volgens mij bedoelt ie dat ie niet weet over welke rwy de atc het heeft..quote:Op zondag 26 maart 2006 22:27 schreef Louterman het volgende:
Dit heeft te maken met de wind, moet je even atis aanvragen en dan de windrichting aflezen. Altijd tegen de wind in landen.
Als je wil landen, dan krijg je een runway toegewezen of niet? Zo ja, dan onthoud je dat nummer (bv. 16R), en dan ga je zoeken in de flightmap (als je in de cockpit bent, een van die 6 of 7 knopjes, naast of tussen radio stack, gps, enz.), en dan zoek je daar hoe je aan komt vliegen en hoe de runway ligt ten opzichte van jou.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:31 schreef Fillipe het volgende:
Tof, nog een lopend topic! Heb het spel sinds kort ook weer geinstalleerd, en wat is het toch heerlijk om zo'n kist in de lucht proberen te houden.
Heeft iemand nog tips voor echte must have add-ons, zoals extra vliegtuigen/scenery etc? Heb nu alleen nog maar een paar vliegtuigen gedownload namelijk.
Het lastigste vind ik toch wel, het landen. Ja, echt. Ik maak meestal geen flightplan maar stijg van een willekeurig vliegveld op. Stel, ik kom een vliegveld tegen op m'n GPRS dan kan ik aanvragen om te landen etc, maar hoe kan je in godsnaam zien welke runway je moet hebben? Dat vind ik echt lastig! Iemand tips?
Nog een vraag, hoe kan je replays bekijken?
Alvast bedankt,![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 20:59 schreef Cond0r het volgende:
Word eens wakker mensen! Die sjouke zit alleen maar bullshit te lullen. Hij zit niet eens in het team van FSX en zijn website is ook drie keer niks. Jullie moeten hem niet geloven. Je kunt toch zo wel zien dat hij niet te vertouwen is.
Geen idee waardoor dat komt, maar waarom post je dat coole filmpje alleen bij de burenquote:Op maandag 10 april 2006 01:00 schreef Fillipe het volgende:
Zo ik heb m'n 737 nu eindelijk een beetje onder controle. Alleen een probleem, tijdens het landen en de voorprocedure qua headings die de radio doorgeeft kom ik nooit echt 'mooi' recht voor de landingsbaan uit. Ik zit er altijd net een aantal meters naast zal ik maar zeggen. Ze navigeren je prima door tijdens het cruisen etc maar tijdens het landen kom ik simpelweg niet goed uit.
Lijkt me zo schitterend om de automatische piloot uit te zetten vlak voor je je landing in gaat zetten, zodat je echt perfect recht op de baan aankomt vliegen.
Iemand een idee? Ben nog niet zo heel lang begonnen, dus wees niet te hard voor me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |