nee ik denk heej die zijn even groot als die van mijquote:Op woensdag 17 november 2004 09:09 schreef dodeca het volgende:
Let ook even op Madame Rice haar extreme grote oorlellen.Dat is een van de kenmerken van de bloedlijnen.
Ga nou niet gelijk denken van oh mijn buurman heb ze ook dus hij is een raptoid nee! zo werk het niet.
oftewel eigenlijk zegt het niksquote:Je buurman kan best bloedlijn zijn, maar de prisonwarders of the fourth dimention heb hem gewoon nu even niet nodig.
mischien komt dit omdat bij oude mensen de huid niet meer zo soepel isquote:Een ander kenmerk is de kinnebak of het centebekske ook wel de haburgsche kin genoemd en natuurlijk vooral bij ouderdom goed te zien de enorme hoeveelheid huid onder de kin die er als een soort tweede kin bij bungelt denk maar aan een leguaan.
oh god.... Prima voorbeeld van aanwijzingen zoeken terwijl je eigenlijk geen enkel punt hebt..quote:Op woensdag 17 november 2004 09:09 schreef dodeca het volgende:
Let ook even op Madame Rice haar extreme grote oorlellen.Dat is een van de kenmerken van de bloedlijnen.
Ga nou niet gelijk denken van oh mijn buurman heb ze ook dus hij is een raptoid nee! zo werk het niet.Je buurman kan best bloedlijn zijn, maar de prisonwarders of the fourth dimention heb hem gewoon nu even niet nodig.
Een ander kenmerk is de kinnebak of het centebekske ook wel de haburgsche kin genoemd en natuurlijk vooral bij ouderdom goed te zien de enorme hoeveelheid huid onder de kin die er als een soort tweede kin bij bungelt denk maar aan een leguaan.
en weer een lange lijst zonder ook maar 1 greintje bewijs of aanwijzing...quote:Op woensdag 17 november 2004 14:02 schreef JoZzephus het volgende:
[...]
nog meer pest beesten
quote:please keep in mind, we all have the ability to see these humans/reptilians for what they are and how they really are. Just pray for God to reveal it to you.
quote:These reptilians and their allies have corrupted Earth DNA with their own and this genetic infiltration lies dormant until it is activated by the vibrational fields generated by the Illuminati secret society rituals, and others in the public eye like the carefully designed coronations and official ceremonies of many kinds, including even the UK State Opening of Parliament and certainly those of the various religions.
Wat voor bewijs hebben ze om deze, zeer ver gaande, conclusies te ondersteunen?quote:.S. Apparently, this DNA infiltration is known within the inner circles of the British royal family as the "family disease". They are actually in fear of it because they know that once it is activated they will be taken over. But of course they are caught in a world of constant ritual and ceremony designed specifically to activate their possession. It is catch 22. Without the ritual they cannot be the royal family, but with the ritual they are activated and possessed. The thought and emotional processes of the UK's Queen Mother are not those of Elizabeth Bowes-Lyon, the little girl officially born into that body 101 years ago. They are controlled by the reptilian entity or entities, which possessed her after the hybrid DNA activation.
ik ken een aantal mensen die bloed drinken als hobby hebben maar verder heb ik nooit vreemde dingen aan hun opgemerktquote:Op woensdag 17 november 2004 14:02 schreef JoZzephus het volgende:
I'm not claiming these people weren't 100% human at one time, what I am saying is that they invited the control and bodily takeover of Reptilians through blood drinking and rituals and now can be bodily overtaken by them or possessed against or within their own will.
*please keep in mind, we all have the ability to see these humans/reptilians for what they are and how they really are. Just pray for God to reveal it to you. Being a reptilian is something that must be activated through drinking blood and ritual among those who possess the serpent dna. Not all those who possess this dna are reptilian. Reptilians in human form are also called shapeshifters and can go between looking human one second, and a lizard-like reptilian the next.
quote:Over bewijs zeggenze:
[..]
ja dag, ik zit niet in de rechtzaal. (en al zat ik er wel moet ik altijd lachen om die gekke apepakjes, respect voor de officiertjes hihi)quote:[Wat voor bewijs hebben ze om deze, zeer ver gaande, conclusies te ondersteunen?
Laten we naar de US gaan en dan gaan we er ééntje vangen…(bv Bush)quote:en weer een lange lijst zonder ook maar 1 greintje bewijs of aanwijzing...
Een lijk bijvoorbeeld...quote:Op woensdag 17 november 2004 16:17 schreef JoZzephus het volgende:
Op woensdag 17 november 2004 14:15 schreef The_stranger het volgende:
[..]
![]()
[..]
wat voor bewijs wil je hebben dan?
moeten de "meneertjes en mevrouwtjes die het zo goed met ons voor hebben" het gewoon bekennen of moeten ze hun schubjes laten zien?
en wanneer je nu het bewijs hebt wat dan? stort dan je wereld in of ga je er dan wat tegen doen?..
Onzin... er staat zoveel op het internet, over zoveel "geheime" onderwerpen, de media heeft de kracht niet meer om dingen in de doofpot te stoppen... Het zal niet op het 6-uur nieuws komen misschien, maar als het werkelijk zo is en er zijn werkelijk duidelijke bewijzen/aanwijzingen, dan staat het binnen een etmaal bij 100.000'den pagina's bovenaan...quote:ik bedoel eigenlijk..so what "bewijs".
zodra je bewijs hebt wordt het toch wel (weer) ontkent of in de doofpot gestopt via krantjes en media...
" thé internet rules"
Ik denk dat in dit geval iedereen meer of minder uit zijn nek lult ja.. (om jouw term te gebruiken..)..quote:iedereen lult maar uit zijn nek wat je leest op het net bedoel je eigenlijk want er is geen bewijs..
whatever, maar je vindt het toch wel interessant anders lees je deze reptilian crap allemaal niet
[..]
Zoals ik al zij, als er echt zoveel mensen op de hoogte zijn, dan zijn er makkelijkere manieren om DNA te bemachtigen....quote:Laten we naar de US gaan en dan gaan we er ééntje vangen…(bv Bush)
Dan gaan we loten wie zijn kop er af mag schieten om te zien wat daar allemaal voor lekkers in zit ok?![]()
ik geloof wat ik geloof (kwestie van "hoe voelt het")quote:Op woensdag 17 november 2004 16:47 schreef The_stranger het volgende:
Maar iklas vroeger ook Wipneus en Pim... vermakelijk leesvoer, maar geloven deed ik het niet... Met reptilians hetzelfde...
hé, die kan terug het moeras inkruipen, want hij heeft gisteren ontslag genomen?quote:Notable Reptilians: ... Colin Powell...
He Dodeca, dat wist ik niet van die oorlellen, interessant.quote:Op woensdag 17 november 2004 09:09 schreef dodeca het volgende:
Ga nou niet gelijk denken van oh mijn buurman heb ze ook dus hij is een raptoid nee! zo werk het niet.Je buurman kan best bloedlijn zijn, maar de prisonwarders of the fourth dimention heb hem gewoon nu even niet nodig.
Een ander kenmerk is de kinnebak of het centebekske ook wel de haburgsche kin genoemd en natuurlijk vooral bij ouderdom goed te zien de enorme hoeveelheid huid onder de kin die er als een soort tweede kin bij bungelt denk maar aan een leguaan.
En weet je hoe het komt?quote:Op donderdag 18 november 2004 01:58 schreef MarkzMan_X het volgende:
Kom op zeg, naarmate je ouder wordt, worden je oorlellen groter.
Tja, hoe bepaal je wat een betrouwbare bron is?quote:Gravity: It doesn’t just work on the apple – it works on your skin too! The earth’s gravitational pull is responsible for the gradual elongation of our earlobes and nose. With age we lose underlying fat, so that the eyelids and jowls start to droop. Our bones shrink, resulting in loose sagging skin.
Jezus.quote:Op donderdag 18 november 2004 03:24 schreef BaajGuardian het volgende:
die gore poop kust hte kruis van jeses !
schande.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |