Omdat er geen betere smileys om mijn gevoelens over Van Galen uit te drukken. Gatverdamme, die naam alleen al: Barryquote:Op maandag 1 november 2004 19:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
waarom die kotssmilies SCH..
bah wat een flauwe reactie. Kots maar in een ander topic. Ik gun het van Galen van harte , hij is al jarenlang miskend door de behoundende kliekjesboncoaches die we hadden die jarenlang alleen maar spelers uit hetzelfde inteeltclubje selecteerde waardoor andere spelers die wel drie keer zo goed waren geen kans kregen. Als er één speler deze selectie verdient in Nederland is het wel Barry van Galen.quote:Op maandag 1 november 2004 19:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat er geen betere smileys om mijn gevoelens over Van Galen uit te drukken. Gatverdamme, die naam alleen al: Barry
Hou toch op man, als er 1 matennaaier is die door zijn medespelers wordt uigekotst, die niks voor zijn club overheeft en die als voetballer en mens een overbodig projectiel is, is het Barry wel. Hij ad gewoon nooit geboren moeten worden.quote:Op maandag 1 november 2004 19:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
bah wat een flauwe reactie. Kots maar in een ander topic. Ik gun het van Galen van harte , hij is al jarenlang miskend door de behoundende kliekjesboncoaches die we hadden die jarenlang alleen maar spelers uit hetzelfde inteeltclubje selecteerde waardoor andere spelers die wel drie keer zo goed waren geen kans kregen. Als er één speler deze selectie verdient in Nederland is het wel Barry van Galen.
Ik zeg slechts Richard Stricker...quote:Op maandag 1 november 2004 19:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Hou toch op man, als er 1 matennaaier is die door zijn medespelers wordt uigekotst, die niks voor zijn club overheeft en die als voetballer en mens een overbodig projectiel is, is het Barry wel. Hij ad gewoon nooit geboren moeten worden.
Hou maar op, hij heeft zoveel op zijn geweten die eikel. Echt ongelooflijk dat Van Basten dit in zijn golfkoppie haalt. How low can you go.quote:Op maandag 1 november 2004 19:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik zeg slechts Richard Stricker...
Ben jij dan positief over hem Tong?quote:Op maandag 1 november 2004 19:52 schreef tong80 het volgende:
Leuk die negatievelingen weer eens te voorschijn te zien komen.
lekker uitgerust in Lissabonquote:Op maandag 1 november 2004 19:55 schreef SCH het volgende:
Ben jij dan positief over hem Tong?
Het spijt me, maar aan sommige personen heb ik zo'n tyfusgloeiende hekel zoals daar zijn Nora Jones, Celine Dion en Barry van Galen
Heerlijk, mijn woede is weer helemaal ververst.quote:Op maandag 1 november 2004 19:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
lekker uitgerust in Lissabon
quote:Op maandag 1 november 2004 19:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik zeg slechts Richard Stricker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |