Hihi, wat een vergelijking. Milan moest tegen Roda helemaal niets meer doen. Die waren na de 0-1 al zo goed als zeker van kwalificatie. Uiteindelijk werden ze verrast door een fris Roda. Onderschat ook niet de waarde van het toernooi: voor een Italiaans team stelt een UEFA-Beker niets voor, terwijl ze in de Champions League er wel 100% voor zullen gaan. En zoals gezegd: het Milan van toen met dat van nu vergelijken...quote:Roda JC won ook eens van Milan. Het is bekend dat dat soort teams in bepaalde wedstrijden nog weleens met de handrem erop spelen. Niettemin een leuke prestatie natuurlijk om te winnen van Milan.
Nogal logisch dat in een dergelijk lijstje de 'grote' clubs onderin staanquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
12. Club Brugge 15 2,7
15. KRC Genk 15 1,8
16. Standard 16 1,6
18. Anderlecht 27,5 1,2
Zelfs met een perfecte score zouden de grote ploegen onderaan staan.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:14 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nogal logisch dat in een dergelijk lijstje de 'grote' clubs onderin staan.
Precies! Beetje krom lijstje dus, maar desondanks nog wel leukquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zelfs met een perfecte score zouden de grote ploegen onderaan staan.
maar nu ziet het er veel minder uit met het vertrek van algemeen directeur / geldschieter Sleuyter ...quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:21 schreef placebeau het volgende:
[..]
insgelijks!
eindelijk
Met portier als aanvaller.
Om eerlijk te zijn, ik denk dat Vergeylen daar nu net nog degene is die met de voetjes op de grond blijft staan.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:12 schreef BramK het volgende:
[..]
maar nu ziet het er veel minder uit met het vertrek van algemeen directeur / geldschieter Sleuyter ...Vergeylen je hebt je verdiensten gehad ih verleden maar een man als sleuyter die er geld in pompt laat je niet zomaar weggaan alsof er niks is gebeurd!!!
![]()
En oostende!quote:Op zondag 2 januari 2005 13:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Voor de geinteresseerden , vanmiddag zenden ze vanaf 15h30 op Canvas live de halve en finales uit van de "Flanders Soccer Cup" , een indoor-voetbaltoernooi op kunstgras tussen enkele eersteklassers. (oa Cercle Brugge, GBA , Beveren , ... )
www.belgiumsoccer.bequote:Beveren verdedigt vandaag zijn titel in het Tarkett Flanders Soccer Cup in de Gentse Topsporthal. Beveren-trainer Herman Helleputte belooft ook vandaag opnieuw spektakel. "We willen het publiek laten genieten", zegt hij.
Voor de Ivorianen is dit indoortornooi uiteraard ideaal. "Een klein veld, dat is ideaal voor hen. En vooral: er wordt binnen gevoetbald, dus het is niet te koud ook", zegt Helleputte in HNB.
De trainer zakt met twaalf spelers naar Gent af. Daarbij zit mogelijk ook Secreto, de vervanger van Eboué, die naar Arsenal verhuisde. "Ik zal toch blij zijn als het 31 januari is en de transfermarkt sluit", zegt Helleputte.
"Als er nog een paar zouden vertrekken, moet ik toch weer helemaal opnieuw beginnen. Vorig jaar liep het ook minder goed in de terugronde, maar iedereen vergat wel dat we met Yapi Yapo, Touré en Arsène Né drie sterkhouders verloren waren."
vond ik eigenlijk ook , die bal ging zelfs maar over die boarding op een moment dat de scheids allang had moeten affluiten en na een duw van een beverenspeler tegen die keeper ,dacht ik.quote:Op zondag 2 januari 2005 16:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een goedkope shoot-out voor Beveren of is dat mijn verbeelding?
0-1 voor Beveren nu. Leuke wedstrijd net tussen Cercle en Beveren.
Da's ook een stukje beleid bij Zulte-Waregem. Langzaam doorgroeien met talentvolle spelers uit de eigen regio, aangevuld met Belgische routiniers. Stukken leuker om naar te kijken, dan naar een ploeg die onderaan bungelt en met 5 Afrikanen en 6 derderangs Joegoslaven speelt.quote:Op zondag 2 januari 2005 18:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Overigens ook wel opvallend, bij Zulte-Waregem kwam er volgens mij maar 1 buitenlander in actie. zowat alle andere spelers waren eigen Belgische jeugdspelers of Belgische ex-eersteklasse spelers.
Club Brugge moet zich aan een strak afbetalingsplan voor schulden uit het verleden (vooral nog uit einde jaren '70 toen ze eigenlijk bijna failliet waren (en in de huidige tijd gewoon failliet verklaard zouden worden)) houden. Dat heeft daar ook wellicht nogal wat mee te maken.quote:Op zondag 2 januari 2005 18:17 schreef superjoden het volgende:
heeft Brugge maar een begroting van 15 mln ?? vind het eigenlijk niet zoveel dan. Charleroi en La Louviere vind ik wel verassend hoog staan en Moeskroen valt me wel een beetje tegen.
6 , geloof ik.quote:Op zondag 16 januari 2005 16:25 schreef methodmich het volgende:
Sérgio in vorm. Hoeveel goals heeft hij al gemaakt?
Het lijkt me sowieso over, nu die mafketel van een Vergeylen, Franklin Sleuyter eruit heeft gewerkt. Zijn eerste actie was ook weer geweldig: Bodart ontslaan. Eigenlijk alleen maar omdat hij een vriend van Sleuyter was. Nee, KVO eindigt als laatste. Ik hoop dat Vergeylen dan opflikkert, want dit is al de tweede keer dat hij dit flikt. Wie herrinnert zich nog zijn legendarische actie om Pfaff als trainer aan te stellen ipv vakman Dennis van Wijk.quote:Op maandag 17 januari 2005 14:50 schreef BramK het volgende:
indien er bij kvo niet snel versterking komt is het over en out denk ik ...![]()
Aan de andere kant is Vergeylen natuurlijk wel degene die KVO in leven kan houden hé ,quote:Op maandag 17 januari 2005 20:44 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso over, nu die mafketel van een Vergeylen, Franklin Sleuyter eruit heeft gewerkt. Zijn eerste actie was ook weer geweldig: Bodart ontslaan. Eigenlijk alleen maar omdat hij een vriend van Sleuyter was. Nee, KVO eindigt als laatste. Ik hoop dat Vergeylen dan opflikkert, want dit is al de tweede keer dat hij dit flikt. Wie herrinnert zich nog zijn legendarische actie om Pfaff als trainer aan te stellen ipv vakman Dennis van Wijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |