Deze mocht nog wel een keer voor de opening dacht ik zo.quote:KTM Super duke black
You can barely find words to express the riding fun and the feeling that the KTM 990 Super Duke gives you when it’s in motion. Just as KTM re-invented the Streetfighter, you try to invent new words for what happens beneath you curve after curve. The KTM 990 Super Duke sweeps through curves – ultra-precise, radical and agile. The landscape flies past fast, faster, much too fast. You feel the road, the centrifugal force and want more.
Engine double-cylinder 4-stroke V 75°
Displacement (cc) 999
Bore / stroke (mm) 101 / 62.4 (3.98 x 2.46")
Performance (homologated) 88 kW / 9000 rpm
Max. torque 100 Nm / 7000 rpm
Compression ratio 11.5:1
Starter E-starter
Transmission 6 gears, dog-clutch engagement
Motor management Keihin indirect intake port injection
Control DOHC
Lubrication Pressure lubrication
Engine oil Motorex Power Synt 4T 10W50
Primary drive 67:35
Final drive X-Ring chain 5/8 x 5/16"
Cooling liquid-cooled
Clutch wet multi-disc clutch, operated hydraulically
Chassis Frame chromium-molybdenum, powder-coated Subframe aluminum
Handlebar Renthal aluminum, conified
Front suspension WP-USD 48 mm (1.89")
Rear suspension WP - Monoshock
Suspension travel front/rear 135 / 160 mm (5.31/6.3")
Front brake 2 x Brembo 4-piston caliper, 2 x 320 mm disc (12.6")
Rear brake Brembo 1-piston floating caliper, 240 mm disc (9.45")
Rims, front/rear 3.5 x 17" / 4.5 x 17"
Tires, front/rear 120/70 ZR 17"; 180/55 ZR 17"
Transmission ratio 17:38
Battery 12 V 11.2 Ah
Main silencer stainless steel with controlled catalytic converter
Steering head angle 66.5°
Wheel caster 103 mm (4.06")
Wheelbase 1438 mm (56.61")
Ground clearance (unloaded) 165 mm (6.5")
Seat height 855 mm (33.66")
Fuel capacity approx. 15 liters (3.96 gal)
Weight (no fuel) approx. 184 kg (405.7 lbs)
Check voor nog veel meer nieuws op : http://www.990superduke.at/
En gelijk een ideale beginnersmotor voor Ondeugend.quote:Op maandag 1 november 2004 23:00 schreef ondeugend het volgende:
quote:Fok Motorclub [SC deel 122] Afscheid van de harde kern.
Zwart.quote:Op maandag 1 november 2004 23:04 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind hem eigenlijk best wel stoer zo op het plaatje.
quote:Alleen de vorm van de tank baart mij nog enigszins zorgen
My pleasure.quote:Owwja..... Gratis kost niet duur man !
Fluisterend weliswaar .. maar het valt niet te ontkennen.quote:Op maandag 1 november 2004 23:06 schreef RB het volgende:
Hoorde ik mijn naam![]()
Hmm...een mooie glimmende knalgelerode BMW in die buurt op straat zetten.quote:Op maandag 1 november 2004 21:19 schreef Patrick281 het volgende:
Crooswijk is natuurlijk een erg ruim begrip.
Een stadsgedeelte is natuurlijk niet overal hetzelfde .. dit lijkt mij wel een aardige wijk met senioren. :')
[..]
Geeft niks was op weg richting bedquote:Op maandag 1 november 2004 23:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Fluisterend weliswaar .. maar het valt niet te ontkennen.![]()
De voorste fiets is van PatM.quote:Op maandag 1 november 2004 23:10 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Hmm...een mooie glimmende knalgele BMW in die buurt op straat zetten.
Op een vrijdagavond.
Ja, lijkt me een goed plan.![]()
quote:[..verhaal..]Nog meer vragen over mijn mooie stad?![]()
GA DOOR !!!quote:Op maandag 1 november 2004 23:06 schreef Patrick281 het volgende:
Dus dat moet jouw met je strakke figuur zeker lukken.
En die Homo Tampeloeris was ik nog even vergeten.quote:Op maandag 1 november 2004 23:11 schreef stinkie het volgende:
te veel Pat's zo laat op de avond... *zucht*quote:Op maandag 1 november 2004 23:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De voorste fiets is van PatM.
[afbeelding]
Misschien iets minder diefstal gevoelig, maar zeker niet minder vandalisme gevoelig.![]()
[..]
Goede bijdrage verder.
quote:Op maandag 1 november 2004 23:10 schreef RB het volgende:
Geeft niks was op weg richting bed![]()
dacht nog ff bijlezen en dan in bed duiken![]()
wekkertje gaat immers al om 6:30
quote:Op maandag 1 november 2004 23:14 schreef ondeugend het volgende:
1000 CC ik denk zeker te weten dat ik daar wel eens mee om zou kunnen gaan vallen
quote:Op maandag 1 november 2004 23:18 schreef E.r.w.i.n het volgende:
te veel Pat's zo laat op de avond... *zucht*
Blijkbaar, maar ik geef de wintertijd de schuld! Het is niet mijn schuld! Echt niet!quote:Op maandag 1 november 2004 23:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geeft niet ..
Maar is 2 al teveel dan?![]()
Dat was eens ben een beetje lui geworden in die 7mnd dat ik thuis zatquote:Op maandag 1 november 2004 23:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij bent toch een doorgewinterde ex'booreiland arbeider.
Mijn wekker gaat echt niet veel later.![]()
[..]
Maar die was al vrij oud toch.quote:Op maandag 1 november 2004 23:21 schreef ondeugend het volgende:
@Pepsel
Dat zegt dus niets... ik heb een paar stoere mannen zien gaan hoor![]()
![]()
Zelfs tijdens de drenthemeet ging er eentje in het rennerskwartier.
quote:Op maandag 1 november 2004 23:22 schreef E.r.w.i.n het volgende:
had wel het merk goed![]()
:')quote:Op maandag 1 november 2004 23:24 schreef RB het volgende:
Dat was eens ben een beetje lui geworden in die 7mnd dat ik thuis zat![]()
toen was het laat op bed en er nog later weer uitkomen en de rest van de dag druk hebbende met niks doen![]()
lichaam moet nog ff weer wennen![]()
![]()
quote:Op maandag 1 november 2004 23:31 schreef ondeugend het volgende:
quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:05 schreef Catch22- het volgende:
ik wil niets over motoren zeggen want ik ben niet zo op motoren
Maar die uit de startpost is
quote:Op dinsdag 2 november 2004 07:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:morgen
gisteren maar niet meteen op fok! geweest bij volvona thuiskomst ff wat gegeten, wat andere dingen gedaan en voetbal insite gekeken. daarna direct gaan
![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 07:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:veel indrukken opgedaan gisteren, groot bedrijf (niet alleen volvo zit in het pand maar ook jaguar en land rover) leuke collegae zo op het 1e gezicht. na kennismakingsrondje weinig gedaan maar al wel een start gemaakt met interne controle en testen van het offerte systeem. al met al een best vermoeiende maar wel leuke dag
Nederland groeit dicht .. ik hoop dat je een sluiproute vindt.quote:en de files...'s ochtends bij vertrek hier in arnhem meteen en bij aankomst nog een klein stukje. 's middags bij arnhem stond het gisteren helemaal vastdeze week maar es een sluiproute uitstippelen.
quote:Nee jij bent er wel tot een uurtje of 1-2.
Ik heb het over PatrickM, Makster, OPM, Mercy en Raus hoef je s'avonds ook nauwelijks op te rekenen.
Luc is vast weer zwemmen o.i.d. die hebben we na vanochtend ineens niet meer gehoord.
Dan heb ik het nog niet eens over Ralf en Riet.
Ach ja goede tijden, slechte tijden.
quote:Op maandag 1 november 2004 23:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En die Homo Tampeloeris was ik nog even vergeten.![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Goedemorgen Lars.
![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik voel me verstoten.quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Goedemorgen Lars
![]()
![]()
Fijn dat je weer eens langskomt.
Je bent nooit harde kern geweest.quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:38 schreef hollander172 het volgende:
Ik voel me verstoten.
quote:Ben ik dan het nieuwe zwarte schaap hier?
Goedemorgen Harde kern,quote:Nee jij bent er wel tot een uurtje of 1-2.
Ik heb het over PatrickM, Makster, OPM, Mercy en Raus hoef je s'avonds ook nauwelijks op te rekenen.
Luc is vast weer zwemmen o.i.d. die hebben we na vanochtend ineens niet meer gehoord.
Dan heb ik het nog niet eens over Ralf en Riet.
Ach ja goede tijden, slechte tijden.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
Goedemorgen Harde kern,
ik kijk s'avonds altijd fok,alleen als er niemand meer reageert ga ik naar MF
![]()
dus dit verhaal vind ik niet kloppen,![]()
![]()
Dat zeg ik.......... Ik voel me verstoten.........quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:41 schreef Patrick281 het volgende:
Je bent nooit harde kern geweest.![]()
D'r is een zeker persoon die niet meer komt en zelfs zijn motor verkoopt.quote:Nieuw..
wie zegt dat ik kort lurkt ??quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat is nog erger dus. Wel kort lurken, maar niets posten.
![]()
![]()
Waarom doe je zo moeilijk? Die van Mercy doet het wel en die van jou niet, geef 'm anders even een blowjob en je avatar staat zo online.quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:52 schreef Rausdouwer het volgende:
Alleen mijn avatar doet het al drie weken nietIk zal eens een plekje zoeken om 'm te bewaren. Ik heb zelf een account maar ik moet alleen even kijken hoe ik daar een avatar neerzet.
De drijvende kracht achter FOK MCquote:Op dinsdag 2 november 2004 08:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat zeg ik.......... Ik voel me verstoten.........
[..]
D'r is een zeker persoon die niet meer komt en zelfs zijn motor verkoopt.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waarom doe je zo moeilijk? Die van Mercy doet het wel en die van jou niet, geef 'm anders even een blowjob en je avatar staat zo online.![]()
Ik heb je de hele avond niet gezien .. en er was best iets om op te reageren toch?quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
wie zegt dat ik kort lurkt ??![]()
IIk zwaai alleen maar de harde kern uit.quote:enne ipv van zo Dramatisch afscheid te gaan nemen kan je ook aangeven dat je jou mede motorvriendjes mis s'avonds, dan kunnen we daar iets aan doen,![]()
![]()
O werkt dat zoquote:Op dinsdag 2 november 2004 08:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waarom doe je zo moeilijk? Die van Mercy doet het wel en die van jou niet, geef 'm anders even een blowjob en je avatar staat zo online.![]()
Hey Lars! Tweede kans voor jou jongen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb je de hele avond niet gezien .. en er was best iets om op te reagere toch?
[..]
IIk zwaai alleen maar de harde kern uit.
Die is los en verplintert .. dus we gaan nieuwe styl door .. inclusief Lars.![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
enne ipv van zo Dramatisch afscheid te gaan nemen kan je ook aangeven dat je jou mede motorvriendjes mis s'avonds, dan kunnen we daar iets aan doen,![]()
![]()
Je doet niks verkeerd hoor, het is juist de bedoeling dat je je mond vol hebt en niet praat.quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:07 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
O werkt dat zo![]()
Ik ga altijd zo op in mijn taak dat ik de voorwaarden helemaal vergeet op te noemen. Vanavond maar weer een nieuwe poging doen.
![]()
Even tussen neus en lippen door gefabriekt.quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:15 schreef Rausdouwer het volgende:
In ieder geval heb ik nu al weer een avatar... welliswaar zonder lazer![]()
Welk programma gebruik jij daarvoor?quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Even tussen neus en lippen door gefabriekt.![]()
[afbeelding]
Adobe Imageready.quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
Welk programma gebruik jij daarvoor?
ik heb er ooit 1 van OPM gehad meet crack maar die blijkt niet goed te zijn, ( crasht steeds)
Je bent een kei Pepijn!! Dank je wel!quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Even tussen neus en lippen door gefabriekt.![]()
[afbeelding]
tvpquote:Op dinsdag 2 november 2004 08:48 schreef hollander172 het volgende:
D'r is een zeker persoon die niet meer komt en zelfs zijn motor verkoopt.
Ik hoop dat Theo een grap uithaalt.quote:Filmmaker Theo van Gogh (47) is in Amsterdam doodgeschoten. Dat meldt zijn productiemaatschappij. AT5 meldde eerder dat hij zou zijn neergestoken op de Linneausstraat in Amsterdam. Hij zou zijn gevonden met een brief op zijn buik.
Bij de schietpartijen die plaatsvonden in het Oosterpark en op de Mauritskade raakte ook een motoragent gewond. Er zouden rond 8.45 uur vijf schoten zijn gevallen.
De dader zou zijn gearresteerd. Er zijn ook berichten dat een persoon werd neergeschoten toen hij het Stadsdeelkantoor Oost verliet.
De politie heeft de directe omgeving, waaronder het naastgelegen Oosterpark, afgesloten.
ik zie hem er wel voor aan ja,quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:11 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
[..]
Ik hoop dat Theo een grap uithaalt.![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:09 schreef Rietvaerder het volgende:
tvp
De Fiero staat ook op Marktplaats sinds gisteren.quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:48 schreef hollander172 het volgende:D'r is een zeker persoon die niet meer komt en zelfs zijn motor verkoopt.
Het was mij al opgevallen dat je hem gebruikt.quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:48 schreef Rausdouwer het volgende:
Je bent een kei Pepijn!! Dank je wel!![]()
Niemand hier op kantoor die mijn gedachten kan volgen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik zie hem er wel voor aan ja,![]()
Niet alleen bij jou op kantoor.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:17 schreef Patrick281 het volgende:
Niemand hier op kantoor die mijn gedachten kan volgen.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Niet alleen bij jou op kantoor.
kan je mij dat progsel doen toekomen ??quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Adobe Imageready.
Timing van de Laser kan misschien nog een fractie langer.
En ik heb geen tijd om mooie overgangen te maken hier.![]()
Ben gewoon eerlijk.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom haal je hem zelf niet?quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
kan je mij dat progsel doen toekomen ??
mailen bijvoorbeeld![]()
Wat?quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:30 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
hey bijdehandjequote:Op dinsdag 2 november 2004 10:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waarom haal je hem zelf niet?Dat progsel is overal te vinden als je een klein beetje zoekt.
Hoezo bijdehandje?quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hey bijdehandje![]()
Zit bij Photoshop vanaf 5.0 meen ik.. heb je dat niet?quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
kan je mij dat progsel doen toekomen ??
mailen bijvoorbeeld![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:31 schreef hollander172 het volgende:
Wat?
Komt ie weer met emule.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
hij heeft hem waarschijnlijk al compleet en een werkende,
ik heb er een paar via Emule opgehaald die ook niet werkte
wie zegt dat ie hem moet inpakken in kleine stukjes ?quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hoezo bijdehandje?Waarom zou je al die moeite doen om zo'n progsel in te pakken en in kleine stukjes te hakken voor de mail als je hem zo overal kan downloaden?
Die Torrent van Ghostrider werkte ook niet,quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Komt ie weer met emule.![]()
Zal ik een cursus torrentjes vinden en gebruiken voor je opzetten?
quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
Die Torrent van Ghostrider werkte ook niet,![]()
Imageready.exe is 13 Mb. Zal vanavond even checken of ik je de trial versie kan msn'en.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
wie zegt dat ie hem moet inpakken in kleine stukjes ?
voor zover ik weet is het progsel niet zo groot (dacht zo'n 8 MB)
enne Gmail kan 1G opslaan, dus geen probleem lijkt me,
Dat ligt toch echt aan jezelf.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Die Torrent van Ghostrider werkte ook niet,![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Idd..
![]()
[..]
Imageready.exe is 13 Mb. Zal vanavond even checken of ik je de trial versie kan msn'en.![]()
De keiharde limiet van je mailbox?quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
wie zegt dat ie hem moet inpakken in kleine stukjes ?
Dat wist ik niet,quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
De keiharde limiet van je mailbox?
Gmail heeft inderdaad een grootte van 1GB maar niet in 1 bestand, daar ligt de limiet op 10MB.
Kan je gelijk strippen op de webcam enzo.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dat wist ik niet,
maar krijg hem via msn....![]()
Dat wil jij volgens mij helemaal niet zien,quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kan je gelijk strippen op de webcam enzo.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
en Raus is daar niet voor te porren denk ik![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:56 schreef hollander172 het volgende:Waarom doe je zo moeilijk? Die van Mercy doet het wel en die van jou niet, geef 'm anders even een striptease en je avatar staat zo online.![]()
Mwoah, achter een dialer zetten en wat "speelgoed" toevoegen en er schijnt best een aardige markt voor te zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat wil jij volgens mij helemaal niet zien,
en Raus is daar niet voor te porren denk ik![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En jij zou dat wel willen toestaan.
![]()
Maar soms staat er wel iets tegenover een vriendendienst.![]()
Je kent toch wel de gouden regel in de "industrie" he?quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik denk dat er in dit geval bij niets gaat staan hoor,
wel als Raus het zou doen![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:26 schreef hollander172 het volgende:
Mwoah, achter een dialer zetten en wat "speelgoed" toevoegen en er schijnt best een aardige markt voor te zijn.
Ze houd van hard werken.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:37 schreef Patrick281 het volgende:
En waarom is jou vriendin dan nog ergens anders loonslaaf ..
Heb het weleens overwogen.quote:En niet dat je nu geen gelegenheid hebt om iets op te zetten.
quote:Btw: nog ontwikkelingen op banengebied?![]()
En als je 100 mannen op een dag moet afwerken is dat dan niet hard werken?quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ze houd van hard werken.
[..]
Heb het weleens overwogen.
[..]En er is een andere ontwikkeling die ik nog even afwacht.
jaquote:Op dinsdag 2 november 2004 12:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
En als je 100 mannen op een dag moet afwerken is dat dan niet hard werken?
ok misschien heb je gelijk, hangt misschien ook af van het aanbod. Maar goed via internetkamertje is weer een ander verhaal natuurlijk. Dat is gewoon net alsof je thuis bent![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:22 schreef Rausdouwer het volgende:
En als je 100 mannen op een dag moet afwerken is dat dan niet hard werken?
ok misschien heb je gelijk, hangt misschien ook af van het aanbod. Maar goed via internetkamertje is weer een ander verhaal natuurlijk. Dat is gewoon net alsof je thuis bent![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hey
Gisteren ook alquote:Op dinsdag 2 november 2004 13:10 schreef Patrick281 het volgende:
Bureau met internet ondertussen?
![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Gisteren ook almaar het hoofd vd afdeling heeft zicht op mijn scherm vanaf zijn plek
maar hij is vanmiddag vrij
quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:38 schreef ZX9R het volgende:
tvp.
Loeidruk hiero. Sorry.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 07:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
uit 92?? zou je niet zeggen! echt een bjoetie
![]()
![]()
Als het even meezit welquote:Op dinsdag 2 november 2004 13:45 schreef Patrick281 het volgende:
Beter .. dus bij gelegenheid zien we je weer gewoon ouderwets posten.
Niks mis met zo'n Honda als achtergrondquote:Ik heb nu een nieuw plaatje op mijn bureaublad als achtergrond.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:38 schreef ZX9R het volgende:
tvp.
Loeidruk hiero. Sorry.
@ Mercy:bedankt!
vind ik niet vreemd hoor, Die motor was in 1992 de duurste productie motor ter wereld,quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Niks mis met zo'n Honda als achtergrondzeldzaam type trouwens, geen enkele gevonden op marktplaats...
Die was (uit mijn hoofd) toendertijd 150.000 gulden.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Niks mis met zo'n Honda als achtergrondzeldzaam type trouwens, geen enkele gevonden op marktplaats...
okee nu weet ik het zeker dat het klopt,quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die was (uit mijn hoofd) toendertijd 150.000 gulden.![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
We no longer stock these bikes, but here are some pictures of one we had last year!
Of je koopt een VFR,quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
droommotor dus![]()
.. neem dan gelijk een VFR750R o.i.d.quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
Of je koopt een VFR,Frame en achtwiel ophanging is nagenoeg hetzelfde,
ik heb bij Arie het ding heel goed kunnen bekijken, en er komt echt veel overeen met VFR750![]()
Daar zijn ze bij Honda best wel erg goed inquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:05 schreef Patrick281 het volgende:
NR750 is natuurlijk wel een echt exclusief beestje van hoogstaand ontwerp, bouw en afwerking.
Leuke bike maar dan toch liever een ZX7Rquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:05 schreef Patrick281 het volgende:
.. neem dan gelijk een VFR750R o.i.d.
[afbeelding]
Leuk om zelf iets te maken .. maar het is het dan net niet he.![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
Daar zijn ze bij Honda best wel erg goed in![]()
![]()
quote:jammer dat dit soort projecten steeds minder word omdat de onderzoekskosten te duur zijn![]()
![]()
We gingen het design even lichtelijk aanpassen he.quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Leuke bike maar dan toch liever een ZX7R![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
Of je neemt iets wat er op lijkt maar ook aardig exclusief is,
RC36-II /VFR750F
Bouwjaar 1990
Framenummer: RC30 22000
km stand: 11.600 mijl
In 1992 in Nederland ingevoerd
Stalen remleidingen en Micron carbon uitlaat, verder geheel standaard.
De motor is in goede staat.
Prijs: 11.499,- Euro
Voor de prijs hoef je het niet te laten,![]()
[afbeelding]
link is hier
Voor dat geld koop ik wel een MVquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:32 schreef Patrick281 het volgende:
We gingen het design even lichtelijk aanpassen he.
Veel te ouderwets idd…terwijl een MV wel een mooi achterwerk heeftquote:Jij vind het kontje bijvoorbeeld vast veel te hoekig.![]()
RC30 is volgens mij alleen maar gemaakt ter homologatie van de VFR750R ze zijn allemaal met de hand gemaaktquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die bedoel ik eigenlijk .. snap alleen het verschil van het typenummer en framenummer niet.
![]()
MV F4 ruleZquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Voor dat geld koop ik wel een MV
[..]
Veel te ouderwets idd…terwijl een MV wel een mooi achterwerk heeft
quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
RC30 is volgens mij alleen maar gemaakt ter homologatie van de VFR750R ze zijn allemaal met de hand gemaakt![]()
en hier nog leuk plaatje van cockpit NR750 v
[afbeelding]
Kon een okkazie scoren voor maar 1.000 euro meer dan de Beemer.quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
MV F4 ruleZ![]()
![]()
mega mooie motor, is er echt 1 die ik ooit nog wil hebben,
Toch maar die webcam installatie monteren voor Raus.. je moet wat voor je partner over hebben denk ik dan.quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
Agusta F4-1000 MT
Advies verkoopprijs NL incl. BTW en BPM Euro 48.999
quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Toch maar die webcam installatie monteren voor Raus.. je moet wat voor je partner over hebben denk ik dan.![]()
Ik heb weleens goeie ideeen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Toch maar die webcam installatie monteren voor Raus.. je moet wat voor je partner over hebben denk ik dan.![]()
quote:
With its new, razor-sharp face and completely re-designed tail section, the LC4-Supermoto can always get ahead of the competition, whether you're on your way to work, in front of the café or on narrow, mountain roads.
dan ruil je de beemer maar met mijn VFR en die ruil je dan in op een KTM,quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:16 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ik wil een KTM 620 LC4.
![]()
[..]
![]()
Voor dit model met deze kleuren (alleen dan wel een VFR400) gingen we bij Arie Molenaar kijken. Maar ik vond de motor veel te klein (heel erg laag) en mijn blik kruiste al heel gauw de CBR600 en bleef vervolgens bij deze CBR hangen. Het vervolg is bij iedereen wel bekend.quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
.. neem dan gelijk een VFR750R o.i.d.
[afbeelding]
Leuk om zelf iets te maken .. maar het is het dan net niet he.![]()
NR750 is natuurlijk wel een echt exclusief beestje van hoogstaand ontwerp, bouw en afwerking.
Als ik dat doe, gaat Mercy dan voor mij voor de webcam? Ik wil nl wel heel graag de MV Agusta F4 S!!quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Als ik dat doe, gaat Mercy dan voor mij voor de webcam? Ik wil nl wel heel graag de MV Agusta F4 S!!
Ik ben ook blij met mijn CBRrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij heb niet eens rijbewijs, en je was mega blij met je Honda CBR,
![]()
dus ik maak het meeste kans op F4,dus dansen Rausje.....
![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
dan ruil je de beemer maar met mijn VFR en die ruil je dan in op een KTM,
iedereen blij,![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
jij heb niet eens rijbewijs, en je was mega blij met je Honda CBR,
![]()
dus ik maak het meeste kans op F4,dus dansen Rausje.....
![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:10 schreef PatrickM het volgende:
Een goede avond allen op deze treurige dag...
Hoiquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:10 schreef PatrickM het volgende:
Een goede avond allen op deze treurige dag...
Als wij hier niet meer komen ga jij ook dramatisch afscheid nemen,quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:24 schreef Patrick281 het volgende:
En wat doen Mercy en Raus hier na 16:45?![]()
Rijd jij tegenwoordig op dat ding?quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:31 schreef Rausdouwer het volgende:
Hey Patrick!!!![]()
Klaus ook weer hier? Lang niet meer gezien. Enne wat ik hier doe? Posten...!!!!
Jaquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:34 schreef klaus_beyer het volgende:
[..]
Rijd jij tegenwoordig op dat ding?![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
Als wij hier niet meer komen ga jij ook dramatisch afscheid nemen,![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:29 schreef klaus_beyer het volgende:
Ik leef ook nogGister en eergisteren nog heerlijk gereden, want last van de kou heb ik niet. Zit nog gewoon in het leer, maar denk niet aan de kou want dan ben je te druk bezig met opletten. Had niet verwacht nog in november(gister was 1 november
) te zullen rijden.
Nu twijfel ik of ik met mijn achterwiel-aangedreven-vierwielig-rijijzer naar de sportschool ga of met mijn achterwie-aangedreven-tweewiel-stalen-ros.quote:Vandaag heb ik in 3 verschillende auto's proefgereden, dat was ook lachen, o.a. de nieuwe bmw 1 serie, zon klein ding met achterwielaandrijving rijd echt super! Maar genoeg over die vierwielers.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:52 schreef Patrick281 het volgende:
Chello host geen MP3 of WMA files meer in de homepage heb ik net gemerkt.
Iemand nog een tip waar deze tijdelijk te planten?
Wat doe Chello wel ?quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:52 schreef Patrick281 het volgende:
Chello host geen MP3 of WMA files meer in de homepage heb ik net gemerkt.
Iemand nog een tip waar deze tijdelijk te planten?
De Tokkie's sponsoren.quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wat doe Chello wel ?
quote:Op woensdag 3 november 2004 08:26 schreef hollander172 het volgende:
Morgen.
Wie is Marty ?quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:42 schreef Patrick281 het volgende:
Marty waar ben je nou op de MSN? We hadden toch een date?
![]()
Er zit trouwens een CAB bestand bij van 160 MB.![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 08:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wie is Marty ?![]()
![]()
Het is maar wat je belangrijk vind en waar je tijd in wil stekenquote:Op woensdag 3 november 2004 08:55 schreef ZX9R het volgende:Goedemorgen.
geen tijd
quote:Op woensdag 3 november 2004 09:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
officieel geregisteerd sinds, 4 November 2003,
quote:Aantal posts: 2407 (gemiddeld 6 per dag)
Pagina die mijn vriendin heeft gemaakt alleen is ze d'r paswoord kwijt en krijgt ze dus niet uitbetaald.quote:Op woensdag 3 november 2004 08:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Handjes gewassen?
Die vakantie leuke start staat al meer dan een jaar in je sign .. toch stiekem aandelen?![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 09:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
ikke zweverig ??
quote:lurkte al veel langer mee :y
quote:Op woensdag 3 november 2004 09:04 schreef Mercy_symbol het volgende:Het is maar wat je belangrijk vind en waar je tijd in wil steken![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 09:09 schreef ZX9R het volgende:
![]()
quote:Geregistreerd op: donderdag 25 september 2003 @ 09:53
quote:Aantal posts: 6666 (gemiddeld 17 per dag)
En dan heb ik vaak ook nog 2-3 quote's in een post ..quote:Statistieken
Aantal posts: 10519 (gemiddeld 20 per dag)
Telt Edit ook voor post statistieken ??quote:Op woensdag 3 november 2004 09:42 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
[..]
En dan heb ik vaak ook nog 2-3 quote's in een post ..![]()
Alweer..quote:Goedemorgen allemaal,
Maandagavond 22 november as. willen we weer een hapje gaan eten met al het kantoorpersoneel.
quote:Op woensdag 3 november 2004 10:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
Telt Edit ook voor post statistieken ??
Een lekker voor mij toepasselijk en oudmuziekje.quote:Op woensdag 3 november 2004 10:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kan em hier niet afspelen, watisda?
Mja die tijd is een beetje voorbij.quote:hoezo eensz?
Ik haastte me bij het openen naar de mute-knopquote:Op woensdag 3 november 2004 11:00 schreef Patrick281 het volgende:
Een lekker voor mij toepasselijk en oudmuziekje.
Hij werkt hier wel trouwens heb ik vanochtend getest.
(de chef gelijk: kan je dat ff uitzetten!ik: hij is bijna afgelopen
)
Ach ja, qua posten is het allemaal wat minder geworden (voornamelijk ook omdat riet weg is die toch veel voor zijn rekening nam) maar zodra we weer es gaan meeten zal de HK wel weer aanwezig zijnquote:Mja die tijd is een beetje voorbij.![]()
Riet komt niet meer.
PatM post 1 keer op een avond. (gisteren alleen maar: hallo op deze slechte dag)
OPM zie ik ook amper meer.
Het is geen verwijt, maar tijden veranderen he .. en eensz is een soort-van-oude-spelling.![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 11:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ach ja, qua posten is het allemaal wat minder geworden (voornamelijk ook omdat riet weg is die toch veel voor zijn rekening nam) maar zodra we weer es gaan meeten zal de HK wel weer aanwezig zijn
Riet was gisteren nog hier,quote:Op woensdag 3 november 2004 11:00 schreef Patrick281 het volgende:
Mja die tijd is een beetje voorbij.![]()
Riet komt niet meer.
PatM post 1 keer op een avond. (gisteren alleen maar: hallo op deze slechte dag)
OPM zie ik ook amper meer.
Het is geen verwijt, maar tijden veranderen he .. en eensz is een soort-van-oude-spelling.![]()
Wat houd je tegen om een meet te organiseren ? ( jij was ultra harde kernquote:Op woensdag 3 november 2004 11:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik verwacht inderdaad dat het posten van iedereen wel weer zal toenemen na 1 of andere meet.
Hij zei niet veel he .. was alleen maarquote:Op woensdag 3 november 2004 11:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
Riet was gisteren nog hier,![]()
Dat ben ik ook.quote:je klinkt net als dat mannetje van Autodrop,![]()
Mja ik constateer dat iedereen minder post.quote:Vroegah was alles beter,![]()
Momenteel niet echt goed plannen qua weer.quote:Op woensdag 3 november 2004 11:22 schreef Mercy_symbol het volgende:Wat houd je tegen om een meet te organiseren ? ( jij was ultra harde kern)
Ik ben momenteel slecht in organiseren.quote:idee vorige week al aagegeven om een test meet te doen of zo, was volgens mij best wel animo voor,
quote:Op woensdag 3 november 2004 11:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
Behalve op 13 November want dan kunnen er niet zoveel denk ik,![]()
Ja dat is ook zo,quote:Op woensdag 3 november 2004 12:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Dat is toch pas s'avonds .. want Luc wilde overdag nog naar de HCC dagen.
![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 13:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ja dat is ook zo,
dan spreken we gewoon af bij HCC rijden we met hele club achter snelle Luc aan ?
en een meet en rijden![]()
zie je wel dat de oplossing zo gevonden is ?quote:Op woensdag 3 november 2004 13:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En Luc heeft genoeg computers voor ons om bij hem thuis te Fokken daarna.![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 13:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
zie je wel dat de oplossing zo gevonden is ?
even dit nog verplaatsen naar meettopic, en het is geregeld,
Hahaha...quote:Op woensdag 3 november 2004 13:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
dan spreken we gewoon af bij HCC rijden we met hele club achter snelle Luc aan ?
Als jullie beeldschermen meenemen wel ja.quote:Op woensdag 3 november 2004 13:32 schreef Patrick281 het volgende:
En Luc heeft genoeg computers voor ons om bij hem thuis te Fokken daarna.![]()
de voiture gaat toch ook wel 180 ?quote:Op woensdag 3 november 2004 13:42 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hahaha...![]()
Ik zal met de voiture gaan omdat ik misschien dingen ga kopen! Dus niet met de moteur
[..]
Als jullie beeldschermen meenemen wel ja.
Kan er wel een kapotte aanhangen maar daar hebbie zo weinig aan.![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 13:44 schreef ZX9R het volgende:
deed ff niet editten omdat anders mijn :') kapot gaat.
quote:Op woensdag 3 november 2004 13:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
de voiture gaat toch ook wel 180 ?alleen probleem als we file tegenkomen,
![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 13:51 schreef ZX9R het volgende:
ik moest editten ivm toetsenborden en muizen. Of het chronisch gebrek daaraan.
Allemaal statistieken idd.quote:Op woensdag 3 november 2004 13:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Goed voor je gemiddelde .. van 1 post 3 maken.
![]()
Je server doet het nog niet? De smileypagina is nog steeds off line namelijk.![]()
En toetsenborden en muizen zijn nou niet echt de duurste onderdelen.![]()
Monitor kan je gratis afhalen bij gratismarktplaats.nl ofzo. Wel even goed regelen allemaal voordat wij komen he.![]()
![]()
Toen hoefde ik niets te doen volgens de klantenservice .. 10 maanden later krijg je een brief dat de naheffing binnen een paar dagen afgeschreven wordt.quote:Op woensdag 3 november 2004 13:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dieven zijn het,![]()
PatrickM wordt bij deze gedemoniseerd.quote:Op woensdag 3 november 2004 14:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik betaal niets meer aan dieven![]()
Die staat bij mij stop.quote:Op woensdag 3 november 2004 14:42 schreef Patrick281 het volgende:
Maarrrr je zet dus alle verzekeringen stop .. inclusief die van de motor.![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 15:01 schreef ZX9R het volgende:
Die staat bij mij stop.![]()
Door een fout in de betaling![]()
Gelukkig alleen maar voor de Z 750! :')
Dat gaat niet lang meer durenquote:Op woensdag 3 november 2004 15:20 schreef Patrick281 het volgende:![]()
[afbeelding]
Ik-wil-ik-wil-ik-wil .....................
quote:Op woensdag 3 november 2004 15:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dat gaat niet lang meer duren![]()
En een WP voorvork zo te zien.quote:Ik heb, vanwege een te grote "verzameling", een KTM 600GS (1984) te koop.
De motor is in een prima staat. De gehele motor is net voor een groot deel opgeknapt. Hij heeft een parijs dakar tank, z.g.a.n. super motard velgen (erg mooi)! (met banden met nog veel profiel)
De reden waarom ik 'm weg doe: ik heb teveel motoren ;o) en ik wilde graag met een motor op vakantie, maar deze motor leent zich daar niet goed voor.
Het blok is in een goede staat en lekt geen olie.
Er zit nog een cross tandwiel op, dus hij trekt erg hard !
Nee dat ook weer niet, maar ik heb weinig zin om ergens voor te betalen waar je niets aan heb,quote:Op woensdag 3 november 2004 14:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
PatrickM wordt bij deze gedemoniseerd.![]()
![]()
Maarrrr je zet dus alle verzekeringen stop .. inclusief die van de motor.![]()
Deze heeft tenminste niet van die rare parijs Dakar kappen aan het stuurquote:Op woensdag 3 november 2004 15:20 schreef Patrick281 het volgende:![]()
[afbeelding]
Ik-wil-ik-wil-ik-wil .....................
Precies goed voor pepijnquote:Op woensdag 3 november 2004 16:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
alleen weer grote knippers op dat ding, op die andere foto zitten alleen kleintjes achterop,
Dat kleintje is eigenlijk een 450 cc .. maar ik vond het wel een mooi plaatje.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
Deze heeft tenminste niet van die rare parijs Dakar kappen aan het stuur
alleen weer grote knippers op dat ding, op die andere foto zitten alleen kleintjes achterop,
Hij werkt voor de dieven..quote:Op woensdag 3 november 2004 16:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
enne PatrickM is liev, waarom hem demoniseren![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 16:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Precies goed voor pepijn
quote:Op woensdag 3 november 2004 16:37 schreef Patrick281 het volgende:
Hij werkt voor de dieven..![]()
Setje wil dat zeggen dat het er 4 zijn ? en wil je ze wegdoen ?quote:Op woensdag 3 november 2004 16:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
ehmm ..
![]()
Ik heb nog een setje CNC gefreesde aluminium knippers van Motozoom liggen van vorige maand.
Ik hoef er niet perse vanaf.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
Setje wil dat zeggen dat het er 4 zijn ? en wil je ze wegdoen ?
zo ja heb je plaatje ? misschien wel overnemen, ( voor CBR van Rausje)
Ze hebben ook afdekplaatjes voor sportieve motoren.quote:Arrow CNC Alu (zwart) van 49,95 voor 26,95
Aanb. geldig zolang de voorraad strekt. prijs incl. BTW excl. verzendk.
Modern vormgegeven knipperlicht van hoge kwaliteit aluminium. Ingeschroefd knipperlichtglas.
Past geweldig op naked bikes en choppers.
Het glas is 55 x 42 mm klein. Schroefdraad: 20 mm lang, M 10.
Armlengte: 40 mm Inclusief 12 V / 21 W Halogeenlamp en kabel.
E-gekeurd. PER PAAR
quote:Op woensdag 3 november 2004 16:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Er is wel een verschil tussen geen olie lekken en geen olie verbruikenmaar iemand met zoveel motoren kan niet anders dan een liefhebber zijn en die zorgen meestal wel goed voor hun passie
Tja, af en toe heb ik ook wel eens een druk leven zo nu en danquote:Op woensdag 3 november 2004 11:00 schreef Patrick281 het volgende:
quote:Op woensdag 3 november 2004 14:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
PatrickM wordt bij deze gedemoniseerd.![]()
![]()
Ben je verzekerd via NN dan?quote:Op woensdag 3 november 2004 16:37 schreef Patrick281 het volgende:
Hij werkt voor de dieven..![]()
Count me in... kan ik ook eens kijken of ik op een SM een bocht in Rossi stijl door kan rossenquote:Op woensdag 3 november 2004 17:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Proefrit meet doen bij een KTM dealer?
Wasquote:Op woensdag 3 november 2004 18:14 schreef PatrickM het volgende:
Ben je verzekerd via NN dan?
Kan ik ff kijken of ze nog meer geld uit je zak kunnen kloppen![]()
Goed ideequote:Op woensdag 3 november 2004 13:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo,
Postbank en Nationale Nederlanden. Waar is dat ook alweer onderdeel van?quote:Op woensdag 3 november 2004 18:20 schreef Patrick281 het volgende:
De bedoeling is om alles naar de Postbank over te sluizen, lekker makkelijk.
Bij de leeuw loopt sinds kort de levensverzekering en de doorlopende reisverzekering alweer 2 jaar.
quote:Op woensdag 3 november 2004 18:17 schreef PatrickM het volgende:
Eej, inclusief deze posts toch al weer 5 posts vandaag
quote:Op woensdag 3 november 2004 18:16 schreef PatrickM het volgende:
Count me in... kan ik ook eens kijken of ik op een SM een bocht in Rossi stijl door kan rossen![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 18:24 schreef PatrickM het volgende:Postbank en Nationale Nederlanden. Waar is dat ook alweer onderdeel van?verkapt blijf jij dan toch mijn loon betalen
![]()
quote:PatM moet trouwens ook nog steeds ff een doorlopende reisverzekering afsluiten
wel zo handig als je af en toe naar het buitenland gaat op de motor en het kost vaak net zo veel als dat je een vakantie van een week of 2 los af sluit
Ik heb het al naar het nieuwe meettopic verplaats,quote:Op woensdag 3 november 2004 18:22 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Goed idee
hoef ik dat pokke end niet in m'n eentje te rijden
quote:Op woensdag 3 november 2004 18:29 schreef PatrickM het volgende:
PatM heeft vandaag van Unive goed bericht gekregen.
Maar je kon gisteren wel tegen half 10 inloggen op de MSN .. maar verder niets meer dan dat 1'ne postje doen?quote:Op woensdag 3 november 2004 18:12 schreef PatrickM het volgende:
Tja, af en toe heb ik ook wel eens een druk leven zo nu en dan![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 18:30 schreef Rausdouwer het volgende:
Pepijn, ik heb speciaal voor jou de hele dag gewacht met posten ..[knip]
quote:We moeten zo helaas wel naar een verjaardag, dus het is van korte duur door omstandigheden. Maar niet weg gaan he. Misschien zijn we er straks weer, maar zeker morgen!!![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 16:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
ehmm ..
![]()
Ik heb nog een setje CNC gefreesde aluminium knippers van Motozoom liggen van vorige maand.
Heb geen ene verzekering via NN. Ten eerste zijn ze niet zo goedkoop met particuliere verzekeringen (zelfs niet met personeelskorting) en ten tweede vind ik het best prettig om onafhankelijk van m'n werk te blijven, en was dat dus ook van plan zo te houden.quote:Op woensdag 3 november 2004 18:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ben je geen NN?
En vervolgens heeft ie de godganzelijke tijd op afwezig gestaan (net als nu)....quote:[..]
Maar je kon gisteren wel tegen half 10 inloggen op de MSN .. maar verder niets meer dan dat 1'ne postje doen?![]()
Die zitten inmiddels een stuk rechter.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:was natuurlijk nav deze mooie jongens
![]()
[afbeelding]
Los, vast, recht, schuin…ze blijven van nogal groot formaatquote:Op donderdag 4 november 2004 08:15 schreef Patrick281 het volgende:
Die zitten inmiddels een stuk rechter.
Schuinhangen door nog steeds versleten/dolgedraaid plastic schroefje komt wat een beveiliging is bij botsingen.
Dan zal ik hem alsnog op een andere DVD fikken. Dat duurt namelijk te lang!quote:Op donderdag 4 november 2004 08:15 schreef Patrick281 het volgende:
Luc ik heb een klein stukje van Faster gezien!!
Het duurt ruim 30 seconden voordat de DVD gevonden wordt.
Na 8 minuten had ik de speler een 1.5 uur uitgezet en daarna moest ik 3 keer helemaal herladen voordat deze gevonden werdt. (3 keer een minuut tijd) Maar daar komen we wel uit dus.
Verdorie, gisteren nog op gereageerd, maar toen ging Fok ineens kapot. Ik had twee dingen door elkaar gehaald, want ik was niet echt bij gisteravond. Ik bedoelde dat ik een keer 's avonds Fok i.p.v. overdag (overdag gewoon met andere dingen bezig geweest). En even gauw 's avonds voor de verjaardag posten was speciaal voor jou Pepijn. (effe pestenquote:Op woensdag 3 november 2004 18:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ben je geen NN?
[..]
Maar je kon gisteren wel tegen half 10 inloggen op de MSN .. maar verder niets meer dan dat 1'ne postje doen?![]()
[..]![]()
![]()
[..]
![]()
Fijn dat je even waarschuwd.![]()
![]()
Toevallig ben ik er ook niet meer vanavond, want ik heb visite ..
.. dus laat ik maar even een goede gastheer zijn.![]()
Visite al even met het eten -die ik 10 minuten geleden opgedient had zit te wachten.Dus wie nog wel inlogt: tot morgen luitjes.
Zie je wel dat jij het was ?quote:Op donderdag 4 november 2004 08:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
maar toen maakte ik Fok ineens kapot.
Hoeft niet perse.quote:Op donderdag 4 november 2004 08:32 schreef ZX9R het volgende:
Dan zal ik hem alsnog op een andere DVD fikken. Dat duurt namelijk te lang!
quote:Op donderdag 4 november 2004 08:46 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik had twee dingen door elkaar gehaald, want ik was niet echt bij gisteravond.
Wiens computer was het?quote:Op donderdag 4 november 2004 08:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Zie je wel dat jij het was ?![]()
OH nee niet mijn computerquote:Op donderdag 4 november 2004 08:52 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Wiens computer was het?![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 08:46 schreef Rausdouwer het volgende:
kan misschien nog net een paar dagen voor de winterstop legaal rijden![]()
Als ik het in één keer haal dan kan het. Moet ik wel op dezelfde dag het rijbewijs ophalen, want anders kan ik het laatste weekend voor de winterstop niet meer rijden. Maar hopen dat het weer dan meezit!quote:Op donderdag 4 november 2004 09:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop het.
![]()
Ik kreeg gisteren post van een één of ander vaag computerbedrijf uit het zuiden des lands.quote:Op donderdag 4 november 2004 08:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
OH nee niet mijn computer![]()
![]()
mijn FOK wat doe je ?![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 09:04 schreef Rausdouwer het volgende:
Als ik het in één keer haal dan kan het. Moet ik wel op dezelfde dag het rijbewijs ophalen, want anders kan ik het laatste weekend voor de winterstop niet meer rijden. Maar hopen dat het weer dan meezit!
quote:Gisteren zowaar complimenten gekregen van de rij-instructeur! Daar is hij heel erg zuinig mee, maar hij vond dat ik heel goed had gereden. We moesten op de snelwegrijden en een aantal keren in- en uitvoegen op de snelweg.
quote:Op donderdag 4 november 2004 09:15 schreef Patrick281 het volgende:
Niet dankzij jouw Hoeze .. want ik heb stiekem geoefend maar ik zeg het niet..
quote:Op donderdag 4 november 2004 09:16 schreef Hoeze het volgende:
![]()
Dat vage Computer bedrijf is wel de grootste mainboard & computer spullen fabrikant van Taiwan,quote:Op donderdag 4 november 2004 09:04 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren post van een één of ander vaag computerbedrijf uit het zuiden des lands.
Ik zat me af te vragen waar dat nou weer vandaan kwam.
Totdat ik het openmaakte en er een HCC pasje en toegangskaartjes uit kwamen.
Super Mercy!!![]()
Helaas kan je met geld nog steeds een hoop.quote:Op donderdag 4 november 2004 09:25 schreef ZX9R het volgende:
Het is de laatste tijd moeilijker geworden voor importbruiden.
Zeg dat maar tegen je baas.
het is met wquote:Op donderdag 4 november 2004 09:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Het is trouwens -w.![]()
Net een leuke anekdote van de directeur.
Zijn zoon van (ik schat) 27 is al zijn hele leven vrijgezel en is nu met moeders in Egypte ..
Ik snap die jongen trouwens niet .. over 2 jaar is hij arts .. dus een domme en kansloze jongen is het niet.![]()
Gisteren liepen ze in een dorpje .. worden ze spontaan door een lokal uitgenodigt voor een bakkie thee.
Binnen 5 minuten mocht hij met de dochter des huizes trouwen.(en echt een Egyptische schoonheid)
quote:Op donderdag 4 november 2004 09:36 schreef Rausdouwer het volgende:
het is met w![]()
Ook aanmeld!quote:Op donderdag 4 november 2004 10:10 schreef Patrick281 het volgende:
Krijg net een mailtje van de chef .. klant die straks op bezoek komt heeft er een nieuw bedrijfje bij.
Betatester meldt.![]()
![]()
Nog even discussie gehad hier. Zoals jij het zegt moet het zonder -w idd, want je brengt het alsof ik het tegen hoeze zeg (niet dankzij jou!). Maar ik had het gelezen alsof jij tegen mij zei 'het is niet dankzij jouw hoeze'.quote:Op donderdag 4 november 2004 09:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Toch echt bijles in Nederlands moet krijgen onderhand.
![]()
![]()
Pappa van mij notabene een graad in Nederlands en Duits heeft.
![]()
Net benadrukt dat hij dat wel even moet melden als die man straks hier is.quote:Op donderdag 4 november 2004 10:12 schreef ZX9R het volgende:
Ook aanmeld!
Klopt dan toch, zo zag ik beide optie's/mogelijkheden ook ..quote:Op donderdag 4 november 2004 10:13 schreef Rausdouwer het volgende:
Nog even discussie gehad hier. Zoals jij het zegt moet het zonder -w idd, want je brengt het alsof ik het tegen hoeze zeg (niet dankzij jou!). Maar ik had het gelezen alsof jij tegen mij zei 'het is niet dankzij jouw hoeze'.
Ja wie weet, goed netwerken! Het kan altijd wat opleveren. Al is het maar een proefritje met heel MC Fok moterclubjequote:Op donderdag 4 november 2004 10:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Net benadrukt dat hij dat wel even moet melden als die man straks hier is.
Toch niet gebeurt ..
Maar ik heb die klant ook vrij vaak / eens in de 3 dagen -en soms 3 keer per dag aan de foon.
Dus even geduld en ik sleep er wel eens wat uit. Al is het maar een proefritje ofzo.![]()
[..]
Klopt dan toch, zo zag ik beide optie's/mogelijkheden ook ..![]()
En het was inderdaad niet zo bedoelt..
Valt weer mee dus.![]()
.. bij welke maatstaven.quote:Op donderdag 4 november 2004 10:23 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja, je Nederlands valt reuze mee![]()
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 4 november 2004 10:32 schreef Patrick281 het volgende:
Check trouwens de dealer locator van KTM .. slaat he-le-maal nergens op.![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 10:36 schreef Rausdouwer het volgende:
Pepijn, zou je echt voor zo'n KTM je BMW weg doen?
quote:Op donderdag 4 november 2004 10:36 schreef ZX9R het volgende:
Wat is daar mis mee?
Zelfs als ik Amsterdam ingeef .. dit was Rotterdam -kreeg er ook een keer Motoport uit op de 1 of andere manier.quote:Dealer search results
No results
Doen we dan een proefrit meet?quote:Op donderdag 4 november 2004 10:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dan van de zomer weer een wegracer erbij.. of KTM forever als het echt bevalt.......
[..]
Ik heb alleen maar:
[..]
Zelfs als ik Amsterdam ingeef .. dit was Rotterdam -kreeg er ook een keer Motoport uit op de 1 of andere manier.![]()
(en die waren alleen Adventure 950 dealer .... kom dan met alternatieven .. ik wil snel proefrijden!)
Zeker.quote:Op donderdag 4 november 2004 10:49 schreef Rausdouwer het volgende:
Doen we dan een proefrit meet?![]()
Zoek eens alleen op Nederland!quote:Op donderdag 4 november 2004 10:48 schreef Patrick281 het volgende:
Zelfs als ik Amsterdam ingeef .. dit was Rotterdam -kreeg er ook een keer Motoport uit op de 1 of andere manier.![]()
(en die waren alleen Adventure 950 dealer .... kom dan met alternatieven .. ik wil snel proefrijden!)
Ahem .. ik wist dat het iets simpels was ..quote:Op donderdag 4 november 2004 10:56 schreef ZX9R het volgende:
Zoek eens alleen op Nederland!
Krijg je alle dealers te zien. Zelfs, veendam, gemert etc...
quote:MX Aad
Ik had zelfs Amsterdam geprobeert .. bij zo'n grote stad moet wel een dealer zittten.quote:Zip code: [..] min. the first 2 figures)
Volgens mij is dat geen kind die daar vliegt.quote:Op donderdag 4 november 2004 11:27 schreef Rausdouwer het volgende:
Toch altijd raar om kinderen al te zien motorrijden. Het is voor hen toch al een vrij grote machine.
Zie jij jezelf al vliegen Pepijn? Is het daarom dat je zo'n KTM wil?![]()
En wat denk je bij die ik gisteren postte .. voor ¤ 775 euro .. ding met de Dakar tank.quote:Op donderdag 4 november 2004 11:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik heb ook ooit een KTM gehad,![]()
Nooit op geredenalleen in elkaar gezet en toen verkocht,
* One_Punch_Mickey meldtquote:Op donderdag 4 november 2004 10:49 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Doen we dan een proefrit meet?![]()
En dat is nog niets. Er bestaat een compleet andere wereld.quote:Op donderdag 4 november 2004 11:27 schreef Rausdouwer het volgende:
Toch altijd raar om kinderen al te zien motorrijden.
Alhoewel... volgens mij was ik toen al eigenwijsquote:Op donderdag 4 november 2004 12:13 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja ongelofelijk hoe goed ze al kunnen zijn omdat ze er op die leeftijd gewoon al helemaal voor gaan (of worden gedwongen door de ouders). Ze zijn denk ik wat minder eigenwijs op die leeftijd![]()
Vast wel,quote:Op donderdag 4 november 2004 12:13 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Alhoewel... volgens mij was ik toen al eigenwijs![]()
Daar kom je dan nog wel achter.quote:Op donderdag 4 november 2004 12:13 schreef Rausdouwer het volgende:
Ze zijn denk ik wat minder eigenwijs op die leeftijd![]()
Ik hoop eigenlijk van nietquote:Op donderdag 4 november 2004 12:21 schreef Patrick281 het volgende:
Daar kom je dan nog wel achter.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 12:28 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik hoop eigenlijk van niet![]()
Ik weet nog niet wat ik zou doen. Daar heb ik niet zo veel ervaring mee. Maar daar valt ongetwijfeld creatief mee om te gaan.quote:Op donderdag 4 november 2004 13:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vertel ..
.. ga je ze tranquilizen.
Optimisme is een groot goed.quote:Op donderdag 4 november 2004 13:11 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik weet nog niet wat ik zou doen. Daar heb ik niet zo veel ervaring mee. Maar daar valt ongetwijfeld creatief mee om te gaan.
Nou dat weet ik niet hoor. Dat gaat allemaal van de motorrijdtijd af hequote:Op donderdag 4 november 2004 13:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Optimisme is een groot goed.![]()
![]()
Maar je gaat dus wel eens fokken voor de minibike competitie.![]()
![]()
In ieder geval vanuit huis al kan werken.
quote:Op donderdag 4 november 2004 13:22 schreef Rausdouwer het volgende:
Nou dat weet ik niet hoor. Dat gaat allemaal van de motorrijdtijd af he![]()
quote:Enne fokken klinkt al gelijk als hele troepen tegelijk.
En dat vindt Mercy ergquote:Op donderdag 4 november 2004 13:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
Tja als vrouwen eenmaal de smaak te pakken krijgen.
Willen er maar 1..
.. binnen een jaar is nog 1 erbij eigenlijk wel zo leuk ..
.. binnen 1.5 jaar is een derde eigenlijk wel zo perfect ..
.. want alleen 2 jongens of 2 meisjes is ook niks..
Mercy is bij deze gewaarschuwd.![]()
Thanks for the warning matequote:Op donderdag 4 november 2004 13:40 schreef Patrick281 het volgende:
Mercy is bij deze gewaarschuwd.![]()
Jaaaa ook nog een paar micromotortjes in de schuur erbijquote:Op donderdag 4 november 2004 13:44 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
En dat vindt Mercy erg![]()
Vind ie al lang leuk denk ik. Misschien dat we dan een eigen kindermotorclubje beginnen.![]()
Daar heb je 'mates' voor. Ik ben gelijk ook gewaarschuwd. Gewoon niet met de eerste beginnen dan kan het ook niet gaan escaleren.quote:Op donderdag 4 november 2004 13:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Thanks for the warning mate![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 13:51 schreef Rausdouwer het volgende:
Daar heb je 'mates' voor. Ik ben gelijk ook gewaarschuwd. Gewoon niet met de eerste beginnen dan kan het ook niet gaan escaleren.![]()
En wat vind je van mijn antwoord.quote:Op donderdag 4 november 2004 10:36 schreef Rausdouwer het volgende:
Pepijn, zou je echt voor zo'n KTM je BMW weg doen?
Tja wij ehh dekken mekaar.quote:Op donderdag 4 november 2004 13:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
Thanks for the warning mate![]()
![]()
Micromotor in het zijspan bij Raus op schoot, de kleine achterop en weer op naar een raceweekend.quote:Op donderdag 4 november 2004 13:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
Jaaaa ook nog een paar micromotortjes in de schuur erbij![]()
Als tijdelijk wintervervoer.quote:Op donderdag 4 november 2004 13:59 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik weet nog niet zo goed wat ik van jouw (met w) antwoord moet denken. Ik ben nog aan het beredeneren waarom je toch een beemer zou inruilen voor een KTM.
* Proest *quote:Op donderdag 4 november 2004 14:16 schreef Patrick281 het volgende:
-knip-
To kick all of your asses@Zolder.
quote:Op donderdag 4 november 2004 14:16 schreef Patrick281 het volgende:
nattedroom verhaal over snelste zijn op zolder![]()
![]()
![]()
Moet je mij eens uitleggen wat daar zo vreemd aan is.quote:Op donderdag 4 november 2004 14:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
begrijp ik je nu goed je ga er straks 2 motoren op nahouden ?![]()
Idd .. motorscoot en Bimota leefden ook perfect naast elkaar.quote:Op donderdag 4 november 2004 14:30 schreef ZX9R het volgende:
Moet je mij eens uitleggen wat daar zo vreemd aan is.![]()
ik vind het niet vreemd maar Pep is soms niet te volgen dus vandaar dat ik het vraagquote:Op donderdag 4 november 2004 14:30 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Moet je mij eens uitleggen wat daar zo vreemd aan is.![]()
Dat valt best mee .. toch?quote:Op donderdag 4 november 2004 14:21 schreef ZX9R het volgende:
kappen met die edits!
quote:Op donderdag 4 november 2004 14:35 schreef Mercy_symbol het volgende:ik vind het niet vreemd maar Pep is soms niet te volgen dus vandaar dat ik het vraag![]()
En de kosten zijn het niet van zo'n KTM ..quote:Op donderdag 4 november 2004 14:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
begrijp ik je nu goed je ga er straks 2 motoren op nahouden ?![]()
Ja vind ik zelf wel, maar weet dat er mensen zijn die nog niet zo vooruitstrevend kunnen denken als mijquote:Op donderdag 4 november 2004 14:50 schreef Patrick281 het volgende:
Gelukkig ben jij altijd 100% helder.
![]()
![]()
[..]
Goed om te weten waar ik iemand moet aanspreken bij eventuele verdere calamiteiten van dit zootje ongeregeld hier.quote:Op donderdag 4 november 2004 15:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Het bevalt goed hier op de afdeling.
Dan moet je wel eerst lid zijn van de clubquote:Op donderdag 4 november 2004 16:28 schreef Hoeze het volgende:
[..]
Goed om te weten waar ik iemand moet aanspreken bij eventuele verdere calamiteiten van dit zootje ongeregeld hier.![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 16:28 schreef Hoeze het volgende:
Goed om te weten waar ik iemand moet aanspreken bij eventuele verdere calamiteiten van dit zootje ongeregeld hier.![]()
Leer jij nou maar eerst dat je ook kan telefoneren met CBR,quote:Op donderdag 4 november 2004 16:28 schreef Hoeze het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 november 2004 16:35 schreef Rausdouwer het volgende:
Dan moet je wel eerst lid zijn van de club![]()
Precies, ik ben voor ongelijke rechten tussen man en vrouw in het verkeer.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:was jij niet die beruchte motorrijlesschool uit Den Bosch
![]()
? hey ketel…je ziet zwart!
![]()
Autostrand in Oostvoorne?quote:Op donderdag 4 november 2004 11:53 schreef Patrick281 het volgende:
Als ik zo'n ding heb dan ga ik wel een keertje naar het strand.
Er is hier een "auto"strand waar regelmatig 4x4 wagens aan het ploegen zijn.
Die Bulldog van hem ??quote:Op donderdag 4 november 2004 16:45 schreef Rausdouwer het volgende:
streetfightâh motor?????????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |