Sonck vind ik vooral een verhaal van verkeerd begrepen , verkeerd gekocht en verkeerd gebruikt.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sonck vind ik een verhaal apart. Van hem had ik wel verwacht dat hij zou slagen bij Ajax. Als je er bij Genk 30 inschiet, dan moet je dat bij Ajax ook kunnen normaalgesproken. Onverklaarbaar eigenlijk. Faalangst lijkt hij me het figuur niet voor en de mentaliteit zal hem ook niet genekt hebben want Sonck is zelf niet echt op zijn mondje gevallen.
Speel met Sonck zoals PSV vorig jaar met Kezman deed en hij scoort er geen 5 minder op een seizoen ...quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sonck vind ik meer een spits voor PSV of Feyenoord dan voor Ajax eigenlijk.
Dat denk ik dus ook. Sonck is namelijk wel gewoon een goalgetter en Kezman is echt niet heel veel beter. Kezman bakt er nu bij Chelsea niks van. Als je Sonck op de juiste manier gebruikt dan schopt hij er bij elke (sub)topper in Nederland en België minimaal 20 in.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Speel met Sonck zoals PSV vorig jaar met Kezman deed en hij scoort er geen 5 minder op een seizoen ...
Bron: VIquote:De topper in de Belgische Eerste Klasse is een prooi geworden voor Anderlecht dat met een 2-1 zege de achterstand op koploper Club Brugge verkleinde tot vier punten.
Club Brugge had misschien niet het beste van het spel, maar de ploeg van Trond Sollied bleek voldoende te hebben aan een half kansje om een voorsprong te nemen. Nastja Ceh profiteerde van een verkeerde terugspeelbal.
De ommekeer kreeg voor Anderlecht na ruim een uur gestalte toen Yves Vanderhaeghe de gelijkmaker op het scorebord bracht. Dat de topper in het Astrid Park alsnog een winnaar kreeg was te danken aan Nenad Jestrovic, die Anderlecht vier minuten voor het einde aan de 2-1 zege hielp.
Najah , in dit geval ging Milan toch echt voluit hoor , ze speelden met hun volledige A-team en zelfs in de terugmatch wonnen ze maar héél nipt.quote:Op zondag 12 december 2004 00:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Roda JC won ook eens van Milan. Het is bekend dat dat soort teams in bepaalde wedstrijden nog weleens met de handrem erop spelen. Niettemin een leuke prestatie natuurlijk om te winnen van Milan.
roda won omdat Milan de heenmatch al comfortabel gewonnen hadquote:Op zondag 12 december 2004 00:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Roda JC won ook eens van Milan. Het is bekend dat dat soort teams in bepaalde wedstrijden nog weleens met de handrem erop spelen. Niettemin een leuke prestatie natuurlijk om te winnen van Milan.
1 doelpunt verschil is comfortabel? Milan moest nog verlengingen spelen tegen Roda JC en als ik me niet vergis kwam het zelfs aan op pingels.quote:Op zondag 12 december 2004 01:15 schreef BramK het volgende:
[..]
roda won omdat Milan de heenmatch al comfortabel gewonnen had
Aan de andere kant , het Milan van nu is niet meer het Milan van midden jaren '90 tot begin deze eeuw toen ze toch maar een schim meer waren van de ploeg die ze ervoor waren (of nu zijn) hé ...quote:Op zondag 12 december 2004 01:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
1 doelpunt verschil is comfortabel? Milan moest nog verlengingen spelen tegen Roda JC en als ik me niet vergis kwam het zelfs aan op pingels.
Mee eens. Al vind ik het Milan van nu wel beter als het Milan in de tijd dat Roda er tegen speelde. Toen zat Milan echt even in 'n dip. Het is nu weer een van de toonaangevende ploegen van Europa geworden of aan het worden....quote:Op zondag 12 december 2004 01:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Aan de andere kant , het Milan van nu is niet meer het Milan van midden jaren '90 tot begin deze eeuw toen ze toch maar een schim meer waren van de ploeg die ze ervoor waren (of nu zijn) hé ...
en ik dacht dat vd Luer de beslissende mistequote:Op zondag 12 december 2004 01:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
1 doelpunt verschil is comfortabel? Milan moest nog verlengingen spelen tegen Roda JC en als ik me niet vergis kwam het zelfs aan op pingels.
quote:Op zondag 12 december 2004 02:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en ik dacht dat vd Luer de beslissende miste
die 2e ja,niet onaardigquote:Op zondag 12 december 2004 02:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat een blunder van Moons (RC Genk) trouwens.
Standard moet vandaag eigenlijk ook winnen hé, anders verliezen ze de voeling met de 2 toppers en loopt de 3de in de stand ook uit.quote:Op zondag 12 december 2004 10:03 schreef superjoden het volgende:
competitie dus weer enigszins spannend na de overwinning van Anderlecht. Vanmiddag ook een aardige wedstrijd met Gent - Standard. Zou Standard deze wedstrijd een beetje laten lopen en alles gooien op de Uefa cup tegen Athletic de Bilbao of verwachten jullie vanmiddag een gemotiveerd Standard ?
oei sorry daar zat ik even mis dan, zou nie mogen als Milan-fan, maarja kheb die paar jaren van midden jaren 90 uit me geheugen verbannenquote:Op zondag 12 december 2004 01:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |