abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30590201
Die modellen kun je gewoon downloaden. In de file library van AVSIM.com is bijna alles te vinden; complete aircrafts download je gewoon en extract je in een keer naar de map: C:\Program Files\Microsoft Games\Flight Simulator 9\Aircraft. Daarna kun je eventueel ook bijbehorend geluid zoeken en downloaden evanals een goeie panel.

Google ook naar Project Opensky, FS2004.com en fsfield of flightsim. Vanaf die sites kun je hele goeie toestellen downloaden. Ik weet niet meer precies waar de 737-800 hierboven vandaan komt. Eentje met een hoog LOD.

msn: mail@davidboaz.demon.nl
How could it hurt you when it looks so good...
pi_31238968
Gaan er nog mensen naar het FSweekend 5 en 6 november??

Het wordt weer supergaaf

Ik zal er bij zijn met de KLM-VA
<A HREF="http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=28195">Click Here</A> to view my aircraft photos at JetPhotos.Net!
pi_31239493
Helaas, kan geen vervoer regelen. Is een eind weg. En ik ken niemand die evt. interesse heeft om mee te gaan
pi_33396645
Binnenkort naar een grote FS lan party
<A HREF="http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=28195">Click Here</A> to view my aircraft photos at JetPhotos.Net!
pi_33397359
Is er eigenlijk al wat bekend over een mogelijke opvolger in 2006?
pi_33397649
Er wordt druk gespeculeert daarover
pi_33844869
Inmiddels zijn er al wat screens uitgekomen!

Interview: http://www.gamespot.com/p(...)q=Flight%20Simulator
pi_33938494
Jah ik had ze al gezien Ze zien er echt super uit! Ik kan haast niet wachten totdat ie uitkomt. Tot dan wacht ik nog even met het aanschaffen van een nieuwe pc.
pi_34032340
Hmmm....nu wordt het interessant...
Ik kan echt niet wachten!!

pi_34042529
Bedenk ook maar dat het wel even duurt voordat er weer add-ons zijn voor de nieuwe Flight Simulator. Want de add-ons die er nu zijn zullen waarschijnlijk niet eens kunnen draaien op de nieuwe FS. Waarschijnlijk moet je ook je computer upgraden of een nieuwe pc aanschaffen om nog een beetje normaal te kunnen vliegen zonder dat je lage FPS haalt. Voor de rest ziet het er goed uit!
pi_35511890
Volgens mij valt dat allemaal best mee; backward compatibility is volgens mij een van de speerpunten geweest....

Intussen boven Frankrijk:

dinsdag 28 februari 2006 @ 18:01:15 #37
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_35579624
Iedere keer als ik mijn communicatielog wil openen dan hangt mijn FS2004 tegenwoordig.
Heeft iemand enig idee hoe het komt, en hoe ik het op kan lossen?
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_35580219
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:45 schreef sebabje het volgende:
Jah ik had ze al gezien Ze zien er echt super uit! Ik kan haast niet wachten totdat ie uitkomt. Tot dan wacht ik nog even met het aanschaffen van een nieuwe pc.
even tvp, ziet er top uit! altijd al willen FS-en. wat zijn eigenlijk de systeem eisen voor FS (2004/2005)?
pi_35581724
kijk even op de site van microsoft
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:10:00 #40
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_35582016
Veel te moeilijk spel, Hopelijk word het nieuwe deel wat fijner, en dit spel moet je spelen met Joystick dan is het makkelijk
pi_35582833
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:03 schreef Louterman het volgende:
kijk even op de site van microsoft
voor FS 2004, lijkt me wel errug weinig ?

System Requirements
Windows PC
2000/XP – 128 MB Ram
98* IJsmuts – 64 MB Ram
Processor:450 MHz minimum
Available hard drive space:1.8 GB
DirectX 9 or later (included with Microsoft Flight Simulator: A Century of Flight)
Video card: 8 MB/3D with DirectX 7.0 or later drivers
Other: mouse, joystick/yoke, sound card, speakers/headphones
Online/multiplayer: 56.6 kbps modem or LAN

pi_35583202
ze zeggen dat dit minimaal nodig is, wil je het rdelijk hebben lopen dan is het toch al snel 512 ram 128mb videokaart. en zo'n 1.4 Ghz. op xp
pi_35656871
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:39 schreef Louterman het volgende:
ze zeggen dat dit minimaal nodig is, wil je het rdelijk hebben lopen dan is het toch al snel 512 ram 128mb videokaart. en zo'n 1.4 Ghz. op xp
en dan nog moet je veel dingen op laag zetten.. ik heb een xp1800+ processor, 1.5Gb geheugen en een radeon 9600pro 256Mb videokaart, maar grafisch valt dr niks leuks van te maken in fs2k4 ja, of ik moet overstappen op een dia-serie, maar dat speelt kut
pi_35661469
Dan doe je toch wat fout, want dit zou egt wel goed moeten lopen.
pi_35692001
Inmiddels voor de vliegers onder ons op IVAO ben k begonnen met de 3e batch van de world tour
pi_35695046
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 23:16 schreef Louterman het volgende:
Dan doe je toch wat fout, want dit zou egt wel goed moeten lopen.
heb jij dan verstopte performance tips voor me? zo lang ik scenery (gebouwen ed) uitzet haal ik wel de 20-25 fps, tenzij ik met PMDG ga vliegen, dan kom ik niet boven de 15... als ik scenery aanzet is het helemaal een trieste bedoeling

ik draai op dit moment wel activesky (uiterdaard op low)
pi_35803214
Er zal een vervroeging komen van het releasen van flight simulator X! het word nu opgeschoven naar de zomerdagen. Omdat niet alleen hier in Nederland mensen er niet lang op willen wachten, maar ook in heel veel andere landen waar dit spel uitverkocht zal worden. Wij van flightsimulatorx.tk, hebben mede ervoor gezorgt dat dit kon worden vervroegt, en niet alleen wij hoor, ook vele andere organisaties en internet bedrijven die in dezelfde wereld van flight simulator, hebben eraan mee gewerkt. Dus nog even een paar maanden geduld en dan kan dat spel worden gekocht. Helaas bedraagt dit spel wel 199 euro, dus druk jezelf niet in de onkosten als je het niet kan kopen, dat is ons advies. Ook windows vista is aanbevolen voor deze simulator, en dat bedraagt nog meer, is niet verplicht, maar het haalt zijn voordelen er wel weer uit. Voor meer info kun je binnenkort op onze site terecht. Ook zijn we al druk bezig om een world scenery te maken voor dit game, dit word mogelijk gemaakt doordat we luchtfoto's gebruiken, en satteliet beelden, hierdoor zijn de details veel groter en mooier, en niet alleen de grond word duidelijker gemaakt, ook de gebouwen, verkeer, en bergen en nog echter, hierdoor zal de onderscheid tussen werkelijkheid en simulatie kleiner worden. We zijn druk bezig om het zodoende te maken dat dit world scenery NIET kan geworden gebruikt voor het plegen van aanslagen in deze wereld. We tekenen momenteel alles nog uit hoe we het beste kunnen aanpakken. Ook dit informatie zal te vinden zijn wanneer onze site volledig zal beschikken over volledig informatie. Voor vragen kun je een mail sturen naar: webmaster@flightsimulatorx.tk
pi_35806127
quote:
We zijn druk bezig om het zodoende te maken dat dit world scenery NIET kan geworden gebruikt voor het plegen van aanslagen in deze wereld.
omg hoe triest

verder hartstikke leuk natuurlijk dat je mss eindelijk eens "over je huis kan vliegen" in FS maar ik vind dat MS zich óók moet concentreren op het simulator gedeelte.. PMDG heeft in FS2004 een nieuwe standaard neergezet - niet alleen met het vliegtuig, maar ook op het gebied van navigatie; Als MS verder wil met zijn FS moeten ze deze standaard eigenlijk wel halen

wat dat betreft zie ik MS eigenlijk liever een volwaardige vliegtuigsimulator neerzetten inclusief realistische navigatie met bijbehorende ATC, dan dat ze de omgeving grafisch weer wat omhoog krikken zodat je met minder dan 3.0Ghz helemaal niks meer kan met FS

[ Bericht 8% gewijzigd door LoggedIn op 07-03-2006 13:13:24 ]
pi_35807292
Vokomen mee eens, het gaat erom hoe realistisch het is en niet hoe mooi.
pi_35816879
De reden dat we zo'n world scenery maken met luchtfoto's en satteliet fotos is dat vele jongeren niet meer geld hoeven te besteden aan vlieglessen, het gaat erom dat je leert vliegen, en alles moet daarom zo realistisch mogelijk zijn en worden, ook betreft de navigatie, ook die dingen zullen aangepakt worden, zodat dit ook realistischer eruit ziet. In het echt is het moeilijk om vliegtuigen te laten landen omdat dat de realiteit is, ook zulke technieken zullen wij in de world scenery toepassen. Vervolgens willen we de cockpit ook gaan aanpakken, de cockpit zal volkomen 3D zijn, alle knoppen en instrumenten die je in een echte cockpit aantreft, zullen dan beschikbaar zijn. Dus je bedient alsware een hele cockpit, dit zal voor een single player wel moeilijker zijn, daarom word multi-player ook aanbevolen volgens ons. In een normale vliegtuig, een cessna bijv. daarin kun je de vliegtuig vanzelfsprekend alleen wel besturen. Maar voor de vliegtuigen zoals een boeing en zoals een king-air, is multiplayer aanbevolen, want dan werk je zoals in de realiteit met 4 mensen of 2. Gelukkig is het mogelijk om deze modus om te zetten in compacte modus, zodat je als single player wel een boeing kunt besturen, met meerdere aansluitingen op je pc, is het ook weer mogelijk om met meerdere 1 boeing te besturen, net zoals de multi-player via internet, de ene doet bijv. de check-list, de ander doet de naigatie. Dus de realiteit met flight simulator X kan dan nog realistischer, het geheim van deze techniek is dat het vermogen waar flight simulator X over beschikt voor ons weer een stap verder zet, zodat het voor ons mogelijk word om met meer realistische beelden te kunnen werken, zoals de luchtfoto's bijvoorbeeld. Het probleem dat bij flight simulator 2004 zich steeds weer voor deed, is dat fs2004 het vermogen niet heeft om satteliet en luchtfoto's volledig te kunnen verwerken. Wat bij ons nu dus heel erg opvalt is dat de fout gewoon heel simpel was om te vinden, maar soms ligt een fout onopvallend ergens tussen alle andere fouten die het misschien konden zijn.

Zoals we net al zeiden, ook de navigatie zal aangepakt worden, en zal realistischer gemaakt worden. De voordelen dat alles echter en realistischer word of lijkt, is dat de jongeren van de toekomst niet veel geld meer hoeven uit te besteden om een vliegbrefet te kunnen behalen, want het mooie daarvan is, ze hoefen lang zoveel lessen niet meer te betalen. Als we flight simulator X aan kunnen passen op het werkelijkheid van vliegen, dan moeten wij dat doen. Want hiermee zullen zelfs ook mensen die bijv. een leerachterstand hebben de kans kunnen krijgen om ook een brefet te kunnen behalen, zij zullen dan namelijk ruim de tijd krijgen om alles te kunnen ontdekken in het vliegen. Want vele mensen met leer achterstand ontdekken liever dan dat uit het boekje moeten leren, doordat men ontdekt leert men er weer van, dit is ook mede het doel dat we ook willen bereiken. Door de kosten van vlieglessen is het voor velen onmogelijk om te kunnen ontdekken en om te kunnen leren hoe het werkelijk in elkaar zit in de vliegwereld. Kortom, je bent een dief van je eigen portomonee als je onnodige vlieglessen neemt die handen vol geld kosten. We zullen de prijzen van deze scenery's en onze andere producten die uit zullen komen voor fs-X, volledig aanpassen, zodat het voor iedereen betaalbaar zijn. Want de technieken die wij gebruiken zijn veel goedkoper dan iedereen denkt, en krachtiger. Hierdoor kunnen we iedereen een kans geven om hen te laten zien wat het werkelijk is om zelf een vliegtuig te besturen. Dit is de doel dat wij willen bereiken. We zullen veel tegen slagen krijgen omdat we voor mensen opkomen die het niet ruim hebben maar toch een droom hebben. Maar wij zetten door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')