dus de scenery die in de - 200 euro kostende - originele FSX zit, is niet opgebouwd op de door jou beschreven manier?quote:We zullen de prijzen van deze scenery's en onze andere producten die uit zullen komen voor fs-X,
Goed man! Heb net de eerste afgerond.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:23 schreef sebabje het volgende:
Inmiddels voor de vliegers onder ons op IVAO ben k begonnen met de 3e batch van de world tour![]()
dan geef ik het op hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heb deze game nog wel, maar de laatste keer dat ik hem deed, liep ie zo erg kut..
p4, 2.66ghz
128mb vid
1024mb ram
Waarop is dit gebaseerd? Het lijkt me erg sterk dat er 1GB geheugen en 256MB videokaart geheugen nodig is. Mensen gaan hun computer geen upgrade van honderden euro's geven voor een Simulatie spel. Daarbij is het spel ook nog 200 euro (belachelijk), dan kom je al gauw inclusief eventuele benodigde upgrade op zo'n 400 euro uit voor de gemiddelde persoon. En dat is wel erg hoog gegrepen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:30 schreef sjouke120 het volgende:
de nieuwe versie van flight simulator vraagt heel wat systeem eisen. Je hebt zowiezo 256 MB video kaart nodig, de werk geheugen moet minimaal 756 MB zijn, het liefste 1024 MB werk geheugen. En je hebt een 3000 MHZ processor nodig. Dus die zijn helaas wel hoog. En zo ik gezien heb, staat het spel op 2 DVD schijfjes.
dikke editquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:31 schreef sjouke120 het volgende:
Wie heeft fs2004 op de hoogste kwaliteit te staan? Ik heb m op 1024x767 en heb de kwaliteit zoals de texture op de hoogste kwaliteit te zitten, en alle anderen ook, staan bij mij op het hoogst, en vliegt hier vloeiend, hoe kan dat velen dan niet hebben?
kan je eens vertellen hoe je dat voor elkaar krijgt?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:51 schreef Davidboaz het volgende:
'k Heb alle settings voluit; zelfs sight distance op max. Weinig aan de hand hier.
[afbeelding]
Zou leuk zijn om wat meer plaatjes te zien.
Max 500 pix breed svp.
terrorist in opleiding?quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:58 schreef Atreidez het volgende:
Topic nooit gezien, maar speel ook veel FS2004.. Althans, speelde.. laatste tijd niet veel meer gedaan. FS-X ziet er ook goed uitBen wel van plan met de nieuwe het wat serieuzer aan te pakken en ook bij een online community te gaan, online vliegen en weten dat het verkeer om je heen ook echte mensen zijn is natuurlijk veel leuker..
Ik ookquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:44 schreef Louterman het volgende:
Sowieso, ben inmiddels al weer aan het wachten op de legs van april.
volgens mij bedoelt ie dat ie niet weet over welke rwy de atc het heeft..quote:Op zondag 26 maart 2006 22:27 schreef Louterman het volgende:
Dit heeft te maken met de wind, moet je even atis aanvragen en dan de windrichting aflezen. Altijd tegen de wind in landen.
Als je wil landen, dan krijg je een runway toegewezen of niet? Zo ja, dan onthoud je dat nummer (bv. 16R), en dan ga je zoeken in de flightmap (als je in de cockpit bent, een van die 6 of 7 knopjes, naast of tussen radio stack, gps, enz.), en dan zoek je daar hoe je aan komt vliegen en hoe de runway ligt ten opzichte van jou.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:31 schreef Fillipe het volgende:
Tof, nog een lopend topic! Heb het spel sinds kort ook weer geinstalleerd, en wat is het toch heerlijk om zo'n kist in de lucht proberen te houden.
Heeft iemand nog tips voor echte must have add-ons, zoals extra vliegtuigen/scenery etc? Heb nu alleen nog maar een paar vliegtuigen gedownload namelijk.
Het lastigste vind ik toch wel, het landen. Ja, echt. Ik maak meestal geen flightplan maar stijg van een willekeurig vliegveld op. Stel, ik kom een vliegveld tegen op m'n GPRS dan kan ik aanvragen om te landen etc, maar hoe kan je in godsnaam zien welke runway je moet hebben? Dat vind ik echt lastig! Iemand tips?
Nog een vraag, hoe kan je replays bekijken?
Alvast bedankt,![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 20:59 schreef Cond0r het volgende:
Word eens wakker mensen! Die sjouke zit alleen maar bullshit te lullen. Hij zit niet eens in het team van FSX en zijn website is ook drie keer niks. Jullie moeten hem niet geloven. Je kunt toch zo wel zien dat hij niet te vertouwen is.
Geen idee waardoor dat komt, maar waarom post je dat coole filmpje alleen bij de burenquote:Op maandag 10 april 2006 01:00 schreef Fillipe het volgende:
Zo ik heb m'n 737 nu eindelijk een beetje onder controle. Alleen een probleem, tijdens het landen en de voorprocedure qua headings die de radio doorgeeft kom ik nooit echt 'mooi' recht voor de landingsbaan uit. Ik zit er altijd net een aantal meters naast zal ik maar zeggen. Ze navigeren je prima door tijdens het cruisen etc maar tijdens het landen kom ik simpelweg niet goed uit.
Lijkt me zo schitterend om de automatische piloot uit te zetten vlak voor je je landing in gaat zetten, zodat je echt perfect recht op de baan aankomt vliegen.
Iemand een idee? Ben nog niet zo heel lang begonnen, dus wees niet te hard voor me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |