quote:
Op zondag 26 maart 2006 20:31 schreef Fillipe het volgende:Tof, nog een lopend topic! Heb het spel sinds kort ook weer geinstalleerd, en wat is het toch heerlijk om zo'n kist in de lucht proberen te houden
![]()
.
Heeft iemand nog tips voor echte must have add-ons, zoals extra vliegtuigen/scenery etc? Heb nu alleen nog maar een paar vliegtuigen gedownload namelijk.
Het lastigste vind ik toch wel, het landen
![]()
. Ja, echt. Ik maak meestal geen flightplan maar stijg van een willekeurig vliegveld op. Stel, ik kom een vliegveld tegen op m'n GPRS dan kan ik aanvragen om te landen etc, maar hoe kan je in godsnaam zien welke runway je moet hebben? Dat vind ik echt lastig! Iemand tips?
Nog een vraag, hoe kan je replays bekijken?
Alvast bedankt,
Als je wil landen, dan krijg je een runway toegewezen of niet? Zo ja, dan onthoud je dat nummer (bv. 16R), en dan ga je zoeken in de flightmap (als je in de cockpit bent, een van die 6 of 7 knopjes, naast of tussen radio stack, gps, enz.), en dan zoek je daar hoe je aan komt vliegen en hoe de runway ligt ten opzichte van jou.
Je kunt ook al overweg met het invoeren van de ILS-frequentie in NAV1?
Als het goed is, wordt er tegen je gezegd welke richting je op moet, en welke hoogte enz enz, en als je ILS hebt ingesteld, kom je op een gegeven moment recht voor de baan terecht (als je niet te snel gaat, dat heb ik af en toe
![]()
).
Hoop dat het een beetje duidelijker is nu.