waarom kijk je niet in de FMC? Of vlieg je zonder (dat zal eigenlijk welquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:17 schreef Fillipe het volgende:
Een beetje een non-vraag, aangezien er ongeveer meerdere antwoorden voor mogelijk zijn (ivm gewicht e.d) Wat is de gemiddelde approach speed (ILS localized) voor een 747-400 ? Telkens als ik gelocalized ben en de AP de altitude automatisch uitschakeld (in de glideslope) krijg ik warnings, en zak ik langzaam naar beneden en kom dus ver voor de runway uit (gecrashed). Oftewel, wat doe ik verkeerd en welke approach speed moet ik (gemiddeld) gezien gebruiken? Zat zelf aan de 190 te denken, maar dat werkte ook niet echt goed. Flaps heb ik trouwens op 20.
Hoi Fillipe een mooie app speed voor een 747 is ongeveer met full flaps 150 knots dat werkt, maar je moet niet te snel je flaps aan zetten want dan ga je zeker te snel naar beneden en dan crash je .Ik zelf gebruik ook de app knop niet want als je die in drukt duikt je kist ook naar beneden , het is eigenlijk een kwestie van timinggewoon blijven proberen tot je het juiste moment hebt gevonden voor je full flaps en landing gear .quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:17 schreef Fillipe het volgende:
Een beetje een non-vraag, aangezien er ongeveer meerdere antwoorden voor mogelijk zijn (ivm gewicht e.d) Wat is de gemiddelde approach speed (ILS localized) voor een 747-400 ? Telkens als ik gelocalized ben en de AP de altitude automatisch uitschakeld (in de glideslope) krijg ik warnings, en zak ik langzaam naar beneden en kom dus ver voor de runway uit (gecrashed). Oftewel, wat doe ik verkeerd en welke approach speed moet ik (gemiddeld) gezien gebruiken? Zat zelf aan de 190 te denken, maar dat werkte ook niet echt goed. Flaps heb ik trouwens op 20.
Daar ben ik het niet mee eens...quote:Op zondag 14 mei 2006 10:05 schreef piloot737 het volgende:
[..]
Hoi Fillipe een mooie app speed voor een 747 is ongeveer met full flaps 150 knots dat werkt, maar je moet niet te snel je flaps aan zetten want dan ga je zeker te snel naar beneden en dan crash je .Ik zelf gebruik ook de app knop niet want als je die in drukt duikt je kist ook naar beneden , het is eigenlijk een kwestie van timinggewoon blijven proberen tot je het juiste moment hebt gevonden voor je full flaps en landing gear .
Succes
Groet
Piloot 737![]()
22 staat niet gelijk aan 220 graden. Het is een benadering, meestal kom je uit op 223 etc. Voor zowel de juiste koers als frequenties kan je in fs makkelijk gewoon kijken bij vliegveld informatie.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:20 schreef Don69 het volgende:
Ik weet dat als ik baan 22 heb dat ik dan 220 graden moet invullen,maar als ik naar het vor baken vlieg,hoe weet ik dan welke richting ik moet instellen enz.
En dan nog 1 vraagje,hoe vind ik het makkelijkst de frequentie van het vor baken voor het vliegveld waar ik heen wil vliegen.
Hoi dimiquote:Op woensdag 24 mei 2006 04:40 schreef dimi89 het volgende:
hoy kan ik hier ook een vraagje stellen
ik wil weten hoe jullie aan die opties geraakt
bv: da vliegtuig laden en zo
groetje dimi![]()
Hoi Dimiquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:21 schreef dimi89 het volgende:
da hier boven kan nog wa wachten ik heb een zwaardere probleem
als ik mijn flight plan wil openen dan val ik weg.
weet er iemand hoe da komt
ik heb dringend hulp nodig
groetjes dimi
bestaat dat ook intercontinentale vluchten?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:30 schreef piloot737 het volgende:
Hoi dimi
Als je nu een goede vlucht wil plannen kijk dan is op euroute de flightplanner in Flightsim is niks , die moet je zeker niet nemen . http://notams.euroutepro.com/doc/rss.php ga daar heen download het en je kan dan zo de flightplan naar je FS navigator kopieren en je kan vliegen
Groet
Piloot737![]()
je kan toch gewoon rijden?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:44 schreef WEST het volgende:
taxien moet dat via de slew mode?
hoe dan? ik speel met keysquote:
parking brake eraf halen, gas geven, en sturen met je roer (ws [ ] toetsen oid, moet je ff kijken)?quote:
zal ik bij de landing eens proberen zit nu nog in de lucht nabij barcelonaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:39 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
parking brake eraf halen, gas geven, en sturen met je roer (ws [ ] toetsen oid, moet je ff kijken)?
Push back doe je met shift P
hoi westquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:31 schreef WEST het volgende:
[..]
bestaat dat ook intercontinentale vluchten?
Hoi Dimiquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:01 schreef dimi89 het volgende:
hoy piloot 737,
mai ik geraak aan die site gewoon nie aan uiten mijn engels is ook nie al te goe ik ben hier wa aant downe maar kweet zelfs nie voorwa het is
merci piloot, btw ben jij een echte piloot of ook een virutele piloot?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:20 schreef piloot737 het volgende:
[..]
hoi west
Voor intercontinentale vluchten kan je naar routefinder gaan op : http://rfinder.asalink.net/free/
Groet
piloot737![]()
Hoi Westquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:08 schreef WEST het volgende:
[..]
merci piloot, btw ben jij een echte piloot of ook een virutele piloot?
Hoi dimiquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:44 schreef dimi89 het volgende:
hoi piloot 737
da is flink gedownloadmaar ik kan het niet op starten
moet ik heel da folderke ergens bij steken?
bv: C:\program files\microsoft games...
srry da ik zoveel vragen heb
groetjes dimi
Mooi filmpje!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:50 schreef sebabje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=gigOl-8tsYc&search=fs2004
just... PERFECT!!![]()
Dat nummer staat bij de aftiteling van het filmpje .quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:39 schreef Fillipe het volgende:
Ik denk dat Dimi nog niet zo toe is aan vliegen. Anyway erg tof filmpje, weet iemand hoe dat nummer heet wat eronder gemonteerd zit?
Ik ga m'n PMDG weer opstarten
heb jij niet dat je efis steeds uitpleurt?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:47 schreef sebabje het volgende:
[kudde plaatjes]
Nee daar heb ik geen last vanquote:Op zondag 28 mei 2006 10:23 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
heb jij niet dat je efis steeds uitpleurt?
* LoggedIn wil ook pmdg 747 vliegen
ik ook niet meerquote:
jij vliegt dus voor transaviaquote:Op zondag 28 mei 2006 21:32 schreef piloot737 het volgende:
Hele leuke plaatjes ik zal er ook ff 1 plaatsen
[afbeelding]
Dit is nou mijn kist de 737 van Transavia
groet
piloot737![]()
jammer dat me ogen en gehoor niet goed zijn anders was ik zeker piloot gewordenquote:
Nou west het lijkt leuk maar dat is het niet altijdquote:Op zondag 28 mei 2006 22:53 schreef WEST het volgende:
[..]
jammer dat me ogen en gehoor niet goed zijn anders was ik zeker piloot geworden
dat is zo, maar elke baan heef z'n voor en nadelenquote:Op maandag 29 mei 2006 09:12 schreef piloot737 het volgende:
[..]
Nou west het lijkt leuk maar dat is het niet altijd
Groet
piloot737![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |