werd Fortuijn vermoord? Onder andere omdat hij openlijk kritiek leverde op de Islam, Van Gogh deed hetzelfde. Veel overeenkomsten. Je moet blijkbaar erg oppassen met wat je zegt tegenwoordig...
En Fortuijn werd ook vermoord door zo'n 'linkse'... Vandaar het woordje weer...
Iki ben helemaal niet extreem links. Ik heb alleen moeite met ongenuanceerde, generaliserdende en quasi-politieke uitspraken.quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oei! Extreem links botst met extreem rechts!
het was een vieze linkse, daarmee maak ik duidelijk dat niet alle linksen vies zijn... net zoals er ook vieze rechtsen bestaan.quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
"zo'n vieze linkse" klinkt ook zo lekker genuanceerd...
Dan moet je niet vreemd opkijken dat men daar commentaar op heeft, lijkt me.
niet echt meer, maar t werkt wel altijd...quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:07 schreef Cynic het volgende:
PP, die torrent dingen, kan ik daar meer mee vinden dan met kazaa enzo?
www.gamecopyworld.comquote:Op dinsdag 2 november 2004 12:33 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb zojuist een beveiligde FIFA 2005 gedowload...![]()
kan er niks mee...
Ik kon geen enkel bestand openen...quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:47 schreef Ruis het volgende:
maar meestal heb je dan ook een tct bestandje met daarin een url o.id
Maar ook redelijk oud, toch?quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:07 schreef Zwansen het volgende:
Die is wel gaaf!
tof, en nu nog een versie die je kan draaien/openenquote:Op dinsdag 2 november 2004 12:51 schreef Zwansen het volgende:
Ik had fifa 2005 en nba 2005 in 1 nacht gedownload. totaal bijna 3 gig. ging wel vrij snel.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:43 schreef Cynic het volgende:
Okay, nou doet-ie het weer goed:)
BB mêb...quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:55 schreef Bosbeetle het volgende:
hoi![]()
nee hoor gerrie werd gewoon onwel op zn winter sport !quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:28 schreef Nouk het volgende:
Weer een moord.
geen moordquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:33 schreef Ruis het volgende:
weer? als in na Theo?
t is venetian snares gewordenquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:33 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens over dat om half 8 lawaai maken ik zit er over te denken om toch maar ff dillinger op te zetten voor die van Gogh !
tweede exlooërmond?quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:37 schreef Nouk het volgende:
Ik ga denk ik verhuizen naar een rustig dorp in Drenthe waar ze nog nooit van buitenlanders gehoord hebben.
Zoiets ja, zonder gezeik, zonder marrokanen en zonder moorden.quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:38 schreef Ruis het volgende:
[..]
tweede exlooërmond?
Wij hoeven jullie buitenlanders niet!quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:37 schreef Nouk het volgende:
Ik ga denk ik verhuizen naar een rustig dorp in Drenthe waar ze nog nooit van buitenlanders gehoord hebben.
pas maar op voor je het weet gaat er een bruine koe op je zitten !quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:44 schreef Nouk het volgende:
[..]
Zoiets ja, zonder gezeik, zonder marrokanen en zonder moorden.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:45 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wij hoeven jullie buitenlanders niet!
volgensmij moeten nouk ruis en ik nu op onze hoede zijn !quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:50 schreef Ruis het volgende:
[..]
Ach man, doe niet zo bekrompen!quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:45 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wij hoeven jullie buitenlanders niet!
nouk voordat je in drenthe gaat wonen moet je nog wel ff inburgeren hoor bekromen is de norm !quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:01 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ach man, doe niet zo bekrompen!
Ik meen het, na m'n studie ga ik ergens in Limburg of Drenthe wonen. Of misschien in Maastricht, dat is een leuke stad.quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nouk voordat je in drenthe gaat wonen moet je nog wel ff inburgeren hoor bekromen is de norm !
Serieus, misschien moet ik in Maastricht gaan studeren en wonen, en maar meteen ook.quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:10 schreef Ruis het volgende:
[..]
dus....
misschien moet je eerst utrecht eens proberen dan ben je niet compleet afgesloten van de rest van het landquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:08 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik meen het, na m'n studie ga ik ergens in Limburg of Drenthe wonen. Of misschien in Maastricht, dat is een leuke stad.
dan ga je op bezoek bij spoilerman !quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:13 schreef Nouk het volgende:
Amsterdam is niet zo erg mijn stad. Maar in Utrecht ken ik niemand.
dan sta je bij mij in de bus smorgens ipv met jawi bij de tramhaltequote:Op dinsdag 2 november 2004 20:15 schreef Nouk het volgende:
Dan moet ik ook in Utrecht gaan studeren en daar gaan wonen.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dan sta je bij mij in de bus smorgens ipv met jawi bij de tramhalte
maarja aapjes zijn natuurlijk leuker dan "pas op mannetjes"
en als je heimwee krijgt is amsterdam geloof ik 20 min reizen !quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:17 schreef Nouk het volgende:
[..]ook wel een idee. Goh best goed idee om niet in Amsterdam te gaan wonen.
regel dat ... alleen in utrecht een kamer vinden is al net zo lastig als in amsterdamquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:20 schreef Nouk het volgende:
Ja tis 25 min met de trein naar mn school vanaf Utrecht CS.
misschien ook wel universiteiten zijn toch heel vak - based !quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:21 schreef Nouk het volgende:
Maar dan kan je vast niet ineens van t 2de jaar naar t derde jaar overstappen op een andere school.
ik ben geen mensquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:26 schreef Bosbeetle het volgende:
komop mebsen helpen volspemsen !
quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:25 schreef Nouk het volgende:
Ze hebben geeneens Communicatiewetenschap in Utrecht!
You are Q. !quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
ik ben geen mens
quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:25 schreef Nouk het volgende:
Ze hebben geeneens Communicatiewetenschap in Utrecht!
is dat zoquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:28 schreef Nouk het volgende:
Ja maar dat is HBO BB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |