Misschien kun je uit de vrije hand een aantal dingen opmerken die je opvallen.quote:Op maandag 8 november 2004 17:10 schreef merlin693 het volgende:
ik heb lang geleden een paar hoodstukken uit de engelese versie gelezen..mischien toch weer eens leuk om hem weer op te pakken
Waar haal je het in hemelsnaam vandaan???quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:33 schreef dodeca het volgende:
Terug bij de reptielen onze "hounds" . Koningen zijn het ,in het grieks heet dat christos dus in mijn taal gewoon christenhonden want de god=dog.Deze honden fikken like hell zijn dus heet en heten Frankfurters (hotdogs)Die zijn het genererende principe in da matrix vandaar dat de europese bank zich in Frankfurt bevind!
Wie is billy the kid nu weer??quote:Aha onze big ben de ode aan de drieeenheid (ben is top van een berg en berg staat voor trinity en boven op zit dus billy de kid).
Aangezien je me al lang bent kwijt geraakt, bedoel je met het verhaal dat de big ben staat voor iets magisch?? Alle symbolen die jij noemt zijn veel gebruikte symbolen, nog vanuit de middeleeuwen. Je draken in de hoeken zie je heel veel terug op wapenschilden.. Zelfde met je kruizen, je ziet zelfs de schilden eromheen.quote:Kijk nu eens goed naar de wijzerplaat van de Big Ben: http://www.k5kj.net/SkyFire/TEMP/Big-Ben-04.jpg Je kan het uitvergroten.
Je ziet de cirkel met de punt onze zon dus en die wordt gevierkant,gestructureert als het ware en wie zitten daar nou in die hoeken en over hoeken heb ik al het een en ander vermeld.
Precies in elke hoek zit een hond(hound) of een draak zij waken over de marix in al zijn hoedanigheid zij controleren en zijn structuur en zij kunnen in principe alle vormen aannemen.
Zij zijn de ultieme shapeshifters.Let ook even boven de wijzerplaat ZES keer het kruis en daar boven ZES keer het gekantelde vierkant hetgeen een octaheder voorstelt en dat is tweede in command de wortel twee transformatie (genererende principe)
En dan zou het zo fijn zijn als je daar iets meer over vertelde.quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:05 schreef merlin693 het volgende:
Ik heb de lezing van Laurence Gardner over White powder gold (MZKFT mana golden fleece enz ) bijgewoond...zeer interesant zeker als je het tegen woordig in combinatie met ORMUS,ORME (orbital rearanged monoatomic element (goud in dit geval ) ) bekijkt !
The PHILOSOPHER'S STONE was dan ook de benaming voormonoatomic gold daar dit de eigenschapppen van een soort steen poeder bleek te hebben !
Ok zeer interesant is de antigravitatie eigenschappen die ze bij deze elementen gevonden hebben !
Tegen wie heb je hetquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:53 schreef dodeca het volgende:
Hey vreemdeling, abstraheren is een kunst, probeer eens abstracte kunst te bekijken.
Verder zou een cursus geometrie jouw ook geen kwaad doen en als je dan nog vraagtekens heb moet je niet bij mij wezen.
just go with the flow...quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:26 schreef dodeca het volgende:
Yep APK en nu we toch aan het abstaheren zijn wat dacht je van het logo van de AIVD: http://www.terrorisme.net/images/illustr/aivd_logo.gif
http://www.minbzk.nl/wwwaivdnl/kennismaking/het_aivd-logoquote:Mr. L. Einthoven, het eerste hoofd van de Binnenlandse Veiligheidsdienst (1949-1961), de voorloper van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD), had een belangrijk devies. Hij meende dat burgers in een democratie als de onze zich niet lauw en passief moeten laten meedrijven met de geschiedenis, maar daarin actief een rol moeten spelen.
Van een bevriende deskundige op het gebied van middeleeuwse handschriften, kreeg Einthoven een oude spreuk cadeau die luidde: Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
Deze spreuk is in de loop der tijd het devies van de BVD geworden en in het logo verwerkt. Zij symboliseert de instelling van de dienst: niet lauw, passief meedrijven met de golven, maar actief stroomopwaarts; het oog gericht op bedreigingen van de nationale veiligheid. Ook de AIVD heeft dit motto tot de zijne gemaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |