De 50 eurocent van balkiequote:Op maandag 1 november 2004 10:03 schreef Scheepschroef het volgende:
BHFH, heel goed punt, laat ze maar snel 50 eurocent er bij op gooien zijn we tenminste ook weer een hoop SUV's kwijt!
gerelateerd aan je inkomen betaal je weinig als je het vergelijkt met een inkomen voor het zelfde werk vs de benzineprijs een aantal jaar terug. Vergeet niet dat de lonen explosief zijn gestegen de afgelopen decennia en het percentage dat aan benzine wordt uitgegeven wordt alsmaar minder.quote:Op maandag 1 november 2004 10:46 schreef Klonk het volgende:
boeit me geen ruk, zolang ik nog 1 euro 30 voor een liter benzine betaal, is benzine te duur, klaar, over uit.
`quote:Op maandag 1 november 2004 10:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Diesel kan het komend jaar geleidelijk naar 2 euro per liter en benzine naar 3 euro per liter. Helaas zal meer niet haalbaar zijn politiek op de korte termijn. Maar bovengenoe,de waarden zitten er wel in het komend jaar.
dat komt omdat de benzine steeds duurder word, daardoor gebruiken de mensen de auto minder en tanken dus minder geld uitgeven aan benzine.........quote:Op maandag 1 november 2004 10:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
gerelateerd aan je inkomen betaal je weinig als je het vergelijkt met een inkomen voor het zelfde werk vs de benzineprijs een aantal jaar terug. Vergeet niet dat de lonen explosief zijn gestegen de afgelopen decennia en het percentage dat aan benzine wordt uitgegeven wordt alsmaar minder.
Dat doet BFHF helemaal niet zelf, maar de overheid. En dat prijs van vervoer niet in verhouding staat tot de veroorzaakte overlast daar ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 1 november 2004 11:51 schreef yup het volgende:
Meneer BHFH.
De meeste files (bijv.) in Nederland word veroorzaakt door woon-werkverkeer en transport.
De uitjes naar oma, of naar een vriendin ofzo zorgen vrijwel nooit voor files... Wie ga jij het hardst naaien met je dure transport benzine? Juist ja de 2de groep mensen, ok de 1ste groep worden ook flink anaal genomen, maar die kunnen en beter nog, MOETEN het betalen, groep 2 gaat gewoon minder rijden terwijl die al zo WEINIG rijden...
Jammer dat die dicht is... Nu gewoon weer ontopic...quote:
Dus iedereen moet de auto uit en de trein in? Weet jij hoe het OV wordt betaald? (hint:brandstofaccijns)quote:Op maandag 1 november 2004 11:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
stel de diesel is 2 euro per liter en je auto rijdt 1:20 dan kan je voor 20 euro een afstand van 200 kilometer overbruggen, dat lijkt me niet onredelijk. Dan nog is het nauwlijks duurder dan de trein wat duidelijk aangeeft dat de auto in verhouding met die trein nog steeds veel en veel te goedkoop is. En dan praten we over een verdubbeling van de dieselprijs!!
Goh wat vreemd dan dat de NS toch een gedeelte verzelfstandigd is, en ze ook winst kunnen maken.quote:Op maandag 1 november 2004 12:26 schreef no-name het volgende:
[..]
Dus iedereen moet de auto uit en de trein in? Weet jij hoe het OV wordt betaald? (hint:brandstofaccijns)
Waarom rij jij dan in een Pandaquote:Op maandag 1 november 2004 12:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dannog kan iedereen met een modaal inkomen een dikke poenerige mercedes rijden, ja zelfs onze uitkeringtrekkende medelanders en "aso jongeren met petjes" rijden massaal in mercedessen en verlaagde BMW's. Een duidelijk signaal dat autorijden veel en dan bedoel ik ook echt veel te goedkoop is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |