Slap om je er nu zo goedkoop uit te willen praten.quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:59 schreef Keios het volgende:
[..]
Maar nee, ge snapt het niet. Ik weet dat Nederlanders altijd in hun kont gebeten zijn als we ze hollanders noemen dus doe ik het expres. Holland is alleen maar een provincie, ... toch?
Hoe kan je nu zeggen dat je A'pen lelijk vindt, terwijl je de stad niet goed kent?? Antwerpen is helemàààl niet lelijk. A'pen is vandaag misschien wel één grote bouwwerf (heraanleg Leien, centraal station, astridplein, justitiepaleis,....) maar eens dit alles af zal zijn, zal de stad nog mooier zijn. A'pen is gewoon de hipste stad van Vlaanderen. En ja, Antwerpenaren zijn een beetje arrogant, of beter: zelfverzekerd en assertief. En daar is NIKS mis mee.quote:Op maandag 8 november 2004 18:06 schreef Keios het volgende:
[..]
Ik vind A'pen ook een hele lelijke stad maar ik ken de stad dan ook niet goed. (Dat antwerpenaren onuitstaanbaar en super arrogant zijn, dat weet ik dan weer wel)
Waarom zou ik mezelf tegenspreken? Of ben ik misschien zo dom zoals elke Belg? Je moet "een steek onder water" eens opzoeken.quote:Op maandag 8 november 2004 18:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Slap om je er nu zo goedkoop uit te willen praten.
Moet jou toch niet vreemd in de oren klinken ? Jullie kunnen niet eens beslissen wat je moet spreken, Nederlands, Frans, of Duits.quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:59 schreef misteriks het volgende:
ha !
de "nederlander" zit met onderlinge verdeeldheid![]()
da's tot hiertoe het enige dat ik qua "in-de-spiegel-kijken" ondertussen kan onderscheiden...![]()
![]()
Zeik niet man.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:37 schreef __droogkloot__ het volgende:
Nederlanders zijn over het algemeen arrogant, pinnerig en grote zeikerds.
inkaderenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:10 schreef jewelsophie het volgende:
Maar in godsnaam jullie hebben geen stijl!
Oh god, daar gaan we weer, waar halen mensen die onzin toch vandaan ? Wij kijken tegen Duitsers op volgens jou ? Ik geloof dat het eerder andersom is. De enige reden waarom wij een hekel aan Duitsers zouden hebben, is exact dezelfde reden waarom bijna alle Europeanen een hekel aan ze hebben, omdat ze zich nogal eens als smerige oorlogszuchtige varkens gedragen hebben in het verleden, en mensen vergeten niet zo snel. Duitsers hebben het er trouwens altijd over dat Nederlanders veel "lockerer" zijn dan zij, en dat dat een eigenschap is die ze zelf graag zouden hebben. Duitsers kopen zich helemaal suf aan Nderlandse muziek, en contracteren de ene Nederlandse presentator/presentatrice na de andere, en sportief gezien kunnen we ook makkekijk met ze meekomen, ondanks dat ze 5 keer zoveel mensen hebben om uit t putten. En laten we het alsjeblieft niet over voetbal hebben, want daarin zijn we al meer dan 15 jaar hun meerdere.quote:Op woensdag 3 november 2004 13:37 schreef lone_wolf het volgende:
hmmm mi het grotebroer complex Nederland haat duitsland omdat duitsland in alles beter en groter is....soort vage jalouzie...Belgie heeft dat met Nederland.
En bij exp. Robinson valt het me ook op dat Belgen veel nationalistischer zijn dan Nederlanders. Belgie laten het "belgisch belang" preveleren en Nederlanders zijn individueler in hun benadering.... vind ik...
K-3 fan zeker ?quote:
En bedankt hé!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:10 schreef jewelsophie het volgende: Maar in godsnaam jullie hebben geen stijl!
ik word als Limburger godverdomme ook aangesproken als Hollander door de Belgen... heb met die hetze nooit iets te maken gehadquote:Op maandag 1 november 2004 22:29 schreef Pistol_Pete het volgende:
die hekel hebben ze alleen maar aan hollanders. In Limburg zit je veilig
Gek is dat, en hier vinden ze jullie juist reserve belgen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
ik word als Limburger godverdomme ook aangesproken als Hollander door de Belgen... heb met die hetze nooit iets te maken gehad![]()
ja, terwijl we reserveDuitsers zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gek is dat, en hier vinden ze jullie juist reserve belgen.![]()
* Zuid-Hollander meldtquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |