http://www.kamera-cupio.d(...)Set_Photo/Video.htmlquote:Op dinsdag 18 januari 2005 16:54 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben op zoek naar een Quick Release Adapter Photo/Video voor mijn statief, maar bij de verschillende hoofdstedelijke zaken die ik heb aangedaan is het alleen op bestelling te krijgen, met een levertijd van 2 tot 4 weken.
Dan kan ik het net zo goed online bestellen, maar ik kom het daar niet tegen.
Heeft iemand suggesties voor een goede webwinkel waar ik het zou moeten kunnen vinden?
Dan bestel ik hem gewoon in de winkel op de hoek, en oefen ik mijn geduldquote:*** Dieser Artikel kann leider nicht an den von Ihnen gewünschten Ort versandt werden. Sie können entweder die Versandadresse ändern oder den Artikel aus Ihrer Bestellung löschen, indem Sie seine Stückzahl auf 0 setzen und dann den Aktualisierungsbutton unten anklicken ( Mögliche Länder anzeigen) ***
Deze combo heb ik ook, oerstevig en absoluut zijn geld waardquote:
ik heb hem inmiddels al een tijd in mijn bezit, en ik ga er in meequote:Op woensdag 19 januari 2005 08:57 schreef DeadLock het volgende:
[..]
Deze combo heb ik ook, oerstevig en absoluut zijn geld waard
Misschien is je vanguard dan iets voor puckzzz?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:33 schreef dawg het volgende:
Ik ga straks een Manfrotto 458B Neotec met 488RC2 balhoofd bestellen. Na maanden twijfelen en zoeken en vergelijken is er deze combi uitgekomen.
Pea!!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Misschien is je vanguard dan iets voor puckzzz?
Dat jij er niet tevreden over bent wil niet zeggen dat ie voor haar niks is...Ik heb die vanguard ook en ben er wel tevreden mee...toevallig
Ik denk meequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |