abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23437441

ik zag precies het zelfde op tv dat gevecht met zijn kaak/skin en zijn wang ging als een gek te keer zo snel het was..
(sort of zenuwtrek)

geen idee hoor en anders zal het wel z'n facelift zijn waar hij last van heeft.
who knowes.

deze site is al eerder geplaatst door iemand anders

http://www.thewatcherfiles.com/clinton-shapeshift.htm
pi_23437847
Michael Rothschild (http://www.princeton.edu/pr/pictures/l-r/rothschild/rothschild-pre.jpg), de eerste hit als je images zoekt met als keyword Rothschild op google.

Je gaat mij niet vertellen dat hij GEEN familie van Bush is
Senatus Populus Que Romanus
pi_23438391
allebei de zelfde rotkop.
geen idee..
misschien hun ogen die relatief dicht bij elkaar staan..(bad)
  zaterdag 20 november 2004 @ 19:28:39 #179
101909 CrackerJack
the truth shall set you free
pi_23452395
Gesteld dat deze personen echt zouden kunnen shapeshiften, en dus geen mensen zijn, waarom gaan ze dan ook dood als ze, zeg, 80 of 90 jaar zijn?
En: wanneer gaat het allemaal openbaar worden dan, want er moet toch een soort van doel zijn wat nagestreeft wordt?
pi_23456249
Zo, nog even maybe onzin voor de één of interessant gedoe voor de ander..
jaaaaa, het is interessaaaaaant...geef het ons.
ok

The world is of course completely controlled by a select few who belong to a small, faceless tribe of lizards capable of morphing into human form. Or, maybe not. Regardless, there's an evil wind that, now and then, washes over a designer's artboard and magically transforms mere circles and triangles into minions of nasty ancient cultures and darkly grinning despots. It is also quite possible that there is an ancient brotherhood of logo designers who've been propagating these symbols upon unwitting corporate and political leaders for thousands of years for their own insidious pleasure. You decide...

logos, icons, and symbology.

http://www.jeffhalmos.com/identity/relegations/report1.html
  zaterdag 20 november 2004 @ 22:37:36 #181
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_23457039
Humor
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_23457756
jammer, is het toch nog een cut en paste draadje geworden...

En wat betreft die foto's van Bush en Clinton: er is mij inderdaad tijdens speeches op tv weleens die ribbels op hun wangen opgevallen, maar dat zijn inderdaad niets anders dan gewone, redelijk ontwikkelde mannelijke kaakspieren.

Je zou je beter kunnen afvragen waarom die mannen op dat moment zo stonden te knarsetanden, als je het mij vraagt...
Remember the famous men, who had to fall to rise again.
They pick themselves up, dust themselves off
and start all over again.
(And the famous women 2, ofcourse)
  zaterdag 27 november 2004 @ 23:35:30 #183
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_23619070
Interessant interview met Arizona Wilder waarin ze verteld over de illuminati en reptilians
(56 min)

Qotes uit het interview

"The plan is to take down the United States"
"The Cold War was a smokescreen"
"The plan is a massive population reduction, so only the people with a certain bloodline will survive"
"There will be no borders between the US and Canada and Mexico."
"The illuminati are everywhere, countries are not important"
"There will be more wars, deseases and other things till the plan is forfilled"

http://radio.atlantisrisi(...)6_Arizona_Wilder.ram

[ Bericht 22% gewijzigd door Aurora025 op 28-11-2004 00:21:45 ]
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  woensdag 1 december 2004 @ 12:51:11 #185
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_23691712
David icke's reptilian verhaal is pure disinformatie, de mensheid is heel goed in staat en slecht genoeg om zelf de boel te verneuken, daar hebben we geen "anderen" voor nodig.
daar je toevlucht in nemen getuigt van een naief geloof in de goedheid van de mens.
voor alle duidelijkheid, goede mensen ( Ghandi, Martin luther king ) zijn een uitzondering van ongeveer 1 op 3 miljard

wat icke doet is stukjes informatie verzamelen die op zich best interessant kunnen zijn maar wat hij vervolgens in het belachelijke trekt door het te linken naar shapeshiftende reptielen en zodoende de waarde van de gegeven informatie ontkracht en de lezers probeert af te leiden van de werkelijk verantwoordelijke groep en de factor die hun bind.
waarom zou DAVID dat toch doen...

bovendien , als buitenaardse reptielen duizenden jaren nodig hebben om hun plannen uiit te voeren dan zijn het toch behoorlijke prutsers.
Juist het geexperimenteer en het regelmatig falen bewijst dat het gewoon mensen werk is..

verder is het gewoon typisch menselijk gedrag projecteren op iets anders.
dat wij nou graag eieren, gebraden kuikens en lamsvlees eten, betekend niet dat buitenaardsen onze kinderen als delicatesse zien.
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  woensdag 1 december 2004 @ 13:09:03 #186
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_23692096
ongelofelijk waar mensen allemaal een complot in zien...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_23700574
Ik vind die link tussen de illuminati en de vermeende buitenaardse reptillians maar uiterst discutabel. Als ze überhaupt al zouden bestaan, waarom zou de illuminati de macht met hun willen delen?
  donderdag 2 december 2004 @ 01:35:37 #188
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_23705841
Interessant interview met Fritz Springmeier, auteur van Blood lines of the Illuminati en Holy Blood, Holy Grail.
http://www.mindcontrolforums.com/radio/ckln21.htm

[ Bericht 1% gewijzigd door Aurora025 op 02-12-2004 01:45:07 ]
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_23752808
quote:
Op donderdag 2 december 2004 09:09 schreef Nynex het volgende:
http://uk.news.yahoo.com/041118/17/f6ul5.html

Interessante quote van prins Charles ;D

http://uk.news.yahoo.com/041118/17/f6ul5.html

(de link bovenaan werkt niet (?))
Maw. als je niet de goeie genetics heb, kan je 't vergeten ;P

Je bedoelt dit artikel.
Prince of Wales's concerns about genetically-engineered foods

http://news.bbc.co.uk/1/hi/health/background_briefings/food_safety/108630.stm

Hier nog wel een leuk verhaal.

http://www.reptilianagenda.com/cont/co121099f.html

Some reflections on the industrial alignment of UK bio-science

http://members.tripod.com/~ngin/articleBurke.htm

You laugh at me because I am different,I laugh at you as you are all the same.
  zaterdag 4 december 2004 @ 04:55:54 #191
94904 ExtremeKnowledge
Liberté, égalité, fraternité
pi_23753191
Ik kom even mijn inbreng geven (uiteraard).

De reden voor de wereldwijde exxodus, gaat om de compatibiliteit met deze wezens.. men moet kunnen "breeden" met de bloedlijn.

Volgens de Illuminati, zijn arische bloedlijnen de meest pure om mee te mixen.

Wat betreft David Icke, ik heb de video gezien, met arizona wilder.. Arizona Wilder was aanwezig bij de rituelen van deze hooggeplaatste personen.

Zij is gehersenspoeld, en heeft alle herinneringen nu eindelijk weer op een rijtje.. vandaar het interview.

Het lijkt allemaal sterk, heel erg sterk.. maar soms is juist het meest onwaarschijnlijke waar..
En als je goed nadenkt zie je het al in de huidige religies.

Demonen( duivelachtigen), door zulus Chitauli genoemd, die leven in de 4 dimensie.. worden vaak naar voren gehaald
De Mayas, Olteken, Afrikanen, Aboriginals, Aztheken spreken van de Annunaki.. het volk van nibiru. Die deze zogenaamde Chitauli creeerden om werelden te bezetten.
Zij zijn uiteindelijk verslagen door de Ridders van het Heldere licht, waaronder mensen als Jezus Christus, Boeddha, Lord Pacal.. en Lord Krishna.
Afkomstig van Sirius

Ik ben er van overtuigd, dat de illuminati groepering deze religie ook aanhangt.
You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.
  zaterdag 4 december 2004 @ 05:10:47 #192
94904 ExtremeKnowledge
Liberté, égalité, fraternité
pi_23753200
Sign even de petitie allemaal, die naar het US congres gaat.

http://www.petitiononline.com/stopnwo/petition.html

Gewoon als backup
You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.
pi_23756157
Eigenlijk slaat het nergens op.
deze illuminatie meneertjes (en die paar vrouwtjes) ,koningshuisjes,reptieltjes zijn duiveltjes gedoe aanhangers.
haha..eh, ach het zal wel.
het maakt uiteindelijk geen bips uit.
je kan een aanhanger van duivels gedoe zijn, of je bent aanhanger van een grasprietje,stoeptegel, mosterdzaadje of whatever.
het heeft allemaal hetzelfde effect/kracht..
wat dacht je wat een kracht het geloof in bv een grassprietje heeft...
je moet het wel echt geloven dus met volle overtuiging en niet doen alsof..(je zieltje kan je niet in de maling nemen)
edit: "weten"/vertrouwen . het kost geen 'moeite' {meer}
uiteindelijk is het allemaal GOD waar je in geloofd
quote:
Ik ben er van overtuigd, dat de illuminati groepering deze religie ook aanhangt.
wat ik hierboven schrijf, daar ben ik van overtuigd.

zo nu eerst een hosti met lekkere rode wijn nuttigen.
ik heb trek en dorst.
kom op priester "met je bek".
ik kan wel een paard op.

[ Bericht 1% gewijzigd door JoZzephus op 04-12-2004 22:10:50 ]
pi_23815346
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 23:35 schreef Aurora025 het volgende:
Interessant interview met Arizona Wilder waarin ze verteld over de illuminati en reptilians
(56 min)

Qotes uit het interview

"The plan is to take down the United States"
"The Cold War was a smokescreen"
"The plan is a massive population reduction, so only the people with a certain bloodline will survive"
"There will be no borders between the US and Canada and Mexico."
"The illuminati are everywhere, countries are not important"
"There will be more wars, deseases and other things till the plan is forfilled"

http://radio.atlantisrisi(...)6_Arizona_Wilder.ram
http://radio.atlantisrisi(...)rizona_Wilder_56k.rm

Dit kan ook.
Rechtstreeks downloaden.

You laugh at me because I am different,I laugh at you as you are all the same.
  vrijdag 10 december 2004 @ 15:05:29 #195
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_23879237
Naar twee dagen 8 uur lezen per dag vind ik dit zeer mooie informatie.
Ik ben iemand die alle meningen waarderen ( tja als de meeste mijn gevoelens lezen verklaren ze mij ook gek precogs ect)

Hoe sommige van jullie praten vind ik buitegewoon mooi behalve dan die mensen die altijd de k*t nederlander uithangen die niks wil aannemen.

Hoe ik me voel over dit onderwerp.
Tis nogal een mooi systeem als het klopt van die reptilians
Heb gistere thuis even gezocht op alleen 2012 en wat nu rare is je ziet totaal niks in de eerst paar pagina's dat ook maar verwijst naar de reptilian theorie maar wel naar de maya theorie.
Terwijl in sommige toch echt wel dit getal wordt genoemd ( conspiracy om info niet te makkelijk te vinden te maken ?)

Tis moeilijk te geloven maar ondanks dat velen zeggen dat er geen feiten zijn.
Waarom zijn er dan zoveel series die er over gaan foto's hoe ze precies uitzien van het verleden van stammen die nooit van elkaar gehoord hebben.

Of al die signalen om ons heen van logo's van grote instanties.
* depax gaat het microsoft logo eens onderzoeken en de oorlellen van Billy

nee serieus ik geloof hier voor een redelijk groot deel in.
maar we weten het pas zeker in 2012

Wat ik me nu afvraag als je nu een reptilian bent maar je weet dat nog niet verander je dan mee of weten alle reptilians het van elkaar ?

Ook hoe kunnen ze dan met ons communiceren ? je maakt me niet wijs dat die amerikaanse hoofden stiekem allemaal nederlands spreken en 200+ andere talen.
Hoe communiceren ze zelf?
Over welke hoeveelheden reptilians spreken we?
ze planten zich voort door hun voeten als ik het goed lees ?

Hoe is het bewezen dat altijd die prominenten reptilians zijn of in iedergeval gediende.

In plaats van ruzien zouden we er allemaal in moeten geloven. Ook al doe je het niet.
Zodat we er wat tegen kunnen doen als het echt zo is.
Lijkt me slimmer dan dat we er achterkomen dat wel zo is.
Zelfde als w2k die ging komen maar opgelost werd door patches en ook geen ramp veroorzaakte.

Remember:
Voorkomen is beter dan genezen ( en zal in dit geval ook niet lukken)
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_23879416
quote:
In plaats van ruzien zouden we er allemaal in moeten geloven. Ook al doe je het niet.
Zodat we er wat tegen kunnen doen als het echt zo is.
Lijkt me slimmer dan dat we er achterkomen dat wel zo is.
Zelfde als w2k die ging komen maar opgelost werd door patches en ook geen ramp veroorzaakte.

Remember:
Voorkomen is beter dan genezen ( en zal in dit geval ook niet lukken)

geloof je ook in God dan?.. en in Allah?.. en Boedah?..want oooohw jonge..als je dat niet doet en het mocht toch eens waar zijn...dan bij jij mooi de sjaak..
  vrijdag 10 december 2004 @ 15:18:39 #197
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_23879509
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 15:13 schreef nikao het volgende:

[..]

geloof je ook in God dan?.. en in Allah?.. en Boedah?..want oooohw jonge..als je dat niet doet en het mocht toch eens waar zijn...dan bij jij mooi de sjaak..
beetje domme reactie dit als je niets beter dan zeg je maar niks.
god allah ect zal niet zorgen voor de vernietiging van ons als het echt is.

ga ofzo.
pi_23879749
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 15:18 schreef depax het volgende:

[..]

beetje domme reactie dit als je niets beter dan zeg je maar niks.
god allah ect zal niet zorgen voor de vernietiging van ons als het echt is.

ga ofzo.
uhm.. als je niet in God gelooft kom je toch echt in de hel volgens de gelovigen... wil je dat niet voorkomen?..

kom op zeg..als dit een domme reactie is.. van wat voor niveau is jouw argument dan dat je het maar moet gaan geloven uit voorzorg.

ga je me dan ook maar geloven als ik zeg dat koningin beatrix eigenlijk een angry ongestelde koala is die van plan is om alle Fok! users op te gaan eten.... ?
  vrijdag 10 december 2004 @ 17:30:18 #199
101909 CrackerJack
the truth shall set you free
pi_23882426
Terry Wogan zal er ook wel een zijn aan zijn enorme flappen te zien:

Zou het dan toch niet waar zijn, dat het enige wat nog groeit als je ouder wordt, je oren (en lellen) zijn?
  zaterdag 11 december 2004 @ 14:30:21 #200
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_23898118
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 15:31 schreef nikao het volgende:

[..]

uhm.. als je niet in God gelooft kom je toch echt in de hel volgens de gelovigen... wil je dat niet voorkomen?..
Met verschil dat dit nog gebeurd als je nog leeft en de hel als je dood bent.
Toch een groot verschil in mijn ogen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')