abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23152807
oke.. pagina's bekeken..
Ik zie een hoop plaatjes met symbolen erop (soms ook nog behoorlijk vergezocht maar goed) die inderdaad ook worden gebruikt bij vrijmetselarij en O.T.O. maar daarbuiten ook gewoon door de medische wereld, banken etc..
Het zijn veelgebruikte symbolen.. klopt
Maar waarom zou er meer achter steken?
Ik vind slechte foto's van bush nou niet echt bewijs voor shapeshiften.
En stel nou dat ze bestaan, wat moeten we er dan mee??

ohja.. je bent me nog steeds het antwoord schuldig over wat er dan werkelijk gaande is bij de O.T.O. en vrijmetselaars.. jammer dat je dat "vergeten" was.
Door heel hard te schreeuwen dat reptilians bestaan en geen bewijs te leveren begeef je jezelf m.i. beneden de middenmaat..
pi_23152904
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Zijn er hier serieus mensen die dit geloven?
Nee natuurlijk niet we komen hier alleen maar voor de leut.

Wat kom je hier eigenlijk doen als je niet geinteresseerd bent.

AIDS

"If there is evidence that HIV causes AIDS, there should be scientific documents which either singly or collectively demonstrate that fact, at least with a high probability. There is no such document."

Dr. Kary Mullis, Biochemist, 1993 Nobel Prize for Chemistry.

[ Bericht 14% gewijzigd door Drottel op 07-11-2004 22:42:12 ]
You laugh at me because I am different,I laugh at you as you are all the same.
pi_23153111
Zijn er al een aantal van jullie die I Robot hebben gezien?

Zoals ik met mijn eeste post al begon op dit forum is alles de cult van de zon,alles wat ik daarna heb gezegd is cult van de zon.

En hoe heet die eerste robot (NS 5) die zijn eigen gang gaat? Het is allemaal weer zo voorspelbaar maar robotje heet: SUNNY!
pi_23153228
Als ik me een dag niet scheer, en dan een onscherpe foto maak, ben ik dan ook een reptilian?
  zondag 7 november 2004 @ 22:47:07 #55
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23153313
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:40 schreef dodeca het volgende:
En hoe heet die eerste robot (NS 5) die zijn eigen gang gaat? Het is allemaal weer zo voorspelbaar maar robotje heet: SUNNY!
Volgens IMDB is het Sonny
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_23153328
Hey elin heb je het tegen mij? Want als dat zo is kan je ongeloofelijk de tering krijgen ik reageer niet op kanibalen! Sukkel satanist!
pi_23153359

Canada is using Roman Civil Law becuase it has no jurisdiction or power over the Canadian Population. Canada is a Fascist defacto State hiding behind a banner of freedom. They had a secret trial and evidence against Ernst simply for the crime of simply speaking out against the fabricated lies concerning the Jewish holocaust during WW II. The Canadian Government has commited High Treason and Fraud in persecuting Ernst Zundel. If there was nothing to hide why the secrecy! Who's next on the Fascist Agenda, you? Last time I checked Rome was in Italy.

Personally I do not agree with Ernst's views, as I am sure many people do not. There is however two aspects to this whole thing that you and I should always keep in mind. This is about free speech and you do not throw people in jail for voicing their opinions. The other aspect is I haven't been given the opportunity to look at his evidence and decide for myself because the U.S.(A) and Canadian Government have prevented him from speaking. Think about this, when was the last time you heard a politician saying something you didn't agree with, but not was not thrown in jail or censored? If there is no freedom for Ernst then there is no freedom for you or me. This is what Fascism is about folks it is about controlling the population. Ernst is a pacifist and does not mean harm to anyone.

http://www.zundelsite.org/

http://www.petitiononline.com/1stamend/petition.html

Hopper explains the his minions the reality of their situation,
It also shows clearly the mechanisms of how the few in our world control 6 billion of us.
Also take note of how Stockholm Syndrom is induced!

http://www.freedomfiles.org/movies/index.htm

[ Bericht 5% gewijzigd door Drottel op 07-11-2004 22:56:54 ]
pi_23153365
Spreek uit sunny!
  zondag 7 november 2004 @ 22:48:38 #59
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23153370
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:44 schreef _The_General_ het volgende:
Als ik me een dag niet scheer, en dan een onscherpe foto maak, ben ik dan ook een reptilian?
Je komt dat wel in de verdachten database terecht zeg maar.
De dag dat Fok geinfiltreerd werd door reptillians
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zondag 7 november 2004 @ 22:48:42 #60
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_23153372
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:40 schreef dodeca het volgende:
Zijn er al een aantal van jullie die I Robot hebben gezien?

Zoals ik met mijn eeste post al begon op dit forum is alles de cult van de zon,alles wat ik daarna heb gezegd is cult van de zon.

In Short Circuit heettie Johnie 5
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_23153403
Zoals drottel zei gebruik je oren om naar je innerlijk te luisteren1
  zondag 7 november 2004 @ 22:50:53 #62
693 ChOas
pi_23153448
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:49 schreef dodeca het volgende:
Zoals drottel zei gebruik je oren om naar je innerlijk te luisteren1
Als ik naar de stemmen in mijn hoofd had geluisterd had ik nu levenslang in de gevangenis gezeten, dus nee dankje
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  zondag 7 november 2004 @ 22:51:43 #63
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23153472
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:47 schreef dodeca het volgende:
Hey elin heb je het tegen mij? Want als dat zo is kan je ongeloofelijk de tering krijgen ik reageer niet op kanibalen! Sukkel satanist!
Does ff een tikkie normaler.
  zondag 7 november 2004 @ 22:56:11 #64
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23153615
Maar nogmaals. Wat is nou het nut van al die symbolen? (ervan uitgaande dat ze bij deze reptillian club horen en er ook echt een verband zou zijn)
pi_23153711
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:56 schreef livEliveD het volgende:
Maar nogmaals. Wat is nou het nut van al die symbolen? (ervan uitgaande dat ze bij deze reptillian club horen en er ook echt een verband zou zijn)
Ga eens naar deze pagina en luister eens naar de videos die daar geplaatst zijn.

http://www.freedomfiles.org/movies/index.htm

Groet.
  zondag 7 november 2004 @ 23:01:46 #66
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23153759
Wow that's one hell of a collection. Zal ff wat dingen gaan bekijken
pi_23154321
quote:
HUH???? ook hoi
pi_23154428
Drottel, Choas en andere mekkerpotten - kap er es mee, ga es niet als een stel wilde katers over elkaar heen zitten zeiken..
pi_23154504
speciaal voor dodeca, ander icoontje! en nu dan??
  zondag 7 november 2004 @ 23:37:00 #70
693 ChOas
pi_23154506
quote:
Op zondag 7 november 2004 23:33 schreef iteejer het volgende:
Drottel, Choas en andere mekkerpotten - kap er es mee, ga es niet als een stel wilde katers over elkaar heen zitten zeiken..
Maar hij is zo leuk.. mag ik 'm houden ?

[Stephen Roberts]
pi_23154548
quote:
Op zondag 7 november 2004 23:33 schreef iteejer het volgende:
Als jij er voor zorgt dat ik niet constant van die afzijkers krijgt dan ben ik de eerste die er mee stopt.

Groet.

Ik tracht op mijn manier(positieve) de discussie hier op gang te houden.
Daar zou je waardering voor verwachten en niet omgekeerd.
pi_23154741
quote:
Dit soort geblaat wekt nou niet erg de indruk dat je vanuit een stabiele overtuiging reageert. Jij en anderen claimen nogal forse verschijnselen - mensen die in hagedissen veranderen etc, zonder daar ook maar een greintje bewijs voor te leveren.

Om dan ook nog over de afwezigheid van mods te komen mekkeren is wat raar: jij bent met uitspraken als deze toch echt een van de weinigen die daadwerkelijk te ver gaan. Als je extreme standpunten inneemt, kun je ook wat extremere reacties verwachten.

En bedenk ook dat je behalve je mede-users te schofferen, ook nog eens mensen als Bernard en Clinton beschuldigt. Ik kan me voorstellen dat mensen het niet leuk vinden als je ze beschuldigt van hagedisserij. En dat zonder ze ontmoet te hebben, slechts afgaand op gammele fotootjes..
pi_23154888
quote:
Op zondag 7 november 2004 23:38 schreef Drottel het volgende:

[..]

Als jij er voor zorgt dat ik niet constant van die afzijkers krijgt dan ben ik de eerste die er mee stopt.

Groet.

Ik tracht op mijn manier(positieve) de discussie hier op gang te houden.
Daar zou je waardering voor verwachten en niet omgekeerd.
Voor wie de videos van David Icke zocht.

http://www.freedomfiles.org/davidtv/lecture/
pi_23154940
quote:
Op zondag 7 november 2004 23:38 schreef Drottel het volgende:
Als je iets zeer ongewoons post, is het logisch dat je dat een beetje gaat inleiden, en probeert aannemelijk te maken.

Maar nee, zonder omhaal of enige motivering: 'Clinton is een hagedis, kijk maar'. En dan met een gammel fotootje aan komen. Voor jullie is dit kennelijk een overduidelijke waarheid, die boven alle twijfel verheven is.

En jullie vinden dat wij dat moeten accepteren. Maar bekijk het es omgekeerd: een stel anderen gaan júllie nu es iets revolutionairs en mafs vertellen, nl dat het hagedissen onzin is. Dat moet voor jullie net zo vreemd zijn, als voor de tegenpartij jullie verhaal.
En dan blijkt het volgende:
Waar jullie verwijten dat de anderen niet openstaan voor de reptielen, kan jullie net zo goed verweten worden niet open te staan voor de meningen die daar níet van uit gaan.
pi_23155262
quote:
Op zondag 7 november 2004 23:54 schreef iteejer het volgende:

[..]

Als je iets zeer ongewoons post, is het logisch dat je dat een beetje gaat inleiden, en probeert aannemelijk te maken.

Maar nee, zonder omhaal of enige motivering: 'Clinton is een hagedis, kijk maar'. En dan met een gammel fotootje aan komen. Voor jullie is dit kennelijk een overduidelijke waarheid, die boven alle twijfel verheven is.

En jullie vinden dat wij dat moeten accepteren. Maar bekijk het es omgekeerd: een stel anderen gaan júllie nu es iets revolutionairs en mafs vertellen, nl dat het hagedissen onzin is. Dat moet voor jullie net zo vreemd zijn, als voor de tegenpartij jullie verhaal.
En dan blijkt het volgende:
Waar jullie verwijten dat de anderen niet openstaan voor de reptielen, kan jullie net zo goed verweten worden niet open te staan voor de meningen die daar níet van uit gaan.
Ik kan me niet herinneren dat ik dat gezegd heb.
Ik heb gezegd dat ik het zelf op de TV heb gezien.
En ook uitgelegd dat je er een speciale techniek voor moet gebruiken.
De foto's zeggen mij op zich niet zoveel.
Als ik captures maak van de tv dan kan er zo'n foto uitkomen.

Ik hoor geen meningen maar schelden.
Daarbij komt dat ik al verschillende keren eigen producties, verhalen, artikelen en links heb gepost.
Paginas uit boeken met duidelijke teksten.
Foto's en dies meer.
Dus ik maak me er niet zomaar vanaf.
Net nog een link gepost naar twee video sites met heel veel informatie.
Dat spreekt voor zichzelf.

En ik vindt niet dat je het zomaar moet accepteren.
Dat ook heb ik al verschillende keren opgemerkt.

Groet.

[ Bericht 5% gewijzigd door Drottel op 08-11-2004 00:15:10 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')