Dacht jij ook dat Louis er lang zou zitten? Ik in ieder geval niet.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:41 schreef methodmich het volgende:
Ach ja, wie is dat wel? Iedereen dacht het van Louis, je ziet het..
Nog beter, net zoals Hiddink bij PSV.quote:Op donderdag 4 november 2004 17:10 schreef tong80 het volgende:
Youri Mulder noemde hem gisteren ook als eventuele coach van Ajax.
dan maar tegen Panama hequote:Beenhakker debuteert met pijnlijk verlies
11/5/2005 10:56
De eerste interland van Trinidad en Tobago onder Leo Beenhakker leverde een pijnlijke nederlaag op. Zijn Soca Warriors gingen met 2-0 ten onder tegen een plaatselijke club.
De Soca Warriors, die acteerden zonder de overzeese internationals, gingen ten onder tegen North East Stars. In tegenstelling tot de kampioen van Trinidad en Tobago liet de nationale ploeg weinig indruk achter. Kendall Jagdeosingh en Kayode McKinnon bezorgden Beenhakker een slecht debuut als bondscoach.
'Het verschil was dat het voor ons een trainingswedstrijd was en voor onze tegenstander, met alle respect, meer een WK-finale. Ze versloegen ons dus met een gezonde dosis agressie', zei Beenhakker na afloop. 'Het was een leerzaam duel.'
De nieuwbakken bondscoach maakte zich niet al te druk over het resultaat. 'Voor de wedstrijd had ik nog veel vragen. De manier waarop verschillende spelers zich hebben laten zien heeft mij veel antwoorden opgeleverd.'
Beenhakker is bezig met de voorbereidingen op het vervolg van de WK-kwalificatie. Op 4 juni wacht Panama. De Nederlander is in afwachting van de overzeese internationals, waarvan hij er 23 heeft opgeroepen.
http://www.vi.nl
Terug naar zijn jeugdliefde Ajax, of Feyenoord, of .......quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Waar zal hij gaan doen na dit avontuur
Wat zegt Uquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:52 schreef tong80 het volgende:
Die hebben geen schijn van kans tegen Mexico en The USA.
Ja idd.quote:Op woensdag 16 november 2005 20:42 schreef OnlineGokker het volgende:
Geweldig dat hij het onmogelijke mogelijk heeft gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |