abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35824620
Ik vind het maar een vaag verhaal wat je verteld? Ik zie de FAA een 'computerspelletje' niet zo gauw erkennen als (thuis-)opleiding software
quote:
We zullen de prijzen van deze scenery's en onze andere producten die uit zullen komen voor fs-X,
dus de scenery die in de - 200 euro kostende - originele FSX zit, is niet opgebouwd op de door jou beschreven manier?
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:43:35 #52
79638 Davidboaz
I want more.
pi_35827544
Het valt in ieder geval wel te waarderen dat er blijkbaar al genoeg mensen zijn die nu al druk doende zijn om X op te smukken met visuele hoogstandjes, hoewel ik met alle extra rambam die er voor 2004 te downloaden is, meer dan eens heb ondervonden dat de performance daardoor wel eens te wensen over liet. Dat FS2004 geen betere scenery kan verwerken door een 'foutje' betwijfel ik.

En dat multiplayer verhaal kun je volgens mij vergeten. Dat er dagelijks honderden mensen op zolderkamers als volleerd piloten online opstijgen en landen is wel duidelijk, maar dat ze dat samen gaan doen lijkt me sterk. Daarvoor ligt ervaring en kennis misschien net wat te ver uit elkaar.

Ik zou graag zien dat ik nog meer leer, dan ik tussen mijn OP en nu aan ervaring heb opgedaan; dan met name op het gebied van navigatie en bediening. De basis is er, maar in mijn optiek soms nog zeer beperkt.

De prijs van de simulator schept wel knetterhoge verwachtingen.
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:23 schreef sebabje het volgende:
Inmiddels voor de vliegers onder ons op IVAO ben k begonnen met de 3e batch van de world tour
Goed man! Heb net de eerste afgerond.
Iemand trouwens enig idee hoe het kan dat ik met 3x shift+z geen rood balkje met info bovenin te zien krijg? Beetje lastig om de wind en dus de landingsrichting te vast te stellen...

Ik klik wel steeds even buiten ivap zodat die niet actief is.

[ Bericht 22% gewijzigd door Davidboaz op 07-03-2006 23:10:12 ]
How could it hurt you when it looks so good...
pi_35830698
Heb deze game nog wel, maar de laatste keer dat ik hem deed, liep ie zo erg kut..

p4, 2.66ghz
128mb vid
1024mb ram
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_35834884
Wannneer je op Ivap zit, kan je op acars klikken en dan request metar destination.
pi_35838321
Kijk dat is het mooiste ervan, heel veel zetten ons neer voor krankzinnige jongens. Maar kijk eens die man die een atoombom wilde bouwen, hij werd voor gek verklaard door iedereen. En zoalsik in dat vorg stukjeal uitlegde, we willen ook de compact modus aan toevoegen zodat een single player ook een boeing kan besturen zonder met anderen erbij. En nee ik heb dit niet allemaal alleen bedacht. Ik werk mee aan dat project. En de mogelijkheden bij fs2004 liggen niet zo hoog. We hebben zelfs al heel veel uitgetest op fs2004, om die ook realistischer te kunnen maken, zoals we de cockpit daarin ook graag 3D wilden maken en alle instrumenten beschikbaar te maken, maar de resultaten waren maar slecht. Toen dachten we eraan om de resolutie maar hoger te maken, maar dat zorgde ervoor dat alles heel erg stotterde. En wat bleek de mispunt daarvan te zijn, als je fs2004 opstarte dan zou hij eerst een kwartier werk nodig hebben voordat alles geladen is en dan moest de menu scherm er nog voor komen, dan wanneer je een vlucht wilde plannen, moest je daarop ook weer heel erg lang wachten. Dus daar hadden we geen behoefte aan. Het mooie van fs-X is dat daarin alles dus aangepast is. Doordat fs-X zo aangepast op een manier waarop het laden met een normale snelheid gelijk is gebleven dankzij de nieuwste technieken erin, dus daarmee bedoel ik, hij vliegt altijd nog vloeiend, en de snelheid van het laden van fs-X is gelijk gebleven, daarmee hebben wij dus de kans gekregen om nu volledig met 100% zekerheid met lucht -en satteliet foto's te kunnen werken, we kunnen het niet exact uitleggen hoe we het willen hebben, maar als we uiteindelijk de uislag ermee bereiken, de positieve uitslag, want dat heel veel tijd kosten om dit project in werking te kunnen brengen, maar dan zullen heel veel fs-fans verbaasd kijken hoe ver fs-X de mogelijkheden brengt, en dat is het mooie van die nieuwe versie. We denken er allemaal nu nog treurig over, ik zie het soms ook niet zitten hoor, en vooral omdat dit niet was gelukt bij fs2004, maar zolang ik gezien heb, heb ik ervan geleerd dat we moeten zwijgen, en nooit direct moeten oordelen hierover, ik heb het ook gedaan. Ze wilden mij zelfs van dat project af laten halen, omdat ik zo negatief was. Maar we zijn nu al een aantal weken bezig met uit tekenen en uit berekenen hoe we het willen hebben, en hoe het eruit komt te zien. Maar tot zolang de nieuwe versie van flight simulator nog niet uit is gekomen, moeten we onze hoofden koel houden.
pi_35839378
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heb deze game nog wel, maar de laatste keer dat ik hem deed, liep ie zo erg kut..

p4, 2.66ghz
128mb vid
1024mb ram
dan geef ik het op hoor Bijna een Ghz meer, en dan nogsteeds een diaserie?
pi_35840745
de nieuwe versie van flight simulator vraagt heel wat systeem eisen. Je hebt zowiezo 256 MB video kaart nodig, de werk geheugen moet minimaal 756 MB zijn, het liefste 1024 MB werk geheugen. En je hebt een 3000 MHZ processor nodig. Dus die zijn helaas wel hoog. En zo ik gezien heb, staat het spel op 2 DVD schijfjes.
pi_35862158
Ziet er mooi uit dat FS x, maar de screens zijn natuurlijk met de hoogste kwaliteitsinstellingen genomen

Op mijn computertje zal het er wel wat minder uit gaan zien, maar toch. Ben benieuwd ernaar.
Do what you love, love what you do!
pi_35862805
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:30 schreef sjouke120 het volgende:
de nieuwe versie van flight simulator vraagt heel wat systeem eisen. Je hebt zowiezo 256 MB video kaart nodig, de werk geheugen moet minimaal 756 MB zijn, het liefste 1024 MB werk geheugen. En je hebt een 3000 MHZ processor nodig. Dus die zijn helaas wel hoog. En zo ik gezien heb, staat het spel op 2 DVD schijfjes.
Waarop is dit gebaseerd? Het lijkt me erg sterk dat er 1GB geheugen en 256MB videokaart geheugen nodig is. Mensen gaan hun computer geen upgrade van honderden euro's geven voor een Simulatie spel. Daarbij is het spel ook nog 200 euro (belachelijk), dan kom je al gauw inclusief eventuele benodigde upgrade op zo'n 400 euro uit voor de gemiddelde persoon. En dat is wel erg hoog gegrepen.
pi_35870517
De eerste keer dat ik me nog herinner met fs2004, was dat ik 165 euro kwijt was, of 160? Maar goed. Ik heb de systeem eisen al gelezen daarvan. En zoals kree al zei, natuurlijk zijn die screens met de hoogste kwaliteitsinstellingen genomen, en ja, het valt wel te draaien hoor op een normale pc, ik zal nooit zeggen dat het niet kan. Maar dan kun je net zo goed de versie van fs2004 gaan gebruiken, want vele pc's trekken daarvan zelfs de hoogste kwaliteit niet eens van, en dat is heel erg jammer. Maar natuurlijk kan iedereen met windows xp fs-x gaan en blijven spelen, maar het hangt wel van de systeem eisen af, want zowiezo vraagt het 256 MB werk geheugen, foutje was daarboven want 756 is het maximale snelheid aanbevolen, of 1024, een vergissing dus. Wat ik wel heeel erg jammer vind, en daar kan niemand omheen, ik ook niet, want ook ik vind het jammer, want ik kan niet met mijn neef de multi-player gaan spelen met fs-X, omdat hij windows ME nog op zijn pc heeft te staan. Ik vind het erg jammer, daarom ben ik van plan om samen met mijn neef, zijn pc wat sterker te maken zodat windows xp media edition erop kan. Maar 1 voordeel trouwens, bill gates heeft de mensen niet vergeten die hun favoriete vliegtuigen wel graag mee kunnen nemen naar fs-X. Daarvoor heeft hij een converter bij op gezet, ook weer een voordeel voor mij zelf. En ik koop binnenkort het boek over fs-X, daarin staan de mogelijkheden over fs-X in. Wel leuk. Zo kunnen we ons project nog beter en meer gaan aanpassen.
pi_35905759
Wie heeft fs2004 op de hoogste kwaliteit te staan? Ik heb m op 1024x767 en heb de kwaliteit zoals de texture op de hoogste kwaliteit te zitten, en alle anderen ook, staan bij mij op het hoogst, en vliegt hier vloeiend, hoe kan dat velen dan niet hebben?
pi_35906068
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 11:31 schreef sjouke120 het volgende:
Wie heeft fs2004 op de hoogste kwaliteit te staan? Ik heb m op 1024x767 en heb de kwaliteit zoals de texture op de hoogste kwaliteit te zitten, en alle anderen ook, staan bij mij op het hoogst, en vliegt hier vloeiend, hoe kan dat velen dan niet hebben?
dikke edit

ik heb net nog even zitten testen.. het probleem lijkt bij het "traffic" te zitten.. als ik het andere vliegverkeer uitzet verdubbelt mn framerate maar als ik met PMDG vlieg blijft het laag

[ Bericht 22% gewijzigd door LoggedIn op 10-03-2006 12:04:37 ]
  zaterdag 11 maart 2006 @ 18:51:41 #63
79638 Davidboaz
I want more.
pi_35946874
'k Heb alle settings voluit; zelfs sight distance op max. Weinig aan de hand hier.

Zou leuk zijn om wat meer plaatjes te zien.
Max 500 pix breed svp.
pi_35948149
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 18:51 schreef Davidboaz het volgende:
'k Heb alle settings voluit; zelfs sight distance op max. Weinig aan de hand hier.

[afbeelding]

Zou leuk zijn om wat meer plaatjes te zien.
Max 500 pix breed svp.
kan je eens vertellen hoe je dat voor elkaar krijgt?

bij jou ziet het er trouwens ook veel mooier uit lucht is veel blauwer
pi_35961254
Hmm, ik heb AAx4 en AFx16 bij AAx8 gaat die rare dingen doen, ook kan ik alleen fullscreen vliegen anders gaat die ook raar doen. Voor de rest zit het wel snor
pi_35972922
Welke videokaart heb je dan?
pi_35992721
7800GT
pi_35993756
Wat heb je daar voor gelapt als ik vragen mag?
pi_36050652
Topic nooit gezien, maar speel ook veel FS2004.. Althans, speelde.. laatste tijd niet veel meer gedaan. FS-X ziet er ook goed uit Ben wel van plan met de nieuwe het wat serieuzer aan te pakken en ook bij een online community te gaan, online vliegen en weten dat het verkeer om je heen ook echte mensen zijn is natuurlijk veel leuker..
Where facts are few, experts are many.
pi_36055843
Kan je met AMD athlon 64 3000+ 1gb ram XFX 6600GT 256 MB ook FS-X draaien of moet dit toch beter.
pi_36058311
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 11:58 schreef Atreidez het volgende:
Topic nooit gezien, maar speel ook veel FS2004.. Althans, speelde.. laatste tijd niet veel meer gedaan. FS-X ziet er ook goed uit Ben wel van plan met de nieuwe het wat serieuzer aan te pakken en ook bij een online community te gaan, online vliegen en weten dat het verkeer om je heen ook echte mensen zijn is natuurlijk veel leuker..
terrorist in opleiding?
  woensdag 15 maart 2006 @ 21:17:28 #72
79638 Davidboaz
I want more.
pi_36068827
Landinkje op Ljubljana...

...en daarmee batch 2 van de World Tour afgerond.
Up to the March legs!

[ Bericht 2% gewijzigd door Davidboaz op 15-03-2006 22:46:22 ]
pi_36069399
Ha gelukkig nog andere mensen die hier op IVAO vliegen en de tour doen
<A HREF="http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=28195">Click Here</A> to view my aircraft photos at JetPhotos.Net!
pi_36069703
Sowieso, ben inmiddels al weer aan het wachten op de legs van april.
pi_36096127
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 21:44 schreef Louterman het volgende:
Sowieso, ben inmiddels al weer aan het wachten op de legs van april.
Ik ook Maar ik moet nog genoeg doen voor de KLM-VA
<A HREF="http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=28195">Click Here</A> to view my aircraft photos at JetPhotos.Net!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')