Een 737 land ik meestal met flaps 30 en approach speed 140/150 knots.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:43 schreef WEST het volgende:
Ik ben inmiddels ook weer gaan "vliegen" van de week een korte vlucht Sydney - Melbourne gedaan prachtige aankomst alleen was vergeten mijn landingsgestel uit te klappen![]()
![]()
maar hoe zit dat met flaps wat is het beste voor welke snelheid want daar ben ik nog niet geheel over uit
met de snelheid zit ik op 150/160 en gebruik geen flaps maar dat zal ik wel ff bij doen. en niet vergeten landingsgestelquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:45 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Een 737 land ik meestal met flaps 30 en approach speed 140/150 knots.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:01 schreef Fillipe het volgende:
Random screenshots met m'n 737 van Easyjet:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gewoon blijven oefenenquote:Op zondag 30 april 2006 12:10 schreef LoggedIn het volgende:
net EHAM - EGLL gevlogen.. Op zich wil het nu allemaal wel lukkenAlleen landen met de autopilot wil nog niet zo goed
Iedere keer gaat er wel weer iets anders fout
Uiteraard..quote:
met toetsenbord?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:59 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Net in FS2002 met een 747-400 van kennedy intl in new york naar philedelphia intl gevlogen en geland. Compleet handmatig, met toetsenbord! Ik ben trots!
Ik heb er het geduld niet voor de joystick aan te sluiten voor die enkele keer dat ik vliegquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:04 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
met toetsenbord?ik zou er het geduld niet voor hebben
Joystick
ik doe ook met toetsen, ik heb wel een race stuur maar daar kan je niet mee vliegenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:04 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
met toetsenbord?ik zou er het geduld niet voor hebben
Joystick
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:05 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik heb er het geduld niet voor de joystick aan te sluiten voor die enkele keer dat ik vlieg
1 Joystick.. 2 pc's.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:56 schreef LoggedIn het volgende:
[..]dat ding hangt gewoon altijd aan mn pc, en ik haal em van mn speaker af als ik em nodig heb..?
niks aan en af sluiten, daar wordt je idd gek van
Ik denk dat niet want op vatsim is het echt as real as it gets ivao is wat minder daar in.Ik vlieg nu al een heletijd op vatsim en vind het daar prima je zou het een keer moeten proberen .quote:Op maandag 10 april 2006 07:51 schreef Louterman het volgende:
Ik denk toch dat er meer mensen op Ivao vliegen dan op Vatsim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |