abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36817520
quote:
Op maandag 10 april 2006 02:20 schreef kree het volgende:

[..]

Geen idee waardoor dat komt, maar waarom post je dat coole filmpje alleen bij de buren
Ik heb er van genoten en ik dat er hier wel meer zijn die het intressant vinden
Haha, handig hé 2 fora's Ik had hem hier al eens gepost, nou niet specifiek in dit topic inderdaad.

Het filmpje is hier te downloaden. Co-piloot die je vrij vaak in beeld ziet is vriend van m'n broer en vliegt voor Easyjet. Dat is zo'n beetje de informatie, enjoy
  maandag 10 april 2006 @ 14:26:04 #102
79638 Davidboaz
I want more.
pi_36821993
quote:
Op maandag 10 april 2006 01:00 schreef Fillipe het volgende:
[...]

Lijkt me zo schitterend om de automatische piloot uit te zetten vlak voor je je landing in gaat zetten, zodat je echt perfect recht op de baan aankomt vliegen.

Iemand een idee? Ben nog niet zo heel lang begonnen, dus wees niet te hard voor me
Als je recht op de baan uit wilt komen en een ILS approach wilt maken, zul je de frequentie van de baan moeten weten, zodat je die op kunt instellen als actieve NAV1 frequentie op je radio, als je in de buurt bent van de luchthaven. FS Navigator is een handig hulpmiddel om de frequentie van een baan te achterhalen. Ik stel ook de richting van de baan in op de NAV Hold Selector (COURSE of CRS) van de autopilot. Als je op baan 27 wil landen stel je in op de CRS: 270. Baan 1 is 010 bijvoorbeeld.

Als je in de buurt van de baan komt, zal het vliegtuig de ILS oppikken en zie je op de attitude indicator twee roze indicaties, die aangeven of je horizontaal en verticaal in de juiste richting van de baan vliegt. Als die indicatoren verschijnen klik ik op de knop APP (autopilot) en het vliegtuig corrigeert zich vanzelf. Sterker nog, hij volgt zelfs de glide slope en trekt het vliegtuig -als het ware- naar beneden.
How could it hurt you when it looks so good...
pi_36822030
Echt een super gaaf filmpje, maar had in ander topic al gezien .
pi_36822999
quote:
Op maandag 10 april 2006 14:26 schreef Davidboaz het volgende:

[..]

Als je recht op de baan uit wilt komen en een ILS approach wilt maken, zul je de frequentie van de baan moeten weten, zodat je die op kunt instellen als actieve NAV1 frequentie op je radio, als je in de buurt bent van de luchthaven. FS Navigator is een handig hulpmiddel om de frequentie van een baan te achterhalen. Ik stel ook de richting van de baan in op de NAV Hold Selector (COURSE of CRS) van de autopilot. Als je op baan 27 wil landen stel je in op de CRS: 270. Baan 1 is 010 bijvoorbeeld.

Als je in de buurt van de baan komt, zal het vliegtuig de ILS oppikken en zie je op de attitude indicator twee roze indicaties, die aangeven of je horizontaal en verticaal in de juiste richting van de baan vliegt. Als die indicatoren verschijnen klik ik op de knop APP (autopilot) en het vliegtuig corrigeert zich vanzelf. Sterker nog, hij volgt zelfs de glide slope en trekt het vliegtuig -als het ware- naar beneden.
Allereerst bedankt voor je reactie! Dat programma is inderdaad erg handig, meteen maar even gedownload. Ik zit inderdaad nog ontzettend te klooien met die radio / navigatie e.d. Met m'n payware vliegtuigen weet ik al helemaal geen contact te leggen, maar goed ik focus me eerst maar eens op de standaard vliegtuigen.

Ik ga ILS approach nu maar eens proberen met behulp van dat programma.
pi_36828784
Nou ik ben al weer een stuk verder . Met behulp van FSnavigator, kan ik de ILS frequentie van de baan zien, die heb ik vervolgens ingevoerd bij NAV 1. Ok, dat is niet zo moeilijk en gaat goed. Ik heb ook de CRS ingevuld, ik moest baan 22 hebben dus ik voerde CRS: 220 in. (Kort vluchtje Eelde - De Kooy).

Toen ik dicht bij het vliegveld kwam hoorde ik dat die de ILS oppakte, van die lichte piepjes. Ik zag tevens 2 roze puntjes op m'n instrumenten. Hij pikte hem alleen nog steeds niet goed op (lees: hij week niet af van m'n heading hold course, en vloog gewoon rustig door). Ik neem aan dat ik dus een knopje vergeten ben in te schakelen zodat die de ILS approach oppikt zodra die hem herkend.

Welke knopje is dat of welke knoppen (combinatie) moet je daarvoor gebruiken?
  maandag 10 april 2006 @ 17:51:07 #106
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_36828955
quote:
Op maandag 10 april 2006 17:45 schreef Fillipe het volgende:
Nou ik ben al weer een stuk verder . Met behulp van FSnavigator, kan ik de ILS frequentie van de baan zien, die heb ik vervolgens ingevoerd bij NAV 1. Ok, dat is niet zo moeilijk en gaat goed. Ik heb ook de CRS ingevuld, ik moest baan 22 hebben dus ik voerde CRS: 220 in. (Kort vluchtje Eelde - De Kooy).

Toen ik dicht bij het vliegveld kwam hoorde ik dat die de ILS oppakte, van die lichte piepjes. Ik zag tevens 2 roze puntjes op m'n instrumenten. Hij pikte hem alleen nog steeds niet goed op (lees: hij week niet af van m'n heading hold course, en vloog gewoon rustig door). Ik neem aan dat ik dus een knopje vergeten ben in te schakelen zodat die de ILS approach oppikt zodra die hem herkend.

Welke knopje is dat of welke knoppen (combinatie) moet je daarvoor gebruiken?
Het is trouwens niet zo dat baan X een CRS heeft van X vermenigvuldigd met 10. Baan 1 van Schophol ligt uit mijn hoofd op een CRS van 006?

Ik weet niet of het in de vliegwereld gebruikelijk is om bij CRS incrementen van 10 te gebruiken, maar ik doe het iig. niet!
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_36829287
Dat gebeurt ook zeker niet, het is alleen een soort van indicatie middel.
pi_36829673
Bedankt voor jullie reacties, maar jullie maken het me er niet makkelijker op Ik ga maar eens verder speuren
  maandag 10 april 2006 @ 18:47:34 #109
79638 Davidboaz
I want more.
pi_36830616
quote:
Op maandag 10 april 2006 17:45 schreef Fillipe het volgende:
Nou ik ben al weer een stuk verder . Met behulp van FSnavigator, kan ik de ILS frequentie van de baan zien, die heb ik vervolgens ingevoerd bij NAV 1. Ok, dat is niet zo moeilijk en gaat goed. Ik heb ook de CRS ingevuld, ik moest baan 22 hebben dus ik voerde CRS: 220 in. (Kort vluchtje Eelde - De Kooy).

[...] Ik neem aan dat ik dus een knopje vergeten ben in te schakelen zodat die de ILS approach oppikt zodra die hem herkend.

Welke knopje is dat of welke knoppen (combinatie) moet je daarvoor gebruiken?
Je doet het helemaal goed, maar je moet nog wel even de knop APP (approach) indrukken, die je tussen de knoppen van je autopilot ziet. Doe dit, als je vliegtuig de ILS oppikt, dan gaat de rest vanzelf; je vliegtuig zal bijdraaien en zichzelf corrigeren. Hij schakelt zelf de ALTITUDE HOLD SWITCH uit. Vlieg je te hard, dan zul je 'overshooten', hetgeen betekent dat je vliegtuig een te grote radius nodig heeft om in de glide slope terecht te komen. Snelheid in een 737 zet je rond de 150 knopen, flaps op 30 als je op final approach zit. Voor de baan kun je je autopilot uitschakelen, zodat je de flare zelf kunt controleren.

Wat betreft de 'verwarring' rond de baannummers; de nummers van een landingsbaan corresponderen met hun magnetische richting. Als je recht op baan 26 vliegt, dan vlieg je dus op 260 graden. De andere kant van diezelfde baan is baan is (afgekort) 8, want je vliegt dan 80 graden (noordoostelijk dus) en pak het compas er maar bij: 80 graden + 180 = 260 graden. Succes.
How could it hurt you when it looks so good...
pi_36831135
recht op baan 26, dat kan varieren tussen 256 en 265 graden.
pi_36832315
quote:
Op maandag 10 april 2006 07:51 schreef Louterman het volgende:
Ik denk toch dat er meer mensen op Ivao vliegen dan op Vatsim.
Omdat de lat een stuk lager licht dan VATSIM ja, om eerlijk te zijn vind ik IVAO een prutsnetwerk.

En als je niet recht voor de runway uit komt, je tuned de ILS freq in je nav1 en ram je simpelweg op de "APP" knop, die je dan met behulp van dat signaal recht voor de runway gooit, en je ook nog eens op de glidesloop krijgt.
pi_36835421
Mmmm bedankt, maar werkt nog steeds niet goed . Althans ik verneuk het nog steeds op een of andere manier. Hoe maken jullie je flightplan in FS? GPS, VOR of low/high altitude?

Wat is nu trouwens het verschil tussen cruise & heading? Ok, dat was het tijd voor flightschool.
pi_36836740
fillipe - pak eens een leuk flightplan van www.dutchvacc.nl . Zijn real world flightplans meestal, en ik denk dat je wel bekend bent met SID's en STAR"s?
pi_36838007
Is X-Plane ook zo goed als MS FS 2004?
of minder goed?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_36851877
X-plane ken ik niet, althans nooit geprobeerd oid.

En ik zal vanmiddag eens wat screenshots posten, misschien kunnen jullie dan ontdekken wat ik verkeerd doe qua ILS.
pi_36858591
Ok lieve kijkbuiskinderen, wat doe ik nou verkeerd? (Vast nogal wat, maar goed, ben er om te leren )

Zeer korte vlucht, van Tenerife South naar Tenerife Nord. Flightplan gemaakt, VOR.

Sorry trouwens voor de grote screenshots, maar anders is de informatie niet goed leesbaar.

----

1)

ILS freq ingevuld bij NAV 1 en active gemaakt.
Approach course ingevuld.



2)

Positie tov runway.



3) Instellingen cockpit.



4) Instellingen cockpit + NAV



5) Lekker basic plane, lekker oefenen, sfeer impressie



Nou ik ben benieuwd, alvast bedankt.
pi_36858818
Ah even de HDG knop uitzetten die heeft een hogere prioriteit dan de APP knop namelijk, en dan aligned hij wel
pi_36860038
Ah bedankt, en de ALT knop dan? Moet ik die aanlaten zodra ik APP inschakel en hij hem oppikt of moet ik die wel even uitzetten?
pi_36860249
Alt ook uit zetten, en eenmaal aligned kan je 'm het best op het handje verder vliegen is even moeilijk in het begin, maar hoe meer je het doet hoe leuker het is
pi_36860462
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 17:20 schreef TC_Artemis het volgende:
Alt ook uit zetten, en eenmaal aligned kan je 'm het best op het handje verder vliegen is even moeilijk in het begin, maar hoe meer je het doet hoe leuker het is
Super super super, het is gelukt! Ontzettend bedankt
pi_36861968
Hou er wel rekening mee dat als je eenmaal aligned bent je met de snelheid de hoogte regeld, en met de pitch de snelheid, klinkt gek maar in praktijk werkt het nou eenmaal zo
pi_36862113
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 18:19 schreef TC_Artemis het volgende:
Hou er wel rekening mee dat als je eenmaal aligned bent je met de snelheid de hoogte regeld, en met de pitch de snelheid, klinkt gek maar in praktijk werkt het nou eenmaal zo
Ah vandaar, ik zette net inderdaad ALT uit en ik kieperde naar beneden. Zat rond de 150, dus hoe hoger je snelheid hoe hoger je uitkomt (klimt) ?
pi_36864124
Zijn er trouwens ook repaints van de standaard vliegtuigen in FS 2004? Als ik bijvoorbeeld op avsim een 737 download dan heb ik uiteraard een andere repaint alleen zit ik met het feit dat de virtuele cockpit verdwenen is. Ik wil dus graag wel een 'standaard' vliegtuig gebruiken alleen dan met simpelweg alleen maar een andere paint, zodat ik dus wel de standaard virtuele cockpit kan gebruiken.
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:18:14 #124
79638 Davidboaz
I want more.
pi_36866006
Even terugkomend op ILS en vluchtplanning. Het is sowieso wel handig om FSNavigator te voorzien van alle aan,- en uitvliegroutes; de zgn SID's en STARS, waar TC_Artemis het al eerder over had.

Download ze hier (linksboven: 'SID/STAR basis package') en plemp alles in de map:
C:\Program Files\Microsoft Games\Flight Simulator 9\Modules\FSNavigator\SidStar

Als je FSNavigator gebruikt, is het misschien wel handig om het programma een aantal belangrijke zaken weer te laten geven. Persoonlijk heb ik de volgende opties ingeschakeld:



Vooral het 9de ILS icoontje (gele pijltje) is in jouw geval handig.
Later meer over het plannen van je vlucht.
How could it hurt you when it looks so good...
pi_36866037
Filipe, als het goed is, hoef je HDG niet uit te zetten, die gaat vanzelf uit als de ILS actief wordt...
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:21:36 #126
79638 Davidboaz
I want more.
pi_36866149
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:19 schreef Saekerhett het volgende:
Filipe, als het goed is, hoef je HDG niet uit te zetten, die gaat vanzelf uit als de ILS actief wordt...
Hetzelfde geldt voor de hoogte (ALT).
How could it hurt you when it looks so good...
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:52:59 #127
79638 Davidboaz
I want more.
pi_36867395
Een vluchtje plannen van Amsterdam naar Luxemburg (EHAM-ELLX) doe je in FS2004 zo in je FLIGHT PLANNER:



Klik na stap 1 t/m 4 op 'Find Route' en je staat aan de gate.



Klik op F9 om je vluchtplan te maken in FS Navigator en klik rechtsonder de opties aan zoals in mijn vorige post. Zoals je ziet bestaat FS NAvigator uit drie grote vakken. Je begint linksboven.

Selecteer het vakje ID en tik bij Inputline de ID van je DEPARTURE in. In dit geval (voor Amsterdam) EHAM. Klik dan op enter. Je zult alle startbanen zien (runways/ rwy's). Sleep één van die banen (bijvoorbeeld 27) naar het vak rechts ernaast.

Voer hetzelfde uit met je ARRIVAL airport ELLX (Luxemburg). Sleep een van de banen ook naar het vak rechts. Je ziet nu het volgende:



Klik nu op de knop PLAN en selecteer CALCULATE AUTO ROUTE.
Selecteer high altitude airways en selecteer SID en STAR.

Klik 'OK' en FS NAvigator zal je route calculeren.

Klik ook even op het icoontje met het HAMERTJE bovenin. Het tabblad FMS heb ik zo geconfigureerd:



Zo kun je zelf je hoogte en snelheid blijven bepalen.

Als je op OK hebt gedrukt, let dan even op de knop 'Fly FP' aan de linkerkant van FS Navigator. Als je eenmaal opgestegen bent kun je die inschakelen om je vluchtplan te vliegen zoals de navigator die heeft berekend.

Je kunt nu naar baan 27 taxiën, opstijgen en je vluchtplan vliegen mbv FS Navigator. Uiteraard zijn er meer realistische manieren om je vliegtuig instrumentaal van waypoint naar waypoint te laten vliegen, maar hiermee kom je -voor nu- waarschijnlijk al een stukje verder.

Vragen zijn welkom; aanvullingen + op,- en aanmerkingen ook.
Succes.
How could it hurt you when it looks so good...
pi_36869980
Je bent geweldig, ontzettend bedankt voor je hulp.

Op dit moment onderweg van Paris naar Gran Canaria:



*Ultimate Terrain Europe
pi_36876386
Hmm morgen ga ik dit spel weer eens proberen, heb nu toch nieuwe videokaart
misschien helpt het iets

maar wat zijn echte must have add-ons
of mods ?

Bedoel, vliegtuigen, scenery, weer
gewoon alles

[ Bericht 28% gewijzigd door Nick-GizMo op 12-04-2006 01:44:46 ]
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_36883134
quote:
Op woensdag 12 april 2006 01:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
maar wat zijn echte must have add-ons
of mods ?

Bedoel, vliegtuigen, scenery, weer
gewoon alles
Tsja must-have.. Ligt er ook maar net aan wat voor systeem je hebt staan, slurpt best veel op namelijk.


Scenery Schiphol - Cloud 9 Schiphol, EHAM (payware)
Scenery Europa - Ultimate Terrain Europe (Flight one software) (payware)
AI traffic - Ultimate Traffic (Flight one software) (payware)
Flytampa - Verschillende vliegveld scenery (payware)
Activesky 6 - Zeer mooie weer-effecten, wolken etc.

---

En vliegtuigen tsja, met echte pay-ware 747's etc zou ik pas aan beginnen als je al een gevorderde vlieger bent. Iets lastiger. Maar mocht je ermee willen beginnen :

PMDG - www.precisionmanuals.com/ (737 - 600/700) (payware)
Ariana - http://www.arianedesign.com/ (737 - 800) (payware)

---

Gratis vliegtuigen, downloads etc:

AVsim - www.avsim.com

[ Bericht 6% gewijzigd door Fillipe op 12-04-2006 12:28:47 ]
pi_36921638
mja ik vlieg met me toetsenbord, is soms lastig
vind het wel grappig
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_36966508
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:59 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Haha, handig hé 2 fora's Ik had hem hier al eens gepost, nou niet specifiek in dit topic inderdaad.

Het filmpje is hier te downloaden. Co-piloot die je vrij vaak in beeld ziet is vriend van m'n broer en vliegt voor Easyjet. Dat is zo'n beetje de informatie, enjoy
Heb jij dit filmpje zelf gemaakt?
  maandag 17 april 2006 @ 13:03:11 #133
79638 Davidboaz
I want more.
pi_37029661




How could it hurt you when it looks so good...
pi_37029898
quote:
Op donderdag 13 april 2006 14:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
mja ik vlieg met me toetsenbord, is soms lastig
vind het wel grappig
toetsenbord is extreem kut om mee te vliegen man ik had juist speciaal voor FS een joystick gekocht
pi_37041251
quote:
Op maandag 17 april 2006 13:03 schreef Davidboaz het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Mooi! Welke payware kist is dat?
pi_37041687
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:59 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Haha, handig hé 2 fora's Ik had hem hier al eens gepost, nou niet specifiek in dit topic inderdaad.

Het filmpje is hier te downloaden. Co-piloot die je vrij vaak in beeld ziet is vriend van m'n broer en vliegt voor Easyjet. Dat is zo'n beetje de informatie, enjoy
Heb je dit filmpje zelf gemaakt?
pi_37042624
quote:
Op maandag 17 april 2006 20:28 schreef Louterman het volgende:

[..]

Heb je dit filmpje zelf gemaakt?
Nee, uiteraard niet.
pi_37045256
Een klasgenoot heb ik ook over dit filmpje gehoord, misschien dat hij het wel heeft gemaakt en de ruwe beelden heeft.
pi_37045612
quote:
Op woensdag 12 april 2006 12:19 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Tsja must-have.. Ligt er ook maar net aan wat voor systeem je hebt staan, slurpt best veel op namelijk.


Scenery Schiphol - Cloud 9 Schiphol, EHAM (payware)
Scenery Europa - Ultimate Terrain Europe (Flight one software) (payware)
AI traffic - Ultimate Traffic (Flight one software) (payware)
Flytampa - Verschillende vliegveld scenery (payware)
Activesky 6 - Zeer mooie weer-effecten, wolken etc.

---

En vliegtuigen tsja, met echte pay-ware 747's etc zou ik pas aan beginnen als je al een gevorderde vlieger bent. Iets lastiger. Maar mocht je ermee willen beginnen :

PMDG - www.precisionmanuals.com/ (737 - 600/700) (payware)
Ariana - http://www.arianedesign.com/ (737 - 800) (payware)

---

Gratis vliegtuigen, downloads etc:

AVsim - www.avsim.com
Ik koop niks erbij, heb al een paar mooie dingen kunnen vinden
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_37046916
Flight1 - Ground Environment v1.06
FS2004 Cloud9 Schiphol
FS2004 AphaSim Megapack
FS2004 Aircraft Add-On: Flight1 - 441 Conquest II v2.1
FS2004 German Airports Vol 4
FS2004 Utility Add-On: Flight1 - Flight Environment v1.3
FS2004 PSS Concorde

Nu ff installen, jammer dat ik geen joystick heb
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_37047791
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Flight1 - Ground Environment v1.06
FS2004 Cloud9 Schiphol
FS2004 AphaSim Megapack
FS2004 Aircraft Add-On: Flight1 - 441 Conquest II v2.1
FS2004 German Airports Vol 4
FS2004 Utility Add-On: Flight1 - Flight Environment v1.3
FS2004 PSS Concorde

Nu ff installen, jammer dat ik geen joystick heb
Als je dat allemaal kunt kopen, is een joystick een koopje.

Cloud9 gaat niet werken
pi_37125340
Topic maar weer even wat levendiger maken . Als ik met de Fokker vlieg, dezelfde die ook op bovenstaande screenshots van Davidboaz staan, hoor ik niet dat het vliegtuig de ILS oppakt. Hij pakt hem wel degelijk op, alleen hoor ik die localizer of die bacons niet piepen. Iemand enig idee?

En nog een vraag, heeft iemand een linkje waar ik voor de originele 747's in het spel, textures kan downloaden? Op deze manier behoud je je virtuele cockpit. Die verlies je als je bijvoorbeeld een 747 van Project Opensky download. Dus ik zoek plaatsvervangende texture/liveries voor de standaard 747's in FS.

[ Bericht 21% gewijzigd door Fillipe op 20-04-2006 13:51:13 ]
pi_37129245
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:59 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Nee, uiteraard niet.
@ FILLIPE

Hoe kom jij aan dit filmpje, weet jij misschien wie de maker is, aangezien je de co-piloot ook kent?
pi_37131189
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:33 schreef Louterman het volgende:

[..]

@ FILLIPE

Hoe kom jij aan dit filmpje, weet jij misschien wie de maker is, aangezien je de co-piloot ook kent?
Ik kom aan dat filmpje via m'n broer die die co-piloot kent, vandaar
pi_37132416
Trouwens wat is het verschil tussen; Mesh en de andere terrains? Wat is mooier of cq beter? Kan Global Mesh downloaden van 8GB, of is het verstandiger om 1x Ultimate Terrain Europe en 1x Ultimate Terrain USA te installeren? En is dat ook mooier?
pi_37238608
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:59 schreef Kevin1Bravo het volgende:

[..]

Als je dat allemaal kunt kopen, is een joystick een koopje.

Cloud9 gaat niet werken
Kopen?
Ik koop niks als ik niet zeker weet, of ik het gebruik.
Cloud 9 deed het wel gewoon.

maar ja, FS2004 ligt er weer af. had het wel weer gehad er mee. en moest toch vrije ruimte hebben
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  maandag 24 april 2006 @ 16:51:51 #147
79638 Davidboaz
I want more.
pi_37248784
Ik gebruik de Saitek x45 en die staat voor iets meer dan ¤100,- bij de MediaMarkt.

How could it hurt you when it looks so good...
pi_37248939
Heftig ding
Ik gebruik een Xtreme 3d Pro, en die was maar een paar tientjes..
Where facts are few, experts are many.
pi_37249162
Mooie joystick's mannen, ik heb een vrij simpele van microsoft.

Maar om het nogmaals te proberen , weet iemand van jullie hoe je je virtuele cockpit behoud als je vliegtuigen van Project Opensky download van bijvoorbeeld avsim? Of kan je die apart downloaden? Of weten jullie hoe je de standaard (737/747) vliegtuigen puur een andere texture kan geven? Op die manier behoud je je VC namelijk.

Alvast bedankt
pi_37249711
Er zijn genoeg textures te krijgen toch, van de standaardvliegtuigen in FS2004. En je kan ook voor vliegtuigen losse virtualcockpits downloaden ( http://www.simviation.com ). Ik gebruik de virtual cockpit toch niet om dingen aan te passen, dus ik mis m nooit zo als ie er niet is.. Tis meer eye candy
Where facts are few, experts are many.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')