Niets, had ik het dan "Reptilians and the art of cut 'n paste" moeten noemen ?quote:Op maandag 1 november 2004 21:42 schreef HostiMeister het volgende:
wat heeft de hhgttg er mee te maken?
ik vind het ergens wel een passende titelquote:Op maandag 1 november 2004 21:42 schreef HostiMeister het volgende:
bush is de makkelijke buikspreek pop en kerry heeft de meest blauwe bloedquote:Op maandag 1 november 2004 21:39 schreef livEliveD het volgende:
Ik vroeg me nog steeds af of er voorspellingen zijn die aangeven of Bush danwel Kerry gaat winnen. Mss flauw maar als ze er invloed op hebben lijkt het me een terechte vraag. In oudere topics werden hier ook voorspellingen over gedaan en toen was het Bush omdat dat zo'n mooie puppet was in hun strategie
Sinds wanneer garandeerd blauw bloed dat je meelult met iedereen? Lijkt me toch dat ze het dan bij het vertrouwde willen houdenquote:Op maandag 1 november 2004 22:03 schreef -Beestje- het volgende:
bush is de makkelijke buikspreek pop en kerry heeft de meest blauwe bloed
en ze waren bijde skull en bones dus zolang nader of 1 van de andere wint (alsof dat mogelijk is) zal het voor de conspiracy's niet uitmaken
we delen nog dna met een bannaan okeej niet veel maar wel een beetjequote:Op maandag 1 november 2004 22:02 schreef livEliveD het volgende:
Titel is juist leuk
Maar ehh waar begint het verhaal.
Ik heb begrepen dat ze onder de grond leven (vooral op plekken waar een legerbasis staat dus dat controleerd nogal lastig). Verder delen we DNA met die beesten en ze hebben hun eigen plannen met de wereld.
Ok wie heeft er een simpel ander punt om op door te gaan. Kernwoord is begrijpelijk!
omdat er in verschillende topics is gezecht dat tot nu toe de kandidaat met de meeste adelijke voorouders gewonnen heeftquote:Op maandag 1 november 2004 22:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Sinds wanneer garandeerd blauw bloed dat je meelult met iedereen? Lijkt me toch dat ze het dan bij het vertrouwde willen houden
schijnbaar zijn er beelden van bijvoorbeeld bush en gore waarop op video te zien is dat bijvoorbeeld stukken huid beetje van kleur veranderrenquote:Op maandag 1 november 2004 22:24 schreef livEliveD het volgende:
Ok duidelijk. Maar ehh zijn er ook foto's van dat shapeshiften?
Tja er was een keer een vrouw op tv die dacht dat haar overleden kind gereincarneerd was in een aardappel die ze dan ook goed verzorgde. Mensen kunnen zoveel beweren en van zoveel dingen overtuigd zijn maar zonder logica of enigsinds iets van een aanwijzing dat het werkelijk zou kunnen bestaan zie ik geen reden om het serieus te nemen.quote:Op maandag 1 november 2004 22:32 schreef -Beestje- het volgende:
en er zijn een paar mensen die beweren dat ze bijvoorbeeld bij rituelen waren waarbij bijvoorbeeld de engelse konining in een reptiel verandert en het slachtoffer verscheurd ende opeet
quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:41 schreef Aurora025 het volgende:
Gore 'Shapeshifted' on Nat'l TV!
http://www.thewatcherfiles.com/gore-shapeshift.htm
Alle networks hebben het uitgezonden en er is niemand die de 'PHYSIOLOGICALLY-IMPOSSIBLE, facial changes' heeft opgenomen?quote:It's been brought to our attention by highly reliable sources --and this
is NO joke -- that on one of his recent appearance before the national
news media since the (post) election pandemonium has gotten into high
gear, Al Gore was PLAINLY, for all the world to see, observed to go
through MAJOR, and literally PHYSIOLOGICALLY-IMPOSSIBLE, facial changes
while talking before the cameras.
We have NOT seen this footage with our own eyes and thus cannot comment
directly on this issue, but as we said this is NO B.S. whatsoever, and
was seen by a NUMBER of people.
Apparently all the networks were using the same feed from one or several
designated cameras, so this SAME footage was apparently broadcast on ALL
network news reports of the talk by Gore.
Ik kijk toch liever met mijn ogen geheel open.quote:Op vrijdag 5 november 2004 01:17 schreef Drottel het volgende:
Ik kan niet bevestigen dat het verhaal onwaar is.
Tijdens de uitzending gebeurden er zeer vreemde dingen(met beiden).
IK weet niet of je bekend bent met hetgene aura readers doen.
Zij knijpen hun ogen iets dicht en kijken als het ware door de oogharen.
Vanuit een bepaalde positie kunnen zij kleuren en andere zaken bij mensen waarnemen.
bij het eerste plaatje zie ik niet echt een kleurverschil, ik zie wel kaakspieren die aangespannen worden... (en dit zou eventueel de bloedsomloop ter plaatse wat kunnen beïnvloeden, en een rooiïge gloed kunnen opwekken...)quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:38 schreef Aurora025 het volgende:
Hier 2 fotos waarbij een spontane huidsverandering te zien is.
[afbeelding]
[afbeelding]
Gewoon negeren Drottel, zit niks anders op.quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:53 schreef Drottel het volgende:
Het nivo van de discussie is weer waar we het verlaten hebben.
Hoe kun je met dit soort postings nog verwachten dat mensen hier hun persoonlijke ervaringen vertellen.
Erg stimulerend.
![]()
Dit heb ik ook al honderden malen in TRU FB gepost...quote:Op zaterdag 6 november 2004 11:51 schreef Threep het volgende:
[..]
Misschien een idee om een derde mod erbij te halen, de laatste tijd lijkt het alsof jullie dagen aan een stuk afwezig zijn. En ik weet best wel dat er nog andere dingen zijn in het leven dan modereren op een forum, maar het begint hier mijns inziens weer stilaan uit de hand te lopen.
Nee natuurlijk niet we komen hier alleen maar voor de leut.quote:Op zondag 7 november 2004 22:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Zijn er hier serieus mensen die dit geloven?
Volgens IMDB is het Sonnyquote:Op zondag 7 november 2004 22:40 schreef dodeca het volgende:
En hoe heet die eerste robot (NS 5) die zijn eigen gang gaat? Het is allemaal weer zo voorspelbaar maar robotje heet: SUNNY!
Je komt dat wel in de verdachten database terecht zeg maar.quote:Op zondag 7 november 2004 22:44 schreef _The_General_ het volgende:
Als ik me een dag niet scheer, en dan een onscherpe foto maak, ben ik dan ook een reptilian?
In Short Circuit heettie Johnie 5quote:Op zondag 7 november 2004 22:40 schreef dodeca het volgende:
Zijn er al een aantal van jullie die I Robot hebben gezien?
Zoals ik met mijn eeste post al begon op dit forum is alles de cult van de zon,alles wat ik daarna heb gezegd is cult van de zon.
En hoe heet die eerste robot (NS 5) die zijn eigen gang gaat? Het is allemaal weer zo voorspelbaar maar robotje heet: SUNNY!
Als ik naar de stemmen in mijn hoofd had geluisterd had ik nu levenslang in de gevangenis gezeten, dus nee dankjequote:Op zondag 7 november 2004 22:49 schreef dodeca het volgende:
Zoals drottel zei gebruik je oren om naar je innerlijk te luisteren1
Does ff een tikkie normaler.quote:Op zondag 7 november 2004 22:47 schreef dodeca het volgende:
Hey elin heb je het tegen mij? Want als dat zo is kan je ongeloofelijk de tering krijgen ik reageer niet op kanibalen! Sukkel satanist!
Ga eens naar deze pagina en luister eens naar de videos die daar geplaatst zijn.quote:Op zondag 7 november 2004 22:56 schreef livEliveD het volgende:
Maar nogmaals. Wat is nou het nut van al die symbolen? (ervan uitgaande dat ze bij deze reptillian club horen en er ook echt een verband zou zijn)
HUH????quote:Op zondag 7 november 2004 22:47 schreef dodeca het volgende:
Hey elin heb je het tegen mij? Want als dat zo is kan je ongeloofelijk de tering krijgen ik reageer niet op kanibalen! Sukkel satanist!
Maar hij is zo leuk.. mag ik 'm houden ?quote:Op zondag 7 november 2004 23:33 schreef iteejer het volgende:
Drottel, Choas en andere mekkerpotten - kap er es mee, ga es niet als een stel wilde katers over elkaar heen zitten zeiken..
Als jij er voor zorgt dat ik niet constant van die afzijkers krijgt dan ben ik de eerste die er mee stopt.quote:Op zondag 7 november 2004 23:33 schreef iteejer het volgende:
Drottel, Choas en andere mekkerpotten - kap er es mee, ga es niet als een stel wilde katers over elkaar heen zitten zeiken..
Dit soort geblaat wekt nou niet erg de indruk dat je vanuit een stabiele overtuiging reageert. Jij en anderen claimen nogal forse verschijnselen - mensen die in hagedissen veranderen etc, zonder daar ook maar een greintje bewijs voor te leveren.quote:Op zondag 7 november 2004 22:47 schreef dodeca het volgende:
Voor wie de videos van David Icke zocht.quote:Op zondag 7 november 2004 23:38 schreef Drottel het volgende:
[..]
Als jij er voor zorgt dat ik niet constant van die afzijkers krijgt dan ben ik de eerste die er mee stopt.
Groet.
Ik tracht op mijn manier(positieve) de discussie hier op gang te houden.
Daar zou je waardering voor verwachten en niet omgekeerd.
Als je iets zeer ongewoons post, is het logisch dat je dat een beetje gaat inleiden, en probeert aannemelijk te maken.quote:Op zondag 7 november 2004 23:38 schreef Drottel het volgende:
Als jij er voor zorgt dat ik niet constant van die afzijkers krijgt dan ben ik de eerste die er mee stopt.
Ik kan me niet herinneren dat ik dat gezegd heb.quote:Op zondag 7 november 2004 23:54 schreef iteejer het volgende:
[..]
Als je iets zeer ongewoons post, is het logisch dat je dat een beetje gaat inleiden, en probeert aannemelijk te maken.
Maar nee, zonder omhaal of enige motivering: 'Clinton is een hagedis, kijk maar'. En dan met een gammel fotootje aan komen. Voor jullie is dit kennelijk een overduidelijke waarheid, die boven alle twijfel verheven is.
En jullie vinden dat wij dat moeten accepteren. Maar bekijk het es omgekeerd: een stel anderen gaan júllie nu es iets revolutionairs en mafs vertellen, nl dat het hagedissen onzin is. Dat moet voor jullie net zo vreemd zijn, als voor de tegenpartij jullie verhaal.
En dan blijkt het volgende:
Waar jullie verwijten dat de anderen niet openstaan voor de reptielen, kan jullie net zo goed verweten worden niet open te staan voor de meningen die daar níet van uit gaan.
Nu nog een excursie met een Gaialoog (whats in a name).quote:Op zondag 7 november 2004 23:36 schreef Elin het volgende:
speciaal voor dodeca, ander icoontje! en nu dan??
Probleem is natuurlijk dat het uiterst moeilijk is voor de mensen die niet geloven dat Al Gore op TV aan het shape-shiften was om aan te tonen dat jouw waarneming misschien niet overeenkomt met hun werkelijkheid.quote:Op maandag 8 november 2004 00:07 schreef Drottel het volgende:
Ik heb gezegd dat ik het zelf op de TV heb gezien.
En ook uitgelegd dat je er een speciale techniek voor moet gebruiken.
De foto's zeggen mij op zich niet zoveel.
Als ik captures maak van de tv dan kan er zo'n foto uitkomen.
Niet kwaad bedoeld ofzo, maar wat moet ik nou met zo'n reactiequote:Op maandag 8 november 2004 00:19 schreef Drottel het volgende:
Nu nog een excursie met een Gaialoog (whats in a name).
Bijzondere ervaringen met bomen.
Zeker aan te bevelen.
Gaialogie
GAIALOGIE. is ... brengen. Gaialogie is gebaseerd op de kennis van zowel de kosmos
als van de archetypische energiestructuren van de aarde.
Succes.
Je zou het eens met google-en kunnen proberen.quote:Op maandag 8 november 2004 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
Niet kwaad bedoeld ofzo, maar wat moet ik nou met zo'n reactie
Misschien overschat jij de kennis van de gemiddelde TRU poster/lurker?
Call me stupid, maar dit nodigt mij niet uit om nu ook eens de stap te maken om te gaan googelen op ervaringen van mensen die bijzondere ervaringen met bomen hebben.
(In een topic over reptilians. )
Zou je ook niet kunnen doen als het geheel off-topic is.quote:Op maandag 8 november 2004 02:02 schreef Drottel het volgende:
Je zou het eens met google-en kunnen proberen.
Gegroet.![]()
Ik heb ook gezegd dat het mijn ervaring is.quote:Op maandag 8 november 2004 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Probleem is natuurlijk dat het uiterst moeilijk is voor de mensen die niet geloven dat Al Gore op TV aan het shape-shiften was om aan te tonen dat jouw waarneming misschien niet overeenkomt met hun werkelijkheid.
Geen bewijs enzo.
Sommige dingen kun je niet met bewijs aantonen, maar zolang elke domme verspreking bij Kopspijkers getoond wordt moet het ook mogelijk zijn om Al Gore, die voor een milioenenpubliek aan het shapeshiften slaat, te reproduceren.
Okay, fair enough.quote:Op maandag 8 november 2004 02:07 schreef Drottel het volgende:
Op het moment dat ik die niet meer krijg wil ik best een poging wagen om verschillende soorten van "Zien"uit te leggen.
Maar nu niet.
![]()
Instituut voor Gaialogie verdiept zich in het zoeken naar nieuwe vormenquote:Op maandag 8 november 2004 02:07 schreef Drottel het volgende:
[..]
Ik heb ook gezegd dat het mijn ervaring is.
Niet dat jij het voor waar hoefde aan te nemen.
Daarbij legde ik uit dat je het niet zomaar kunt waarnemen(tenminste voor zover mij bekend).
Er zijn verschillende technieken voor.
O.a. die van Aura Readers zoals ik toen vertelde.
En nu kan ik daar nog wel verder op ingaan maar dan krijg ik weer al die "vervelende" reacties.
En daar heb ik geen zin in.
Op het moment dat ik die niet meer krijg wil ik best een poging wagen om verschillende soorten van "Zien"uit te leggen.
Maar nu niet.
![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 02:12 schreef Drottel het volgende:
[..]
Instituut voor Gaialogie verdiept zich in het zoeken naar nieuwe vormen
van verbondenheid tussen Aarde, Natuur, Mens en Kosmos.
www.gaialogie.nl/ schrik niet van het alziende oog.
... www.broncorrector.com/gezondheid.htm. · Wandelen onder andere met leylijnen.
www.bewustwandelen.nl. · Het Instituut voor Gaialogie van Dick van den Dool. ...
www.leylijnen.com/links_m.htm
... Instituet voor Gaialogie Instituut voor Gaialogie verdiept zich in het zoeken naar
nieuwe vormen van verbondenheid tussen Aarde, Natuur, Mens en Kosmos ...
www.ouroboros.nl/linkmenu/index.php?cat=46
Gaan we nu niet erg off-topic?quote:Op maandag 8 november 2004 02:18 schreef Drottel het volgende:
[..]
Kan best wel.quote:Op maandag 8 november 2004 02:19 schreef APK het volgende:
[..]
Gaan we nu niet erg off-topic?
Niet echt.quote:Op maandag 8 november 2004 02:25 schreef Drottel het volgende:
Kan best wel.
Maar goed jij vroeg wat mijn reactie op het logo van Elin voor strekking had.
Nu ik geef je een paar links.
Harde bewijzen ja zou prachtig zijn.quote:Op maandag 8 november 2004 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
Niet echt.
Jij reageerde op jouw eigen reactie, die al oftopic was, en daar reageerde ik weer op.
Maakt allemaal niet uit, laten we het weer over reptilians hebben, want het blijft natuurlijk een fascinerend onderwerp dat wel degelijk door een hoop mensen met argusogen gevolgd wordt!
Ik wil bewijzen zien!
Het zou namelijk schandalig zijn als zoiets onder onze ogen verborgen wordt gehouden.
Nee.quote:Op maandag 8 november 2004 02:58 schreef Drottel het volgende:
Ken je het boek "Niets in dit boek is waar, maar Het is precies zoals het is".
Van Bob Frissell.
ja ik ben ook wel erg geinteresseerd in die schilderijen...quote:Op maandag 8 november 2004 10:21 schreef Hallulama het volgende:
Staan die schilderijen nog ergens online, Baaj?
Dezelfde humor gebruikt N(ever) A S(traight) A(nswer)quote:Op maandag 8 november 2004 13:47 schreef merlin693 het volgende:
[poging tot humor mode na het lezen van de gescande pagina]
Goud-deeltjes als berscherming in de atmosfeer hangen !!
Dus die anunakies waren de uitvinders van Chemtrails![]()
[/poging tot humor mode na het lezen van de gescande pagina]
Het zou dan ook wel zo aardig zijn geweest om bijvoorbeeld een link te geven naar voorbeelden.quote:Op maandag 8 november 2004 04:01 schreef BaajGuardian het volgende:
je had eens de schilderijen in saddams paleizen moeten zien , dan weet je niet meer op welke planeet je staat , iig voor de nog niet op de hoogte van de werkelijke geschiedenis mens.
Misschien kun je uit de vrije hand een aantal dingen opmerken die je opvallen.quote:Op maandag 8 november 2004 17:10 schreef merlin693 het volgende:
ik heb lang geleden een paar hoodstukken uit de engelese versie gelezen..mischien toch weer eens leuk om hem weer op te pakken
Waar haal je het in hemelsnaam vandaan???quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:33 schreef dodeca het volgende:
Terug bij de reptielen onze "hounds" . Koningen zijn het ,in het grieks heet dat christos dus in mijn taal gewoon christenhonden want de god=dog.Deze honden fikken like hell zijn dus heet en heten Frankfurters (hotdogs)Die zijn het genererende principe in da matrix vandaar dat de europese bank zich in Frankfurt bevind!
Wie is billy the kid nu weer??quote:Aha onze big ben de ode aan de drieeenheid (ben is top van een berg en berg staat voor trinity en boven op zit dus billy de kid).
Aangezien je me al lang bent kwijt geraakt, bedoel je met het verhaal dat de big ben staat voor iets magisch?? Alle symbolen die jij noemt zijn veel gebruikte symbolen, nog vanuit de middeleeuwen. Je draken in de hoeken zie je heel veel terug op wapenschilden.. Zelfde met je kruizen, je ziet zelfs de schilden eromheen.quote:Kijk nu eens goed naar de wijzerplaat van de Big Ben: http://www.k5kj.net/SkyFire/TEMP/Big-Ben-04.jpg Je kan het uitvergroten.
Je ziet de cirkel met de punt onze zon dus en die wordt gevierkant,gestructureert als het ware en wie zitten daar nou in die hoeken en over hoeken heb ik al het een en ander vermeld.
Precies in elke hoek zit een hond(hound) of een draak zij waken over de marix in al zijn hoedanigheid zij controleren en zijn structuur en zij kunnen in principe alle vormen aannemen.
Zij zijn de ultieme shapeshifters.Let ook even boven de wijzerplaat ZES keer het kruis en daar boven ZES keer het gekantelde vierkant hetgeen een octaheder voorstelt en dat is tweede in command de wortel twee transformatie (genererende principe)
En dan zou het zo fijn zijn als je daar iets meer over vertelde.quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:05 schreef merlin693 het volgende:
Ik heb de lezing van Laurence Gardner over White powder gold (MZKFT mana golden fleece enz ) bijgewoond...zeer interesant zeker als je het tegen woordig in combinatie met ORMUS,ORME (orbital rearanged monoatomic element (goud in dit geval ) ) bekijkt !
The PHILOSOPHER'S STONE was dan ook de benaming voormonoatomic gold daar dit de eigenschapppen van een soort steen poeder bleek te hebben !
Ok zeer interesant is de antigravitatie eigenschappen die ze bij deze elementen gevonden hebben !
Tegen wie heb je hetquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:53 schreef dodeca het volgende:
Hey vreemdeling, abstraheren is een kunst, probeer eens abstracte kunst te bekijken.
Verder zou een cursus geometrie jouw ook geen kwaad doen en als je dan nog vraagtekens heb moet je niet bij mij wezen.
just go with the flow...quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:26 schreef dodeca het volgende:
Yep APK en nu we toch aan het abstaheren zijn wat dacht je van het logo van de AIVD: http://www.terrorisme.net/images/illustr/aivd_logo.gif
http://www.minbzk.nl/wwwaivdnl/kennismaking/het_aivd-logoquote:Mr. L. Einthoven, het eerste hoofd van de Binnenlandse Veiligheidsdienst (1949-1961), de voorloper van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD), had een belangrijk devies. Hij meende dat burgers in een democratie als de onze zich niet lauw en passief moeten laten meedrijven met de geschiedenis, maar daarin actief een rol moeten spelen.
Van een bevriende deskundige op het gebied van middeleeuwse handschriften, kreeg Einthoven een oude spreuk cadeau die luidde: Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
Deze spreuk is in de loop der tijd het devies van de BVD geworden en in het logo verwerkt. Zij symboliseert de instelling van de dienst: niet lauw, passief meedrijven met de golven, maar actief stroomopwaarts; het oog gericht op bedreigingen van de nationale veiligheid. Ook de AIVD heeft dit motto tot de zijne gemaakt.
Aangezien het persoonlijk aan mij gericht is voel ik mij genoodzaakt om te antwoorden.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:26 schreef dodeca het volgende:
Yep APK en nu we toch aan het abstaheren zijn wat dacht je van het logo van de AIVD: http://www.terrorisme.net/images/illustr/aivd_logo.gif
hij heeft het tegen mij, maar net zoals zijn posts was ook zijn antwoord onnavolgbaar..quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:58 schreef APK het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het
Abstracte kunst heb ik overigens wel kaas van gegeten, verder wil ik je een compliment geven voor de hoge onnavolgbaarheid van jouw posts.
Puur genieten en daar is niets van gelogen.![]()
Laat ik bij geometrie beginnen, daar hoef ik geen cursus meer in te volgen, ik heb daar inmiddels een degelijke basiskennis van. Echter tot die basiskennis behoort helaas niet de link tussen allerlei magische symbolen en geometrische symbolen... En daar vroeg ik nu juist naar... En je kunt je er dan wel weer zwak van af maken metquote:Hey vreemdeling, abstraheren is een kunst, probeer eens abstracte kunst te bekijken.
Verder zou een cursus geometrie jouw ook geen kwaad doen en als je dan nog vraagtekens heb moet je niet bij mij wezen.
Yep 3D Bril.quote:Op maandag 15 november 2004 11:56 schreef JoZzephus het volgende:
[afbeelding]
hmm toevallig viel mij iets op, gisteren op SBS 6.., gedraaid vierkant (ruit) in een bijna ruit.(vierkant)
let op die kerel met z'n 3D bril in dat vierkant of is dat gewoon een ijverige politieman (xie het niet zo goed)
[afbeelding]
Dat wordt dan wel een hel van een samenvatting.quote:Op maandag 15 november 2004 01:43 schreef APK het volgende:
Mijn Duits is niet meer wat het nooit geweest is, zou je een samenvatting kunnen geven?
Op google kom ik deze combinatie het meeste tegen:quote:Op maandag 15 november 2004 23:26 schreef dodeca het volgende:
Of zijn er veschillende kleuren combinaties?
Als iemand de moeite neemt om een groot aantal links hier te plaatsen dan mag je diegene best wel enige crediet geven.quote:Op dinsdag 16 november 2004 01:16 schreef APK het volgende:
Hé Aurora, heb je ook een eigen mening of is het jouw doel om het gehele Internet op fok te quoten?
Wat is jouw doel
Er is nauwelijks een lijn te vinden in de links en lappen tekst.
Sommige links zouden enige geloofwaardigheid kunnen hebben, andere slaan totaal nergens op en zouden er voor kunnen zorgen dat niemand je serieus neemt.
Persoonlijk vind ik een eigen mening wel leuk, anders zou betreffende user zich Google moeten noemen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 01:53 schreef Drottel het volgende:
Als iemand de moeite neemt om een groot aantal links hier te plaatsen dan mag je diegene best wel enige crediet geven.
Ik ook, ik ookquote:Op dinsdag 16 november 2004 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik kan ook 'Reptilians Deutsch' intiepen bij Google.
Ok, je wilt een eigen mening? Mijn mening is dat jij een vreselijke irritante kwal bent(ben zeker niet de enige die dat denkt) die niets interessants te brengen heeft en alleen maar in zit te hakken op posts.quote:Op dinsdag 16 november 2004 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik een eigen mening wel leuk, anders zou betreffende user zich Google moeten noemen.
En reageren op wat iemand anders post is voor betreffende user blijkbaar ook teveel gevraagd.
Kom op zeg, ik kan ook 'Reptilians Deutsch' intiepen bij Google.
Ik vind jou geen kwal hoor.quote:Op dinsdag 16 november 2004 02:20 schreef Aurora025 het volgende:
Ok, je wilt een eigen mening? Mijn mening is dat jij een vreselijke irritante kwal bent(ben zeker niet de enige die dat denkt) die niets interessants te brengen heeft en alleen maar in zit te hakken op posts.
Als je haar echt boos krijgt dan zul je vanzelf de schubben te zien krijgen.quote:Op woensdag 17 november 2004 00:30 schreef APK het volgende:
Als ze bestaan lijkt dit mij echt zo'n enge reptilian.
Brrr.
[afbeelding]
Ik hoop dat ze haar een keer on camera krijgen als er een vlieg voorbij vliegt.quote:Op woensdag 17 november 2004 01:26 schreef Drottel het volgende:
Als je haar echt boos krijgt dan zul je vanzelf de schubben te zien krijgen.
![]()
nee ik denk heej die zijn even groot als die van mijquote:Op woensdag 17 november 2004 09:09 schreef dodeca het volgende:
Let ook even op Madame Rice haar extreme grote oorlellen.Dat is een van de kenmerken van de bloedlijnen.
Ga nou niet gelijk denken van oh mijn buurman heb ze ook dus hij is een raptoid nee! zo werk het niet.
oftewel eigenlijk zegt het niksquote:Je buurman kan best bloedlijn zijn, maar de prisonwarders of the fourth dimention heb hem gewoon nu even niet nodig.
mischien komt dit omdat bij oude mensen de huid niet meer zo soepel isquote:Een ander kenmerk is de kinnebak of het centebekske ook wel de haburgsche kin genoemd en natuurlijk vooral bij ouderdom goed te zien de enorme hoeveelheid huid onder de kin die er als een soort tweede kin bij bungelt denk maar aan een leguaan.
oh god.... Prima voorbeeld van aanwijzingen zoeken terwijl je eigenlijk geen enkel punt hebt..quote:Op woensdag 17 november 2004 09:09 schreef dodeca het volgende:
Let ook even op Madame Rice haar extreme grote oorlellen.Dat is een van de kenmerken van de bloedlijnen.
Ga nou niet gelijk denken van oh mijn buurman heb ze ook dus hij is een raptoid nee! zo werk het niet.Je buurman kan best bloedlijn zijn, maar de prisonwarders of the fourth dimention heb hem gewoon nu even niet nodig.
Een ander kenmerk is de kinnebak of het centebekske ook wel de haburgsche kin genoemd en natuurlijk vooral bij ouderdom goed te zien de enorme hoeveelheid huid onder de kin die er als een soort tweede kin bij bungelt denk maar aan een leguaan.
en weer een lange lijst zonder ook maar 1 greintje bewijs of aanwijzing...quote:Op woensdag 17 november 2004 14:02 schreef JoZzephus het volgende:
[...]
nog meer pest beesten
quote:please keep in mind, we all have the ability to see these humans/reptilians for what they are and how they really are. Just pray for God to reveal it to you.
quote:These reptilians and their allies have corrupted Earth DNA with their own and this genetic infiltration lies dormant until it is activated by the vibrational fields generated by the Illuminati secret society rituals, and others in the public eye like the carefully designed coronations and official ceremonies of many kinds, including even the UK State Opening of Parliament and certainly those of the various religions.
Wat voor bewijs hebben ze om deze, zeer ver gaande, conclusies te ondersteunen?quote:.S. Apparently, this DNA infiltration is known within the inner circles of the British royal family as the "family disease". They are actually in fear of it because they know that once it is activated they will be taken over. But of course they are caught in a world of constant ritual and ceremony designed specifically to activate their possession. It is catch 22. Without the ritual they cannot be the royal family, but with the ritual they are activated and possessed. The thought and emotional processes of the UK's Queen Mother are not those of Elizabeth Bowes-Lyon, the little girl officially born into that body 101 years ago. They are controlled by the reptilian entity or entities, which possessed her after the hybrid DNA activation.
ik ken een aantal mensen die bloed drinken als hobby hebben maar verder heb ik nooit vreemde dingen aan hun opgemerktquote:Op woensdag 17 november 2004 14:02 schreef JoZzephus het volgende:
I'm not claiming these people weren't 100% human at one time, what I am saying is that they invited the control and bodily takeover of Reptilians through blood drinking and rituals and now can be bodily overtaken by them or possessed against or within their own will.
*please keep in mind, we all have the ability to see these humans/reptilians for what they are and how they really are. Just pray for God to reveal it to you. Being a reptilian is something that must be activated through drinking blood and ritual among those who possess the serpent dna. Not all those who possess this dna are reptilian. Reptilians in human form are also called shapeshifters and can go between looking human one second, and a lizard-like reptilian the next.
quote:Over bewijs zeggenze:
[..]
ja dag, ik zit niet in de rechtzaal. (en al zat ik er wel moet ik altijd lachen om die gekke apepakjes, respect voor de officiertjes hihi)quote:[Wat voor bewijs hebben ze om deze, zeer ver gaande, conclusies te ondersteunen?
Laten we naar de US gaan en dan gaan we er ééntje vangen…(bv Bush)quote:en weer een lange lijst zonder ook maar 1 greintje bewijs of aanwijzing...
Een lijk bijvoorbeeld...quote:Op woensdag 17 november 2004 16:17 schreef JoZzephus het volgende:
Op woensdag 17 november 2004 14:15 schreef The_stranger het volgende:
[..]
![]()
[..]
wat voor bewijs wil je hebben dan?
moeten de "meneertjes en mevrouwtjes die het zo goed met ons voor hebben" het gewoon bekennen of moeten ze hun schubjes laten zien?
en wanneer je nu het bewijs hebt wat dan? stort dan je wereld in of ga je er dan wat tegen doen?..
Onzin... er staat zoveel op het internet, over zoveel "geheime" onderwerpen, de media heeft de kracht niet meer om dingen in de doofpot te stoppen... Het zal niet op het 6-uur nieuws komen misschien, maar als het werkelijk zo is en er zijn werkelijk duidelijke bewijzen/aanwijzingen, dan staat het binnen een etmaal bij 100.000'den pagina's bovenaan...quote:ik bedoel eigenlijk..so what "bewijs".
zodra je bewijs hebt wordt het toch wel (weer) ontkent of in de doofpot gestopt via krantjes en media...
" thé internet rules"
Ik denk dat in dit geval iedereen meer of minder uit zijn nek lult ja.. (om jouw term te gebruiken..)..quote:iedereen lult maar uit zijn nek wat je leest op het net bedoel je eigenlijk want er is geen bewijs..
whatever, maar je vindt het toch wel interessant anders lees je deze reptilian crap allemaal niet
[..]
Zoals ik al zij, als er echt zoveel mensen op de hoogte zijn, dan zijn er makkelijkere manieren om DNA te bemachtigen....quote:Laten we naar de US gaan en dan gaan we er ééntje vangen…(bv Bush)
Dan gaan we loten wie zijn kop er af mag schieten om te zien wat daar allemaal voor lekkers in zit ok?![]()
ik geloof wat ik geloof (kwestie van "hoe voelt het")quote:Op woensdag 17 november 2004 16:47 schreef The_stranger het volgende:
Maar iklas vroeger ook Wipneus en Pim... vermakelijk leesvoer, maar geloven deed ik het niet... Met reptilians hetzelfde...
hé, die kan terug het moeras inkruipen, want hij heeft gisteren ontslag genomen?quote:Notable Reptilians: ... Colin Powell...
He Dodeca, dat wist ik niet van die oorlellen, interessant.quote:Op woensdag 17 november 2004 09:09 schreef dodeca het volgende:
Ga nou niet gelijk denken van oh mijn buurman heb ze ook dus hij is een raptoid nee! zo werk het niet.Je buurman kan best bloedlijn zijn, maar de prisonwarders of the fourth dimention heb hem gewoon nu even niet nodig.
Een ander kenmerk is de kinnebak of het centebekske ook wel de haburgsche kin genoemd en natuurlijk vooral bij ouderdom goed te zien de enorme hoeveelheid huid onder de kin die er als een soort tweede kin bij bungelt denk maar aan een leguaan.
En weet je hoe het komt?quote:Op donderdag 18 november 2004 01:58 schreef MarkzMan_X het volgende:
Kom op zeg, naarmate je ouder wordt, worden je oorlellen groter.
Tja, hoe bepaal je wat een betrouwbare bron is?quote:Gravity: It doesn’t just work on the apple – it works on your skin too! The earth’s gravitational pull is responsible for the gradual elongation of our earlobes and nose. With age we lose underlying fat, so that the eyelids and jowls start to droop. Our bones shrink, resulting in loose sagging skin.
Jezus.quote:Op donderdag 18 november 2004 03:24 schreef BaajGuardian het volgende:
die gore poop kust hte kruis van jeses !
schande.....
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:09 schreef Nynex het volgende:
http://uk.news.yahoo.com/041118/17/f6ul5.html
Interessante quote van prins Charles ;D
http://uk.news.yahoo.com/041118/17/f6ul5.html
(de link bovenaan werkt niet (?))
Maw. als je niet de goeie genetics heb, kan je 't vergeten ;P
wat ik hierboven schrijf, daar ben ik van overtuigd.quote:Ik ben er van overtuigd, dat de illuminati groepering deze religie ook aanhangt.
http://radio.atlantisrisi(...)rizona_Wilder_56k.rmquote:Op zaterdag 27 november 2004 23:35 schreef Aurora025 het volgende:
Interessant interview met Arizona Wilder waarin ze verteld over de illuminati en reptilians
(56 min)
Qotes uit het interview
"The plan is to take down the United States"
"The Cold War was a smokescreen"
"The plan is a massive population reduction, so only the people with a certain bloodline will survive"
"There will be no borders between the US and Canada and Mexico."
"The illuminati are everywhere, countries are not important"
"There will be more wars, deseases and other things till the plan is forfilled"
http://radio.atlantisrisi(...)6_Arizona_Wilder.ram
quote:In plaats van ruzien zouden we er allemaal in moeten geloven. Ook al doe je het niet.
Zodat we er wat tegen kunnen doen als het echt zo is.
Lijkt me slimmer dan dat we er achterkomen dat wel zo is.
Zelfde als w2k die ging komen maar opgelost werd door patches en ook geen ramp veroorzaakte.
Remember:
Voorkomen is beter dan genezen ( en zal in dit geval ook niet lukken)
beetje domme reactie dit als je niets beter dan zeg je maar niks.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:13 schreef nikao het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
geloof je ook in God dan?.. en in Allah?.. en Boedah?..want oooohw jonge..als je dat niet doet en het mocht toch eens waar zijn...dan bij jij mooi de sjaak..
uhm.. als je niet in God gelooft kom je toch echt in de hel volgens de gelovigen... wil je dat niet voorkomen?..quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:18 schreef depax het volgende:
[..]
beetje domme reactie dit als je niets beter dan zeg je maar niks.
god allah ect zal niet zorgen voor de vernietiging van ons als het echt is.
gaofzo.
Met verschil dat dit nog gebeurd als je nog leeft en de hel als je dood bent.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:31 schreef nikao het volgende:
[..]
uhm.. als je niet in God gelooft kom je toch echt in de hel volgens de gelovigen... wil je dat niet voorkomen?..
VInd ik ook...beetje dat zielige gezeik misbruiken om iets geniaals zwart te maken...quote:Op maandag 1 november 2004 21:42 schreef HostiMeister het volgende:
Sod off...quote:Op maandag 11 april 2005 00:23 schreef wonko het volgende:
[..]
VInd ik ook...beetje dat zielige gezeik misbruiken om iets geniaals zwart te maken...
Uitleg over verlengde schedelsquote:
Nee, ze(illuminati, brotherhood, serpent cult) willen juist dat deze informatie openbaar wordt. Zelfs het internet is een creatie van hun.quote:Op maandag 11 april 2005 22:57 schreef rekenwonder het volgende:
Als die reptielenlieden echt bestonden, was dit topic onmogelijk geweest. Denk daar maar eens over na.
[quote]quote:Als die reptielenlieden echt bestonden, was dit topic onmogelijk geweest. Denk daar maar eens over na.
deze openbaring is pas later gekomen dus ik will niet meedelen aan wat jij allemaal linkt !quote:Nee, ze(illuminati, brotherhood, serpent cult) willen juist dat deze informatie openbaar wordt. Zelfs het internet is een creatie van hun.
Dat is een duif, geen reptiel... sukkel!quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:47 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Ik heb er nooit zo in geloofd, maar toen ik dit zag
[afbeelding]![]()
oh jaquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:50 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat is een duif, geen reptiel... sukkel!
Je snapt het niet, het is een disinformatie-oorlog.quote:Op maandag 11 april 2005 23:46 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
Nee, ze(illuminati, brotherhood, serpent cult) willen juist dat deze informatie openbaar wordt. Zelfs het internet is een creatie van hun.
Ja daaaag !quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:06 schreef NPC het volgende:
idereen weet dat muizen de inteligentste levensvorm zijn en dat zij de touwtjes in handen hebben.
Doet dat nou pijn ?quote:
Precies !quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:06 schreef NPC het volgende:
idereen weet dat muizen de inteligentste levensvorm zijn en dat zij de touwtjes in handen hebben.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:06 schreef NPC het volgende:
'T is niet veel erger dan constant een bord voor je kop hebben hoorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:20 schreef Mirage het volgende:
[..]
Doet dat nou pijn ?
Je hoofd zo vaak tegen een muur rammen ?
Mag ik Hazes daar aan toevoegen.quote:Op donderdag 18 november 2004 01:50 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
He Dodeca, dat wist ik niet van die oorlellen, interessant.
Hier een aantal figuren uit de bloodlines. Let op de oorlellen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Rockefeller
[afbeelding]
[afbeelding]
Onassis
[afbeelding]
Kissinger
[afbeelding]
Walt Disney
[afbeelding]
Rothschild