Hij is niet bepaald de enige die zich zorgen maakt over de toenemende fraude bij de Amerikaanse verkiezingen.quote:Op maandag 1 november 2004 09:34 schreef girllover het volgende:
Maar serieus, ik ken niet zoveel mensne die zo ongezond fanatiek overkomen als hij.
Lijkt me ook een reël probleem. Maar ik heb wel het idee dat beide kampen zich eraan schuldig maken. De Republikeinen zijn niet heilig en de Democraten ook niet lijkt mij.quote:Op maandag 1 november 2004 09:45 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hij is niet bepaald de enige die zich zorgen maakt over de toenemende fraude bij de Amerikaanse verkiezingen.
Op wat voor manier frauderen ze dan?quote:Op maandag 1 november 2004 09:49 schreef girllover het volgende:
[..]
Lijkt me ook een reël probleem. Maar ik heb wel het idee dat beide kampen zich eraan schuldig maken. De Republikeinen zijn niet heilig en de Democraten ook niet lijkt mij.
quote:Op maandag 1 november 2004 09:55 schreef ShaoliN het volgende:
Nu kan ik wel een heel betoog gaan houden, maardekt de lading aardig.
Dat weet ik niet, zou best kunnen. Maar van de republikeinen is er genoeg in de media verschenen, van de democraten staat me niks bij.quote:Op maandag 1 november 2004 09:49 schreef girllover het volgende:
[..]
Lijkt me ook een reël probleem. Maar ik heb wel het idee dat beide kampen zich eraan schuldig maken. De Republikeinen zijn niet heilig en de Democraten ook niet lijkt mij.
Nou, ik heb het vooral over de verkiezingen van 2000. Ik neem aan dat er ook Democraten met stembiljetten fraudeerden. Ik heb geen idee hoe ze fraudeerden (misschien door stembiljetten weg te gooien of onleesbaar te maken). Wat ik alleen bedoel is dat ik me slecht kan voorstellen dat de Republikeinen wel frauderen en de Democraten niet.quote:Op maandag 1 november 2004 09:50 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Op wat voor manier frauderen ze dan?
quote:Op maandag 1 november 2004 09:55 schreef ShaoliN het volgende:
Nu kan ik wel een heel betoog gaan houden, maardekt de lading aardig.
Dat komt gewoon door die linkse media.quote:Op maandag 1 november 2004 09:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, zou best kunnen. Maar van de republikeinen is er genoeg in de media verschenen, van de democraten staat me niks bij.
Oke op die manier, zoals ik het begrepen heb heeft bush er voor gezorgd dt een groot deel van de zwarte bevolking in Texas niet mocht stemmen, omdat ze erg bang waren dat die stemmen anders naar de tegenpartij zouden gaan...quote:Op maandag 1 november 2004 09:57 schreef girllover het volgende:
[..]
Nou, ik heb het vooral over de verkiezingen van 2000. Ik neem aan dat er ook Democraten met stembiljetten fraudeerden. Ik heb geen idee hoe ze fraudeerden (misschien door stembiljetten weg te gooien of onleesbaar te maken). Wat ik alleen bedoel is dat ik me slecht kan voorstellen dat de Republikeinen wel frauderen en de Democraten niet.
Daar ook al? :')quote:Op maandag 1 november 2004 09:59 schreef girllover het volgende:
[..]
Dat komt gewoon door die linkse media.![]()
Lees "Stupid white men" eens.quote:Op maandag 1 november 2004 09:50 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Op wat voor manier frauderen ze dan?
Carterquote:Op maandag 1 november 2004 10:04 schreef Peroxidase het volgende:
Hallo waarom gaat Nixon niet controleren! Dat doet ie toch ook al in het buitenland en is zeker wat betrouwbaarder dan MM.
Dat had ik laatst ook op TV gezien. Een keer een foutje in je leven gemaakt en je recht tot stemmen wordt ontnomen. Echt nog een wet die afstamt uit de slaventijd………..quote:Op maandag 1 november 2004 10:06 schreef LaTiNo het volgende:
Jeb Bush en de leider van de stemmentellende organisatie (die tot de staf van G.Bush behoorde) hebben ervoor gezorgd dat negers die 20 jaar terug een misdaad hadden gepleegd nog steeds niet meer mogen stemmen. Daarnaast werden negers met soortgelijke namen als diegenen die op de zwarte lijst stonden onterecht geweigerd te gaan stemmen. De stembiljetten waren onduidelijk waardoor sommige mensen op de verkeerde kandidaat stemden (vooral Bush) etc etc etc
Zoek even op Internet en je kunt vele voorbeelden terugvinden...
Gore heeft de populair vote gewonnen maar Florida is volgens Washington Post en New York Post die de uitslag in Florida alsnog gecontroleerd hebben inderdaad gewonnen door Bush (had dus volgens deze kranten de meeste kiesmannen) en deze kranten zijn nu niet echt republikeins te noemen.quote:Op maandag 1 november 2004 10:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Daar ook al?![]()
Maar goed, dit schiet dus niet op.
Als bekend is dat Gore in feite had gewonnen dan kan het toch niet anders dat er aan Republikeinse zijde in ieder geval méér gerotzooid is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |