Sangoy ís een goede, maar 't zou me niets verbazen wanneer hij aan 't einde van dit seizoen niet voor Ajax kiestquote:Op maandag 1 november 2004 23:12 schreef VoreG het volgende:
Sangoy wordt een goede.
Hij heeft een contractquote:Op maandag 1 november 2004 23:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sangoy ís een goede, maar 't zou me niets verbazen wanneer hij aan 't einde van dit seizoen niet voor Ajax kiest
Een huurcontract jaquote:Op maandag 1 november 2004 23:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Hij heeft een contract
Nee die kiest net als die Robihno en Tevez voor PSVquote:Op maandag 1 november 2004 23:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sangoy ís een goede, maar 't zou me niets verbazen wanneer hij aan 't einde van dit seizoen niet voor Ajax kiest
met als eerste optie tot koop jaquote:Op maandag 1 november 2004 23:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een huurcontract ja
ja gas water en electra inbegrepenquote:Op maandag 1 november 2004 23:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een huurcontract ja
eenzijdige optie voor Ajax?quote:Op maandag 1 november 2004 23:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
met als eerste optie tot koop ja
ja. Nadat de huurperiode afgelopen is, mag Ajax beslissen of ze hem definitief overnemen.quote:Op maandag 1 november 2004 23:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
eenzijdige optie voor Ajax?
In dat geval is 'ie niet goed genoeg en mag hij wieberen wat mij betreftquote:Op maandag 1 november 2004 23:33 schreef cultheld het volgende:
Ajax kennende wordt ie dan volgend seizoen al gebracht, komt ie onder veel te grote druk te staan en wordt ie vervolgens verneukt door Ajax
Dat weet ik, dat Ajax niet meer alleen van de Amsterdammers is (net zoals dat ook voor F'noord geldt): in De Meer zag je dat minder terug in het stadion zelf en als er gasten van buiten Amsterdam kwamen waren dat meer de echt fanatieke figuren. Na de overgang naar de ArenA zie je het ook terug in het publiek dat men uit heel NL komt, en dat heeft de sfeer er niet beter op gemaakt. Het gevoel van strijden voor de stad is er steeds minder en nu zit het stadion voor minstens de helft gevuld met publiek dat vermaakt wil worden met "mooi voetbal" en gaatfluiten als ze naar hun gevoel niet vermaakt worden. Ik wordt er persoonlijk niet vrolijker van en betreur tot op de dag van vandaag de overgang naar de ArenA (hoewel ik wel in zie dat het om bij te kunnen blijven bijna niet anders kon). Noem me nostalgisch, maar ik mis de tijd dat ik om 2 uur op het fietsie stapte en voor 7gulden50 een kaartje voor F kon kopen. En wat betreft de opmerkingen van andere fans van andere clubs over Ajax publiek: ik vrees dat ze voor 50% gelijk hebben (hoewel er natuurlijk ook nog een behoorlijke grote groep fanatiekelingen tussen zit; een groep in grootte groter dan de meeste clubs aan capaciteit hebben).quote:Op maandag 1 november 2004 22:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook wel weet dat Ajax al lang niet meer alleen van de Amsterdammers is. De spandoeken zeggen al genoeg.
Maakt niet uit, maar dat gevoel, de beleving hoe jij dat hebt, zal bij (schatting) 50% niet aanwezig zijn. Als die gaan fluiten, zijn dat al gauw zo'n 20.000 man...
Hey mede-Groningerquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:02 schreef Nyluzzz het volgende:
Je moet niet vergeten dat er ook in de rest van Nederland echt fanatieke supporters wonen. Ik woon bijvoorbeeld in Groningen en dat is toch dik 2 uur rijden en daarom is het voor mij gewoon heel erg moeilijk om een wedstrijd te bezoeken. Dat zal voor heel veel van die mensen gelden. Maar als ik er dan een keer ben sta ik ook mee te zingen en te schreeuwen. En ook als het slecht gaat blijf ik komen; ik ben al blij als ik een keer kan komen.
Ik vind mezelf wel een fanatieke supporter, de familie van mijn moeders kant is echt Amsterdams. En als ik in het stadion zit hoef ik niet per se vermaakt te worden, al is dat wel een prettige bijkomstigheid, als Ajax maar wint. Na Ajax - Heerenveen heb ik een terugreis meegegmaakt die niet bepaald een pretje was. De sfeer in de auto was, om het zacht uit te drukken, niet top.
En wat betreft dat om 2 uur op je fiets stappen naar het stadion: Daar droom ik van.![]()
hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:41 schreef Chadi het volgende:
Fuck De Ridder naar Vitesse
In de VI staat een stuk en als Vitesse aan het trekken is aan een Ajacied dan krijgen ze hem meestal welquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
hoe kom je daarbij?
quote:Vitesse denkt aan Daniël de Ridder
2/11/2004 8 :50
Het voorbehoud is nog groot, maar als het aan Vitesse's manager voetbal Jan Streuer ligt, dan voetbalt Daniël de Ridder na de winterstop in Arnhem.
'Wij willen hem graag hebben, maar we hebben nog geen contact met de speler of Ajax gehad', verklaart Streuer in het Algemeen Dagblad.
'Eerst moeten we bekijken of het voor ons financieel mogelijk is om tijdens de winterstop een speler aan te trekken. De Ridder zal in dit geval een serieuze optie zijn.'
De Ridder maakt voor het tweede seizoen deel uit van de a-selectie van Ajax, maar aan spelen komt de rechtsbuiten weinig toe. Pas drie keer kwam de twintigjarige Amsterdammer in actie, waarvan twee keer als invaller.
Coach Ronald Koeman geeft Mauro Rosales en Tom De Mul de voorkeur op de rechtsbuitenpositie en gaf aan het begin van dit seizoen te kennen De Ridder vooral te zien als rechtermiddenvelder.
Voetbalzone.nlquote:De bij Ajax overbodige Kiran Bechan verhuist per direct naar Vitesse, zo heeft zijn manager Jan Streuer bevestigd. De Arnhemse formatie heeft ook laten weten dat het Daniël de Ridder in de winterstop van de Amsterdammers wil huren.
Bechan zal met gemengde gevoelens terugkijken naar zijn periode bij Ajax. In de tijd dat hij huurling bij Sparta was, liet hij onder andere via de Amstel Cup aan Nederland zijn kwaliteiten zien. Deze zomer mocht hij zich bij Ajax bewijzen, maar de vleugelspeler kreeg van Ronald Koeman nooit een kans in de A-selectie.
Het verhaal van De Ridder is bekend. De Amsterdammer verdient een jeugdloon van 36.000 euro per jaar, maar daar maalt hij niet om. Hij wil 'lekker voetballen', het liefst bij Ajax, gaf hij meerdere malen aan. Aangezien Koeman hem ondanks het feit dat hij zich keer op keer bewijst, weinig basisplaatsen geeft, vindt De Ridder (20) het de beste om te vertrekken. "Op deze leeftijd moet je spelen."
LOL...Ik stapte zondag om 14:10 op de fiets en had daarna nog tijd voor een Febootje en was nog lekker op tijd op mijn plaats....quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:02 schreef Nyluzzz het volgende:
........
En wat betreft dat om 2 uur op je fiets stappen naar het stadion: Daar droom ik van.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |