Nee natuurlijk niet we komen hier alleen maar voor de leut.quote:Op zondag 7 november 2004 22:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Zijn er hier serieus mensen die dit geloven?
Volgens IMDB is het Sonnyquote:Op zondag 7 november 2004 22:40 schreef dodeca het volgende:
En hoe heet die eerste robot (NS 5) die zijn eigen gang gaat? Het is allemaal weer zo voorspelbaar maar robotje heet: SUNNY!
Je komt dat wel in de verdachten database terecht zeg maar.quote:Op zondag 7 november 2004 22:44 schreef _The_General_ het volgende:
Als ik me een dag niet scheer, en dan een onscherpe foto maak, ben ik dan ook een reptilian?
In Short Circuit heettie Johnie 5quote:Op zondag 7 november 2004 22:40 schreef dodeca het volgende:
Zijn er al een aantal van jullie die I Robot hebben gezien?
Zoals ik met mijn eeste post al begon op dit forum is alles de cult van de zon,alles wat ik daarna heb gezegd is cult van de zon.
En hoe heet die eerste robot (NS 5) die zijn eigen gang gaat? Het is allemaal weer zo voorspelbaar maar robotje heet: SUNNY!
Als ik naar de stemmen in mijn hoofd had geluisterd had ik nu levenslang in de gevangenis gezeten, dus nee dankjequote:Op zondag 7 november 2004 22:49 schreef dodeca het volgende:
Zoals drottel zei gebruik je oren om naar je innerlijk te luisteren1
Does ff een tikkie normaler.quote:Op zondag 7 november 2004 22:47 schreef dodeca het volgende:
Hey elin heb je het tegen mij? Want als dat zo is kan je ongeloofelijk de tering krijgen ik reageer niet op kanibalen! Sukkel satanist!
Ga eens naar deze pagina en luister eens naar de videos die daar geplaatst zijn.quote:Op zondag 7 november 2004 22:56 schreef livEliveD het volgende:
Maar nogmaals. Wat is nou het nut van al die symbolen? (ervan uitgaande dat ze bij deze reptillian club horen en er ook echt een verband zou zijn)
HUH????quote:Op zondag 7 november 2004 22:47 schreef dodeca het volgende:
Hey elin heb je het tegen mij? Want als dat zo is kan je ongeloofelijk de tering krijgen ik reageer niet op kanibalen! Sukkel satanist!
Maar hij is zo leuk.. mag ik 'm houden ?quote:Op zondag 7 november 2004 23:33 schreef iteejer het volgende:
Drottel, Choas en andere mekkerpotten - kap er es mee, ga es niet als een stel wilde katers over elkaar heen zitten zeiken..
Als jij er voor zorgt dat ik niet constant van die afzijkers krijgt dan ben ik de eerste die er mee stopt.quote:Op zondag 7 november 2004 23:33 schreef iteejer het volgende:
Drottel, Choas en andere mekkerpotten - kap er es mee, ga es niet als een stel wilde katers over elkaar heen zitten zeiken..
Dit soort geblaat wekt nou niet erg de indruk dat je vanuit een stabiele overtuiging reageert. Jij en anderen claimen nogal forse verschijnselen - mensen die in hagedissen veranderen etc, zonder daar ook maar een greintje bewijs voor te leveren.quote:Op zondag 7 november 2004 22:47 schreef dodeca het volgende:
Voor wie de videos van David Icke zocht.quote:Op zondag 7 november 2004 23:38 schreef Drottel het volgende:
[..]
Als jij er voor zorgt dat ik niet constant van die afzijkers krijgt dan ben ik de eerste die er mee stopt.
Groet.
Ik tracht op mijn manier(positieve) de discussie hier op gang te houden.
Daar zou je waardering voor verwachten en niet omgekeerd.
Als je iets zeer ongewoons post, is het logisch dat je dat een beetje gaat inleiden, en probeert aannemelijk te maken.quote:Op zondag 7 november 2004 23:38 schreef Drottel het volgende:
Als jij er voor zorgt dat ik niet constant van die afzijkers krijgt dan ben ik de eerste die er mee stopt.
Ik kan me niet herinneren dat ik dat gezegd heb.quote:Op zondag 7 november 2004 23:54 schreef iteejer het volgende:
[..]
Als je iets zeer ongewoons post, is het logisch dat je dat een beetje gaat inleiden, en probeert aannemelijk te maken.
Maar nee, zonder omhaal of enige motivering: 'Clinton is een hagedis, kijk maar'. En dan met een gammel fotootje aan komen. Voor jullie is dit kennelijk een overduidelijke waarheid, die boven alle twijfel verheven is.
En jullie vinden dat wij dat moeten accepteren. Maar bekijk het es omgekeerd: een stel anderen gaan júllie nu es iets revolutionairs en mafs vertellen, nl dat het hagedissen onzin is. Dat moet voor jullie net zo vreemd zijn, als voor de tegenpartij jullie verhaal.
En dan blijkt het volgende:
Waar jullie verwijten dat de anderen niet openstaan voor de reptielen, kan jullie net zo goed verweten worden niet open te staan voor de meningen die daar níet van uit gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |