abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 november 2004 @ 18:40:07 #1
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_23002912
Ik vraag me af waarom mensen hier in bijv. Nederland vinden dat Bush moet blijven.

Wat zijn jullie argumenten?
pi_23002989
Waarom ben jij tegen hem ?
pi_23003027
hij is de goeiste!

komma komma komma
  maandag 1 november 2004 @ 18:45:49 #4
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_23003047
Voor een sterkere euro!
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  maandag 1 november 2004 @ 18:47:53 #5
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_23003098
zodat tie zijn eigen rotzooi ken opruimen
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_23003115
quote:
Op maandag 1 november 2004 18:45 schreef DionysuZ het volgende:
Voor een sterkere euro!
  maandag 1 november 2004 @ 18:49:40 #7
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_23003133
quote:
Op maandag 1 november 2004 18:43 schreef ronduit84 het volgende:
Waarom ben jij tegen hem ?
1. Hij is niet de slimste, hoewel ik wel vind dat hij het nu beter deed dan een aantal jaren terug
2. Hij betrekt religie (christendom) in zijn beleid
3. Tegen homo huwelijken
4. Doet slechte zaken voor de binnenlandse economie
5. De oorlog in Irak is begonnen door leugens
6. Irak is een tweede Vietnam
....
  maandag 1 november 2004 @ 18:51:32 #8
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_23003175
quote:
Op maandag 1 november 2004 18:49 schreef EMW het volgende:

[..]

1. Hij is niet de slimste, hoewel ik wel vind dat hij het nu beter deed dan een aantal jaren terug
3. Tegen homo huwelijken
4. Doet slechte zaken voor de binnenlandse economie
5. De oorlog in Irak is begonnen door leugens
6. Irak is een tweede Vietnam
....
Punt 3 vind ik juist goed, eigenlijk.
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_23003212
quote:
Op maandag 1 november 2004 18:45 schreef DionysuZ het volgende:
Voor een sterkere euro!
Dat is de enige goede reden voor 4 more years Bush.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 1 november 2004 @ 18:53:29 #10
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_23003230
quote:
Op maandag 1 november 2004 18:51 schreef Graveland het volgende:

[..]

Waarom? Ik heb geen problemen met homo's. Veel van hen zijn zo geboren, doen ze ook niks aan.

Ik ben wel tegen het adopteren van kinderen door homostellen. Ik denk dat een kind een echte vader en moeder nodig heeft en niet twee moeders of vaders.
  maandag 1 november 2004 @ 18:58:11 #11
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_23003323
quote:
Op maandag 1 november 2004 18:51 schreef Graveland het volgende:

[..]

In een land wat de mond zo ontzettend vol heeft van vrijheid en dat met geweld door de strot van alles en iedereen wil rammen is het wel opmerkelijk.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_23003333
Dan kan hij in zijn functie van President worden vermoord.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  Donald Duck held maandag 1 november 2004 @ 18:59:26 #13
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_23003357
quote:

[..]

3. Tegen homo huwelijken
....
Kerry is ook tegen het homohuwelijk
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_23003449
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor gevolgen het gaat hebben als Fidel Castro de VS vier jaar lang regeert.
pi_23003452
Ik vind dat Nederland veiliger is geworden sinds hij president is.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  maandag 1 november 2004 @ 19:06:18 #16
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_23003520
quote:
Op maandag 1 november 2004 18:43 schreef ronduit84 het volgende:
Waarom ben jij tegen hem ?:p
Daar kan ik wel wat voorbeelden van geven. Ik zal de oorlogen in Irak en Afghanistan zelfs even compleet buiten beschouwing laten, want daar is al genoeg over gezegd en meestal ook de enige redenen waarom Nederlanders hem liever zien verdwijnen (of juist graag zien blijven). Van de binnenlandse politiek weten ze weinig vanaf.

Mijn redenen:

- Bush wil het liefst abortus compleet verbieden. Zijn huidige wet stelt alleen abortus voor in uiterste gevallen zoals bij een verkrachting. Ik vindt dat de vrouw "baas in eigen buik" moet zijn en abortus een keuze is, en niet een verbod opgelegd door een regering. Verder is euthenasie onbespreekbaar voor Bush en ik ben daar ook een voorstander van.

- Onder Bush zijn de medische kosten met meer dan 75% gestegen, met name medicijnen. Ik betaal nu al zo'n $150 tot $200 per maand aan medicijnen, en dat zijn alleen nog maar de kosten die IK moet dragen, dus de patientenbijdrage. Ik betaal tevens zo'n $300 voor ziektekostenverzekering voor 2 personen, en ik vindt die $500 per maand eigenlijk een beetje teveel van het goede. Door wetten van Bush kan ik geen goedkopere medicijnen uit Canada importeren en doordat de Republikijnen steun krijgen van de verzekeringsmaatschappijen kunnen ze heerlijk de premies omhoog schroeven, en wij als de gewone burgers worden daar vet de dupe van.

- Bush is tegen het onderzoek op stamcellen, m.u.v. de paar duizend embryos die al in onderzoek waren voordat hij er met een wet een complete stop op zette. Het onderzoek op stamcellen heeft al bewezen dat er een genezing voor Parkinsons en Alzheimers in zit (naar alle waarschijnlijkheid duurt het nog 10 jaar voordat er echt een genezing is) en het potentieel om vele soorten Kanker te genezen is enorm groot. Natuurlijk moeten er ethische controles plaatsvinden, maar volgens Bush is het onbespreekbaar omdat je daarmee naar zeggen menselijk leven vernietigd.

- Bush kreeg van de Senaat en Congress 0 op het request toen hij voorstelde in Alaska te boren voor olie en daarmee honderden vierkante kilometers natuurgebied verwoest. Echter doordat de gouverneur van Alask ook republikijns is hebben ze het onderhands geregeld en laat de gouverneur nu het boren toch toe omdat in dit geval de STAAT meer zeggenschap heeft over het land dan de REGERING. De meerderheid van de bevolking - inclusief republiekijnen want die hadden een meerderheid in aanwezigheid toen het ter stemming kwam - is TEGEN het boren in Alaska, maar Bush zet gewoon zijn zin door.

- Bush is voor het exporteren van banen naar arme landen. Hij vindt dat "goed voor Amerika". Ondertussen zijn er hele steden die hun belangrijkste fabrieken naar India en China zien vertrekken, verliezen zo duizenden banen en dus inkomsten. De banengroei in de Verenigde Staten is lager dan ooit geweest in de afgelopen 50 jaar maar de bevolkingsgroei neemt immer toe.

- Dagelijks komen meer dan 5000 illegalen het land binnen via de grens met Mexico. Als 5000 Mexicanen elke dan zo binnenkomen, dan komen terroristen ook via die wijze het land binnen. Bush vindt het onnodig om meer geld uit te geven om de grens te beschermen in dat gebied. Als weerwoord geeft ie "I was a border Governor for many years, you'd think I know what to do". Zijn tegenstander Kerry is juist voor een vergroting van de Border Patrol. (Maar Bush had het budget daarvoor al verkwanseld in de oorlog in Irak natuurlijk)
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 1 november 2004 @ 19:14:09 #17
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_23003693
quote:
Op maandag 1 november 2004 18:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Kerry is ook tegen het homohuwelijk
Correct. Kerry is echter voorstander van een "registered partnership" waarbij homoparen in ieder geval dezelfde rechten krijgen als een getrouwd paar, en Kerry is fel tegen een aanpassing van de grondwet om homohuwelijken pertinent te verbieden.

Alle staten hebben ruim 225 jaar ZELF hun huwelijkswetten geschreven, en Bush is de allereerste president in de geschiedenis van de Verenigde Staten die de grondwet wil aanpassen om vrijheden AF te nemen, in plaats van ze te geven. Dat moet toch ook wel boekdelen spreken.

Dit als toevoeging aan mijn post hierboven.

Ook als toevoeging:

- Bush wil de Patriot Act versterken en in stand houden. Als Bush wordt herkozen wordt het voor de FBI mogelijk om al je gegevens (inclusief al je bankgegevens, inkomen, en waar je overal je bankpas hebt gebruikt) in te zien zonder dat je ergens van verdacht wordt. Ze worden in het voorstel van Bush tevens in staat om te controleren wat voor soort boeken je hebt gekocht, wat voor soort boeken je hebt geleend uit de lokale bibliotheek, en op verzoek kunnen ze van iedereen de e-mail nalezen door simpelweg een request bij de provider neer te leggen.

Het is een feit dat ze dat voor iemand die officieel ergens verdacht van wordt allemaal al kunnen natuurlijk - zolang een rechter het goedkeurd - maar dat ze dat zomaar bij iedereen kunnen gaat mij allemaal iets te ver.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 1 november 2004 @ 19:14:20 #18
73210 sanniejj
Freaky bodybuilder
pi_23003695
-Waarom hij moet blijven-

* Meer veiligheid in amerika en europa
* De wereld moet toch ergens een backbone hebben waarop we kunnen leunen in tijden van
wanhoop?
* Tegen homohuwelijken
* Voor kapitalisme (dus voor verdeling naar prestaties)
* Kan beslissingen maken en is zelden twijfelachtig
* Goed opgeleid
* Sterk team van bewindslieden
* Zorgt voor een goede en betere economie
* Is geen populist die op alles afgeeft wat naar hem toekomt

*
Pimpin' iron @ dutchbodybuilding.com
  maandag 1 november 2004 @ 19:14:38 #19
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_23003706
quote:
Op maandag 1 november 2004 19:03 schreef thabit het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor gevolgen het gaat hebben als Fidel Castro de VS vier jaar lang regeert.
dat zou wat zijn van mij mag het
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
  maandag 1 november 2004 @ 19:16:04 #20
73210 sanniejj
Freaky bodybuilder
pi_23003732
quote:
Op maandag 1 november 2004 19:14 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

dat zou wat zijn van mij mag het
Jij hoeft niet in die communistische puinhoop te leven nee
Pimpin' iron @ dutchbodybuilding.com
pi_23003783
quote:
Op maandag 1 november 2004 19:14 schreef sanniejj het volgende:

Hij heeft juist meer verdeling gezaaid in de wereld met zijn ondoordachte oorlog.
Ik kan niet 1 reden bedenken waarom Bush zou moeten blijven.
  maandag 1 november 2004 @ 19:18:58 #22
93859 joogdepoog
you there, cut my milk!
pi_23003797
quote:

* De wereld moet toch ergens een backbone hebben waarop we kunnen leunen in tijden van
wanhoop?
* Tegen homohuwelijken
* Goed opgeleid

*
en dit bedoel je serieus??
"Ik moet je iets becanon, wat ik eerder nikon, maar je bent mijn sony"
  maandag 1 november 2004 @ 19:19:56 #23
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_23003823
quote:
Dit is ook een van grootste redenen waarom ik tegen Bush ben. De man kan kerk en staat niet scheiden, en alhoewel elke President wel enigzins gelovig moet zijn voor het Amerikaanse volk trekt Bush het naar extremen, met name op het gebied van abortus, euthenasie, het aanpassen van de grondwet, en het feit dat hij vindt dat de regering subsidies moet geven aan religieuze organisaties.
-
  maandag 1 november 2004 @ 19:21:29 #24
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_23003859
quote:

wanhoop?
* Tegen homohuwelijken
* Goed opgeleid
Ik vindt dit nauwelijks argumentatie moet ik zeggen..... Meer een powerpoint presentatie met loze kreten zonder onderbouwing.
-
  maandag 1 november 2004 @ 19:24:57 #25
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_23003940
quote:

Door de oorlogen in Afghanistan en Irak is het in die landen alles behalve stabiel geworden. Er is onrust onder het volk, er sterven dagelijks heel veel mensen door opstanden en dit alles is een prachtige kans voor terroristen om zieltjes te winnen. Er zijn meer mensen ontevreden, er zijn meer mensen die dankzij de oorlogen een boel vrienden en familie zijn verloren, dus meer extremisten. Hierdoor is de wereld dus allesbehalve veiliger geworden (Irak en Afghanistan waren geen dreiging.. de regering in die landen was misschien niet ok voor de bevolking, maar daar kan de bevolking nog altijd zelf iets aan doen).

Door het noemen van een 'as van het kwaad' heeft bush een aantal landen tegen zich opgezet. Schurkenstaten beginnen nu weer hun nucleaire ambities te hervatten, zodat ze zichzelf kunnen verdedigen.. ook niet echt bevorderlijk voor de veiligheid in de wereld.

Een verdeeld Europa, een verdeelde VN... ook niet echt bevorderlijk.. dus ik snap niet hoe je aan dit punt komt.
quote:
wanhoop?
Die backbone moet natuurlijk ook zelf geen schurkenstaat zijn. Mensenrechtenschendingen vieren hoogtij in de VS.
quote:
* Tegen homohuwelijken
Een land dat er zo prat op gaat dat hun volk zo vrij is en zichzelf het land van de onbeperkte mogelijkheden noemt is niet echt geloofwaardig zo he? Verder ga ik hier niet op in.
quote:
persoonlijke voorkeur. Hier ben ik het niet met je eens maar dat is ook maar een persoonlijke mening.
quote:
bush of de havikken die achter bush staan en in zijn oren fluisteren? En kerry kan het minder goed dan bush denk je?
quote:
* Goed opgeleid
en dat is kerry niet?
quote:
hier ga ik niet op in.
quote:
Kijk eens naar de staatsschuld die bush heeft achtergelaten. Of het aantal werkelozen. Verder moet je het geld voor een belastingverlaging voor de rijkste 1% natuurlijk ook ergens vandaan halen.
quote:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')