abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23370869
Let ook even op Madame Rice haar extreme grote oorlellen.Dat is een van de kenmerken van de bloedlijnen.

Ga nou niet gelijk denken van oh mijn buurman heb ze ook dus hij is een raptoid nee! zo werk het niet.Je buurman kan best bloedlijn zijn, maar de prisonwarders of the fourth dimention heb hem gewoon nu even niet nodig.

Een ander kenmerk is de kinnebak of het centebekske ook wel de haburgsche kin genoemd en natuurlijk vooral bij ouderdom goed te zien de enorme hoeveelheid huid onder de kin die er als een soort tweede kin bij bungelt denk maar aan een leguaan.
pi_23373193
quote:
Op woensdag 17 november 2004 09:09 schreef dodeca het volgende:
Let ook even op Madame Rice haar extreme grote oorlellen.Dat is een van de kenmerken van de bloedlijnen.

Ga nou niet gelijk denken van oh mijn buurman heb ze ook dus hij is een raptoid nee! zo werk het niet.
nee ik denk heej die zijn even groot als die van mij
en anders helpen de oorbellen die zij draagt ook wel om de oorlellen groter te krijgen.
quote:
Je buurman kan best bloedlijn zijn, maar de prisonwarders of the fourth dimention heb hem gewoon nu even niet nodig.
oftewel eigenlijk zegt het niks
quote:
Een ander kenmerk is de kinnebak of het centebekske ook wel de haburgsche kin genoemd en natuurlijk vooral bij ouderdom goed te zien de enorme hoeveelheid huid onder de kin die er als een soort tweede kin bij bungelt denk maar aan een leguaan.
mischien komt dit omdat bij oude mensen de huid niet meer zo soepel is
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_23374290
quote:

Ga nou niet gelijk denken van oh mijn buurman heb ze ook dus hij is een raptoid nee! zo werk het niet.Je buurman kan best bloedlijn zijn, maar de prisonwarders of the fourth dimention heb hem gewoon nu even niet nodig.

oh god.... Prima voorbeeld van aanwijzingen zoeken terwijl je eigenlijk geen enkel punt hebt..

Grote oorlellen zijn een van de kenmerken van reptilians.. (weinig echte reptielen in de dierenwereld met oorlellen, maar dat terzijde), maar als je buurman ze ook heeft, dan hoeft dat niet te zeggen, want hij is nog niet opgeroepen voor reptilian-dienst... Met andere woorden, als het uitkomt is het een aanwijzing, maar het hoeft niet....

En dan ook nog zeggen dat slappe huid onder de nek een aanwijzing is... Ja, van ouderdom ja...

En waarom wordt slappe huid onder de kin wel vergeleken met fysieke kenmerken van een bestaande reptiel, in jouw geval een leguaan, maar zie je oorlellen dan weer niet terug in de reptielen wereld???
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_23376512
I'm not claiming these people weren't 100% human at one time, what I am saying is that they invited the control and bodily takeover of Reptilians through blood drinking and rituals and now can be bodily overtaken by them or possessed against or within their own will.

*please keep in mind, we all have the ability to see these humans/reptilians for what they are and how they really are. Just pray for God to reveal it to you. Being a reptilian is something that must be activated through drinking blood and ritual among those who possess the serpent dna. Not all those who possess this dna are reptilian. Reptilians in human form are also called shapeshifters and can go between looking human one second, and a lizard-like reptilian the next.

Notable Reptilians: George Bush Sr., George Bush Jr., Richard Cheney, Al Gore, Colin Powell, Queen Elizabeth and all 4 sons including Prince Charles and Prince Andrew

President Bush's Cabinet
Cabinet Positions & Cabinet Officials

Attorney General John Ashcroft -- High order Reptilian

Defense Secretary Donald Rumsfeld -- High Order Reptilian

Health and Human Services Secretary Tommy Thompson-High Order Reptilian

Interior Secretary Gale Norton -- Alien controlled

Secretary of State Colin Powell --Reptilian of the Highest Order

Treasury Secretary Paul O'Neill -- Reptilian

President Bush's Advisors

White House Chief of Staff Andrew Card
Director of the Office of Management and Budget
Mitch Daniels -- Alien controlled
National Security Advisor Condoleezza Rice --Alien --other type

http://www.thewatcherfiles.com/exposing_reptilians.htm

http://www.thewatcherfiles.com/

nog meer pest beesten

[ Bericht 3% gewijzigd door JoZzephus op 17-11-2004 23:35:45 ]
pi_23376837
quote:
Op woensdag 17 november 2004 14:02 schreef JoZzephus het volgende:
[...]
nog meer pest beesten

en weer een lange lijst zonder ook maar 1 greintje bewijs of aanwijzing...

Over bewijs zeggenze:
quote:
please keep in mind, we all have the ability to see these humans/reptilians for what they are and how they really are. Just pray for God to reveal it to you.

En volg je de link over rituelen, dan kom je (uiteraard) wseer op een site van Icke uit, met onder andere de volgende quotes:
quote:
These reptilians and their allies have corrupted Earth DNA with their own and this genetic infiltration lies dormant until it is activated by the vibrational fields generated by the Illuminati secret society rituals, and others in the public eye like the carefully designed coronations and official ceremonies of many kinds, including even the UK State Opening of Parliament and certainly those of the various religions.
quote:
.S. Apparently, this DNA infiltration is known within the inner circles of the British royal family as the "family disease". They are actually in fear of it because they know that once it is activated they will be taken over. But of course they are caught in a world of constant ritual and ceremony designed specifically to activate their possession. It is catch 22. Without the ritual they cannot be the royal family, but with the ritual they are activated and possessed. The thought and emotional processes of the UK's Queen Mother are not those of Elizabeth Bowes-Lyon, the little girl officially born into that body 101 years ago. They are controlled by the reptilian entity or entities, which possessed her after the hybrid DNA activation.
Wat voor bewijs hebben ze om deze, zeer ver gaande, conclusies te ondersteunen?
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_23377090
quote:
Op woensdag 17 november 2004 14:02 schreef JoZzephus het volgende:
I'm not claiming these people weren't 100% human at one time, what I am saying is that they invited the control and bodily takeover of Reptilians through blood drinking and rituals and now can be bodily overtaken by them or possessed against or within their own will.

*please keep in mind, we all have the ability to see these humans/reptilians for what they are and how they really are. Just pray for God to reveal it to you. Being a reptilian is something that must be activated through drinking blood and ritual among those who possess the serpent dna. Not all those who possess this dna are reptilian. Reptilians in human form are also called shapeshifters and can go between looking human one second, and a lizard-like reptilian the next.
ik ken een aantal mensen die bloed drinken als hobby hebben maar verder heb ik nooit vreemde dingen aan hun opgemerkt
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_23380028
Op woensdag 17 november 2004 14:15 schreef The_stranger het volgende:
quote:
Over bewijs zeggenze:
[..]

quote:
[Wat voor bewijs hebben ze om deze, zeer ver gaande, conclusies te ondersteunen?
ja dag, ik zit niet in de rechtzaal. (en al zat ik er wel moet ik altijd lachen om die gekke apepakjes, respect voor de officiertjes hihi)
wat voor bewijs wil je hebben dan?
moeten de "meneertjes en mevrouwtjes die het zo goed met ons voor hebben" het gewoon bekennen of moeten ze hun schubjes laten zien?
en wanneer je nu het bewijs hebt wat dan? stort dan je wereld in of ga je er dan wat tegen doen?..
ik bedoel eigenlijk..so what "bewijs".
zodra je bewijs hebt wordt het toch wel (weer) ontkent of in de doofpot gestopt via krantjes en media...
" thé internet rules"
iedereen lult maar uit zijn nek wat je leest op het net bedoel je eigenlijk want er is geen bewijs..
whatever, maar je vindt het toch wel interessant anders lees je deze reptilian crap allemaal niet
quote:
en weer een lange lijst zonder ook maar 1 greintje bewijs of aanwijzing...
Laten we naar de US gaan en dan gaan we er ééntje vangen…(bv Bush)
Dan gaan we loten wie zijn kop er af mag schieten om te zien wat daar allemaal voor lekkers in zit ok?

pi_23380743
quote:
Op woensdag 17 november 2004 16:17 schreef JoZzephus het volgende:
Op woensdag 17 november 2004 14:15 schreef The_stranger het volgende:
[..]

[..]
wat voor bewijs wil je hebben dan?
moeten de "meneertjes en mevrouwtjes die het zo goed met ons voor hebben" het gewoon bekennen of moeten ze hun schubjes laten zien?
en wanneer je nu het bewijs hebt wat dan? stort dan je wereld in of ga je er dan wat tegen doen?..
Een lijk bijvoorbeeld...
Als het DNA veranderd is, zou dat zeker bij een autopsie te zien moeten zijn...

Toegegeven, een lijk is wat moeilijk te bemachtegen, maar wat dacht je van DNA materiaal?? Als er werkelijk zoveel mensen op de hoogte zijn van de reptilians, dan is er echt wel iemand die DNA kan bemachtigen.. Vergelijken met een 100% mens en klaar is kees...

En als er echt zoveel reptilen rond lopen, en daar is blijkbaar al heel veel over bekend, waarom zijn er geen video beelden, foto's?? (en kom niet aan met vage tv beelden, waar een vage vlek/schaduw te zien is, ik wil duidelijke 4 megapixel beelden.. )
quote:
ik bedoel eigenlijk..so what "bewijs".
zodra je bewijs hebt wordt het toch wel (weer) ontkent of in de doofpot gestopt via krantjes en media...
" thé internet rules"
Onzin... er staat zoveel op het internet, over zoveel "geheime" onderwerpen, de media heeft de kracht niet meer om dingen in de doofpot te stoppen... Het zal niet op het 6-uur nieuws komen misschien, maar als het werkelijk zo is en er zijn werkelijk duidelijke bewijzen/aanwijzingen, dan staat het binnen een etmaal bij 100.000'den pagina's bovenaan...
quote:
iedereen lult maar uit zijn nek wat je leest op het net bedoel je eigenlijk want er is geen bewijs..
whatever, maar je vindt het toch wel interessant anders lees je deze reptilian crap allemaal niet
[..]
Ik denk dat in dit geval iedereen meer of minder uit zijn nek lult ja.. (om jouw term te gebruiken..)..
Maar iklas vroeger ook Wipneus en Pim... vermakelijk leesvoer, maar geloven deed ik het niet... Met reptilians hetzelfde...
quote:
Laten we naar de US gaan en dan gaan we er ééntje vangen…(bv Bush)
Dan gaan we loten wie zijn kop er af mag schieten om te zien wat daar allemaal voor lekkers in zit ok?
Zoals ik al zij, als er echt zoveel mensen op de hoogte zijn, dan zijn er makkelijkere manieren om DNA te bemachtigen....
C. Sagan
pi_23381341
quote:
Op woensdag 17 november 2004 16:47 schreef The_stranger het volgende:

Maar iklas vroeger ook Wipneus en Pim... vermakelijk leesvoer, maar geloven deed ik het niet... Met reptilians hetzelfde...
ik geloof wat ik geloof (kwestie van "hoe voelt het")
ik geloof in ieder geval geen reet van wat ik nu krijg voorgeschoteld door de heren die de macht hebben.
zou wel erg naief van me zijn als ik dat wel deed.

en Wipneus en Pim bestaan wel hoor...
morgen zie ik ze weer.
Sinterklaas bestaat ook, wanneer ik mijn cadeautjes heb gehad mag ie weer opzouten naar Spanje aan zee en geloof ik er geen kont meer van.
dus ben ik aan het acteren, tja ik doe alles voor cadeautjes van die beste sint.
  woensdag 17 november 2004 @ 17:41:52 #160
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_23382001
cadeautjes zijn tof
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 17 november 2004 @ 17:54:11 #161
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_23382310
Ja, en ik heb geen oorlellen.

I guess that rules me out.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  woensdag 17 november 2004 @ 19:07:14 #162
101909 CrackerJack
the truth shall set you free
pi_23383952
quote:
Notable Reptilians: ... Colin Powell...
hé, die kan terug het moeras inkruipen, want hij heeft gisteren ontslag genomen?
  donderdag 18 november 2004 @ 01:50:38 #163
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_23394125
quote:

He Dodeca, dat wist ik niet van die oorlellen, interessant.
Hier een aantal figuren uit de bloodlines. Let op de oorlellen.

Rockefeller

Onassis

Kissinger

Walt Disney

Rothschild

Queen Mum
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  donderdag 18 november 2004 @ 01:55:52 #164
6941 APK
Factual, I think.
pi_23394183
Er zitten toch veel oude mensen tussen en het is bekend dat oorlellen groter worden naarmate de leeftijd stijgt.
Die van Bush lijken ook niet echt speciaal te zijn.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_23394215
Als ik de oorlellen van m'n opa mag geloven dan zit hij ook in de bloodline .

Kom op zeg, naarmate je ouder wordt, worden je oorlellen groter.
  donderdag 18 november 2004 @ 02:07:20 #166
6941 APK
Factual, I think.
pi_23394267
quote:
Op donderdag 18 november 2004 01:58 schreef MarkzMan_X het volgende:

Kom op zeg, naarmate je ouder wordt, worden je oorlellen groter.
En weet je hoe het komt?
Door de Zwaartekracht!
quote:
Gravity: It doesn’t just work on the apple – it works on your skin too! The earth’s gravitational pull is responsible for the gradual elongation of our earlobes and nose. With age we lose underlying fat, so that the eyelids and jowls start to droop. Our bones shrink, resulting in loose sagging skin.
Tja, hoe bepaal je wat een betrouwbare bron is?
  donderdag 18 november 2004 @ 02:11:11 #167
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_23394297

David Rockefeller

The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  donderdag 18 november 2004 @ 02:16:25 #168
6941 APK
Factual, I think.
pi_23394332
Het wordt een groot oorlellen topic!

Ik vind deze een beetje tegenvallen.

donderdag 18 november 2004 @ 02:20:47 #169
6941 APK
Factual, I think.
pi_23394364
Dit zijn dan wel weer grote jongens:

donderdag 18 november 2004 @ 03:24:50 #170
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_23394722
die gore poop kust hte kruis van jeses !
schande.....
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 18 november 2004 @ 03:31:08 #171
6941 APK
Factual, I think.
pi_23394734
quote:
Op donderdag 18 november 2004 03:24 schreef BaajGuardian het volgende:
die gore poop kust hte kruis van jeses !
schande.....
Jezus.
  vrijdag 19 november 2004 @ 01:20:22 #172
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_23416645
Binnenkort brengt David Icke een video uit over de reptilians
pi_23421667
Geen idee hoelang het journaal op Ned 2 nog wordt herhaald maar je moet eens kijken naar het item wat gaat over Clinton en waar veel oud presidenten aanwezig zijn waaronder de Bushjes.
als je goed oplet bij het beeld van Clinton zie je zijn huid een beetje samentrekken (net of hij eruit wil) dit zijn niet zomaar wat zenuwtrekjes.
één shot van de zijkant van zijn gezicht *kuch* kop waar hij onder een paraplu schuilt is wel apart.(goed opletten)
doeg.

edit:
let op zijn lichaamstaal en hoe hij loopt (handjes schud) wat een macht hij heeft tov bv Bush.
het is een kort beeld maar het zijn de details he.

[ Bericht 7% gewijzigd door JoZzephus op 19-11-2004 11:56:26 ]
pi_23422096
Eh, JoZzephus, zijn dat niet gewoon zijn kaakspieren die hij aanspant? Ik verdenk de beste man van een faceliftje of 3 en dat doet vreemde dingen met de huid. Ik vond hem ook erg gespannen en dat vertaald zich bij hem blijkbaar in het knarsen met zijn tanden of het aanspannen van zijn kaakspieren. Al ziet het er vreemd uit, geef ik toe

Nu, nogmaals op Ned 2. Zo nog maar eens goed kijken, al denk ik niet dat ik er iets anders van kan maken.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_23436803
Ach Morwen, ik hou overal rekening mee met dat soort uitschot...
ik was misschien te enthousiast...misschien he., misschien heb ik wel "keihard" gelijk.
ik kwam/rolde mijn bed uit, zette de tv aan en zie in één keer op dat scherm die fijne kerel Clinton met z'n gevecht met of tegen zichzelf via zijn huid...ik dacht" zo, dát is spannend.
hij was nogal gespannen (wat jij ook zegt ) alleen ik dacht even dat hij moeite had met z'n shapeshiffy express..
"ze" kunnen waarschijnlijk niet zo goed tegen de (zure) regen.

hijs wel machtig he. goh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')