Ach gossie, Feijenoord probeert een wit voetje te halen bij de knvb.quote:OFFICIËLE WAARSCHUWING VOOR UIT-PUBLIEK
De clubleiding van Feyenoord is gisteren tijdens de uitwedstrijd tegen AZ geschrokken van de reacties van de eigen aanhang op het optreden van scheidsrechter Van Egmond. Een groot deel van de aanhang maakten zich schuldig aan het roepen van kwetsende spreekkoren aan het adres van de AZ-speler Van Galen en de scheidsrechter. Daarmee werden de tolerantiegrenzen, die twee jaar geleden in overleg met Legioen, de officiële Feyenoord Supportersvereniging, supporters en diverse instanties zijn opgesteld, overschreden.
Feyenoord en de supportersvereniging ergeren zich al langere tijd aan het gebrek aan creativiteit van de aanhang die de uitwedstrijden bezoekt. In plaats van het eigen team massaal te steunen zijn veel ‘aanmoedigingen’ tegenwoordig vooral gericht tegen de tegenstander of het publiek van de tegenstander. Zo zijn er tegenwoordig ‘Brabantse joden’, ‘Limburgse joden’, ‘Utrechtse joden’ en waren het gisteren weer ‘Alkmaarse joden’.
Het gedrag in Alkmaar is voor Feyenoord aanleiding om een officiële waarschuwing te laten uitgaan naar de Diamond- Gold- en Silvercardhouders die de uitwedstrijden bezoeken. De clubleiding vindt het te makkelijk om te veronderstellen dat slechts een kleine groep supporters zich in Alkmaar schuldig maakte aan de spreekkoren. Tegen supporters die zich hieraan schuldig hebben gemaakt en op de videobeelden herkend worden zullen maatregelen worden genomen. Indien een dergelijke situatie zich nogmaals voordoet zal Feyenoord zonder verdere waarschuwing besluiten om naar de eerstvolgende uitwedstrijd geen supporters mee te nemen.
Je mag wel in de kofferbak bij een maat van me.quote:Op maandag 1 november 2004 16:02 schreef InnocentFR het volgende:
Wie heeft er nog een plekje vrij in de auto voor naar hongarije?
Heb wilson ze email niet meerquote:Op maandag 1 november 2004 16:07 schreef Staanplaats het volgende:
Ga met de bus :S
Komt er een verblijvende loopcombi in Boedapest. Leuk en aardig, maar wat moet ik om 18.20 bij het stadion doen als die pot 20.45 begint?quote:Informatie voor Boedapest gangers
[ Legioen, officiële Feyenoord Supportersvereniging ]
Feyenoord heeft met de locale autoriteiten in Boedapest wat aanvullende afspraken gemaakt die er toe moeten leiden dat het bezoek van de ongeveer 500 Feyenoord-supporters aan de wedstrijd Ferencvaros-Feyenoord aanstaande donderdag probleemloos verloopt. Belangrijkste afspraak is dat de aan- en afvoer van Het Legioen goed georganiseerd wordt, en plaats vind onder begeleiding van de politie. Het gaat overigens om een vrijblijvende afspraak en supporters zijn uiteraard geheel vrij in hun keuze om hieraan gehoor te geven. Zowel Feyenoord als Legioen, officiële Feyenoord Supportersvereniging, adviseren iedereen gebruik te maken van de mogelijkheid die wordt geboden.
Supporters die het advies willen opvolgen worden verzocht omstreeks 18.00 uur te verzamelen op Hosok Tere (Hosok Plein) in het centrum van Boedapest. Vandaar wordt onder politiebegeleiding gelopen naar het Puskas Stadion. De totale looptijd bedraagt ongeveer 20 minuten. Feyenoord-supporters gaan het stadion binnen via poortnummer 2. Bij de ingang is een loket ingericht waar de omwisselbiljetten geruild kunnen worden voor een stadionkaart. Na afloop van de wedstrijd worden alle supporters in omgekeerde richting weer naar Hosok Tere begeleid.
Supporters die met de auto naar het stadion willen gaan kun hun wagen parkeren op een speciaal voor Feyenoord-supporters gereserveerde parkeerplaats. Deze parkeerplaats ligt aan der Stefania Road, direct bij het stadion.
Heb anders z'n mob nog wel..quote:Op maandag 1 november 2004 16:45 schreef InnocentFR het volgende:
Ja, maar maat van me had die gister gemailed en nog geen reactie gehad, dus dacht misschien heb jij andere
Dankuwel !quote:Op maandag 1 november 2004 16:47 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Heb anders z'n mob nog wel..
You've got mail!quote:Op maandag 1 november 2004 16:57 schreef InnocentFR het volgende:
[..]
*mail adres Innocent*
Bij feyenoord is het tegenwoordig zo, dat het altijd aan een ander ligt of aan Song.quote:Op maandag 1 november 2004 19:07 schreef raptorix het volgende:
Valt me op dat feyenoorders klagen over de schwalbe van Kuyt, maar dat iedereen de handsbal aan de andere kant vergeet.
Ben je mongool ofzo. De bal kwam tegen zijn elleboog.quote:Op maandag 1 november 2004 19:07 schreef raptorix het volgende:
Valt me op dat feyenoorders klagen over de schwalbe van Kuyt, maar dat iedereen de handsbal aan de andere kant vergeet.
Het zal maar je gezegd worden!quote:Feyenoord en de supportersvereniging zeggen zich op de eigen website al langere tijd te ergeren aan het gebrek aan creativiteit van de aanhang die de uitwedstrijden bezoekt.
Toch blijft een zielige vertoning dat Feyenoord én de supportersvereniging het eigen legioen openlijk bekritiseerd, het zijn wél de supporters die ervoor zorgen dat de club bestaat, maar dat wordt tegenwoordig voor het gemak maar even vergeten...quote:Op maandag 1 november 2004 20:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Feyenoord Supportersvereniging wil het liefste alleen maar dagjesvolk en EO'ers bij de uitwedstrijden zien die de hele wedstrijd met vlaggetjes zitten de zwaaien als een stelletje debiele!![]()
Hier sla je precies de spijker op de kop!quote:Op maandag 1 november 2004 20:37 schreef P0RN0STAR het volgende:
Toch blijft een zielige vertoning dat Feyenoord én de supportersvereniging het eigen legioen openlijk bekritiseerd, het zijn wél de supporters die ervoor zorgen dat de club bestaat, maar dat wordt tegenwoordig voor het gemak maar even vergeten...
Lul godverredomme niet zo stom joh. Die mensen die in Alkmaar staan om 12.30 of waar ook ter wereld tegen welke club dan ook voor welke prijs dan ook, zijn meer club dan al die betweters die met de Feijenoordkrant in de hand afstemmen op canal+quote:Op maandag 1 november 2004 20:50 schreef Sloggi het volgende:
En nog opkomen voor die dommeriken ook
Voor hetzelfde geld was de wedstrijd gestaakt en daar hadden ze Feyenoord niet mee hebben geholpen, dus cut the crap.
Feyenoord dankt zijn bestaan niet aan dat soort mensen, het is ze liever kwijt dan rijk.
Feyenoord is misschien groot geworden door het grote aantal fans die naar de Kuip gaan door de jaren heen. Zo'n 20.000 gemiddeld waarvan de meeste zich normaal gedragen en dus niet door de 200/300 "die hards" die altijd mee gaan naar de uitwedstrijden en, waarvan ik denk dat, die meestal degene zijn die zich misdragen.quote:Op maandag 1 november 2004 21:27 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Lul godverredomme niet zo stom joh. Die mensen die in Alkmaar staan om 12.30 of waar ook ter wereld tegen welke club dan ook voor welke prijs dan ook, zijn meer club dan al die betweters die met de Feijenoordkrant in de hand afstemmen op canal+
Tyft toch gauw op met je onzin..
Feijenoord is groot geworden door het Legioen, en dat Legioen zal ook altijd het enige bestaansrechts zijn, niet dat stelletje sufkutten die nog 11 andere prioriteiten boven Feijenoord stellen.
Als die wedstrijd was gestaakt hadden we die 2 rode kaarten niet gekregen, dus dat zou alleen maar mooi uitkomen (op song beetje na danquote:Op maandag 1 november 2004 20:50 schreef Sloggi het volgende:
Voor hetzelfde geld was de wedstrijd gestaakt en daar hadden ze Feyenoord niet mee hebben geholpen, dus cut the crap.
Feyenoord dankt zijn bestaan niet aan dat soort mensen, het is ze liever kwijt dan rijk.
Doe nou niet of die spreekkoren iedere keer de kleine minderheid zijn..dat is gewoon flauwekul.quote:Op maandag 1 november 2004 22:06 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Feyenoord is misschien groot geworden door het grote aantal fans die naar de Kuip gaan door de jaren heen. Zo'n 20.000 gemiddeld waarvan de meeste zich normaal gedragen en dus niet door de 200/300 "die hards" die altijd mee gaan naar de uitwedstrijden en, waarvan ik denk dat, die meestal degene zijn die zich misdragen.
Jij hebt er ook de ballen verstand van merk ik al.quote:Op maandag 1 november 2004 22:06 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Feyenoord is misschien groot geworden door het grote aantal fans die naar de Kuip gaan door de jaren heen. Zo'n 20.000 gemiddeld waarvan de meeste zich normaal gedragen en dus niet door de 200/300 "die hards" die altijd mee gaan naar de uitwedstrijden en, waarvan ik denk dat, die meestal degene zijn die zich misdragen.
En wij, fanatieke supporters, zijn jou soort liever kwijt dan rijk.quote:Op maandag 1 november 2004 20:50 schreef Sloggi het volgende:
Feyenoord dankt ook veel successen aan zijn supporters, vroeger wa de tegenstander bang van de intimiderende sfeer die er in de Kuip hing en stonde je al met 1 - 0 voor. Ik schaam me nu dood met al die stakkers die het uitvak bevolken, zitten bijna nog te klagen als je een blow zit te roken. Ze mogen blij zijn dat ik geen plof op steek, die stinkt veel harder.quote:Op maandag 1 november 2004 20:50 schreef Sloggi het volgende:
Zoals de verhoudingen nu bij ajax zijn.quote:Op maandag 1 november 2004 20:37 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Over 50 jaar zijn de verhoudingen volledig omgeslagen, 5.000 supporters en 45.000 bobo's...
Dit vind ik heel erg netjes van hemquote:Op maandag 1 november 2004 22:52 schreef Eilanden het volgende:
.: Kalou sluit nationale elftal Ivoorkust niet uit
In de krant Notre Voie heeft Salomon Kalou aangegeven dat hij het nationale elftal van Ivoorkust niet heeft uitgesloten. Vele journalisten in Nederland gingen ervan uit dat Kalou de Nederlandse nationaliteit ging aanvragen om uit te komen voor Oranje.
Kalou geeft in de Afrikaanse krant aan, dat er geen afspraak is met de KNVB en dat de reden dat hij twee keer heeft afgezegd voor Jong Ivoorkust, ligt in het feit dat de wedstrijden op dagen werden gespeeld die niet voorkwamen op de internationale kalender van de FIFA. Daardoor kon Feyenoord eisen dat de aanvaller in Rotterdam bleef.
Een selectie voor Ivoorkust zou hij zeker zien zitten. Hij zou graag met zijn broer en ex-Feyenoorder Bonaventura in de aanval van het nationale team willen spelen.
http://www.eredivisievoetbal.com/evnieuws_040425.shtml
Tja het zijn altijd de moraalriddertjes die bijna nooit een stadion van binnen zien die er zo over denken. De echte supporters die vaak gaan kunnen er wat mij betreft alleen over meepraten.quote:Op maandag 1 november 2004 22:40 schreef Cart_man het volgende:
En wij, fanatieke supporters, zijn jou soort liever kwijt dan rijk.Je lijkt Loek wel, al net zo irritant.
Je hebt ook geen flauw benul van wat zich allemaal gedurende een wedstrijd afspeeld en hoe veel supporters zich laten meeslepen in hun emoties. Ga is naar de Kuip, weet je ook eens hoe dat is.
Dat de uitsupporters niet altijd creatief zijn kan ik me wel in vinden. Dat Tilburgse joden, Utrechtse joden, Groningse joden etc. etc. slaat echt helemaal nergens op.
Voor Onno moet je een vervanger uit de eigen jeugd proberen te halen of Goor proberen n aar de centrale plek te schuiven.quote:Op maandag 1 november 2004 23:06 schreef Siemerink het volgende:
Ok, je hebt gelijk.
Onnoquote:Op maandag 1 november 2004 23:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Voor Onno moet je een vervanger uit de eigen jeugd proberen te halen of Goor proberen n aar de centrale plek te schuiven.Die pardo is echt niks voor Feyenoord en voegt weinig toe aan de HCE.
Jij kennelijk wel, want een bal op de elleboog is hands, lees de regels voordat je begint te blaeten.quote:Op maandag 1 november 2004 19:13 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ben je mongool ofzo. De bal kwam tegen zijn elleboog.
quote:In voetbaltaal betekent opzettelijk hands: daar waar de hand of arm richting de bal gaat en deze ook raakt. Gaat de bal richting hand of arm en kan de speler deze onmogelijk wegtrekken, bijvoorbeeld omdat deze van zeer korte afstand wordt geschoten, dan is geen sprake van een overtreding! Het aspect dat er vaak wordt bijgehaald, is ‘voordeel hebben van de handsbal’, maar dat is absoluut een onjuist criterium
Afgezien van het feit of het terecht is of niet die spreekkoren, je weet als supporter op dit moment dat de KNVB er zeer alert op is, door juist op dit moment als supporter mee te gaan roepen doe je niemand een goede dienst, als je als speler in het veld staat, en je supporters beginnen Hamas spreekkoren, dan heeft dat nou niet echt een positief effect.quote:Op maandag 1 november 2004 20:37 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Toch blijft een zielige vertoning dat Feyenoord én de supportersvereniging het eigen legioen openlijk bekritiseerd, het zijn wél de supporters die ervoor zorgen dat de club bestaat, maar dat wordt tegenwoordig voor het gemak maar even vergeten...
Over 50 jaar zijn de verhoudingen volledig omgeslagen, 5.000 supporters en 45.000 bobo's...
*Eensch isquote:Op dinsdag 2 november 2004 00:04 schreef FR_08 het volgende:
Wat triest dat mensen die altijd meereizen met hun club zichzelf automatisch supporter noemen. Een supporter is iemand die z'n club steunt en niet iemand z'n club schade toebrengt (door middel van rellen, spreekkoren, enzovoort)
Iemand die de club ook maar op welke manier dan ook enige schade toebrengt, is geen supporter. Een supporter steunt z'n club, en zingt niet "Hamas hamas van Egmond aan het gas". En die gaat ook geen herrie trappen in café's, want dan worden die kut-combi regelingen alleen maar strenger en krijgt de club Feyenoord een slechte naam. Je kunt ze nog wel de hele wereld achterna reizen, maar zodra je gaat lopen kloten
Maar gelukkig is dat groepje een klein aantal mensen van een paarhonderd losers, helaas vallen ze met hun grote bek wel op. Als alleen de 'harde kern' naar wedstrijden zou gaan zou Feyenoord lekker in de 1e divisie voetballen. Feyenoord heeft toch niks aan mensen die geweld moeten gebruiken en het moeten verkloten voor de rest, die Slogi heeft groot gelijk.
Jij vindt iemand die z'n club achter naar reist geen supporter? Ik word een beetje moe van al die figuren die nooit of nauwelijks een stap in een stadion hebben gezet wel weten hoe de supporter zich moet gedragen. Als ze het dan zo goed weten, waar zijn die figuren dan?quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:04 schreef FR_08 het volgende:
Wat triest dat mensen die altijd meereizen met hun club zichzelf automatisch supporter noemen. Een supporter is iemand die z'n club steunt en niet iemand z'n club schade toebrengt (door middel van rellen, spreekkoren, enzovoort)
Iemand die de club ook maar op welke manier dan ook enige schade toebrengt, is geen supporter. Een supporter steunt z'n club, en zingt niet "Hamas hamas van Egmond aan het gas". En die gaat ook geen herrie trappen in café's, want dan worden die kut-combi regelingen alleen maar strenger en krijgt de club Feyenoord een slechte naam. Je kunt ze nog wel de hele wereld achterna reizen, maar zodra je gaat lopen kloten
Maar gelukkig is dat groepje een klein aantal mensen van een paarhonderd losers, helaas vallen ze met hun grote bek wel op. Als alleen de 'harde kern' naar wedstrijden zou gaan zou Feyenoord lekker in de 1e divisie voetballen. Feyenoord heeft toch niks aan mensen die geweld moeten gebruiken en het moeten verkloten voor de rest, die Slogi heeft groot gelijk.
Daar heb je gelijk in. Haat die moraalriddertjes.quote:Op maandag 1 november 2004 23:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tja het zijn altijd de moraalriddertjes die bijna nooit een stadion van binnen zien die er zo over denken. De echte supporters die vaak gaan kunnen er wat mij betreft alleen over meepraten.
Nog naar Boedapest Cartman?
Zou maar een harnas aantrekken als je gaat![]()
Dat de groep die het aanheft veel groter is dan men doet geloven. Het gaat niet om 30 gasten ofzo. BIj een uitwedstrijd gaat het om nagenoeg het gehele uitvak en bij thuiswedstrijden soms wel om duizende mensen. En dat geldt voor meerdere clubs.quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:43 schreef twi het volgende:
Maar wat is jouw punt dan met de zin "het is geen kleine minderheid die spreekkoren aanheffen"? Dat de AZ-supporters hun bek eerst open trokken, of dat het aanheffen door het complete uitvak werd ingezet? 't Kan namelijk beide betekenen, op de manier waarop je het zegt.
Kijk das meer mijn punt.quote:Overigens zijn die gasten die die spreekkoren zingen niet gelijk "geen supporters" natuurlijk, ze zijn meer supporter dan menigeen hier. Alleen de manier waarop ze het doen is gewoon dom, storend en probleemveroorzakend voor de clubs. Maar die groepen heb je bij vrijwel elke club.
Misschien ook maar een alcoholverbod voor de openbaar aanklager gaan instellen? Kerel is gek..quote:Bosschaart en Song: schikkingsvoorstel vier duels
[ NOS Teletekst ]
De aanklager betaald voetbal heeft de Feyenoorders Chong-gug Song en Pascal Bosschaart een schikkingsvoorstel van vier duels schorsing gedaan,waarvan één voorwaardelijk.Song kreeg zondag in de thuiswedstrijd tegen AZ de rode kaart wegens natrappen en Bosschaart na een harde overtreding op Jan Kromkamp.
Dat verwerpt maar weer eens jou stelling dat die straf nergens op slaat, anders zouden ze wel in beroep zijn gegaan.quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:19 schreef Staanplaats het volgende:
Haha het nieuws haalt zich zelf in. Helemaal gestoord dat ze hier mee akkoord gaan. Zeker van Bosschaart..
Dat ik het geen rode kaart vond vind ik nog steeds. Dat Feijenoord het daar niet mee eens, doet daar niks aan af.quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:41 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat verwerpt maar weer eens jou stelling dat die straf nergens op slaat, anders zouden ze wel in beroep zijn gegaan.
Offtopic: ben jij een vrouw?quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:39 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Dat ik het geen rode kaart stond vind ik nog steeds. Dat Feijenoord het daar niet mee eens, doet daar niks aan af.
*Foutje*quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Offtopic: ben jij een vrouw?
Ik snap je post nietquote:Op dinsdag 2 november 2004 18:55 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Als vrouwen ook wel van cakies houden zal ik wel een vrouw zijn joh..
Haha, oh dan heb ik inderdaad je opmerking verkeerd begrepen. Laat maar hangen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik snap je post niet. Maar in je profiel staat dat je een vrouw bent
.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:16 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Haha, oh dan heb ik inderdaad je opmerking verkeerd begrepen. Laat maar hangen.
Is ff kijken hoe ik dat profiel moet aanpassen dan....gelukt! Ben weer een jongentje!
quote:Op woensdag 3 november 2004 13:47 schreef Xante het volgende:
minstens ¤25 miljoen aan topclub met veel geld omdat hij tussentijds zijn contract tot 2010 heeft verlengd.
Hoop doet leven.quote:Op woensdag 3 november 2004 13:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dacht je dat hij zomaar zijn contract gaat verlengen
quote:Op woensdag 3 november 2004 13:49 schreef Xante het volgende:
[..]
Hoop doet leven.
op rtl 5quote:Op woensdag 3 november 2004 16:01 schreef knuppelhout het volgende:
klopt t nou dat de uefa wedstrijd van feyenoord niet live wordt uitgezonden? bagger als dat waar is!
Dat is gewoon een domme zet van de Grote Kale Leider geweest. Weggegooid geld.quote:Op woensdag 3 november 2004 18:37 schreef TC03 het volgende:
Lazovic verhuren lijkt me een goeie zet. Wel triest trouwens, voor een speler van 7 miljoen euri.
ZEER goeie zet zelfs. nou nog een club vinden in de buurt van het dorp waar hij vandaan komt zodat ie weer een beetje lekker in zn vel gaat zitten, dan 1 jaar bij feyenoord naast kuyt ipv kalou (omdat ie toch zo weg is) en dan verkopen (als zn contract zo lang duurt)quote:Op woensdag 3 november 2004 18:37 schreef TC03 het volgende:
Lazovic verhuren lijkt me een goeie zet. Wel triest trouwens, voor een speler van 7 miljoen euri.
quote:Op donderdag 4 november 2004 23:35 schreef Aeroxie het volgende:
Feyenoord moet toch maar eens bij AZ gaan shoppen, wat een wedstrijd speelde ze vanavond zeg. Zoals ze vanavond speelde hadden ze zelfs Real Madrid nog van de mat getikt, prachtig positiespel.
Kronkamp voor onze blunderende Koreaan zou niet verkeerd zijn. Matthijsen voor Paauwe zie ik ook wel zitten. En aan het eind van het seizoen Landzaat halen als vervanger voor Ono.
Nee weet ik, maar wij waren ook zo slim om een horloge (niet die van mij dus..) op de seconde gelijk te laten lopen..quote:Op zaterdag 6 november 2004 09:40 schreef InnocentFR het volgende:
Butra, als je 9:00 op de tb klok ziet gaat het niet zo goed geloof ik, want als je kaarten heb gescand zie je geen klokje meer op de tb
triest. Deze zin vind ik toch te overheersend in het stuk. De vips zitten dus niet warm genoegquote:Op zaterdag 6 november 2004 13:15 schreef Luni het volgende:
. De wethouder: ,,Er wordt steeds meer naar de kwaliteit van het stadion gekeken. Niet naar die van het gras maar van de vip-ruimten, en dergelijke. Op dat vlak is de Kuip in rangorde gedaald.''
Dus volgende week een Fok familie in de trein naar noord holland. Ik heb zo'n hekel aan die tyfus trein, geen bier, hoogstens 1 blikje wat je mee kan smokkelen. Ik denk dat ik maar wat anders lekkers mee neemquote:Op zaterdag 6 november 2004 09:19 schreef FrankyMcG het volgende:
Vroeg opstaan loont.
* Luni had om klokslag 9 uur 2 kaarten voor ajax-Feyenoord!
Raar stukje dit. Het stadion wordt minder gebruikt voor de CL, omdat we simpelweg dat niet spelen! En finales komen niet naar Nederland omdat we belastingtechnisch totaal oninteressant zijn..quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:15 schreef Luni het volgende:
'Bouw nieuwe Kuip bij Varkenoord'
[ www.rd.nl ]
De Kuip kan over vijftien jaar geen dienst meer doen als voetbalstadion omdat het te oud is geworden. Bovendien voldoet het steeds minder aan allerlei eisen die internationale voetbalbonden stellen. Het Feyenoord-stadion wordt daarom steeds minder gebruikt voor bijvoorbeeld wedstrijden in de Champions League.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:22 schreef Luni het volgende:
Dus volgende week een Fok familie in de trein naar noord holland.
Eensch! En als je van te voren gaat zuipen, heb je al een kater voor je in amsterdam bent i.v.m. de cv in de trein.quote:Ik heb zo'n hekel aan die tyfus trein, geen bier, hoogstens 1 blikje wat je mee kan smokkelen. Ik denk dat ik maar wat anders lekkers mee neem![]()
Loovens ging er ook een paar keer heerlijk in! Ali werd aan alle kanten geschopt..quote:BLESSURES SAIDI EN GHALY VALLEN MEE
De blessures van Karim Saidi en Hossam Ghaly laten zich niet ernstig aanzien. Saidi moest vlak voor rust het veld verlaten met een hamstringkwetsuur, terwijl Ghaly last aan zijn heup had. ‘Het zijn wat lichte klachten, maar niks om zorgen over te maken’, aldus clubarts Robbart van Linschoten. Het meespelen van Ghaly en Saidi in het duel met Ajax van volgende week komt daarmee niet in gevaar.
Wel jammer van die gele kaartquote:Op zondag 7 november 2004 19:42 schreef jojomen4 het volgende:
Ghaly was ook weer goed zeg! Doet niet onder voor Bosschaart.
inderdaad godverse tyfuslijer van een loovens.. maar goed.. het had ook zo 8-0 kunenn zijn dus wat zeur ik..quote:Op zondag 7 november 2004 19:58 schreef Butra het volgende:
[..]
Loovens ging er ook een paar keer heerlijk in! Ali werd aan alle kanten geschopt..
En held Gyan dus voortaan gewoon in de basis.
Dan ben je toch echt zo'n knurft als je zo'n gele kaart pakt.quote:Op zondag 7 november 2004 20:05 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Wel jammer van die gele kaart
Ik las dat jullie de nerds een lesje in creativiteit zouden leren, maar ik er helemaal niks van gezien.quote:Op zondag 7 november 2004 21:04 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Hasam Hasam, schijt aan Rotterdamen daar hield het leukste gedeelte wel op vandaag... tot in Breda maar weer enzo...
Of een erg kinderachtige scheids als je hem daar voor geeft, er was geen sprake van opzet.quote:Op zondag 7 november 2004 22:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dan ben je toch echt zo'n knurft als je zo'n gele kaart pakt.
Bij het hands van Abel Xavier in 2000 ook nietquote:Op zondag 7 november 2004 23:20 schreef Luni het volgende:
[..]
Of een erg kinderachtige scheids als je hem daar voor geeft, er was geen sprake van opzet.
Die komen al naar Ajax.quote:Op maandag 8 november 2004 10:38 schreef Aeroxie het volgende:
3 spelers die Feyenoord goed kan gebruiken:
-Matthijsen, kan Paauwe mooi komen vervangen in het centrum
-Kronkamp, kan onze Koreaan uit zijn lijden verlossen
-Landzaat, Ono gaat waarschijnlijk aan het eind van het seizoen weg, ik zie hem als een perfecte opvolger van Ono
't Is alleen jammer dat Feyenoord geen geld heeft voor zulke spelersquote:Op maandag 8 november 2004 10:38 schreef Aeroxie het volgende:
3 spelers die Feyenoord goed kan gebruiken:
-Matthijsen, kan Paauwe mooi komen vervangen in het centrum
-Kronkamp, kan onze Koreaan uit zijn lijden verlossen
-Landzaat, Ono gaat waarschijnlijk aan het eind van het seizoen weg, ik zie hem als een perfecte opvolger van Ono
hoe de neuk kom je daar nou bij?quote:Op maandag 8 november 2004 10:43 schreef twi het volgende:
[..]
't Is alleen jammer dat Feyenoord geen geld heeft voor zulke spelers
Feyenoord moet 't van de koopjes hebben. Dat zag je bij Landzaat toen 'ie van Willem II kon komen (tot drie keer toe), met Bosschaart en er zijn tal van andere voorbeelden. Niet dat dat Feyenoord de laatste tijd verkeerd af gaat, zie bijvoorbeeld Kuijt. Kostte helemaal niks en heeft een fantastisch rendement. Maar jij moet niet gaan doen alsof Feyenoord de portomonnee ineens zal kunnen trekken voor zulke spelers.quote:Op maandag 8 november 2004 10:46 schreef mister_popcorn het volgende:
hoe de neuk kom je daar nou bij?
slap geNEUZel
Calimeroquote:Op maandag 8 november 2004 10:45 schreef mister_popcorn het volgende:
jezus wat de volkskrant nou weer schrijft... Alsof Feyenoord echt heel slecht speelde.
Wat een joodse propaganda, voor de zoveelste keer bewezen.
Feyenoord handeld gewoon slim, ze willen zo min mogenlijk betalen voor een speler. Dat wil niet zeggen dat ze geen geld hebben.quote:Op maandag 8 november 2004 10:50 schreef twi het volgende:
[..]
Feyenoord moet 't van de koopjes hebben. Dat zag je bij Landzaat toen 'ie van Willem II kon komen (tot drie keer toe), met Bosschaart en er zijn tal van andere voorbeelden. Niet dat dat Feyenoord de laatste tijd verkeerd af gaat, zie bijvoorbeeld Kuijt. Kostte helemaal niks en heeft een fantastisch rendement. Maar jij moet niet gaan doen alsof Feyenoord de portomonnee ineens zal kunnen trekken voor zulke spelers.
De enige uitzondering de laatste tijd is jullie grote held Danko Lazovic, maar voor de rest zullen PSV en Ajax ten alle tijden aan het langste eind trekken, wanneer het om zulke spelers gaat. Of denk je dat ze voor minder dan 3 miljoen euro bij AZ vertrekken? Ik denk dat ze allemaal minstens het dubbele kosten.
Huh, je zit niet te wachten op ze, maar je hebt ze wel op je wensenlijstje staan die bij Feyenoord mogen komenquote:Op maandag 8 november 2004 11:10 schreef Cart_man het volgende:
Gelukkig maar, want ik zit niet te wachten op Landzaat en Kromkamp. Mathijssen, ja. Die staat al wat langer op mijn wensenlijstje van spelers, die bij Feijenoord mogen komen.
Ono wordt vervangen door Pardo. Die Koreaan wordt vervangen door Zuiverloon of Gyan, dat volstaat wel.quote:Op maandag 8 november 2004 11:29 schreef Aeroxie het volgende:
Ohja, na 3x lezen snap ik het. Maar waarom staan Landzaat en Kromkamp niet op je lijstje? Wie moet volgens jou Ono vervangen dan? En wil jij nog langer met het zweet tussen je billen zitten als die Koreaan aan de bal is?
Lijkt wel de muppetshow joh..waar gaat dit over?!quote:Informatie bezoekers Ajax-Feyenoord
[ Legioen en Feyenoord Rotterdam ]
Zondag weer Ajax – Feyenoord!
Zondag staat de wedstrijd Ajax-Feyenoord op het programma. Voor supporters van beide clubs dé wedstrijd van het seizoen die extra emoties los maakt. Helaas worden deze emoties niet altijd door iedereen op een juiste manier geuit. Door de slechte ervaringen die zijn opgedaan in het vorige seizoen hebben vertegenwoordigers van Ajax en Feyenoord een aantal aanvullende afspraken gemaakt met betrekking tot de onderlinge wedstrijden. Daarnaast zijn evenals in voorgaande seizoenen weer een aantal regels en procedures van toepassing op het bezoek van de Feyenoord-supporters waarvan het natuurlijk goed is wanneer iedereen hiervan vooraf op de hoogte is.
Voor alle uitingen geldt: alleen pro je eigen club
Vlaggen en spandoeken kunnen nog zo ludiek bedoeld zijn, zodra te tot doel hebben (supporters van) de tegenstander te provoceren zijn ze niet toegestaan. Alle spandoeken en vlaggen zullen bij betreding van het stadion gecontroleerd worden. Zijn ze niet pro de eigen club dan worden ze in beslag genomen. Halen ze het stadion toch dan worden ze alsnog verwijderd.
Fouillering
Formeel gezien betreden alle Feyenoord-supporters reeds bij het vertrek in Rotterdam de Amsterdam Arena. Dan wordt dus al gefouilleerd. Om die reden is het niet toegestaan dan blikjes, flessen, enz. worden meegenomen in de trein. Indien de fouillering in Rotterdam zonder problemen verloopt kan iedereen na aankomst in Amsterdam direct doorlopen naar het vak.
Ophoudprocedure
Zoals bekend geldt na afloop van de wedstrijd een ophoudprocedure. Hoe lang dit exact duurt is afhankelijk van verschillende factoren. De Amsterdamse politie en de NS streven er naar deze ophoudprocedure zo kort mogelijk te houden. Wacht dus rustig op het vak tot dat je een signaal krijgt dat vertrokken wordt.
Aftocht
Het vertrek geschied via één uitgang, nummer 417. Ga daar na afloop van de wedstrijd niet staan dringen, dat brengt voor zowel jezelf als je medesupporters veel onnodige risico’s met zich mee.
En tot slot: de spreekkoren
In Alkmaar werden teksten geschreeuwd en gezongen die in strijd zijn met de tolerantiegrenzen die we met z’n allen hebben afgesproken. Wanneer dit zich herhaalt kan Feyenoord niets anders besluiten dan bij een volgende wedstrijd geen supporters mee te nemen. Dat willen we natuurlijk niet, want Feyenoord wil en kan niet zonder de steun van Het Legioen. De verantwoordelijkheid hiervoor ligt dus volledig bij de supporters zelf!
Ten aanzien van deze wedstrijd vragen we extra aandacht van een waarschuwing van de burgemeester van Amsterdam die nadrukkelijk heeft laten weten dat direct zal worden opgetreden tegen kwetsende en/of beledigende spreekkoren. Indien Feyenoord-supporters zich hier voor of tijdens de wedstrijd schuldig aan maken zal hij niet schromen te besluiten alle supporters direct naar Rotterdam terug te sturen.
Feyenoord heeft vertrouwen in en is trots op het trouwe Legioen. Beschaam dat vertrouwen svp niet!
We wensen je een succesvolle wedstrijd!
'Alleen maar pro je eigen club spandoeken': Worden we weer lekker monddood gemaakt!quote:Op maandag 8 november 2004 19:57 schreef Staanplaats het volgende:
Lijkt wel de muppetshow joh..waar gaat dit over?!
Stond op www.lunaticnews een link naar de site van de Rat, echt lachwekkend zeg. Ze hebben het continue over de nerds. Echt schandalig hoe iedereen ons noemt, nerd kakkerlakken, echt niveauquote:Op maandag 8 november 2004 18:48 schreef FrankyMcG het volgende:
De boefjes uit Breda zouden ons een lesje in sfeer geven.......
Het is sneu om te zien hoe een hekel NAC aan Feyenoord heeft, terwijl heel Feyenoord geen reet geeft om die Zwart/Gele kneuzenkermis! In de 9e minuut zongen ze 1x ajax-publiek, en dat was dan ook meteen het hoogtepunt van de sfeeractie vanuit Breda!quote:Op maandag 8 november 2004 20:25 schreef Luni het volgende:
Stond op www.lunaticnews een link naar de site van de Rat, echt lachwekkend zeg. Ze hebben het continue over de nerds. Echt schandalig hoe iedereen ons noemt, nerd kakkerlakken, echt niveauNAC krijgt tegenwoordig met moeite een vak vol.
Zal wel te provocerend zijn.quote:Op maandag 8 november 2004 21:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Die Euromastersvlag was weer strak, moet eigenlijk mee zondag!
Hamas, Feyenoord trap die joden onder het gras!quote:Op maandag 8 november 2004 22:49 schreef Staanplaats het volgende:
TIFO in het uitvak, zeker weer net zo klapper als de vorige keer "One love...blabla"
Zoals die thuiswedstrijd moet het worden, dit brave gezeik is echt in en in triest!
quote:"Ik wil heel graag bij Feyenoord blijven omdat ik van die club hou"
In het Nederlandse blad 'Sportweek' ontkent Thomas Buffel dat Feyenoord een deadline heeft gestelt. De Rode Duivel laat ook weten graag bij de Nederlandse club te blijven.
"Er is in de media verschenen dat Feyenoord een deadline stelde, die berichten kloppen niet", aldus Buffel. "Ik heb ook nog niet besloten dat ik niet bijteken zoals in de media gesuggereerd wordt. Dat beslis ik te zijner tijd. Helemaal zelf."
De spits onderstreepte ook nog eens dat hij het wel degelijk naar zijn zin heeft bij Feyenoord. "Ik hou van deze club, echt waar. Ik zou dus ook het liefst bij deze club blijven. Ook de berichten dat ik heb beslist om niet bij te tekenen zijn uit de lucht gegrepen. Ik ben de enige die over mijn toekomst beslist."
Bron:Belgiumsoccer.be
Was het Marcel van Lieshout? Die geeft openlijk toe dat hij voor Feyenoord is, de enige Rotterdam op de Sport-katern toch?quote:Op maandag 8 november 2004 10:45 schreef mister_popcorn het volgende:
jezus wat de volkskrant nou weer schrijft... Alsof Feyenoord echt heel slecht speelde.
Wat een joodse propaganda, voor de zoveelste keer bewezen.
Gyan!quote:Op maandag 8 november 2004 11:33 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ono wordt vervangen door Pardo.[quote] Is te licht, zal het net niet halen. Leuk als 2e of 3e invaller op de bank[quote] Die Koreaan wordt vervangen door Zuiverloon of Gyan, dat volstaat wel.
Waarom is Landzaat nou weer een jodenjong?quote:Landzaat is een jodenjong. Hoef ik niet in de Kuip te zien spelen. Kromkamp vind ik niet echt geweldig.
Daarom dus die Euromastersvlag meenemen!quote:Op maandag 8 november 2004 22:49 schreef Staanplaats het volgende:
Zoals die thuiswedstrijd moet het worden, dit brave gezeik is echt in en in triest!
Wat een onzin om een speler te kopen als je een goede back heb, word het niks kan je altijd nog een ander aantrekken.quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:06 schreef FR_08 het volgende:
[..]
Gyan!![]()
Goede vent hoor, maar komt heel veel tekort voor een topploeg. Zuiverloon kan nog wel wat worden maar stel dat hij het niveau straks net niet aankan?
Komt uit de jodenjeugd.quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:06 schreef FR_08 het volgende:
Waarom is Landzaat nou weer een jodenjong?Ik zie hem liever spelen als porseleinen poppetje Ono.
WHTFCK!quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:17 schreef Luni het volgende:
Tering de trein vertrekt al om 9.15 uur!
Staat nergens dat er een 2e trein rijdquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:52 schreef InnocentFR het volgende:
Dat zal wel de eerste trein zijn, hoewel dat nog wel wat uitloopt denk.
Dat zeggen ze altijd, als je daar kwart voor 10 aankomt zal je de 2de trein vast nog wel halen. Iedereen moet er toch altijd om 9uu zijn, om half 10 staat er nog een rij.
Ik zou me schamen als die trein niet vroegtijdig wordt terug gestuurdquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:10 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Daarom dus die Euromastersvlag meenemen!
Dan ben ik iig voor Studio Sport thuis!quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:38 schreef Staanplaats het volgende:
Ik zou me schamen als die trein niet vroegtijdig wordt terug gestuurd![]()
![]()
maar worden niet toegelatenquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:33 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Provocerende spandoeken horen bij de Klassieker!
Lekker triest dus!quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:40 schreef F1Bas het volgende:
maar worden niet toegelaten![]()
Dat is zo, vorig jaar viel trouwens erg mee, ik weet alleen niet of er toen ook extra op is gelet.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:42 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Lekker triest dus!
De wedstrijden tussen Feyenoord en ajax gaan juist om die eeuwige strijd, en ludieke/provocerende spandoeken horen daar gewoon bij imho!
quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:08 schreef Cart_man het volgende:
Gewoon de joden aan het gas wensen.
Ja precies.!quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:08 schreef Cart_man het volgende:
Gewoon de joden aan het gas wensen. Eens zien wat de overheid dan gaat doen? Staken doen ze toch niet.
Wat moeten al die franse clubs tochquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:14 schreef -Vaduz- het volgende:
De Franse krant L'Équipe meldt dat PSG zich in de winterstop wil gaan versterken met Salomon Kalou.
www.imageshack.usquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Heeft er iemand webspace om een openingsimage te hosten?
* Cart_man is namelijk een beetje creatief beziggeweest...
quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:08 schreef Cart_man het volgende:
Gewoon de joden aan het gas wensen.
Maar vlaggen wel, tis allemaal zo hypocriet.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:40 schreef F1Bas het volgende:
[..]
maar worden niet toegelaten![]()
quote:Sneijder overweegt overstap naar Feyenoord
AT5 komt met een opvallend bericht. Volgens deze Amsterdamse zender zou Sneijder serieus overwegen de overstap naar Feyenoord te maken als Ruud Gullit hem daarvoor benaderd.
Verder gaf hij aan in de Nederlandse eredivisie nog niet uitgeleerd te zijn, maar hij voelt zich ondergewaardeerd door zijn trainer.
Ongeacht de juistheid van de informatie, deze arrogante en overschatte voetballer is natuurlijk niet welkom bij onze club. Ze lossen daar in 'Neerlands grootste poel des verderf' hun eigen problemen maar op!
Wij vragen ons af waarom AT5 blijft proberen uitgerangeerde 'neuzen' naar onze club toe te praten. Verder willen wij Ruud op voorhand alvast duidelijk maken dat wij ook niet gecharmeerd zijn van al deze 'positieve' aandacht vanuit zijn woonplaats.
het is te hopenquote:Op woensdag 10 november 2004 13:45 schreef RedGuy het volgende:
Is dat van Sneijder een geintje?
Het lijkt me dat wanneer dit waar is dat hij volledig af heeft gedaan bij de neusjes?quote:Op woensdag 10 november 2004 13:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
het is te hopen
quote:Op woensdag 10 november 2004 13:54 schreef FrankyMcG het volgende:
Sneider naar Feyenoord...........?![]()
NOOIT!
quote:Op woensdag 10 november 2004 13:26 schreef Erasmusch het volgende:
Ongeacht de juistheid van de informatie, deze arrogante en overschatte voetballer is natuurlijk niet welkom bij onze club. Ze lossen daar in 'Neerlands grootste poel des verderf' hun eigen problemen maar op!
Komt van LN, maar heb nog niks op de at5 site zien staan. Zal idd wel gelul zijn. Lijkt me ook niet dat sneidert zo dom zou zijn.quote:Op woensdag 10 november 2004 15:18 schreef Showtime het volgende:
Alsof Gullit zich ooit zo in de media zou uitlaten over Sneijder.
[..]
Het klopt natuurlijk wel!!!
Leuk stuk Erasmusch, ik zie de humor er wel van in. Vooral dat iedereen er serieus op in gaat. Maar ik geloof er dus geen zak van he.![]()
Wat werd er gezongen dan?quote:Op donderdag 11 november 2004 10:52 schreef aldostuta het volgende:
Ben benieuwd hoe consequent de KNVB is mbt de spreekkoren tegen Sinouh...........
Dat zie je toch vaak las het minder druk is dat er veel meer sfeer is, dan blijven die dagjes mensen en gloryhunters lekker thuis. Kunnen ze dat niet altijd doen.quote:Op donderdag 11 november 2004 11:00 schreef Cart_man het volgende:
Wel bizar sfeertje. Druk ook, dacht dat er geen hond kwam kijken.
Geitenneuker tegen Sinouh, net zo erg als de reeds bestrafte spreekkoren.quote:Op donderdag 11 november 2004 10:55 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat werd er gezongen dan?
Hij is toch ook gewoon een geitenneuker, zoals Silvie ook de hoer van amsterdam is!quote:Op donderdag 11 november 2004 12:27 schreef aldostuta het volgende:
Geitenneuker tegen Sinouh, net zo erg als de reeds bestrafte spreekkoren.
Daar wordt ADO ook voor aangepakt, dus nu zou Feyenoord ook een sanctie moeten krijgen.quote:Op donderdag 11 november 2004 12:29 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hij is toch ook gewoon een geitenneuker, zoals Silvie ook de hoer van amsterdam is!
AZ voor de Amstelcup -> Minder....
Sancties komen toch niet, zou je moeten weten.quote:Op donderdag 11 november 2004 12:31 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Daar wordt ADO ook voor aangepakt, dus nu zou Feyenoord ook een sanctie moeten krijgen.
quote:Op donderdag 11 november 2004 12:38 schreef Doc het volgende:
Franky opent een topic met Rotterdam Ech Wel
Kan het dan niet anders lezen dat ik telkens een echte Brantse zachte "g" hoor en dat klinkt niet
Waarschijnlijk niet nee, anders had ik ook nooit die reactie geplaatstquote:Op donderdag 11 november 2004 12:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Sancties komen toch niet, zou je moeten weten.
Kopier de bron in je browser heb je hem in het groot.quote:Op donderdag 11 november 2004 12:58 schreef Marcq het volgende:
off topic:
icoontje van cart-man is gewoonweg prachtig...
geweldige ass!![]()
Hij mag van mij om de vijf minuten posten!
Dat is nog altijd Feyenoord - Ajax.quote:Op donderdag 11 november 2004 22:12 schreef mat_herben het volgende:
Ja idd, je zou maar vroeg je bed uit moeten voor dé wedstrijd van het jaar.
waar zeg ik dat ze niét gaan dan?quote:Op donderdag 11 november 2004 22:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is nog altijd Feyenoord - Ajax.
En wie zegt dat ze niet gaan dan?
Dat zouden meer mensen moeten doen....quote:Op donderdag 11 november 2004 22:12 schreef mat_herben het volgende:
Ja idd, je zou maar vroeg je bed uit moeten voor dé wedstrijd van het jaar.
eens, maarja canal+ hequote:Op donderdag 11 november 2004 22:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Half 3 zondagmiddag is de tijd voor competitievoetbal!
Wat zeik je danquote:Op donderdag 11 november 2004 22:16 schreef mat_herben het volgende:
[..]
waar zeg ik dat ze niét gaan dan?![]()
Als je wat voor je club over heb neem je de tijd voor lief. Zeker bij zo'n belangrijke en beladen wedstrijd als aankomende zondag.
Jezus, waar heb jij het over?quote:Op donderdag 11 november 2004 22:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat zeik je dan?
Het lijkt me vrij logisch dat je niet helemaal happy bent met het feit dat je zo vroeg je bed uit moet.
Dat jij het raar vindt dat mensen het niet leuk vinden om hun vroeg hun bedje uit te moeten.quote:Op donderdag 11 november 2004 22:27 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Jezus, waar heb jij het over?![]()
Niks daarvan, dan komt mijn eigen carriere in het gedrang. Gewoon zondagmiddag 14.30 uur.quote:Op donderdag 11 november 2004 22:22 schreef mat_herben het volgende:
Zaterdagmiddag, zoals veel wedstrijden in Engeland lijkt mij wat.
Stond bij de kantine. Had kaartje voor hoofdtribune. Braken nog even door het hek heen om de strafschoppen wat beter te kunnen bekijken.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:05 schreef InnocentFR het volgende:
Ik vond de spreekkoren niet zo heel erg kwetsend, dus zal idd wel meevallen. Die sinou gaf er zelf ook niet zoveel om.
15 euro is idd wel wat, in heb 5 euro betaald voor zuid, jij waarschijnlijk oost.
Was idd wel gezellig sfeertje
Je carriere als vakkenvuller?quote:Op donderdag 11 november 2004 23:23 schreef Luni het volgende:
[..]
Niks daarvan, dan komt mijn eigen carriere in het gedrang. Gewoon zondagmiddag 14.30 uur.
lijkt me geweldig!quote:Op donderdag 11 november 2004 22:22 schreef mat_herben het volgende:
[..]
eens, maarja canal+ he![]()
Zaterdagmiddag, zoals veel wedstrijden in Engeland lijkt mij wat.
Maat van mij zoekt nog een kaart.quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:00 schreef FrankyMcG het volgende:
Te Koop!
Kaartje Feyenoord vs. Schalke '04 voor Vak Q!
Collega van me is verhinderd. Iemand interesse?
Das niet zo slim hè Cart_man, had je beter een kaartje voor Zuid kunnen kopen, die waren maar ¤ 5 . (toch?)quote:Op vrijdag 12 november 2004 08:21 schreef Cart_man het volgende:
Stond bij de kantine. Had kaartje voor hoofdtribune. Braken nog even door het hek heen om de strafschoppen wat beter te kunnen bekijken.![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 08:21 schreef Cart_man het volgende:
Je carriere als vakkenvuller?
Ik heb 'm gekocht voor ¤23,50. Voor ¤20,- mag ie hem hebben.quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:14 schreef Luni het volgende:
Maat van mij zoekt nog een kaart.
accoord,quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:20 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik heb 'm gekocht voor ¤23,50. Voor ¤20,- mag ie hem hebben.
Zondag op te halen bij de Kuip.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:25 schreef Luni het volgende:
accoord,
Doe ik, ik mail je vanavond of morgen even.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:37 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Spreek me maar ff aan op franky88(apenstaartje)hete mail.com
Zuid was uitverkocht en omdat mijn maten en ik graag bij de kantine vertoeven, kochten we een kaartje voor de hoofdtribune. Kost wat, maar ach, het was wel gezellig.quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:16 schreef Luni het volgende:
[..]
Das niet zo slim hè Cart_man, had je beter een kaartje voor Zuid kunnen kopen, die waren maar ¤ 5 . (toch?)
Met een kaart Zuid kan je ook naar de kantine, maar als dat uitverkocht is word het een lastig verhaal. En acht dat tientje meer maakt ook niks uit voor zo'n rijke student!quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:45 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zuid was uitverkocht en omdat mijn maten en ik graag bij de kantine vertoeven, kochten we een kaartje voor de hoofdtribune. Kost wat, maar ach, het was wel gezellig.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:09 schreef twi het volgende:
Vandaar Dirk Kuijt in de fotosoep op vrijdag (VI). Vond deze wel aardig
[afbeelding]
Lijkt me ook niet echt nodig. Als ze nou vast ff gaan onderhandelen met Gio...quote:12-11-2004: AD: Feyenoord geïnteresseerd in clubloze Bobby Petta
[Bron: FR-Fans.nl]
Feyenoord heeft belangstelling voor Bobby Petta, zo meldt AD Sportwereld. De dertigjarige middenvelder is transfervrij, omdat zijn verbintenis bij Celtic woensdag werd ontbonden. Petta begon zijn profcarrière bij Feyenoord. De linksbenige speler, die van 1992 tot en met 1996 onder contract stond in Rotterdam, brak echter nooit helemaal door.
Petta wilde niet echt reageren op de mogelijke interesse van Feyenoord. "Ik ga liever niet in op namen van clubs. Het leuke is dat ze me blijkbaar niet vergeten zijn. Maar er zijn zoveel verzoeken dat ik tijd nodig heb om alles op een rijtje te zetten", aldus Petta in AD Sportwereld. Volgens Peter Harrison, de zaakwaarnemer van de middenvelder, is de kans op een overgang naar Feyenoord klein. "Ik denk niet dat Feyenoord kan opbieden tegen clubs uit de Premiership. Bovendien gaat de voorkeur van Bobby uit naar een club in Engeland."
Goor en Leonardo ok, maar Ebi en Lurling ? (:r)quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:19 schreef Aeroxie het volgende:
Petta is idd overbodig. We hebben voor die plek Goor, Leonardo, Ebi en de uitgeleende Lurling.
Rare vent, hij moet zich niet zo aanstellen, het stelde niet zoveel voor. Hij heeft het vast wel eens erger gehad.quote:1) Ik heb mezelf na mijn misdraging een stadionverbod van één wedstrijd opgelegd, dat moet ik jou nog zien doen in dezelfde situatie.
2) Binnenkort ga ik met de voorzitter van jouw supportersvereniging, Ton Strooband, zwaar in discussie over verbaal supportersgeweld.
Betekent dat dat het mag dan?quote:Op zaterdag 13 november 2004 12:46 schreef InnocentFR het volgende:
[..]
Rare vent, hij moet zich niet zo aanstellen, het stelde niet zoveel voor. Hij heeft het vast wel eens erger gehad.
Dat sterke vermoeden heb ik ook, ik dent dat we het vak niet eens halen net als Utrecht een aantal jaren geleden.quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:08 schreef Erasmusch het volgende:
Tegen de tijd dat ik me nest kom uitrollen, zijn jullie alweer begonnen aan de terugreis. Op verzoek van meneer cohen.
Check je mail!quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:37 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Spreek me maar ff aan op franky88(apenstaartje)hete mail.com
Kut, zie ik net dat ik mijn mail verkeerd heb doorgegeven aan je!quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:11 schreef Luni het volgende:
Check je mail!
OK, meneer Cart_man-modquote:Op zaterdag 13 november 2004 13:04 schreef Cart_man het volgende:
Ja, en nou ophoeren met dat gezeik.
Je herkend jezelf erin.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:39 schreef aldostuta het volgende:
Annie van der vaart: wat een triest geval.......
quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je herken d t jezelf erin.![]()
Neah, ik spreek Rotterdam gewoon uit en ik heb ook niet het idee dat ik aan het down syndroom lijd....quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:22 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je herkend jezelf erin.![]()
Daar zal je omgeving wel anders over denken...quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:38 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Neah, ik spreek Rotterdam gewoon uit en ik heb ook niet het idee dat ik aan het down syndroom lijd....
Rzasa? Nou, die mis ik niet echt.quote:Op zondag 14 november 2004 16:26 schreef methodmich het volgende:
En Bert Konterman en Ulrich van Gobbel en John de Wolf en Brett Emerton en Ruud Heus en Henk Fräser en Theo Laseroms en Rinus Israël en John Metgod en Tomasz Rzasa...
idd.quote:Op zondag 14 november 2004 16:20 schreef TC03 het volgende:
Hadden we Van Wonderen nog maar.
Worden we weer gezellig 3equote:Op zondag 14 november 2004 19:54 schreef Aeroxie het volgende:
Kalou zijn we binnenkort dus kwijt aan Chelsea
True!quote:Op zondag 14 november 2004 21:07 schreef Cart_man het volgende:
Gyan was mijn held al voordat al jullie schapen ermee begonnen. Wannabe-Gyan-fans.
quote:Op zondag 14 november 2004 21:15 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
haha geweldig, wie gaat hem gebruiken ?quote:Op zondag 14 november 2004 21:15 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
Verzonden.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:01 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Kut, zie ik net dat ik mijn mail verkeerd heb doorgegeven aan je!
frankyg88@hete mail.com
Sorry!
quote:Op zondag 14 november 2004 21:20 schreef FrankyMcG het volgende:
[afbeelding]
Als jij tot mijn omgeving behoort misschien...........quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Daar zal je omgeving wel anders over denken...
quote:'Hand in Hand' is gestolen clublied
Tijdens de Klassieker zondag tussen Ajax en Feyenoord klonk het ‘Hand In Hand Kameraden’. Dit clublied van Feyenoord is eigenlijk ‘gestolen’ door zanger Johnny Hoes. Zelfs Abe Lenstra heeft dit lied willen gebruiken.
Saidi heeft gewoon gelijk hoor. En aangezien vd Vaart nog steeds zo irritant is, blijft hij door'zeuren'.quote:Op maandag 15 november 2004 12:03 schreef twi het volgende:
Tsja, kan je wel van die worshippies neerzetten, maar al die dingen die 'ie zegt komen vrij fake over. Een keertje iets zeggen, ok, mar het begint nu wel een beetje genant te worden voor Saidi. Zeker 't gedeelte over de blessure.
Hopenlijk voor jullie heeft Saidi geen clausule in z'n contract.quote:Op maandag 15 november 2004 08:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Feyenoord praat met Karim Saidi
ROTTERDAM, maandag
Feyenoords technisch directeur Mark Wotte zit vandaag met Franklin Sedoc, manager van Karim Saidi, om de tafel om te praten over contractaanpassing. De Tunesische international heeft in korte tijd zo veel indruk gemaakt dat Feyenoord een signaal wil afgeven aan Saidi. De verdediger kwam afgelopen zomer voor 380.000 euro van Club Africain, tekende voor vier jaar en verdient een modaal salaris in Rotterdam. Inmiddels wordt Saidi gevolgd door internationale topclubs.
Vanuit Saidi's oogpunt is dit logisch: de enige manier voor hem om VdV af te stoppen is of hem door praten uit zn spel te halen of hem verrot te schoppen. De tweede is iig goed gelukt........quote:Op maandag 15 november 2004 11:57 schreef TheCandyman het volgende:
Saidi
![]()
dat gefluit was ook echt massaalquote:Op maandag 15 november 2004 14:07 schreef Sloggi het volgende:
Was wel mooi om te horen via Radio1 toen je de Feyenoord-supporters Hand in Hand hoorde zingen en die Ajacieden er niet bovenuit konden komen met hun gefluit
Daar gaat het niet om, maar dat Feyenoord-supporters vrijwel ongehinderd het Hand in Hand kunnen zingen zegt wel wat over de Ajax-aanhangquote:Op maandag 15 november 2004 14:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat gefluit was ook echt massaal
luister je ook altijd naar de 'sfeervolle'quote:Op maandag 15 november 2004 14:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, maar dat Feyenoord-supporters vrijwel ongehinderd het Hand in Hand kunnen zingen zegt wel wat over de Ajax-aanhang
Met zn ene been raakte hij de bal ja...........quote:Op maandag 15 november 2004 13:55 schreef Staanplaats het volgende:
Verrot schoppen? Sliding op de de bal en die porseleine zigeuner hinkelt al meteen..
Ik vond ook dat er niks aan de hand was, vdv had wel weer erg snel last van zijn knie.quote:Op maandag 15 november 2004 15:17 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Met zn ene been raakte hij de bal ja...........
Gelukkig, er zijn ook nog objectieve Ajacieden!quote:Op maandag 15 november 2004 15:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik vond ook dat er niks aan de hand was, vdv had wel weer erg snel last van zijn knie.
Als hij de hele wedstrijd pijnvrij had uitgespeeld, was er niets aan de hand geweest nee.quote:Op maandag 15 november 2004 15:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik vond ook dat er niks aan de hand was, vdv had wel weer erg snel last van zijn knie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |