Naar twee dagen 8 uur lezen per dag vind ik dit zeer mooie informatie.
Ik ben iemand die alle meningen waarderen ( tja als de meeste mijn gevoelens lezen verklaren ze mij ook gek precogs ect)
Hoe sommige van jullie praten vind ik buitegewoon mooi behalve dan die mensen die altijd de k*t nederlander uithangen die niks wil aannemen.
Hoe ik me voel over dit onderwerp.
Tis nogal een mooi systeem als het klopt van die reptilians
Heb gistere thuis even gezocht op alleen 2012 en wat nu rare is je ziet totaal niks in de eerst paar pagina's dat ook maar verwijst naar de reptilian theorie maar wel naar de maya theorie.
Terwijl in sommige toch echt wel dit getal wordt genoemd ( conspiracy om info niet te makkelijk te vinden te maken ?)
Tis moeilijk te geloven maar ondanks dat velen zeggen dat er geen feiten zijn.
Waarom zijn er dan zoveel series die er over gaan foto's hoe ze precies uitzien van het verleden van stammen die nooit van elkaar gehoord hebben.
Of al die signalen om ons heen van logo's van grote instanties.
* depax gaat het microsoft logo eens onderzoeken en de oorlellen van Billy ![]()
nee serieus ik geloof hier voor een redelijk groot deel in.
maar we weten het pas zeker in 2012
Wat ik me nu afvraag als je nu een reptilian bent maar je weet dat nog niet verander je dan mee of weten alle reptilians het van elkaar ?
Ook hoe kunnen ze dan met ons communiceren ? je maakt me niet wijs dat die amerikaanse hoofden stiekem allemaal nederlands spreken en 200+ andere talen.
Hoe communiceren ze zelf?
Over welke hoeveelheden reptilians spreken we?
ze planten zich voort door hun voeten als ik het goed lees ?
Hoe is het bewezen dat altijd die prominenten reptilians zijn of in iedergeval gediende.
In plaats van ruzien zouden we er allemaal in moeten geloven. Ook al doe je het niet.
Zodat we er wat tegen kunnen doen als het echt zo is.
Lijkt me slimmer dan dat we er achterkomen dat wel zo is.
Zelfde als w2k die ging komen maar opgelost werd door patches en ook geen ramp veroorzaakte.
Remember:
Voorkomen is beter dan genezen ( en zal in dit geval ook niet lukken)
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.