Dat 'juichen' en z'n commentaar ("Alles wat ik aanraak verandert in goud") verpesten het dan weerquote:Op zondag 31 oktober 2004 23:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die van Reuser was het mooist..
Eensch!quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat waren toch een aantal zeer mooie goals die ze lieten zien,.
Die van Reuser was het mooist..
Nee .... kleine nikky hofs vond ik een mooiere goal!quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:16 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Eensch!
zet maar een fles jonge buiten, daar komt hij wel op af.quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:14 schreef tong80 het volgende:
Ik wil Frits Korbach weer eens zien.
Het blijkt elke keer een flauw programma te zijn. Ik kijk er alleen om de doelpunten te zien.quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:23 schreef popolon het volgende:
Leuk. Vooral het begin.
toch mis ik een climax, of iets dergelijks.
Wa zei die nou? Ik stond toen nog te pissenquote:Op zondag 31 oktober 2004 22:42 schreef -Hans- het volgende:
Whahaha die Hugo over Sneijder
Als Sneijder in het programma zit dat ie dan niet naast hem gaat zitten.quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:27 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Wa zei die nou? Ik stond toen nog te pissen
Was ook erg mooi. Maar die van Reuser was een briljante volley in de loop.. Met prachtig effect ook.quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nee .... kleine nikky hofs vond ik een mooiere goal!
quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:30 schreef golfer het volgende:
Was leuke uitzending en oh ja, dat einde met Van Basten die exact 40 jaar geleden geboren is in het huis van waaruit ik nu deze post plaats...
Ik weet niet of je daar blij mee moet zijn, dadelijk komt je huis op de monumentenlijst te staanquote:Op zondag 31 oktober 2004 23:30 schreef golfer het volgende:
Was leuke uitzending en oh ja, dat einde met Van Basten die exact 40 jaar geleden geboren is in het huis van waaruit ik nu deze post plaats...
Het huis wordt geslooptquote:Op zondag 31 oktober 2004 23:32 schreef Toewan het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar blij mee moet zijn, dadelijk komt je huis op de monumentenlijst te staan(Mag je bijna niks meer veranderen aan je huis).
Waarom niet?quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:30 schreef shepherd1 het volgende:
[..]
Als Sneijder in het programma zit dat ie dan niet naast hem gaat zitten.
Sneijder wil ook niet naast hem zitten.quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik hoop voor Borst dat de vader van Wesley niet keek, anders kan ie nog een keer kogels gaan koppenquote:Op zondag 31 oktober 2004 23:42 schreef Haspel33 het volgende:
Jullie snappen em niet. Precies die woorden van in me reet kruipen had Sneijder in een interview gezegd. Borst immiteert hem en draait de rol om. En Wesley heeft natuurlijk gelijk. Die vieze snor van rtl5 en die bajesklant waren wekelijks achterbaks aan het Sneijder-bashen. Maar als ie straks weer de winnende maakt tegen Roemenie of Bayern bellen ze hem weer plat om aan tafel te komen.
Tnx voor de uitleg.quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:42 schreef Haspel33 het volgende:
Jullie snappen em niet. Precies die woorden van in me reet kruipen had Sneijder in een interview gezegd. Borst immiteert hem en draait de rol om. En Wesley heeft natuurlijk gelijk. Die vieze snor van rtl5 en die bajesklant waren wekelijks achterbaks aan het Sneijder-bashen. Maar als ie straks weer de winnende maakt tegen Roemenie of Bayern bellen ze hem weer plat om aan tafel te komen.
Dat hoort erbij als je profvoetballer bent..quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:42 schreef Haspel33 het volgende:
Er zijn tenminste nog twee Amsterdammers dit jaar die kunnen zeggen dat ze de titel willen halen dit seizoenquote:Op maandag 1 november 2004 00:37 schreef twi het volgende:
Gullit is echt ook zo'n type die zich overal wel mooi en op een goede manier uit kan lullen. Heeft Feyenoord een goeie aan.
Ruud Gullit en Andre Ooijerquote:Op maandag 1 november 2004 00:53 schreef twi het volgende:
Nog twee? Bovenop die andere miljoen Amsterdammers? Wie dan?
Stangen is altijd leukquote:Op maandag 1 november 2004 00:57 schreef tong80 het volgende:
Leuk ze begonnen te zeggen we hebben het niet over Ajax. Maar hier op Fok! zijn de tegenstanders van Ajax zo grootmoedig er toch weer een Amsterdamse draai aan te geven.
Lachwekkender kan gewoon niet
8 en 4 puntjesquote:Op maandag 1 november 2004 00:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ruud Gullit en Andre Ooijer
Nee hoor, in 't geheel nietquote:Op maandag 1 november 2004 01:06 schreef tong80 het volgende:
Was weer studio Ajax vanavond volgens cultheld
Ik heb 't niet over Ajax, maar over Amsterdammersquote:Op maandag 1 november 2004 01:08 schreef tong80 het volgende:
Maar waarom heb je het er dan over ?
Na 14 November 12 en 6 puntenquote:Op maandag 1 november 2004 01:00 schreef twi het volgende:
[..]
8 en 4 puntjes
Is er nou gisteren bij die neuzen nog iets gedaan aan Marco's verjaardag?quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:30 schreef golfer het volgende:
Aan het einde was er een filmpje over San Marco..met z'n mooiste doelpunten..quote:Op maandag 1 november 2004 09:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Is er nou gisteren bij die neuzen nog iets gedaan aan Marco's verjaardag?
Ja vd Vaart scoorde zoals Marco dat ook altijd zo lekker kon doen, met een sliding en met rechts !quote:Op maandag 1 november 2004 09:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Is er nou gisteren bij die neuzen nog iets gedaan aan Marco's verjaardag?
In Napoli hing dus het hele stadion, zoals te doen gebruikelijk rond z'n verjaardag, vol met allerhande spandoeken, foto's etc. van Diego, dit, zoals een groot doek omschreef "ter ere aan hij die voor en met ons geschiedenis schreef".
Vind zoiets echt schitterend.
je vergeet je sarcastische smiley...quote:Op maandag 1 november 2004 09:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ja vd Vaart scoorde zoals Marco dat ook altijd zo lekker kon doen, met een sliding en met rechts !
Vond ik ook schitterend !
Wat op zich niet zo gek is daar dat de verdedigend kampioen is. Logisch dat daarveel over gepraat wordt. [en nee ik ben géén Ajax-fan]quote:Op maandag 1 november 2004 01:00 schreef tong80 het volgende:
Ja lachen joh.
Maar goed we hebben het dus weer over Ajax.
oh ja sorry...hoe ziet die er ook al weer uit ??quote:Op maandag 1 november 2004 09:44 schreef dribbel79 het volgende:
je vergeet je sarcastische smiley...
Uiteraard niet. Met van Gelder erbij beginnen ze toch altijd met Ajaxquote:Op zondag 7 november 2004 22:47 schreef rubbereend het volgende:
Is PSV al geweest?
psv is blijkbaar niet interessant genoeg, simpel zatquote:Op zondag 7 november 2004 22:58 schreef cultheld het volgende:
De eerste 20 minuten van de 40 gaan louter over Ajax, de rest van de tijd zal wel over AZ gaan,Van Gelder
Ik zou dat positief opvatten eigenlijkquote:Op zondag 7 november 2004 22:58 schreef cultheld het volgende:
De eerste 20 minuten van de 40 gaan louter over Ajax, de rest van de tijd zal wel over AZ gaan,Van Gelder
Lekker zitten gebruiken?quote:Op zondag 7 november 2004 23:23 schreef rubbereend het volgende:
k klaag neit dat ze met ajax beginnen, k vind t zo welg oed, k mis altijd de eerste 5 minutendie Al Qaeda-bal
relaxed muziekje dit 8)
quote:Op zondag 7 november 2004 23:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lekker zitten gebruiken?.
Blijkt opnieuw dat ze er dus wel echt verstand van hebben.quote:Op maandag 8 november 2004 00:05 schreef cultheld het volgende:
't was wel weer anti PSV hoor. Echt zo van, AZ wordt nu landskampioen, ook al is PSV nog steeds ongeslagen, maakt niet uit jongens, AZ wordt kampioen en Ajax misschien wel 2e
Ja.quote:Op maandag 8 november 2004 00:05 schreef cultheld het volgende:
't was wel weer anti PSV hoor. Echt zo van, AZ wordt nu landskampioen, ook al is PSV nog steeds ongeslagen, maakt niet uit jongens, AZ wordt kampioen en Ajax misschien wel 2e
quote:Op maandag 8 november 2004 00:06 schreef De_Calimero het volgende:
[..]
Ja.
Hoi!
Saai, Duits Dick Advocaat-voetbal hebben ze bij de NOS geen zin an.quote:Op zondag 7 november 2004 23:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
psv is blijkbaar niet interessant genoeg, simpel zat.
Ik dacht eerder aan Landzaat en Co...quote:Op maandag 8 november 2004 00:11 schreef cultheld het volgende:
Ach ja, er staan tenminste twee Amsterdammers met de schaal in de hand aan 't einde van dit seizoen: Ooijer en Lamey![]()
Oh je bedoelt die 4-0 overwinning op Ajax? Ohja, dát Duitse voetbalquote:Op maandag 8 november 2004 00:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Saai, Duits Dick Advocaat-voetbal hebben ze bij de NOS geen zin an.
Ik dacht zelf meer aan de 0-0 tegen Utrecht.quote:Op maandag 8 november 2004 00:13 schreef cultheld het volgende:
Oh je bedoelt die 4-0 overwinning op Ajax? Ohja, dát Duitse voetbal
Nou als dat Duits is, dan levert dat altijd nog meer rendement op dan Amsterdams voetbal: 1-3 van Friezen verliezenquote:Op maandag 8 november 2004 00:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik dacht zelf meer aan de 0-0 tegen Utrecht.
En op basis waarvan zijn zij beter dan wij? Met 5-1 verliezen in Eindhoven is pas het begin, in de Hout winnen wij ook.quote:Op maandag 8 november 2004 00:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan Landzaat en Co...
Ik val niet in slaap bij een wedstrijd van AZ. En de huldiging is leuker.quote:Op maandag 8 november 2004 00:17 schreef cultheld het volgende:
En op basis waarvan zijn zij beter dan wij? Met 5-1 verliezen in Eindhoven is pas het begin, in de Hout winnen wij ook.
Jij bent dus typisch zo'n succes supporter die alleen maar hoogstandjes wil zien en niets van de essentie van voetbal begrijptquote:Op maandag 8 november 2004 00:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik val niet in slaap bij een wedstrijd van AZ. En de huldiging is leuker.
Tja als je resultaatvoetbal speelt en je wint niet, kan je het ook geen resultaatvoetbal meer noemen hé... dan is het gewoon dramatisch slecht voetbal om te zien...quote:Op maandag 8 november 2004 00:29 schreef cultheld het volgende:
Kijk naar het Valencia van vorig jaar, het Chelsea van dit jaar, Griekenland op het EK etc. Allemaal resultatenvoetbal en allemaal met succes![]()
Maar we winnen welquote:Op maandag 8 november 2004 00:33 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Tja als je resultaatvoetbal speelt en je wint niet, kan je het ook geen resultaatvoetbal meer noemen hé... dan is het gewoon dramatisch slecht voetbal om te zien...
Dat doet Ajax dit seizoen in ieder geval niet, bij ADO uit een 0-3 voorsprong uit handen gevenquote:Op maandag 8 november 2004 00:37 schreef Radegast het volgende:
Resultaatvoetbal is kut.
Dat doet Ajax ook al twee jaar, en het is volkomen kut.
Oh. Ik ga naar het stadion om mooi voetbal te zien, om vermaakt te worden, niet om een boek te gaan lezen of slaap in te halen. Dat maakt mij ook nog geen successupporter.quote:Op maandag 8 november 2004 00:29 schreef cultheld het volgende:
Jij bent dus typisch zo'n succes supporter die alleen maar hoogstandjes wil zien en niets van de essentie van voetbal begrijptIk vind resultatenvoetbal 't mooiste voetbal wat er is, weliswaar met wat samba er in, maar niet dat arrogante showvoetbal. Kijk naar het Valencia van vorig jaar, het Chelsea van dit jaar, Griekenland op het EK etc. Allemaal resultatenvoetbal en allemaal met succes
![]()
En wat denk je na zo'n wedstrijd als er een gelijkmaker in blessuretijd komt?quote:Op maandag 8 november 2004 00:34 schreef cultheld het volgende:
Maar we winnen wel![]()
Alleen een goede coach en een groep Brabanders met minderwaardigheidscomplex op de tribune.quote:Op maandag 8 november 2004 00:42 schreef Suijk het volgende:
psv is gewoon heel erg saai. Het levert vooralsnog wel resultaat op, maar er valt echt helemaal niets over te zeggen. Waar zou het in dit programma dan over moeten gaan, m.b.t. psv? Echt, zo'n ontzettend saaie duffe provincieclub, zo stabiel als een lineaal, geen gezeik, geen uitblinkers, geen transfers, geen geroddel, geen uitstraling, niks!
Geen uitblinkers? Farfán, Bouma, Park, Lee, Alex, Ooijer, Van Bommel en Cocu zijn spelers die bijna iedere club wel wil hebben.quote:Op maandag 8 november 2004 00:42 schreef Suijk het volgende:
psv is gewoon heel erg saai. Het levert vooralsnog wel resultaat op, maar er valt echt helemaal niets over te zeggen. Waar zou het in dit programma dan over moeten gaan, m.b.t. psv? Echt, zo'n ontzettend saaie duffe provincieclub, zo stabiel als een lineaal, geen gezeik, geen uitblinkers, geen transfers, geen geroddel, geen uitstraling, niks!
Iedere amateurclub misschien wel ja.quote:Op maandag 8 november 2004 00:46 schreef cultheld het volgende:
Geen uitblinkers? Farfán, Bouma, Park, Lee, Alex, Ooijer, Van Bommel en Cocu zijn spelers die bijna iedere club wel wil hebben.
Die komt er niet, aangezien onze verdediging solide is. En let maar op, na de winterstop blijft de organisatie even goed, maar zal het vermaak toenemen doordat PSV enkele versterkingen zal halenquote:Op maandag 8 november 2004 00:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En wat denk je na zo'n wedstrijd als er een gelijkmaker in blessuretijd komt?
Waarom spelen ze dan (nog steeds) bij PSV?quote:Op maandag 8 november 2004 00:46 schreef cultheld het volgende:
Geen uitblinkers? Farfán, Bouma, Park, Lee, Alex, Ooijer, Van Bommel en Cocu zijn spelers die bijna iedere club wel wil hebben.
Die club uit Amsterdam die jij vereert............. Je hebt gelijk, iedere amateurclub wel jaquote:Op maandag 8 november 2004 00:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Iedere amateurclub misschien wel ja.
De moeder van Robinho zeker.quote:Op maandag 8 november 2004 00:48 schreef cultheld het volgende:
Die komt er niet, aangezien onze verdediging solide is. En let maar op, na de winterstop blijft de organisatie even goed, maar zal het vermaak toenemen doordat PSV enkele versterkingen zal halen
Nee. Het zijn saaie, opdrachtuitvoerende, makke schaapjes.quote:Op maandag 8 november 2004 00:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Farfán, Alex en Beasley zullen in de toekomst alle drie bij een club met heel veel geld spelen. Cocu heeft al grote clubs gehad en bouwt nu af bij PSV (Hij wees Ajax afquote:Op maandag 8 november 2004 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom spelen ze dan (nog steeds) bij PSV?
Die club heeft de grootste talenten in het Nederlandse voetbal. Die club heeft de beste prestaties, de meest aansprekende spelers uit onze geschiedenis en het icoon van het Nederlandse voetbal geleverd. Die club heeft geen 9 jaar nodig om de 2de ronde van de CL te halen. Een club met Amsterdams lef en uitstraling. Een club, kortom, met diepe dalen maar ook hoge pieken. Bij PSV is het al 15 jaar vrij constant niks, en de sfeer daar is ook provinciaals en superburgerlijk. Het is FC Den Bosch met meer cash.quote:Op maandag 8 november 2004 00:48 schreef cultheld het volgende:
Die club uit Amsterdam die jij vereert............. Je hebt gelijk, iedere amateurclub wel ja
De tegentreffers van PSV.................... die zijn er nietquote:Op maandag 8 november 2004 00:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee. Het zijn saaie, opdrachtuitvoerende, makke schaapjes.
Ik zeg niet dat ze slecht zijn, overigens, maar vorig jaar hadden jullie Kezman, de enige die nog af en toe wat leuks zei en die topscorer werd. Nu is die weg en er is echt niets meer om over te praten.
Noem gewoon eens een onderwerp m.b.t. psv dat interessanter is dan de crisis van Ajax?
De taalcursus van Lee? Het lelijke hoofd van Alex? De Amsterdamse gevoelens van Ooijer?
Die complimentjes krijgen jullie al! Maar daar kun je toch geen programma mee vullen?quote:Op maandag 8 november 2004 00:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
De tegentreffers van PSV.................... die zijn er niet
PSV aan kop in de CL poule
De technische hoogstandjes van Farfán
De talenten
Dat ligt niet aan jullie.quote:Op maandag 8 november 2004 00:53 schreef cultheld het volgende:
De tegentreffers van PSV.................... die zijn er niet
En God, wat was het saai.quote:PSV aan kop in de CL poule
Welke?quote:De technische hoogstandjes van Farfán
De talenten
Bouma, Lee, Ooyer en Van Bommel dus niet uit je rijtje? Je hebt daar intussen dus geen fiducie meer in? .quote:Op maandag 8 november 2004 00:50 schreef cultheld het volgende:
Farfán, Alex en Beasley zullen in de toekomst alle drie bij een club met heel veel geld spelen. Cocu heeft al grote clubs gehad en bouwt nu af bij PSV (Hij wees Ajax af) en zo kan ik nog wel ff doorgaan.
Die grootste talenten renderen anders totaal niet bij Ajax. En je kunt wel op de geschiedenis blijven wijzen, maar dan vind jij Fiorentina, Napoli, Leeds en DWS zeker ook prachtclubs of niet......... En ik weet wel zeker dat jij dat niet vindt. En dat laatste wat je zegt over 'de sfeer die provinciaals en superburgerlijk is' dat is toch wel tekenend voor de voetbalsupporters bij Ajax zeg. Ik zou me als fan uit de Jordaan op 410 echt doodergeren aan types zoals jij. Je idolen komen allemaal uit 'brr vulksbuerten' en horen allemaal bij het 'gepeupel'. Dan heb ik liever normale burgers als aanhang dan golfballen zoals jijquote:Op maandag 8 november 2004 00:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die club heeft de grootste talenten in het Nederlandse voetbal. Die club heeft de beste prestaties, de meest aansprekende spelers uit onze geschiedenis en het icoon van het Nederlandse voetbal geleverd. Die club heeft geen 9 jaar nodig om de 2de ronde van de CL te halen. Een club met Amsterdams lef en uitstraling. Een club, kortom, met diepe dalen maar ook hoge pieken. Bij PSV is het al 15 jaar vrij constant niks, en de sfeer daar is ook provinciaals en superburgerlijk. Het is FC Den Bosch met meer cash.
Jawel, maar ik zei dan ook, zo kan ik nog wel ff doorgaan. Van Bommel vertrekt straks naar Barcelona vermoed ik. Ooijer zal voor PSV behouden blijven en in 2006 z'n laatste toernooi spelenquote:Op maandag 8 november 2004 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Bouma, Ooyer en Van Bommel dus niet uit je rijtje? Je hebt daar intussen dus geen fiducie meer in? .
Accepteer nou maar gewoon dat als er ergens iets gebeurt, dat dat in het nieuws komt. Als er ergens niets gebeurd, dan komt dat niet in het nieuws. Simpel.quote:Op maandag 8 november 2004 00:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zei dan ook, zo kan ik nog wel ff doorgaan. Van Bommel vertrekt straks naar Barcelona vermoed ik. Ooijer zal voor PSV behouden blijven en in 2006 z'n laatste toernooi spelenBouma zie ik nog wel naar Barcelona vertrekken.
Vonlanthen, Farfán, Beasley, Qvist, Janssen, Afellay, Bakkal, Takak, Marcellis, Faber, Haznadar, Jansse, Achenteh, Aisatti, Mommers, Leandro, Jakobsen en Hikspoors misschien?quote:Op maandag 8 november 2004 00:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jullie.
[..]
En God, wat was het saai.
[..]
Welke?
!!!quote:Op maandag 8 november 2004 01:00 schreef golfer het volgende:
Maar goed eigenlijk horen alle laatste posts thuis in het PSV-topic en hebben die weinig tot niets te maken met Studio Voetbal.
Ajax heeft toekomst, draait niet puur op geschiedenis. PSV heeft niks, en heeft alleen een EC 1 uit de jaren tachtig.quote:Op maandag 8 november 2004 00:57 schreef cultheld het volgende:
Die grootste talenten renderen anders totaal niet bij Ajax. En je kunt wel op de geschiedenis blijven wijzen, maar dan vind jij Fiorentina, Napoli, Leeds en DWS zeker ook prachtclubs of niet......... En ik weet wel zeker dat jij dat niet vindt. En dat laatste wat je zegt over 'de sfeer die provinciaals en superburgerlijk is' dat is toch wel tekenend voor de voetbalsupporters bij Ajax zeg. Ik zou me als fan uit de Jordaan op 410 echt doodergeren aan types zoals jij. Je idolen komen allemaal uit 'brr vulksbuerten' en horen allemaal bij het 'gepeupel'. Dan heb ik liever normale burgers als aanhang dan golfballen zoals jij![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 01:04 schreef Suijk het volgende:
Hup Hugo.
quote:Op maandag 8 november 2004 01:09 schreef Suijk het volgende:
Kut, weer offtopic!
Wanneer komt Mark Wotte weer eens?
Laat ons er buiten wil je,ons in 1 zin noemen met PSVquote:Op maandag 8 november 2004 00:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is FC Den Bosch met meer cash.
Excuses. Ik wilde jullie niet beledigen. Ik mag jullie wel. Heus wel.quote:Op maandag 8 november 2004 01:17 schreef DutchGooner het volgende:
Laat ons er buiten wil je,ons in 1 zin noemen met PSV
quote:Op maandag 8 november 2004 01:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Excuses. Ik wilde jullie niet beledigen. Ik mag jullie wel. Heus wel.
Ik kan je vertellen dat er nog zat geboren en getogen Jordanezen wonen ...quote:Op maandag 8 november 2004 01:03 schreef PJORourke het volgende:
De Jordaan is een yuppenbuurt, geen volksbuurt meer.
Cool, gaan we alle talenten tot en met de F'jes noemen? Zijn we nog wel even bezig hier in A'dam...quote:Op maandag 8 november 2004 01:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vonlanthen, Farfán, Beasley, Qvist, Janssen, Afellay, Bakkal, Takak, Marcellis, Faber, Haznadar, Jansse, Achenteh, Aisatti, Mommers, Leandro, Jakobsen en Hikspoors misschien?
Ik denk dat ze het menen aangezien ze ook over Ajax klagen als Ajax wint met slecht voetbal (zoals tegen NEC)quote:Op maandag 8 november 2004 12:07 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Het is gewoon afgunst van die Ajacieden dat ze nu op het spel van PSV lopen te bashen. Maargoed, Amsterdam is ook ontstaan door palen in de eeuwenlange blubber en rotzooi van Rivieren verder landinwaards te heien, dus geen wonder dat ze daar zo'n afgunstige gevoelens hebben. Ze kunnen het gewoon niet helpen
En V Bommel heeft ook al een rotkop en Kezman ook alquote:Op maandag 8 november 2004 00:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Noem gewoon eens een onderwerp m.b.t. psv dat interessanter is dan de crisis van Ajax?
De taalcursus van Lee? Het lelijke hoofd van Alex? De Amsterdamse gevoelens van Ooijer?
Ja. Ik zou het liefst anderhalf uur willen hebben, met veel Hugo, en weinig Cheque.quote:Op maandag 8 november 2004 12:39 schreef Aeroxie het volgende:
Ik vind dat studio voetbal eigenlijk te kort duurd, vinden jullie ook niet?
Sneijder? Dat coke hoofd bedoel je?quote:Op maandag 8 november 2004 19:57 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
En V Bommel heeft ook al een rotkop en Kezman ook al
Owjah, Lucius kan niet ontbreken, enz...
ajacieden kicken natuurlijk allemaal op de mooie kopjes van hun spelers
Ze moeten zeker allemaal uitstraling hebben van een De ridder/ VDV/ Sneijder (noem maar op)
Het is te merken dat de naam Ajax iets met Griekenland heeft te maken![]()
Cultheld, wat zink je weer laag.quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:28 schreef cultheld het volgende:
En idd, ze kicken bij Ajax op de Griekse oudheid, waar het in de mode was om collectief te poepstampen
Wat hap je toch weer heerlijkquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Cultheld, wat zink je weer laag.![]()
Anne Frankplantsoen. Waar lag dat ook al weer?quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:01 schreef cultheld het volgende:
Wat hap je toch weer heerlijk
Ik zou even in je agenda kijken als ik jou wasquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Anne Frankplantsoen. Waar lag dat ook al weer?
Dan houden Dave vd Bergh en Mols de Amstelcup weer vast, OK?quote:Op maandag 8 november 2004 00:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan Landzaat en Co...
precies mijn gedachtequote:Op zondag 14 november 2004 13:01 schreef popolon het volgende:
Robben, als ik hem hoor praten val ik in slaap.
wat een saaie drol is dat.
wat wil je, al zijn energie steekt in zijn spelquote:Op zondag 14 november 2004 13:01 schreef popolon het volgende:
Halloquote:Op zondag 14 november 2004 14:40 schreef popolon het volgende:
halloik ben Arjen
ik kan goed
voetballen maar eigenlijk
mag ik niet teveel
praten met dat monotone
stemmetje van
me
Hallo, ik ben Johnny en ik ben zo dom, dat ze me bij Ajax een vergunning hebben gegeven dat ik iedereen die dommer is dood mag schietenquote:Op zondag 14 november 2004 14:40 schreef popolon het volgende:
halloik ben Arjen
ik kan goed
voetballen maar eigenlijk
mag ik niet teveel
praten met dat monotone
stemmetje van
me
Ik snap em nietquote:Op zondag 14 november 2004 14:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Johnny en ik ben zo dom, dat ze me bij Ajax een vergunning hebben gegeven dat ik iedereen die dommer is dood mag schieten![]()
hoeft ook niet, is echt zoquote:Op zondag 14 november 2004 14:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik snap em niet
gewoon niet zo praten over held Arjenquote:Op zondag 14 november 2004 15:02 schreef popolon het volgende:
Maar ik ga zeker kijken, ideaal slaapmutsje.
ontopic mensen, en niet zo bijten.
Goede voetballer hoor, zeker.quote:Op zondag 14 november 2004 15:03 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
gewoon niet zo praten over held Arjen
alleen jamer dat hij is vertrokken
quote:Op zondag 14 november 2004 14:52 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
HalloIk ben Wesley
Ik kan goed voetballen
En ik ben de heerser van het veld
Ik ben de baas
Ik vind mezelf heel goed
Ik kan heel hatelijk zijn
![]()
Gullit?quote:Op zondag 14 november 2004 15:33 schreef cultheld het volgende:
Hij is tenminste niet zo'n omhooggevallen P.C. Hooftkneus met dito aanhangsel..
Hahahahaquote:Op zondag 14 november 2004 14:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Johnny en ik ben zo dom, dat ze me bij Ajax een vergunning hebben gegeven dat ik iedereen die dommer is dood mag schieten![]()
Van Gullit zelf zou ik 't niet weten, z'n domme vrouw valt er idd ook onder, maar ik doel meer op van der Vaart en Sneijder met hun Sylvie en Ramonaquote:Op zondag 14 november 2004 16:14 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Gullit?
Heel PSV bestaat uit saaie drollen. Nooit anders geweest ook. Doen waarschijnlijk niks anders dan F5 rammen op mijnpostbank.nl.quote:Op zondag 14 november 2004 13:01 schreef popolon het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2004 20:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Heel PSV bestaat uit saaie drollen. Nooit anders geweest ook. Doen waarschijnlijk niks anders dan F5 rammen op mijnpostbank.nl.
quote:Op zondag 14 november 2004 20:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Heel PSV bestaat uit saaie drollen. Nooit anders geweest ook. Doen waarschijnlijk niks anders dan F5 rammen op mijnpostbank.nl.
mooi wah, vooral hoe ze zeiden dat ze al 10 punten achter staanquote:Op zondag 14 november 2004 22:55 schreef tong80 het volgende:
En het gaat weer over Ajax
logisch na Ajax-Feijenoordquote:Op zondag 14 november 2004 22:55 schreef tong80 het volgende:
En het gaat weer over Ajax
Zat er lekker inquote:Op zondag 14 november 2004 22:59 schreef The_Hives het volgende:
Culina
quote:Op zondag 14 november 2004 22:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi wah, vooral hoe ze zeiden dat ze al 10 punten achter staan
quote:Op zondag 14 november 2004 23:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Marcio Santos, toch weer ajax![]()
wat dacht je van het NAC stadion waar de wedstrijd was en NAC wat ook speelde, nou ja speelde maar tochquote:Op zondag 14 november 2004 23:04 schreef jerryx het volgende:
Dat was Pierre bij AZ! Verdacht!
Ja en ook bij NACquote:Op zondag 14 november 2004 23:04 schreef jerryx het volgende:
Dat was Pierre bij AZ! Verdacht!
te koop zag k zelfsquote:Op zondag 14 november 2004 23:08 schreef tong80 het volgende:
Dag Willian Vloet dus.
Ja, dat is ook waar.quote:Op zondag 14 november 2004 23:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat dacht je van het NAC stadion waar de wedstrijd was en NAC wat ook speelde, nou ja speelde maar toch
Ik kan er niet naar luisteren.quote:Op zondag 14 november 2004 23:11 schreef tong80 het volgende:
Robben praat nasaal maar heeft veel te zeggen. Maar ze geven hem geen kans.}
En met zulke opmerkingen heb ik een schijthekel aan jouwquote:Op zondag 14 november 2004 23:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
10 minuten aan het kijken + het juichen na de goal en ik weet precies weer waarom ik zo'n schijthekel heb aan Robben
Aha.quote:Op zondag 14 november 2004 23:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
En met zulke opmerkingen heb ik een schijthekel aan jouw
quote:Op zondag 14 november 2004 23:16 schreef tong80 het volgende:
Robben praat net zo snel als ie praat.
ke nje hem danquote:Op zondag 14 november 2004 23:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
En met zulke opmerkingen heb ik een schijthekel aan jouw
Een opmerking over de held van Oranje is genoegquote:Op zondag 14 november 2004 23:18 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ke nje hem dan
heb em nog nooit gezien hier...
ach, het is duidelijk dat hij niets van voetbal kent
dus niet op letten
Heb 3,5 maand geen internet gehadquote:Op zondag 14 november 2004 23:18 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ke nje hem dan
heb em nog nooit gezien hier...
ach, het is duidelijk dat hij niets van voetbal kent
dus niet op letten
huiliequote:Op zondag 14 november 2004 23:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heb 3,5 maand geen internet gehad
Ik heb het niet over de kwaliteiten van Robben. Ik heb het over zijn gedrag en stem. Punt.
Iemand heeft een andere stem, en dan issie irritantquote:Op zondag 14 november 2004 23:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heb 3,5 maand geen internet gehad
Ik heb het niet over de kwaliteiten van Robben. Ik heb het over zijn gedrag en stem. Punt.
Irritant, vervelend. Ja, zo zou je het kunnen zeggen.quote:Op zondag 14 november 2004 23:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Iemand heeft een andere stem, en dan issie irritant![]()
Jij hebt een andere mening, dus vind ik jouw irritant![]()
quote:Op zondag 14 november 2004 23:31 schreef BB-King het volgende:
Niks mis met Robben en zijn stem... hoop aanstellers hier!
puur hypothetisch, heb me in genoeg andere programma's kunnen ergeren aan Sneijder.quote:Op zondag 14 november 2004 23:33 schreef Suijk het volgende:
Wanneer zat Sneijder bij Studio Voetbal?
Als ie dat niet zou doen zou je denken dat je met een Tokkie communiceert; Dat idee heb ik nu overigens ook al een beetje.quote:Op zondag 14 november 2004 23:33 schreef PJORourke het volgende:
Bij Sneijder val je niet in slaap als ie praat. Al bezigt hij alleen mediatraining-taal.
Niet als Borst er is.quote:Op zondag 14 november 2004 23:33 schreef Suijk het volgende:
Wanneer zat Sneijder bij Studio Voetbal?
Ok, gelukkig, dacht al dat ik het gemist zou hebben, dat lijkt me namelijk wel leuke televisie.quote:Op zondag 14 november 2004 23:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
puur hypothetisch, heb me in genoeg andere programma's kunnen ergeren aan Sneijder.
De Tokkies hebben waarschijnlijk genoeg voetbalkennis om niet voor PSV te zijn.quote:Op zondag 14 november 2004 23:34 schreef cultheld het volgende:
Als ie dat niet zou doen zou je denken dat je met een Tokkie communiceert; Dat idee heb ik nu overigens ook al een beetje.
Jij prentendeert voetbalkennis te hebben?quote:Op zondag 14 november 2004 23:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De Tokkies hebben waarschijnlijk genoeg voetbalkennis om niet voor PSV te zijn.
En dat uit jouw mond?!quote:Op zondag 14 november 2004 23:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij prentendeert voetbalkennis te hebben?Volgens mij vind jij een tackle al anti-voetbal of niet. Jij snapt 't spelletje niet maar wil alleen maar 90 minuten lang hoogstandjes zien, maar dan moet je maar naar het circus gaan of zo, successupporter
![]()
Ik pretendeer niks. Ik weet alleen dat jij het niet hebt.quote:Op zondag 14 november 2004 23:40 schreef cultheld het volgende:
Jij prentendeert voetbalkennis te hebben?Volgens mij vind jij een tackle al anti-voetbal of niet. Jij snapt 't spelletje niet maar wil alleen maar 90 minuten lang hoogstandjes zien, maar dan moet je maar naar het circus gaan of zo, successupporter
![]()
Ik heb jaaaaaaaaaaren in Eindhoven gewoond. Daar loopt, zoals in iedere grote stad, ook nog wel wat gajes in voetbalshirtjes rond.quote:Op zondag 14 november 2004 23:49 schreef ASSpirine het volgende:
De tokkies komen uit amsterdam of niet?
ken er niet veel van
maar dat zou niet onlogisch zijn
gezien het volk dat er voor supportert
Erger ik me ook aan. Soms is het entertaining genoeg om twee keer te kijken.quote:Op maandag 15 november 2004 00:49 schreef twi het volgende:
Heb ik nog wat gemist? Want m.u.v. al dat gebitch hier staat er niet veel echt nieuwe info in 't topic. En 't wordt ook nooit herhaald...
Het was wel een leuke uitzending. Niet opzienbarend, en weinig echt nieuws. Ik vond overigens dat ze Robben wel wat meer over Sjelsie hadden mogen ondervragen, trainingsmethode van Mourinho e.d., nu ging het alleen over zijn arrogante kop.quote:Op maandag 15 november 2004 00:49 schreef twi het volgende:
Heb ik nog wat gemist? Want m.u.v. al dat gebitch hier staat er niet veel echt nieuwe info in 't topic. En 't wordt ook nooit herhaald...
Volgens Robben is Mourinho in het echt een sociale vent die tussen de spelers staat. In tegenstelling tot wat Borst dacht, omdat Borst Mourinho arrogant vond overkomen op TV.quote:Op maandag 15 november 2004 00:49 schreef twi het volgende:
Goeie samenvattingquote:Op maandag 15 november 2004 07:56 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Volgens Robben is Mourinho in het echt een sociale vent die tussen de spelers staat. In tegenstelling tot wat Borst dacht, omdat Borst Mourinho arrogant vond overkomen op TV.
Van Gelder zei dat iedereen het er over eens was dat Ajax had moeten winnen.
Youri vroeg aan Robben of hij de maniertjes die Hiddink hem had afgeleerd weer aangeleerd zijn door Mourinho. Robben: "Hehe haha..." en dat was het.
Van Gelder vond dat Ajax op de weg terug is.
Abramovitch zat op de tribune bij Ajax-Feyenoord. Robben dacht voor Kalou, Borst dacht voor Saidi en Van Gelder dacht voor Trabelsi.
Van Gelder wilde nog even zeggen dat hij Rosales niet alleen de beste speler bij Ajax vond maar ook de beste van de wedstrijd en dat Rosales in vorm is.
Op het eind werden twee voetballen met elkaar vergeleken, nike en adidas. youri gooide een bal op hugo's hoofd, bal stuitert terug, glas valt op grond en breekt in duizend stukjes. einde uitzending.
Van Gelder vond Rosales juist niet de man van de wedstrijd maar Ghali geloof ik.quote:Op maandag 15 november 2004 07:56 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Volgens Robben is Mourinho in het echt een sociale vent die tussen de spelers staat. In tegenstelling tot wat Borst dacht, omdat Borst Mourinho arrogant vond overkomen op TV.
Van Gelder zei dat iedereen het er over eens was dat Ajax had moeten winnen.
Youri vroeg aan Robben of hij de maniertjes die Hiddink hem had afgeleerd weer aangeleerd zijn door Mourinho. Robben: "Hehe haha..." en dat was het.
Van Gelder vond dat Ajax op de weg terug is.
Abramovitch zat op de tribune bij Ajax-Feyenoord. Robben dacht voor Kalou, Borst dacht voor Saidi en Van Gelder dacht voor Trabelsi.
Van Gelder wilde nog even zeggen dat hij Rosales niet alleen de beste speler bij Ajax vond maar ook de beste van de wedstrijd en dat Rosales in vorm is.
Op het eind werden twee voetballen met elkaar vergeleken, nike en adidas. youri gooide een bal op hugo's hoofd, bal stuitert terug, glas valt op grond en breekt in duizend stukjes. einde uitzending.
Hij was Ajacied van de wedstrijd of zo en dan zegt die dat dat geen man van de wedstrijd isquote:Op maandag 15 november 2004 13:36 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Van Gelder vond Rosales juist niet de man van de wedstrijd maar Ghali geloof ik.![]()
quote:Jack, dat interesseert me geen hol.
Inderdaad. Goede timing. Al zal Kesler geen duidelijkheid geven of een gedurfde uitspraak doen.quote:Op zondag 21 november 2004 22:30 schreef Showtime het volgende:
Spreekkooooooooooooooooooren
Das Johan Derksen incognito. Hij is stiekem Vitessefanquote:Op zondag 21 november 2004 22:43 schreef tong80 het volgende:
Die vent met lang haar en baard en snor op de Vitesse tribune is nu al een klassieker.
Precies wat ik had verwacht, hij dekt zich weer in.quote:Op zondag 21 november 2004 22:49 schreef tong80 het volgende:
Eerste woorden van Kessler :
'Ik kan hier niks over zeggen.'
'Ik heb het niet gezien.'
wat een onzin. een scheidsrechter voert de regels van de KNVB uit. daarin ligt geen ruimte.quote:Op zondag 21 november 2004 22:51 schreef jerryx het volgende:
Hugo heeft gelijkDie scheids wou gewoon complimentjes van de KNVB
Dat staken sloeg totaal nergens op!
Wat een boer niet kent ...quote:Op zondag 21 november 2004 22:56 schreef The_Hives het volgende:
eindhoven anti donkere buitenlanders
Ik hoorde echt helemaal niets op tv. En Hiddink ook niet. Ga je nou een wedstrijd staken om een groepje mensen van 10 man?quote:Op zondag 21 november 2004 22:55 schreef Spideyman het volgende:
[..]
wat een onzin. een scheidsrechter voert de regels van de KNVB uit. daarin ligt geen ruimte.
quote:Op zondag 21 november 2004 22:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat een boer niet kent ...![]()
Denkbeeldig heb ik er al een aantal keer een aansteker onder gehoudenquote:Op zondag 21 november 2004 22:53 schreef VoreG het volgende:
Borst trouwens met die 1 op zn stropdas
quote:Op zondag 21 november 2004 22:58 schreef DutchGooner het volgende:
Ruud "huilie" Gullit![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 22:59 schreef VoreG het volgende:
It isn't that big so I was lucky to hit it
Daar ben ik het wel mee eens. Wat vreselijk irritant dat ie gaat lopen zeiken over noppen ipv het slechte spel, valt me erg van hem tegenquote:Op zondag 21 november 2004 23:00 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |