Tandenstoker pakken en een restje zaadleider uit je kiezen pulken.quote:Op maandag 1 november 2004 23:49 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hm, lekker beeldend weer.
Vooral dat fijnmalen.
En dan erna een keiharde boer laten...
Hij is veel te druk bezig met huilen en naar zn lege, slappe, bungelende en bebloede staren om me dood te vermoorden.quote:Op maandag 1 november 2004 23:49 schreef Vieske het volgende:
[..]
Op dit moment mag je Inso. Ik wist niet dat je suicidaal was...
Probeer je me hier nou mee te overtuigen ofzo?quote:Op maandag 1 november 2004 23:47 schreef Piro het volgende:
[..]
Ouwe foto.
[afbeelding]
Als ik met Xebrozius' makeshift fertilisatie klaar ben kun je deze foto als leidraad nemen hoe de progenitor van je koters eruit zal zien.
Was it just as good for you as it was for me?quote:Op maandag 1 november 2004 23:49 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Orale sex zal nooit meer hetzelfde zijn...
En die boer laten in m'n voorhuid, zodat die opzwelt als een balonnetje.quote:Op maandag 1 november 2004 23:49 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hm, lekker beeldend weer.
Vooral dat fijnmalen.
En dan erna een keiharde boer laten...
wel een unieke ervaring... en je hebt voortaan opbergruimte voor je lulquote:Op maandag 1 november 2004 23:49 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Orale sex zal nooit meer hetzelfde zijn...
quote:Op maandag 1 november 2004 23:51 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
En die boer laten in m'n voorhuid, zodat die opzwelt als een balonnetje.
Dan pak je beide uiteinden beet en trek je het zo ver mogelijk van elkaar vandaan.
Zoals bij een ballon: pppppieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeppppppppppppppppppp
Jij zult ook altijd de ziekste der zieken blijven he?quote:Op maandag 1 november 2004 23:51 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dan pak je beide uiteinden beet en trek je het zo ver mogelijk van elkaar vandaan.
Zoals bij een ballon: ppppprrrrrrrrrrieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwppppppppppppppppppp
GatverdeGATVER.quote:Op maandag 1 november 2004 23:49 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
[..]
meer info op o.a. http://www.dk.cvz.nl/prob(...)naam=torsio%20testis
Nee.quote:Op maandag 1 november 2004 23:50 schreef Vieske het volgende:
[..]
Probeer je me hier nou mee te overtuigen ofzo?
WHY?quote:Op maandag 1 november 2004 23:54 schreef Piro het volgende:
[..]
Nee.
Be afraid.
Be VERY afraid.
Piro still has functioning balls.
En dus een goede fok verwensing.quote:Op maandag 1 november 2004 23:53 schreef Piro het volgende:
9.7 op de gross factor omdat het een bestaande aandoening is..
Je hebt door dat als een bal eraf moet je de dubieuze eer deelt de ziekste mono-testiculaire freak te zijn, samen met Hitler?quote:Op maandag 1 november 2004 23:51 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zoals bij een ballon: ppppprrrrrrrrrrieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwppppppppppppppppppp
Of: jouw bloederige zakie fladdert als een losgelaten, leeglopend ballonnetje door de huiskamer...quote:Op maandag 1 november 2004 23:51 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
God heeft mij laten bestaan om de genenpoel vol te baggeren.quote:Op maandag 1 november 2004 23:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
WHY?
Belief.quote:Op maandag 1 november 2004 23:57 schreef Ruis het volgende:
sick beyond believe dit...
Zelfkennis is okayquote:Op maandag 1 november 2004 23:56 schreef Piro het volgende:
[..]
God heeft mij laten bestaan om de genenpoel vol te baggeren..
Dit moet haast wel een TTT worden, in KLB notabene...quote:Op maandag 1 november 2004 23:57 schreef Ruis het volgende:
sick beyond believe dit...
Evenals zelfspot.quote:Op maandag 1 november 2004 23:58 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zelfkennis is okay![]()
mits nog ff snel wat foto's erbij!quote:Op maandag 1 november 2004 23:58 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dit moet haast wel een TTT worden, in KLB notabene...
Daar heb je dan wel een hoge prijs voor moeten betalen.quote:Op maandag 1 november 2004 23:58 schreef Xebrozius het volgende:
Dit moet haast wel een TTT worden, in KLB notabene...
Waarna familie langskomt en zal zeggen: "goh, die rode kleur laat je woonkamer wel opfleuren zeg..."quote:Op maandag 1 november 2004 23:56 schreef Tokay het volgende:
[..]
Of: jouw bloederige zakie fladdert als een losgelaten, leeglopend ballonnetje door de huiskamer...
pfffffffffffffffffffffffffffffrrrrrrrrrooooooooot...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |