Ik las het van je waterrekening ja...ach wie weetquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:37 schreef Puckzzz het volgende:
Ja ik weet hetEn ik weet niet hoeveel eurootjes hij ervoor zou willen hebben.
De portemonnee is erg dun deze tijd
Zou je mij dat kunnen mailen? als hij daar geen bezwaar tegen zal hebben Dan kan ik wat afspreken met hemquote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:39 schreef Re het volgende:
ik heb zijn nummer ook,
En een Manfrotto 680B aangeschaft
Ik kan het mishebben, maar volgens mij is het eigenlijk hetzelfde, alleen als er videostatief bijstaat zijn ze over het algemeen wat robuuster, omdat die dingen zwaarder zijn dan fotocamera's...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:08 schreef robbedoeseos300d het volgende:
kan iemand mij het verschil uitleggen tussen een foto statief en een vidio statief??
ik zag n.l. deze advertentie en vindt het wel wat. http://www.marktplaats.nl/index.php3?g=foto&u=statieven&ID=5392 Nu zegt mijn buurman dat het een video statief is.
Maar wat is nu eigenlijk het verschil
ja dat klopt en vanwege het feit dat hij dubbele poten heeft dat schijnt ook bij video statieven voor te komenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:12 schreef Rewimo het volgende:
Wedden dat ie dat denkt vanwege die hendel?![]()
Jemig, daar kan je een koe opzetten....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:31 schreef Rewimo het volgende:
4,1 kilo lees ik op de site van Manfrotto
Hij wordt daar aangeprezen als 'het ideale studio-statief'
Uhm...dat was bij wijze van spreken natuurlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:42 schreef Rewimo het volgende:
Als die koe niet zwaarder is dan 5 kilo wel ja
Moet ook wel ik gebruik hem dan voor mijn canon 300d met mijn Sigma 50-500quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:34 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jemig, daar kan je een koe opzetten....
Dat is dubbel slepen dan...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:52 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Moet ook wel ik gebruik hem dan voor mijn canon 300d met mijn Sigma 50-500
die zijn er meerquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat is dubbel slepen dan...
trek het je niet aan, eigenlijk ben ik gewoon jaloers hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |